Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
BMW FORUM
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. BMW FORUM
  • 1
  • 2
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 1325
  • 1326
  • 76 / 1326
Κατασκευαστές και Μοντέλα
61
26.5k
154.9k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • K
    kostis20 last edited by Aug 29, 2007, 3:19 PM

    Ο χρήστης Spike έγραψε:
    ε ναι το γκάζι δεν φτάνει ποτέ...

    η 335 turbo πόσο θα κοστολογηθεί;

    61000 στην Ελλαδα ,46000 στη Γερμανια.
    Υπ'οψην στην Αμερικη υπαρχει και 535i...

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • S
      spike last edited by Aug 29, 2007, 3:20 PM

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

      ε ναι το γκάζι δεν φτάνει ποτέ...

      η 335 turbo πόσο θα κοστολογηθεί;

      61000 στην Ελλαδα ,46000 στη Γερμανια.
      Υπ'οψην στην Αμερικη υπαρχει και 535i...

      61; ....προσιτά για μένα.

      θα δω μήπως μπορώ να κάνω test drive...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by Aug 29, 2007, 5:37 PM

        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
        Spike
        Και εμενα η 4πορτη δε μου αρεσει.Σκεφτομαι για την 330 ,νομιζω αρκει αν και το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο....Απλα σκεφτομαι μηπως η 330 'θαφτει' και αλλο οταν παρουσιαστει ο διλιτρος turbo...

        Να ξανα-πώ ότι η **330 **does not make economic sense??? Πάντα σε σχέση με την 335ι.

        ΥΓ Η 335 κάνει 61,500. ΑΝ θέλετε, σας λέω και τα εξτρά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charmak66 last edited by Aug 29, 2007, 5:44 PM

          Όχι πως έχω λεφτά να την πάρω, αλλά για πες! (σε βλέπω ότι τρώγεσαι κιόλας )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spike last edited by Aug 29, 2007, 5:46 PM

            maxmara

            61500 έχει η τουρμπάτη 335; ...τα μπλεξα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by Aug 29, 2007, 5:56 PM

              Βασική τιμή της 335i: 61.500

              Σε σχέση με την 330i, έχει standard:
              -Ζάντες V188 (+€616)
              -Sport καθίσματα (+€813)
              -Sport ανάρτηση Μ (€511).

              Προσθέστε τα εξτρά,do the math και βρείτε την πραγματική διαφορά τιμής 330i-335i.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by Aug 29, 2007, 5:58 PM

                Ο χρήστης Spike έγραψε:
                maxmara

                61500 έχει η τουρμπάτη 335; ...τα μπλεξα...

                330 2.996 κ.ε.
                335 2.979 κ.ε. + (διπλό) τούρμπο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by Aug 29, 2007, 6:00 PM

                  maxmara
                  Tο ξερουμε οτι ειναι μικρη η διαφορα τιμης ...εχω ριξει πολυ ψαξιμο τον τελευταιο καιρο γιατι ψηνομαι.Η προσωπικη μου εντυπωση απλως εντοπιζετε στο οτι η 330 μου φαινεται πιο αρμονικη ενω η 335 ,ειδικα στους ελληνικους δρομους που γλιστρανε ισως απαιτει περοσσοτερη προσηλωση και γνωσεις...και ξεφευγει απο τον ορισμο του GT που εχω εγω στο μυαλο μου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spike last edited by Aug 29, 2007, 6:01 PM

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                    maxmara
                    Tο ξερουμε οτι ειναι μικρη η διαφορα τιμης ...Η προσωπικη μου εντυπωση απλως εντοπιζετε στο οτι η 330 μου φαινεται πιο αρμονικη ενω η 335 ,ειδικα στους ελληνικους δρομους που γλιστρανε ισως απαιτει περοσσοτερη προσηλωση και γνωσεις...

