-
Και λέει ο γιατρός,μη ζορίζεις πολύ το αριστερό πόδι,οπότε προς αυτόματο κοιτάμε τώρα.Πρώτη σκέψη Vitara diesel.Απόρυψη λόγω πολλών προβλημάτων στο σαζμάν με πολύ τσουχτερές τιμές επιδιόρθωσης.
Επόμενες ματιές προς Peugeot 2008 και Renault Captur diesel αυτόματα.Για να δούμε τι θα δούμε. -
@k-papakonstantinoy said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
Και λέει ο γιατρός,μη ζορίζεις πολύ το αριστερό πόδι,οπότε προς αυτόματο κοιτάμε τώρα.Πρώτη σκέψη Vitara diesel.Απόρυψη λόγω πολλών προβλημάτων στο σαζμάν με πολύ τσουχτερές τιμές επιδιόρθωσης.
Επόμενες ματιές προς Peugeot 2008 και Renault Captur diesel αυτόματα.Για να δούμε τι θα δούμε.Captur ιδιο κιβώτιο ουσιαστικά με το Βιτάρα...οπότε μια από τα ίδια. 2008 ναι, αφού είναι πλανητικό με μετατροπέα της Aisin. Ο,τι άλλο διαλέξεις, το συζητάμε.
-
@fanis75 said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
@k-papakonstantinoy said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
Και λέει ο γιατρός,μη ζορίζεις πολύ το αριστερό πόδι,οπότε προς αυτόματο κοιτάμε τώρα.Πρώτη σκέψη Vitara diesel.Απόρυψη λόγω πολλών προβλημάτων στο σαζμάν με πολύ τσουχτερές τιμές επιδιόρθωσης.
Επόμενες ματιές προς Peugeot 2008 και Renault Captur diesel αυτόματα.Για να δούμε τι θα δούμε.Captur ιδιο κιβώτιο ουσιαστικά με το Βιτάρα...οπότε μια από τα ίδια. 2008 ναι, αφού είναι πλανητικό με μετατροπέα της Aisin. Ο,τι άλλο διαλέξεις, το συζητάμε.
Δεν το ήξερα αυτό Φάνη! Ευχαριστώ!
-
Πια μοντέλα B ίσως και λίγο πιο μαζεμένα (για αστική χρήση) 2010~2015 έχουν aisin κιβώτιο ή έστω κάτι το στιβαρό ?Να μην βγάζει τρελές ζημιές...
-
βενζινη βιταρα. aisin. ασπαστο. τελος κουβεντας.
-
@yem said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
Πια μοντέλα B ίσως και λίγο πιο μαζεμένα (για αστική χρήση) 2010~2015 έχουν aisin κιβώτιο ή έστω κάτι το στιβαρό ?Να μην βγάζει τρελές ζημιές...
Όλα τα PSA, Τουότα....κάπου εκεί τελειώνει η λίστα νομίζω...
@gatoz said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
βενζινη βιταρα. aisin. ασπαστο. τελος κουβεντας.
Αχαχαχα....δεν περίμενα κάτι άλλο! Να βλεπόταν και μέσα...αχαχα! Αλλά δεν είναι 2010-2015!
-
@fanis75 said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
@yem said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
Πια μοντέλα B ίσως και λίγο πιο μαζεμένα (για αστική χρήση) 2010~2015 έχουν aisin κιβώτιο ή έστω κάτι το στιβαρό ?Να μην βγάζει τρελές ζημιές...
Όλα τα PSA, Τουότα....κάπου εκεί τελειώνει η λίστα νομίζω...
@gatoz said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
βενζινη βιταρα. aisin. ασπαστο. τελος κουβεντας.
Αχαχαχα....δεν περίμενα κάτι άλλο! Να βλεπόταν και μέσα...αχαχα! Αλλά δεν είναι 2010-2015!
Σημείωση μόνο ότι αυτά που γράφουν ΕΑΤ6 ή ΕΑΤ8 έχουν Aisin κιβώτιο απ τα Γαλλικά. Γιατί παλιότερα έβαζαν και κάτι ηλεκτρομηχανικά της κακιάς ώρας σε σιτροέν...
Και εννοείτε ΔΕΝ κοιτάς DSG .
-
@gatoz said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
βενζινη βιταρα. aisin. ασπαστο. τελος κουβεντας.
Μόνο που δεν νομίζω να υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιο μεταχειρισμένο να πωλείται... μόνο τα σχεδόν καινούρια με 24 χιλιάρικα.
