-
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε? -
@rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?Δεν γνωρίζω να σε βοηθήσω για το Hyundai, απλά έχω οδηγήσει mild hybrid ford και δεν είχε καμια τέτοια συμπεριφορά. Το διαφορετικό ήταν μόνο ότι όταν άφηνα γκαζι φρέναρε περισσότερο και το μετετρεπε σε ενεργεια. αλλά αυτό που λες δεν το έκανε.
Καλύτερα βεβαια να σου απαντήσει καποιος με το ίδιο αυτοκίνητο
-
@rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?Το έκανε απο την πρώτη μέρα;;; αν ναι,πήγαινε και σε άλλο συνεργείο,μη το αφήσεις έτσι όσο έχεις και την εγγύηση. Για μένα δεν είναι φυσιολογικό.
-
Αγαπητέ rstone έχεις ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει πολύ. Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να γράψεις γενικά τις εντυπώσεις σου καθώς και το τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν, για να υπάρχει μια εικόνα με τι συγκρίνεις ασυναίσθητα.
Όσον αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, άλλο είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές, άλλο σκορτσάρει το αυτοκίνητο. Το σκορτσάρει, δηλαδή π.χ. κάνει πηδηματάκια σαν καγκουρώ προς τα μπρος, μπορεί να είναι θέμα.
Αν δε φεύγει όσο γρήγορα θέλεις, είναι άλλο και μπορεί να εξαρτάται από το στυλ οδήγησής σου ή να είναι και φυσιολογική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχεις οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με turbo? Στις χαμηλές στροφές δεν συμπεριφέρεται όπως τα ατμοσφαιρικά. Δοκίμασε να πατάς λίγο πιο πολύ το γκάζι, ή να αλλάζεις σε 2α σε πιο ψηλές στροφές. Αν πέφτεις σε πολύ χαμηλές στροφές με 2α, θέλει 1η το αυτοκίνητο, δεν ανεβάζει εύκολα με 2α σ' αυτό το φάσμα στροφών, μπορεί και να πάει να σβήσει.
Πάντως για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα, θα πρέπει να συζητήσεις/οδηγήσεις με έναν οδηγό του ίδιου αυτοκινήτου.
Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι γίνεται. -
@andya3 said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγαπητέ rstone έχεις ένα αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει πολύ. Και θα ήταν πολύ χρήσιμο αν μπορούσες να γράψεις γενικά τις εντυπώσεις σου καθώς και το τι αυτοκίνητο οδηγούσες πριν, για να υπάρχει μια εικόνα με τι συγκρίνεις ασυναίσθητα.
Όσον αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, άλλο είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές, άλλο σκορτσάρει το αυτοκίνητο. Το σκορτσάρει, δηλαδή π.χ. κάνει πηδηματάκια σαν καγκουρώ προς τα μπρος, μπορεί να είναι θέμα.
Αν δε φεύγει όσο γρήγορα θέλεις, είναι άλλο και μπορεί να εξαρτάται από το στυλ οδήγησής σου ή να είναι και φυσιολογική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Έχεις οδηγήσει ξανά αυτοκίνητο με turbo? Στις χαμηλές στροφές δεν συμπεριφέρεται όπως τα ατμοσφαιρικά. Δοκίμασε να πατάς λίγο πιο πολύ το γκάζι, ή να αλλάζεις σε 2α σε πιο ψηλές στροφές. Αν πέφτεις σε πολύ χαμηλές στροφές με 2α, θέλει 1η το αυτοκίνητο, δεν ανεβάζει εύκολα με 2α σ' αυτό το φάσμα στροφών, μπορεί και να πάει να σβήσει.
Πάντως για να έχεις ξεκάθαρη εικόνα, θα πρέπει να συζητήσεις/οδηγήσεις με έναν οδηγό του ίδιου αυτοκινήτου.
Μόνο έτσι θα καταλάβεις τι γίνεται.Ευχαριστώ για την απάντηση σου
Το σωστότερο θα ήταν να πω ότι είναι διστακτικό το αυτοκίνητο στην εκκίνηση με χαμηλές στροφές και αν δεν πατήσεις περισσότερο γκάζι μπορεί να σου σβήσει.
Πριν είχα Alfa Romeo GT 1.8 του 2007.
Από το i30 είμαι ευχαριστημένος, ο κινητήρας του είναι εξαιρετικός.
Η κύρια χρήση που του κάνω είναι εκτός πόλης και μπορείς να ταξιδέψεις πολύ άνετα και πολύ γρήγορα!
Ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, όσο για ηλεκτρονικά και ευκολίες είναι βέβαια σε πολύ ανώτερο επίπεδο από την Alfa.
Η Alfa υπερέχει σε κρατήματα.
Το μοναδικό προβληματάκι που αντιμετωπίζω είναι αυτό που περιέγραψα πιο πάνω και όπως λες θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιος που έχει το ίδιο αυτοκίνητο. -
@ggab said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
@rstone said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Αγόρασα καινούργιο το Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid πέρυσι τον Ιούνιο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα.
Έχω μόνο ένα μικρό πρόβλημα, στην εκκίνηση με χαμηλή ταχύτητα με 1η ή 2α συνήθως
ο κινητήρας δείχνει να διστάζει, να σκορτσάρει αν το λέω σωστά και πρέπει να πατήσεις περισσότερο το γκάζι για να προχωρήσει ομαλά.