                    δεν πειράζει...άλλωστε όλοι χεράδες είμαστε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by Aug 29, 2007, 6:12 PM

                      Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                      ..... BMW 130i Nurbugring 8.24 lap ..... (video 85mb)

                      Ενας γύρος με κίνηση, Intrax ανάρτηση Drexler lsd και 048 λάστιχα
                      Ο συγκεκριμένος οδηγός έχει γυρίσει και στο 8.05
                      Για να έχετε μια αίσθηση της ταχύτητας οι αλλαγές της 3ης είναι στα ~145 της 4ης στα ~195 και της 5ης στα ~240

                      Aυτοκίνητο και οδηγός ήταν 'αλλού' σε σχέση με ότι κινείτο εκείνη την ημέρα...

                      Νομίζω ότι το 8.24 είναι πολύ κοντά στο χρόνο της Μ3 Ε46 ή κάνω λάθος (το 8.05 είναι σίγουρα μακράν....ενδεικτικά το Audi R8 κάνει 8.04 επισήμως! )

                      Οπλάρα η 130!!

                      Με άλλη ανάρτηση, lsd & άλλα λάστιχα, δεν νομίζω ότι είναι και πολύ '130'..

                      Παρόλα αυτά, ο χρόνος είναι αρκετά καλός. Πηγή για το 8.04 του R8 έχουμε? Δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα καλός χρόνος, επίσης έχω την εντύπωση ότι γύρναγε κοντά στο 7.50..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by Aug 29, 2007, 6:14 PM

                        Spike
                        Η 335i εχει 2 turbo και ειναι τριλιτρη,δεν υπαρχεi 335i χωρις turbo.Eπισης υπαρχει 335d ,diesel me dyo turbo.3,0λ
                        Η 330i δεν εχει turbo και ειναι επισης τριλιτρη
                        Εγω τι να κανω που η γυναικα θελει Χ3???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          af9pk last edited by Aug 29, 2007, 6:20 PM

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                          ...παρατήρησα ότι το Auto Start/Stop δε δούλευε πάντα...και δεν έσβηνε το μοτέρ όταν έβαζα νεκρά στο φανάρι. Τους πήρα τηλέφωνο...με συνέδεσαν με μηχανικό (ήταν έξω στον δρόμο ο άνθρωπος...άκουγες φασαρία, αυτοκίνητα κλπ) και μου είπε ότι πάνω από 30 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία δε λειτουργεί.

                          bug or feature?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tsilis last edited by Aug 29, 2007, 7:09 PM

                            Ο χρήστης Kid έγραψε:

                            [

                            Οπλάρα η 130!!

                            Με άλλη ανάρτηση, lsd & άλλα λάστιχα, δεν νομίζω ότι είναι και πολύ '130'..

                            Γιατί δεν είναι?
                            Έχει εξτρά 6000 ευρώ περίπου,που μπορεί να τα βάλει ο καθένας, και είναι απολύτως street legal...

                            Στα μάτια μου η συγκεκριμένη έκδοση,με αυτά τα εξτρά, δείχνει το δυναμικό της 130, που η BMW για δικούς της λόγους,κρατά αποδυναμωμένο...

                            Μην ξεχνάς ότι θεωρητικώς η 130 είναι η κορυφαία έκδοση του hatchback οικογενειακού της BMW,και όχι κάποια ειδική σπορ έκδοση (πχ Ζ4),ασχέτως αν πιστεύω ότι πρόκειται για το καλά κρυμμένο όπλο (μαζί με την 135..) στην γκάμα της εταιρείας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by Aug 29, 2007, 7:17 PM

                              Είναι street legal, παραγωγής δεν είναι, οπότε θεωρώ άτοπο να το θεωρούμε ως παράδειγμα για τις δυνατότητες της stock 130.

                              Για την 130 δηλαδή δεν ισχύει το 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης' όπως για όλες τις BMW αλλά 'ένα ακόμα οικογενειακό μοντέλο'? Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι οι μηχανικοί της BMW σκέφτηκαν και πολύ ότι θα είναι οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλιώς θα έδιναν παραπάνω σημασία στους χώρους..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babbis last edited by Aug 29, 2007, 8:06 PM

                                ακόμα ένα οικογενειακό αυτοκίνητο η 130? με 270 άλογα στον πίσω άξονα? μην τρελλαθούμε κι όλας!