2008 προηγούμενο σε ντηζελ και aisin κιβώτιο, πουλάνε κι ένα σαν το δικό μου σχετικά καλή τιμή από ιδιώτη
-
Ευχαριστώ , ξεκινήσαμε με την γυναίκα ένα οδηγικό φρεσκάρισμα τις Κυριακές σε μεγάλα παρκινκ και τώρα θα πάει σε σχολή να βγει στο δρόμο .Την προηγούμενη Κυριακή της έδωσα για λίγο το 500χ που είναι αυτόματο και ξετρελάθηκε -Τέτοιο θέλω μου λέει αλλά πιο μαζεμένο.
Έχουμε στην οικογένεια ένα Bravo my2000 που θα εκτελεί χρέος μουλαριού μέχρι να ψοφήσει και με αυτό κάνουμε τα μαθήματα αλλά θέλω να δω που παίζουν οι τιμές στην μικρή κατηγορία , οπότε λέτε Yaris - yaris verso - 208 -108 - aygo - c1 - c2 , suzuki swift και honda jazz είχαν aisin? -
Γιαρις οχι. Χοντα όχι. 108 και τριπλετα οχι! Αυριο που δεν θα ειμαι με κινητο θα γραψω περισσοτερα.
-
@yem said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
οπότε λέτε Yaris - yaris verso - 208 -108 - aygo - c1 - c2 , suzuki swift και honda jazz είχαν aisin?
Πάμε αναλυτικά:
Γιάρις 1ης γενιάς μια χαρά, 4αρι πλαντηικό αυτοματο με μετατροπέα. Απλά είναι παλιά πλέον και δύσκολα τα βρίσκεις και τα εισαγωγής έχουν άπειρα χιλιόμετρα. Γιάρις 2ης γενιάς έχει ΜΜΤ = μ@λακία αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (ρομποτιζέ) το οποίο είναι άθλιο. Γιάρις 3ης γενιάς ναι, είτε με CVT είτε το Hybrid (eCVT).Jazz 1ης γενιάς ναι, ειναι CVT εξαιρετικό. 2ης γενιάς κάποια στιγμή είχε επίσης βλακεία αυτοματοποιημένο χειροκίνητο μετά έβαλαν πάλι CVT και είναι σούπερ. Οπότε θέλει ψάξιμο να βρεις ποιο είναι με καλό αυτόματο (νομίζω στο F/L εγινε η αλλαγή με το καλό λόγω παραπόνων, το έκανε η Χόντα για οικονομία).
108-C1-Aygo τριπλέτα μακριά, έχουν το ΜΜΤ, για πέταμα (και ας λέει ο Στέφανος!).
Swift από την 2h γενιά και μετά (2010) ναι έχει CVT και είναι μια χαρά. Η 1η γενιά έχει ένα εξαιρετικό (4αρι όμως) στο 1.500 το οποίο δεν ερχόταν Ελλάδα και μια βλακεία ΜΜΤ στο 1.3 το οποίο μακριά.
Γενικά στην μικρή κατηγορία κυριαχούν τα CVT (ειδικά από Ιάπωνες) και τα 4αρια πλανητικά με μετατροπέα σε κάποια όπως π.χ. Daihatsu Sirion. Ολα (από όσο ξέρω) είναι φτιαγμένα από την Aisin λόγω Τογιότα.
-
Ευχαριστώ @fanis75 , θα το ψάχνω σιγά-σιγά και αν δεν βρώ κάτι το σπουδαίο θα πάμε στα χειροκίνητα που εκεί οι επιλογές είναι πάρα πολλές .
Την πάτησε μια συνάδελφος με ένα πολο αυτόματο 12ετίας , χάρηκε που το βρήκε σχεδόν τσάμπα και άντεξε σχεδόν ένα καλοκαίρι μέχρι που βάρεσε το σασμάν και μαζί με σερβις και λάστιχα θα δώσει κοντά στα 2.200 ,όσο το πήρε περίπου . Αυτά θέλω να αποφύγω .
-
Στα swift η τρίτη γενιά είχε 4αρι αυτοματο με μετατροπέα ροπής.
Στην τέταρτη γενιά μπήκε cvt κιβωτιο.
Στο προ fl δεν έχει manual mode και στα fl πλεον έχει.Στα νεοτερα aygo με την δεύτερη γενιά των mmt αν μάθεις να τα οδηγείς μια χαρά είναι το αυτόματο κιβώτιο τους. Νιώθεις τις αλλαγές αλλά παρα πολύ απαλά. Έχουν μάλιστα πολύ ωραίο manual mode όπου αν σε κάθε πατημα του κουμπιού σηκώνεις ελαφρά και το πόδι από το γκάζι (σιγά την αγγαρεία δηλαδή, με πιάνουν γέλια ώρες ώρες με κάτι απόψεις αλλά τεσπά λες και όταν οδηγούμε δεν παίζουμε με το γκάζι και το πατάμε μονίμως τέρμα) αλλάζει πολύ γρήγορα έως και σπορτίφ. Άσε να λέει ο Φάνης.
