Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μην μπλέκετε τα ESP με τα ASR.
Tα διάφορα ESP επεμβαίνουν σε όλους τους τροχούς για να διορθώσουν την όποια απόκλιση τροχιάς του αυτοκινήτου ώστε να μην βρεθείς στο χαντάκι .
Τα ASR (Τraction control) επεμβαίνουν μόνο στους κινητήριους τροχούς (είτε εμπρός για μπροστοκίνητα είτε πίσω για πισωκίνητα) με σκοπό να αποτρέψουν το σπινάρισμα. Σε εκκίνηση που σπινάρουν και οι δύο τροχοί φρενάρει και τους δύο. Σε περίπτωση που ο ένας τροχός σπινάρει (πχ βρίσκεται σε πάγο, ή στον αέρα, ή σε λάσπη) τότε φρενάρει μόνο αυτόν ώστε ο τροχός με πρόσφυση να πάρει ροπή από τον κινητήρα.
Επομένως το EDL ουσιαστηκά λειτουργεί σαν ASR όπως το περιγράφεις εφόσον φρενάρει τους κινητήριους τροχούς, οπότε φαντάζομαι ότι θα έχει αναβαθμισμένο λογισμικό σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις της 1 και της 3 ώστε να είναι πιο σπορ στην λειτουργία του.
Τα έχεις μπλέξει λίγο!
Άλλο το ASR...άλλο το ESP! To ESP (DSC στη BMW) είναι το Traction Control...που σε προφυλάσσει από το να φύγεις στο χαντάκι. Το ASR (στην Alfa Romeo συγκεκριμένα) είναι σύστημα αντισπινιαρίσματος (αν θυμάμαι καλά) στους κινητήριους και μόνο τροχούς...ενώ το ESP επιδρά σε όλους τους τροχούς. Επίσης, το ESP δεν επιτρέπει τους τροχούς να σπινιάρουν.
Το EDL τώρα...λειτουργεί όταν όλα τα άλλα συστήματα είναι σβηστά...και επιδρά μόνο στους πίσω τροχούς...και μόλις αρχίσει να σπινιάρει...τον φρενάρει απότομα...στέλνοντας (πρακτικά) τη ροπή στον άλλο τροχό...κ.ο.κ.