Το πήγα στο service της Λάμδα και ο μηχανικός δεν είδε κάποιο πρόβλημα.
Τον ρώτησα μήπως είναι κάποιο θέμα ρύθμισης του συμπλέκτη αλλά μου είπε ότι αυτός ρυθμίζεται αυτόματα και δεν μπορούν να επέμβουν.
Με ρώτησε μάλιστα τι οδηγούσα πριν και μου είπε ότι αυτά τα αυτοκίνητα (Mild Hybrid)
οδηγούνται διαφορετικά.
Αντιμετωπίζει κανείς το ίδιο θέμα? Και αν ναι πως το αντιμετώπισε?Το έκανε απο την πρώτη μέρα;;; αν ναι,πήγαινε και σε άλλο συνεργείο,μη το αφήσεις έτσι όσο έχεις και την εγγύηση. Για μένα δεν είναι φυσιολογικό.
Ναι από την πρώτη μέρα το έκανε
-
Μήπως είναι το χειρόφρενο που ενεργοποιείται σε ανηφόρες και μέχρι να απεμπλακεί πλήρως νιώθεις αυτό το δισταγμό;;;;
-
@ggab said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Μήπως είναι το χειρόφρενο που ενεργοποιείται σε ανηφόρες και μέχρι να απεμπλακεί πλήρως νιώθεις αυτό το δισταγμό;;;;
Όχι δεν μπορεί να είναι αυτό γιατί το κάνει και σε επίπεδο έδαφος
-
Φίλοι μου @rstone και @andya3 ενδιαφέρομαι κι εγώ για το εν λόγω αμάξι. Με τον ίδιο κινητήρα.
@rstone πώς πάει το πρόβλημα; Αν το έχεις ακόμα, θα σου πρότεινα να κάνεις test drive ένα αμάξι ίδιο με το δικό σου, σε μία αντιπροσωπεία της Hyundai για να διαπιστώσεις αν έχει την ίδια αίσθηση. Εγώ έκανα test drive το i20 (φυσικά με τον πολύ πιο αδύναμο κινητήρα 1.0L 100hp και 172Nm @ 1500rpm) και μου άφησε ακριβώς την ίδια αίσθηση, σαν να είναι νεκρό στις 1000-2000 στροφές και μετά δίνει, που αν κοιτάξεις το γράφημα ροπής έχει νόημα, αφού η κατά τα άλλα γραμμική ροπή του, ξεκινάει από τις 1500 στροφές. Παρακάτω το γράφημα του κινητήρα σου
Στις 1000 στροφές, έχεις 170Nm ροπή που δεν τη λες και λίγη, αλλά σε σχέση με αυτό που βιώνεις στα 250Nm είναι μέρα με τη νύχτα.
(Edit, info και σορρυ για το necroposting!) -
Turbo είναι, αυτό είναι το χαρακτήρο των turbo από τότε που εφευρέθηκαν. Γι'αυτό στην πόλη όταν κινείσαι λένε χρειάζεσαι ατμοσφαιρικό μοτέρ και στον ανοιχτό δρόμο turbo
-
Έχω hyundai i30 ατμοσφαιρικό, του 19. Ο κινητήρας σκορτσάρει που και που, στο ξεκίνημα. Έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει όταν το ξεκινώ μετά από σύντομες διαδρομές. Δηλαδή αν κάνω μια διαδρομή 2-3 λεπτών και δεν προλάβει να ζεσταθεί το λάδι, μετά, κατά την επόμενη εκκίνιση παρουσιάζει τέτοια συμπτώματα. Όχι όμως πάντα. Δεν ξέρω κι εγώ που οφείλεται. Ούτε στην αντιπροσωπεία βρήκαν τίποτα. Αυτό το θέμα, όπως και πολλά άλλα έχει τόσο πολλές πιθανές αιτίες που αν πεις να τις ψάξεις όλες μία-μία, χάνεις τόσο χρόνο και τόσο χρήμα που -αν το πρόβλημα δεν είναι σοβαρό- δεν αξίζει.
-
@alexandros-s said in Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid:
Έχω hyundai i30 ατμοσφαιρικό, του 19. Ο κινητήρας σκορτσάρει που και που, στο ξεκίνημα. Έχω παρατηρήσει ότι αυτό συμβαίνει όταν το ξεκινώ μετά από σύντομες διαδρομές. Δηλαδή αν κάνω μια διαδρομή 2-3 λεπτών και δεν προλάβει να ζεσταθεί το λάδι, μετά, κατά την επόμενη εκκίνιση παρουσιάζει τέτοια συμπτώματα. Όχι όμως πάντα. Δεν ξέρω κι εγώ που οφείλεται. Ούτε στην αντιπροσωπεία βρήκαν τίποτα. Αυτό το θέμα, όπως και πολλά άλλα έχει τόσο πολλές πιθανές αιτίες που αν πεις να τις ψάξεις όλες μία-μία, χάνεις τόσο χρόνο και τόσο χρήμα που -αν το πρόβλημα δεν είναι σοβαρό- δεν αξίζει.
Όταν στο κάνει θυμήσου που έβαλες βενζίνη. Αυτή είναι μια πιθανή αιτία.
Hyundai i30 N LINE 1.5T 48V 159hp Mild Hybrid