-
Η αίσθηση που αφήνει στις αλλαγές δεν με απασχολεί σε πρώτη φάση ' δεν έχεις δει την γυναίκα μου να παλεύει 1-2-3 και στα καπάκια 1 καρφωτή έτσι για να γουστάρει. με αναβράζον πάμε για μάθημα .
Εμένα πχ το αυτόματο του 500χ δεν μου αρέσει καθόλου 1-2 και μερικές φορές και η 3 κλωτσάνε στην αλλαγή και μερικές φορές κρατάει και ψιλά τις στροφές μέχρι να αλλάξει ( παίζει να τα έχει φτύσει κιόλας).
Αυτό που με απασχολεί είναι το πόσο ευπαθείς είναι τα MMT -DSG κτλ . Να πω οκ να ξεπεράσουμε το budget για αυτόματο αλλά να μην πάμε στο χρόνο για επισκευή ζημιάς που θα φτάνει την αξία του αυτοκινήτου . -
@lap said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
Στα swift η τρίτη γενιά είχε 4αρι αυτοματο με μετατροπέα ροπής.
Στην τέταρτη γενιά μπήκε cvt κιβωτιο.
Στο προ fl δεν έχει manual mode και στα fl πλεον έχει.
Άσε να λέει ο Φάνης.Ποια εννοείς 3η και 4η γενιά? To RS είχε μετατροπέα το 1.5 και βλακεία το 1.3. Το AZG εχει CVT (και μετατροπέα στην Ιαπωνία).
Για το ΜΜΤ μια χαρά τα λέει ο Φάνης, μέγιστη βλακεία και άχρηστο κιβώτιο...ειδικά εαν δεν το έχεις πολύ με την οδήγηση είναι για πέταμα! -
https://m.youtube.com/watch?v=NKRV3MvRWWs
Όχι, καθόλου καλά δεν τα λέει.Ίσα ίσα λέει υπερβολές.
Όσο για το mmt, έχεις οδηγήσει το δεύτερης γενιάς του aygo; Έχει καλύτερη χαρτογράφηση από αυτο της πρώτης γενιάς των yaris και aygo.
Μια χαρά είναι αυτό της δεύτερης γενιάς για απλή μετακίνηση μέσα στην πόλη και αν θέλεις σπορτίζουσα οδήγηση το manual mode είναι πολύ καλό με βασικη προϋπόθεση να σηκώνεις ελάχιστα το πόδι από το γκάζι κάθε φορά που αλλάζεις σχέση στο κιβώτιο.
Το cvt από τη άλλη σου παίρνει τα αυτιά και νιώθεις ότι πατιναρει.
Στα φθηνά αυτοκίνητα για εμένα μια χρυσή τομή είναι το νεότερο mmt της aisin ενώ πλέον το cvt με manual mode της jatco (?) που φορά το νέο swift αξίζει να το δειςYem ναι θέλει στα μεγάλα σέρβις να ρυθμίζουν τον συμπλέκτη ώστε να μην κάνει λοξιγκα στις αλλαγές. Ίσως αυτά που οδήγησε ο Φάνης και άλλοι να μην έχουν ρυθμιστεί και να έχουν λοξιγκα. Το κόστος του συμπλέκτη είναι ολόιδιο με τα χειροκίνητα ενώ αν χαλάσει η ηλεκτρονική πλακέτα κοστίζει πάνω από χιλιάρικο αλλά βρίσκεις μεταχειρισμένη με αρκετά λιγότερα. Δεν είχα πάθει κάτι τέτοιο αλλά γενικά με τα αυτόματο πρέπει να το γνωρίζεις και αυτό. Όλα τα αυτόματα μπορούν να χαλάσουν. Και αυτά με μετατροπέα ροπής και όλα. Εγώ έχω μια φοβία για την αξιοπιστία στα cvt και στα dsg με ξηρό συμπλέκτη.
-
Μια χαρά τα λέω...τα ΜΜΤ και ρομποτιζέ χειροκίνητα είναι μια μπούρδα και μισή...τόσο απλά. Ό,τι χαρτογράφησει και να έχουν, είναι κατακσευαστικό το πρόβλημα, είναι μηχανολογική βλακεία, τέλος!
-
@fanis75 said in Αυτόματο μεταχειρισμένο:
Μια χαρά τα λέω...τα ΜΜΤ και ρομποτιζέ χειροκίνητα είναι μια μπούρδα και μισή...τόσο απλά. Ό,τι χαρτογράφησει και να έχουν, είναι κατακσευαστικό το πρόβλημα, είναι μηχανολογική βλακεία, τέλος!
xaaxaxax πιο απόλυτος πεθαίνεις χαχαχαχα.
Απο την άλλη βλέπω και το τίμιο FIAT PANDA Βάλε και κάνα 1000ε πάνω (εκτελωνισμός κτλ) και πάλι θα είναι σχεδόν μισή τιμή από εδώ , ίσως και να αξίζει να ρισκάρεις με το dsg.
Έχουμε ακόμα καιρό για να το συζητάμε . -
Όχι δεν τα λες! ... το τέλος θα πρότεινανα να το βάλεις στις υπερβολικές σου απόψεις περί ασπρου μαύρου.
Φυσικά δεν συγκρίνονται με τα αυτόματα των bmw αλλά κάνουν αξιοπρεπώς την δουλειά τους σε αυτοκίνητα πόλης.
Για μια απλή μετακίνηση και αν έχει ρυθμιστεί ο συμπλέκτης μια χαρά είναι.
Δεν έχει καμία σχέση στην αίσθηση των αλλαγών με το κιβώτιο των smart κτλ.
Στην θέση του αυτόματου αλλάζει αργουτσικα αλλά υπεραρκετά για την μετακίνηση. Σε απαιτηση πιο γρήγορων αλλαγών απαιτείται η χρήση του manual mode όπως περιεγραψα.Ξέχασα να αναφέρω.
Σε κάθε φανάρι πρέπει να το βάζεις στη νεκρά. Δεν το αφηνεις μονιμα στο e όπως τα άλλα αυτοματα. ειδάλλως θα ταλαιπωρήσεις τον συμπλέκτη και θα έχει λοξιγκα. Επίσης στο βίντεο η ρύθμιση είναι σωστή, έτσι αλλάζει κανονικά, αργά αλλά χωρίς κάτι το ιδιαίτερο αρνητικό. Αν νιώσεις ότι αρχίζει να έχει λόξυγκα σημαίνει ότι όταν πας για σέρβις και λάδια κτλ θα πρέπει να σου ρυθμίσουν και τον συμπλέκτη.
Γενικά θα νιώθεις ελαφρά τις αλλαγές ιδιαίτερα σε Δευτέρα σχέση αλλά όχι κάτι το φοβερό. Σε μεγαλύτερες σχέσεις όπως 3-4-5 δεν νιώθεις τίποτα. Σαν μετατροπέας ροπής μοιάζει. Σαν να οδηγούσες ένα οποιοδήποτε χειροκίνητο θα μοιάζει. Στην ουσία αυτό είναι χειροκίνητο χωρίς συμπλέκτη και χώρος αλλαγές.Γενικά μετά από μια εβδομάδα εξοικείωσης θα δεις ότι είναι μια χαρά για ένα αυτοκινητάκι πόλης.
-
Δες στο 11:55 τον ρόλο αυτού του αυτόματου. Πόσο ωραία αλλάζει και πηγαίνεις στα στενά της πόλης! Για αυτό φτιάχτηκε και εξυπηρετεί μια χαρά το σκοπό του. Το καλό είναι ότι δεν αυξάνει την κατανάλωση.
Όσο για την χειροκίνητη λειτουργία τα πράγματα γίνονται πολύ πιο καλά για εμάς που θέλουμε να νιώθουμε το αυτοκίνητο.
Έρχεσαι με βαρεμάρα και με 5η σχέση και ξαφνικά βλέπεις μια στροφή και σου βγαίνει το ένστικτο του οδηγού, σηκώνεις το πόδι από το γκάζι όπως όταν αλλάζεις ταχύτητες σε χειροκίνητο, πατάς δύο φορές το αριστερό κουμπάκι στο τιμόνι, μπαίνει η τρίτη σχέση πάρα πολύ γρήγορα σε σημείο που σε ξαφνιάζει, χωρίς λοξυγκα και άλλα παρατράγουδα, καρφώνεις το πόδι στο γκάζι και έμπαινε Γιούτσο.....Δηλαδή όλη η υπόθεση για γρήγορη οδήγηση είναι να σηκώνεις το πόδι κάθε φορά που πατάς τα κουμπάκια. Αν έρθεις από χειροκίνητο και έχεις συνηθίσει να σηκώνεις το πόδι από το γκάζι ΜΙΑ ΧΑΡΑ κιβώτιο είναι. Γλυτώνεις τον συμπλέκτη.
Αυτόματο μεταχειρισμένο