                                φυσικά δεν είναι μια 'ειδική έκδοση' όπως το s3 ή το cupra ή η GTA, αλλά δεν είναι απαραίτητο κάθε έκδοση της BMW να είναι απόλυτη αλλά ούτε πιστεύω υστερεί από τις ειδικές εκδόσεις άλλων κατασκευαστών!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by Aug 29, 2007, 8:10 PM

                                  Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                                  ..... BMW 130i Nurbugring 8.24 lap ..... (video 85mb)

                                  Ενας γύρος με κίνηση, Intrax ανάρτηση Drexler lsd και 048 λάστιχα
                                  Ο συγκεκριμένος οδηγός έχει γυρίσει και στο 8.05
                                  Για να έχετε μια αίσθηση της ταχύτητας οι αλλαγές της 3ης είναι στα ~145 της 4ης στα ~195 και της 5ης στα ~240

                                  Aυτοκίνητο και οδηγός ήταν 'αλλού' σε σχέση με ότι κινείτο εκείνη την ημέρα...

                                  Νομίζω ότι το 8.24 είναι πολύ κοντά στο χρόνο της Μ3 Ε46 ή κάνω λάθος (το 8.05 είναι σίγουρα μακράν....ενδεικτικά το Audi R8 κάνει 8.04 επισήμως! )

                                  Οπλάρα η 130!!

                                  Μην μπερδεύεσαι Νίκο, αυτός ο χρόνος είναι από γέφυρα σε γέφυρα, όπως δηλαδή μετρούν οι ιδιώτες. Αν κοιτάξεις τη λίστα θα δεις ότι η νορμαλ 130 έχει μετρηθεί στο 8.35
                                  Nurburgring lap times

                                  Ο Αντρε (ο οδηγός*) ισχυρίζεται ότι ένας καλός χρόνος για το δικό του αυτοκίνητο θα ήταν περίπου στο 7.45 (ΒΤG) που αντιστοιχεί σε έναν γύρο κοντά στο 8.00

                                  • Απο φέτος συμετέχει στο 130i cup , έχει τερματίσει 4 από τους 5 αγώνες με μία νίκη και είναι 4ος στη βαθμολογία των νέων οδηγών.
                                    onboard lap at Assen
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by Aug 29, 2007, 8:15 PM

                                    Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                    Για την 130 δηλαδή δεν ισχύει το 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης' όπως για όλες τις BMW αλλά 'ένα ακόμα οικογενειακό μοντέλο'? Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι οι μηχανικοί της BMW σκέφτηκαν και πολύ ότι θα είναι οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλιώς θα έδιναν παραπάνω σημασία στους χώρους..

                                    Oι μηχανικοί της BMW, από την Ε36 και μετά (τουλάχιστον από τότε), προτεραιότητα δίνουν στην κατανομή βάρους και στο στήσιμο, και όχι στους χώρους. Ποτέ και καμία BMW (εξαιρώ την 7άρα, που κι αυτή δεν έχει θεαματικές χωρητικότητες για την κατηγορία της) δεν έλαβε θετικά σχόλια για τους χώρους της, απλώς γιατί δεν είναι αυτή η προτεραιότητα. Δεν υστερούν πολύ (εξαίρεση ο άσσος), δεν διακρίνονται όμως. Αν ήθελαν θα μπορούσαν. Αν όμως σφηνώνεις τον κινητήρα κάτω από το παρμπρίζ για να πετύχεις το 50-50 σε βάρος, δε μένει και πολύς χώρος στην καμπίνα. Επιλογή τους, και σεβαστή 100%.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by Aug 29, 2007, 8:20 PM

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      Για την 130 δηλαδή δεν ισχύει το 'απόλυτο μηχάνημα οδήγησης' όπως για όλες τις BMW αλλά 'ένα ακόμα οικογενειακό μοντέλο'? Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι οι μηχανικοί της BMW σκέφτηκαν και πολύ ότι θα είναι οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλιώς θα έδιναν παραπάνω σημασία στους χώρους..

                                      Oι μηχανικοί της BMW, από την Ε36 και μετά (τουλάχιστον από τότε), προτεραιότητα δίνουν στην κατανομή βάρους και στο στήσιμο, και όχι στους χώρους. Ποτέ και καμία BMW (εξαιρώ την 7άρα, που κι αυτή δεν έχει θεαματικές χωρητικότητες για την κατηγορία της) δεν έλαβε θετικά σχόλια για τους χώρους της, απλώς γιατί δεν είναι αυτή η προτεραιότητα. Δεν υστερούν πολύ (εξαίρεση ο άσσος), δεν διακρίνονται όμως. Αν ήθελαν θα μπορούσαν. Αν όμως σφηνώνεις τον κινητήρα κάτω από το παρμπρίζ για να πετύχεις το 50-50 σε βάρος, δε μένει και πολύς χώρος στην καμπίνα. Επιλογή τους, και σεβαστή 100%.

                                      Συμφωνούμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsilis last edited by Aug 29, 2007, 8:51 PM

                                        Για να καταλάβω και εγώ,τι είναι η πεντάπορτη σειρά 1?
                                        Κουπέ,ρόουντστερ,ημιφορτηγό,γιατί οικογενειακό μικρομεσαίο δεν είναι ,από ότι φαίνεται...

                                        Επίσης, εξηγήστε μου τι το ειδικό έχει η 130...
                                        Την φτιάχνει η Μ Division?
                                        Είναι περιορισμένης παραγωγής?
                                        Δεν έχει 5 πόρτες,5 θέσεις και πορτ μπαγκάζ?

                                        η πίσω κίνηση είναι χαρακτηριστικό της εταιρείας,η θυσία στους χώρους μαγκιά της,προκειμένου να επιτύχει καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και ο κινητήρας ανευρίσκεται σε άλλες 15 εκδόσεις, που λέει ο λόγος...

                                        Το ότι είναι και όπλο,δεν αναιρεί τον οικογενεικό της χαρακτήρα (δεν είναι Ζ4,ΤΤ,350Ζ π.χ)
                                        Τιμά τη BMW η σπορ φιλοσοφία που διέπει τα μοντέλα της,αλλά ειδικά αυτοκίνητα είναι μόνο τα μοντέλα Μ,όλα τα υπόλοιπα απευθύνονται μαζικά σε όλους μας,ικανοποιώντας καθημερινότητα και οδηγικές ανησυχίες...
                                        sheer driving pleasure,δηλαδή,και μπράβο της...

                                        Ανάλογη φιλοσοφία συναντάται μόνο στην Αlfa Romeo,έστω και με διαφορετικό τρόπο εκτελεσμένη πια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pai-mei last edited by Aug 29, 2007, 9:01 PM

                                          Ο χρήστης tsilis έγραψε:

                                          Το ότι είναι και όπλο,δεν αναιρεί τον οικογενεικό της χαρακτήρα (δεν είναι Ζ4,ΤΤ,350Ζ π.χ)

                                          Δεν είναι όμως και λιγότερο εστιασμένη σε σύγκριση με μία Ζ4. Κάθε άλλο.

                                          Το αν θα την χρησιμοποιήσει κάποιος Νικόλα, και ως 'οικογενειακό', για να αντιστρέψω τον συσχετισμό, δεν αναιρεί το σπορ χαρακτήρα της...
                                          Απλώς τυχαίνει να έχει 4 θέσεις...

                                          Και η Ζ4 μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οικογενειακό, και το ΤΤ, και οποιοδήποτε 2θέσιο, εφόσον οικογένεια αποτελούν και τα άτεκνα ζευγάρια, οι χωρισμένες μάνες με μία κόρη κ.ο.κ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          1509 out of 26517
                                          • First post
                                            1509/26517
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 74
                                          • 75
                                          • 76
                                          • 77
                                          • 78
                                          • 1325
                                          • 1326
                                          • 76 / 1326
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr