Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]
    • 1
    • 2
    • 65
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 74
    • 75
    • 67 / 75
    Περί αυτοκίνησης
    134
    1500
    1848
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Γιατί αυτό απαγορεύεται, να κλείνεις δηλαδή την αριστερή.
      Βέβαια, όταν η κίνηση είναι αυξημένη και περιμένεις τους μπροστινούς στην αριστερή να παραμερίσουν για να κινηθείς με τη σειρά σου πιο γρήγορα, δεν μπορεί ο άλλος να απαιτεί να φύγεις από την ουρά για να πάρει ο ίδιος τη θέση σου.
      Επίσης, όταν κινείσαι στην αριστερή προσπερνώντας κάποιους, θα πας δεξιά όταν αυτό είναι απολύτως ασφαλές κι όχι κάνοντας σφήνα επειδή ο άλλος βιάζεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Εμένα τέτοιος κόντεψε να με εμβολίσει όταν γυρνούσα από αθήνα. Με μπορντώ κλειώ, βράδυ, και το πόδι να αερίζεται. Στα @@ μου που αν τρακάρει με ελάχιστη ταχύτητα έχει σπάσει την μέση του, αλλά θα σκότωνε και εμένα με την μαλακία του.

        Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει αν τρακάρεις και έχεις το πόδι έξω από το παράθυρο.  Δεν θα έχει μεγάλη σημασία αν φοράς τη ζώνη ή όχι (φεύγεις από κάτω).
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          destinator last edited by

          Άμα δεν «το παίζει γρήγορος» γιατί δεν ακολουθεί την ροή της κυκλοφορίας, να κινείται με την ταχύτητα που κινούνται και οι υπόλοιποι στην αριστερή, όποια και να είναι αυτή, 120-130-140 κλπ, αλλά θέλει σώνει και καλά τα 10-20 κλπ προπορευόμενα αυτοκίνητα να κάνουν δεξιά για να περάσει ?

          Γιατί παρεμπιπτόντως με την ίδια ταχύτητα μπορούν αυτοί που κινούνται στην αριστερή να κινηθούν στην μεσαία έτσι ώστε να γίνει ομαλότερη η κυκλοφορία.

          Αν κάποιος σε πλησιάζει πολύ για να καταλάβεις ότι θέλει να κάνεις δεξιά έχει υπολογίσει τις συνθήκες ροής και επιθυμεί να κινηθεί πιο γρήγορα από εσένα χωρίς να ανακόψει την ταχύτητα σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ.

          Αν θέλει να κινηθεί κάποιος με 140 πρέπει να πιάνει μεσαία και κατά περιόδους αριστερή για να προσπερνάει αργότερους, όχι μονίμως αριστερή. Γιατί κάποιος στον ίδιο δρόμο και με τις ίδιες συνθήκες ασφάλειας θέλει να κινηθεί με 180 και 200.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:

            Εμένα τέτοιος κόντεψε να με εμβολίσει όταν γυρνούσα από αθήνα. Με μπορντώ κλειώ, βράδυ, και το πόδι να αερίζεται. Στα @@ μου που αν τρακάρει με ελάχιστη ταχύτητα έχει σπάσει την μέση του, αλλά θα σκότωνε και εμένα με την μαλακία του.

            Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι θα γίνει αν τρακάρεις και έχεις το πόδι έξω από το παράθυρο. Δεν θα έχει μεγάλη σημασία αν φοράς τη ζώνη ή όχι (φεύγεις από κάτω).

            Έτσι το είχε και η γκόμενα στο Death Proof και όσοι είδαν την ταινία ξέρουν τι έγινε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ratanplan last edited by

              Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

              Εκνευρισμό δημιουργούν και οι γρήγοροι της αριστερής λωρίδας όπου θέλουν όλα τα προπορευόμενα οχήματα να κάνουν δεξιά για να περάσουν με τη αντίστοιχη φράση 'είμαι γρήγορος άρα τους προσπερνάω όλους ή να κάνουν στη άκρη για να περάσω'.
              Και οι γρήγοροι ξεχωρίζουν και κατασκηνώνουν στην αριστερή λωρίδα με το σκεπτικό ότι βρίσκονται σε συνεχομένη προσπέραση ή θεωρούν ότι τους έβαλε το υπουργείο μεταφορών για να υποχρεώσουν τους υπόλοιπους να εγκαταλείψουν την αριστερή λωρίδα.
              Επικίνδυνος είναι αυτός όπου η συμπεριφορά του εγκυμονεί κινδύνους για τους υπόλοιπους.

              Η αυθόρμητη αυτή δήλωση εξηγεί το μυστήριο γιατί μερικοί συμπολίτες μας δεν αλλάζουν λωρίδα προς τα δεξιά για να τους προσπεράσει ένα όχημα που πηγαίνει λίγο ή πολύ πιο γρήγορα από αυτούς.

              Γιατί νομίζουν ότι ο κακόμοιρος που θέλει να προσπεράσει 'το παίζει γρήγορος' και θεωρούν υποταγή ή υποτέλεια την αλλαγή λωρίδας.

              Θεέ και κύριε, ο κομπλεξικός Ελληνάρας σε όλο του το μεγαλείο! Αυτό πρέπει να διδάσκεται στις σχολές οδηγών!!!

              Γιατί, ο κακόμοιρος όπως τον ονομάζεις που είναι λίγο ή πολύ γρήγορος, θέλει όλοι οι προπορευόμενοι να κάνουν δεξιά για να περάσει ?
              Άμα δεν «το παίζει γρήγορος» γιατί δεν ακολουθεί την ροή της κυκλοφορίας, να κινείται με την ταχύτητα που κινούνται και οι υπόλοιποι στην αριστερή, όποια και να είναι αυτή, 120-130-140 κλπ, αλλά θέλει σώνει και καλά τα 10-20 κλπ προπορευόμενα αυτοκίνητα να κάνουν δεξιά για να περάσει ?

              Μπορεις να καταλαβεις οτι η αριστερη ειναι για να προσπερνας και οχι για να κατασκηνωνεις? Αν πας με 130 λοιπον και εισαι στην αριστερη γιατι η μεσαια παει με 110 ας πουμε και θεωρητικα προσπερνας.....ολη την δεξια λωριδα μεχρι τον προορισμο σου καντο, μολις δεις καποιον απο πισω σου να πηγαινει με 140 ομως κανε δεξια χωρις πολλα πολλα.

              Συζηταμε τα αυτονοητα γμτ ωρες ωρες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ioannistsa last edited by

                Ο χρήστης Destinator έγραψε:

                Άμα δεν «το παίζει γρήγορος» γιατί δεν ακολουθεί την ροή της κυκλοφορίας, να κινείται με την ταχύτητα που κινούνται και οι υπόλοιποι στην αριστερή, όποια και να είναι αυτή, 120-130-140 κλπ, αλλά θέλει σώνει και καλά τα 10-20 κλπ προπορευόμενα αυτοκίνητα να κάνουν δεξιά για να περάσει ?

                Γιατί παρεμπιπτόντως με την ίδια ταχύτητα μπορούν αυτοί που κινούνται στην αριστερή να κινηθούν στην μεσαία έτσι ώστε να γίνει ομαλότερη η κυκλοφορία.

                Αν κάποιος σε πλησιάζει πολύ για να καταλάβεις ότι θέλει να κάνεις δεξιά έχει υπολογίσει τις συνθήκες ροής και επιθυμεί να κινηθεί πιο γρήγορα από εσένα χωρίς να ανακόψει την ταχύτητα σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ.

                Αν θέλει να κινηθεί κάποιος με 140 πρέπει να πιάνει μεσαία και κατά περιόδους αριστερή για να προσπερνάει αργότερους, όχι μονίμως αριστερή. Γιατί κάποιος στον ίδιο δρόμο και με τις ίδιες συνθήκες ασφάλειας θέλει να κινηθεί με 180 και 200.

                Είναι εντελώς παράλογο να θέλει 10-20 αμάξια που κινούνται στην αριστερή με 140 πχ χλμ να πάνε στην μεσαία η οποία συνήθως έχει πάνω από 30-40 χλμ διαφορά, επειδή αυτός θέλει να πηγαίνει με 160 ή 180.
                Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος στην αριστερή από τους άλλους αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να «συμμορφωθούν» 20 και οχήματα στην απαίτηση του ενός και όχι ο ένας στην ταχύτητα των υπολοίπων.
                Δεν μιλάμε για κάνα δυο αμάξια στην αριστερή που πηγαίνουν με την ταχύτητα της μεσαίας, αλλά για πάνω από δέκα αμάξια όπου έχουν ταχύτητα πάνω από 30-40 χλμ σε σχέση με την μεσαία και έχει την απαίτηση να πάνε όλα δεξιά για να περάσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  destinator last edited by

                  Είναι εντελώς παράλογο να θέλει 10-20 αμάξια που κινούνται στην αριστερή με 140 πχ χλμ να πάνε στην μεσαία η οποία συνήθως έχει πάνω από 30-40 χλμ διαφορά, επειδή αυτός θέλει να πηγαίνει με 160 ή 180.
                  Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος στην αριστερή από τους άλλους αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να «συμμορφωθούν» 20 και οχήματα στην απαίτηση του ενός και όχι ο ένας στην ταχύτητα των υπολοίπων.
                  Δεν μιλάμε για κάνα δυο αμάξια στην αριστερή που πηγαίνουν με την ταχύτητα της μεσαίας, αλλά για πάνω από δέκα αμάξια όπου έχουν ταχύτητα πάνω από 30-40 χλμ σε σχέση με την μεσαία και έχει την απαίτηση να πάνε όλα δεξιά για να περάσει.

                  Νομίζω ότι η μη παραδοχή της πραγματικής αιτίας που κάνει μερικούς να κινούνται μονίμως αριστερά ανεξαρτήτου ταχύτητας, Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ η οποία λειτουργεί υποσυνείδητα στο μεγαλύτερο μέρος των οδηγών, σε φέρνει στην δυσάρεστη θέση να υπερασπίζεσαι τα αδικαιολόγητα μάλιστα με διαστρεβλωμένα παραδείγματα!

                  Σιγά σιγά μου τα έφτασες πάνω από 20 τα οχήματα που πηγαίνουν καρότσα, δηλαδή σχεδόν συνθήκες κίνησης!!!

                  Διαβλέπω ότι δεν έχεις καμία προοπτική να καταλάβεις ότι η αριστερή λωρίδα δεν προσφέρεται για cruising και ότι και τα υποτιθέμενα 20 αυτοκίνητα λάθος κινούνται εκεί, ενώ θα έπρεπε να κινούνται ΟΛΑ στην δεξιά ή στην μεσαία ανάλογα με την ταχύτητα τους και να φθάσουν στην αριστερή ΜΟΝΟ όταν προσπερνάνε κάποιον στην μεσαία.

                  Έτσι και μόνο έτσι θα έχουμε ταχύτερες και ασφαλέστερες διελεύσεις. Ταχύτερες γιατί η ροή θα διανέμεται ομαλά στις λωρίδες ανάλογα την ταχύτητα και ασφαλέστερες γιατί θα μειωθούν οι προσπεράσεις από δεξιά και οι ελλειπτικές διαδρομές προς αποφυγήν των διάσπαρτων στις λωρίδες αργών.

                  Αυτό όμως επιβάλει διαρκή εγρήγορση και έλεγχο κάτι που δεν συνηθίζεται από τον Έλληνα οδηγό ο οποίος καταλαμβάνει μία λωρίδα και δεν νοιάζεται για το τι συμβαίνει γύρω του εκτός αν καταλάβει ότι θέλει κάποιος να τον περάσει. Πλέον νοιάζεται ανακτά τον έλεγχο της οδήγησης και προσπαθεί να του κάνει την ζωή δύσκολη γιατί προσβάλλονται τα κεκτημένα του!

                  Αν προσπαθήσουμε να ξεπεράσουμε τις μικροαδυναμίες μας σαν άνθρωποι θα γίνουμε πιο ευτυχισμένοι. Ας οργανώσουμε λίγο την οδήγηση μας για να ξεφύγουμε από αυτόν τον αχταρμά που βιώνουμε. Ή μήπως δεν είναι κοινό μυστικό ότι πλέον στην δεξιά κίνησε ταχύτερα... Εκεί μας έφτασε η άναρχη σκέψη μας και η έλλειψη ενδιαφέροντος για τον συμπολίτη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagelis-rallye last edited by

                    ειμαι στο γραφειο και κατεβαινοντας ως το περιπτερο παρατηρησα οτι καποιος με ενα χιουνται τζιπ με κοτσαδορο εχει παρκαρει φιλερ με τον πισω μου προφυλακτηρα και μαλλον εχει βρει χωρις να προκαλεσει ζημια ( ειδα λιγη βρωμα στο υψος του κοτσαδορου του)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Κοίτα, όταν η κίνηση σε ένα δρόμο πλησιάζει τη χωρητικότητά του τα αυτοκίνητα κατανέμονται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησής τους. Κατά κανόνα αυτοί που κινούνται στη μεσαία πάνε γύρω στο όριο ταχύτητας και αυτοί που κινούνται στην αριστερή πάνε από λίγο ως αρκετά παραπάνω από το όριο. Ταυτόχρονα υπάρχει συνεχής ροή σε όλες τις λωρίδες. Μπορείς κάλλιστα να πεις ότι οι κινούμενοι στην αριστερή προσπερνούν μονίμως την αργότερη ροή στη μεσαία.

                      Αν στο παραμικρό ανθυποκενό στη μεσαία κάποιος που κινείται στην αριστερή πρέπει να κάνει δεξιά για να ξανακάνει αριστερά μετά από λίγα δευτερόλεπτα η κατάσταση γίνεται κουραστική, επιρρεπής σε σφάλμα από τον οδηγό που αλλάζει συνέχεια λωρίδα και τελικά επικίνδυνη.

                      Ένας σωστός οδηγός πρέπει να έχει την εμπειρία να ξεχωρίσει πότε 'αξίζει' να μετακινηθεί στη μεσαία λωρίδα όταν έχει προσπεράσει μια ομάδα από αργότερα αυτοκίνητα. Αυτό εξαρτάται από τη δική του ταχύτητα, από το μήκος του κενού στη μεσαία, από την ταχύτητα των επόμενων αυτοκινήτων στη μεσαία (άρα το πόσο γρήγορα θα κλείσει το κενό) και από το πόσα αυτοκίνητα έχει πίσω του. Αν έχει πίσω του μια μεγάλη ακολουθία από αυτοκίνητα που κινούνται με παρόμοια ταχύτητα με αυτόν γιατί να τους παραχωρήσει τη θέση του χάνοντας έτσι συνέχεια χρόνο όποτε θα μπαίνει στη μεσαία;

                      Καλοί οι ισοπεδωτικοί αφορισμοί αλλά ας έχουμε και λίγη κοινή λογική.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dpolal last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                        Ένας σωστός οδηγός πρέπει να έχει την εμπειρία να ξεχωρίσει......

                        Νομίζω ότι είναι η σωστότερη επισήμανση που έχει αναφερθεί στο «καυτό» θέμα που από ότι βλέπω μονοπωλεί την συζήτηση μας σχεδόν μία φορά κάθε μήνα.

                        (Το δικαίωμα κίνησης στην αριστερή λωρίδα και η προσπέραση)...

                        Αυτό που δεν διαθέτουν πολλοί (είτε αργοί, είτε γρήγοροι) είναι η σωστή αξιολόγηση των συνθηκών που επικρατούν στο δρόμο.
                        Είναι άλλη η περίπτωση με πολλά αυτοκίνητα, άλλη με σχετικά πολλά και άλλη με λίγα.
                        Ότι ισχύει για την μια δεν είναι απαραίτητα «σωστό» στην άλλη.

                        Άϊντε να δώ πότε θα το εμπεδώσουμε και μεταξύ μας για να σταματήσουμε να αρπαζόμαστε μεταξύ μας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          destinator last edited by

                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                          Αν στο παραμικρό ανθυποκενό στη μεσαία κάποιος που κινείται στην αριστερή πρέπει να κάνει δεξιά για να ξανακάνει αριστερά μετά από λίγα δευτερόλεπτα η κατάσταση γίνεται κουραστική, επιρρεπής σε σφάλμα από τον οδηγό που αλλάζει συνέχεια λωρίδα και τελικά επικίνδυνη.

                          Καλοί οι ισοπεδωτικοί αφορισμοί αλλά ας έχουμε και λίγη κοινή λογική.

                          Αυτό είναι όλο το θέμα, κουραζόμαστε και φοβόμαστε να οδηγήσουμε (κατά την άποψη μου) σωστά.

                          Η κοινή λογική λοιπόν προστάζει ο καθένας να αποφασίζει προσωπικά για το ποια λωρίδα να ακολουθήσει (σχεδόν μόνιμα). Αυτός είναι ο νόμος της ζούγκλας και πάντως όχι οργανωμένης κοινωνίας.

                          Πράγματι αυτό συμβαίνει και φυσικά δεν έχω τις δυνάμεις να το αλλάξω αλλά ΠΟΤΕ δεν θα συμμετάσχω σε αυτήν την αναρχία. Εδώ και πολλά χρόνια έχουν πάψει να με ενοχλούν τα αδιανόητα που συναντώ καθημερινά αλλά δεν θα πάψω ποτέ να ομιλώ για την οδηγική σύμπνοια που πρέπει να έχει μια ομάδα ανθρώπων που κινείτε στον ίδιο χώρο.

                          Άλλωστε υπάρχουν τόσες ωραίες σκέψεις αυτογνωσίας να κάνεις όταν σε 'πηγαίνουν καρότσα' στην αριστερή λωρίδα μερικοί συμπολίτες μας. Για παράδειγμα 'ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ioannistsa last edited by

                            Ο χρήστης Destinator έγραψε:

                            Αν στο παραμικρό ανθυποκενό στη μεσαία κάποιος που κινείται στην αριστερή πρέπει να κάνει δεξιά για να ξανακάνει αριστερά μετά από λίγα δευτερόλεπτα η κατάσταση γίνεται κουραστική, επιρρεπής σε σφάλμα από τον οδηγό που αλλάζει συνέχεια λωρίδα και τελικά επικίνδυνη.

                            Καλοί οι ισοπεδωτικοί αφορισμοί αλλά ας έχουμε και λίγη κοινή λογική.

                            Αυτό είναι όλο το θέμα, κουραζόμαστε και φοβόμαστε να οδηγήσουμε (κατά την άποψη μου) σωστά.

                            Η κοινή λογική λοιπόν προστάζει ο καθένας να αποφασίζει προσωπικά για το ποια λωρίδα να ακολουθήσει (σχεδόν μόνιμα). Αυτός είναι ο νόμος της ζούγκλας και πάντως όχι οργανωμένης κοινωνίας.

                            Πράγματι αυτό συμβαίνει και φυσικά δεν έχω τις δυνάμεις να το αλλάξω αλλά ΠΟΤΕ δεν θα συμμετάσχω σε αυτήν την αναρχία. Εδώ και πολλά χρόνια έχουν πάψει να με ενοχλούν τα αδιανόητα που συναντώ καθημερινά αλλά δεν θα πάψω ποτέ να ομιλώ για την οδηγική σύμπνοια που πρέπει να έχει μια ομάδα ανθρώπων που κινείτε στον ίδιο χώρο.

                            Άλλωστε υπάρχουν τόσες ωραίες σκέψεις αυτογνωσίας να κάνεις όταν σε 'πηγαίνουν καρότσα' στην αριστερή λωρίδα μερικοί συμπολίτες μας. Για παράδειγμα 'ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ'.

                            Καλός ή κακός όταν έχει σχετική κίνηση συνήθως η αριστερή κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τις άλλες, γι αυτό και μαζεύονται αυτοκίνητα σε αυτήν, γιατί μπορούν να κινηθούν κοντά στο όριο ταχύτητας και παραπάνω μια και οι πιο αργοί κινούνται στις άλλες.

                            Οι γρήγοροι της αριστερής βλέποντας αυτά τα 10 και αμάξια που κινούνται με ενιαία ταχύτητα, στην αριστερή και μην μπορώντας να κάνουν χρήση άλλης λωρίδας, μια και οι υπόλοιπες έχουν αρκετά μικρότερη ταχύτητα και αντίστοιχη κίνηση, αρχίζουν να ανάβουν φλας, να παίζουν τα φωτά, να κορνάρουν, για να κάνουν στην πάντα όλοι, να τους περάσουν μέχρι να βρουν την επόμενη ομάδα οχημάτων που κινείται με τον ίδιο τρόπο στα επόμενα 50-100 μέτρα.

                            Ποια κοινή λογική μπορεί να προστάξει όλους αυτούς να πάνε δεξιά για να περάσει ο γρήγορος ? που κατά την γνώμη σου οδηγεί σωστά και κατά την δική μου όχι, αφού δεν πρόκειται να εγκατάλειψη την αριστερή λόγω της ταχύτητά του, ενώ οι υπόλοιποι προσαρμόζουν την ταχύτητας τους ανάλογα με την κίνηση που συναντάνε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              destinator last edited by

                              Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

                              Οι γρήγοροι της αριστερής βλέποντας αυτά τα 10 και αμάξια που κινούνται με ενιαία ταχύτητα, στην αριστερή και μην μπορώντας να κάνουν χρήση άλλης λωρίδας

                              Τελικά το έφτασες οριστικά σε συνθήκες κίνησης Μα είναι δυνατόν να σε προτρέψει κάποιος να κάνεις δεξιά ενώ δεν είναι εφικτό;

                              Αναφερόμενος σε όχι συνθήκες κίνησης έχω πει 2-3 φορές παραπάνω ότι δεν θα έπρεπε να είναι στην αριστερή αυτά τα αυτοκίνητα που αναφέρεις με ποια λογική να κάνουν δεξιά. Μην επαναλαμβάνεις απαντημένο επιχείρημα.

                              Άλλωστε...

                              Άλλωστε υπάρχουν τόσες ωραίες σκέψεις αυτογνωσίας να κάνεις όταν σε 'πηγαίνουν καρότσα' στην αριστερή λωρίδα μερικοί συμπολίτες μας. Για παράδειγμα 'ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ'.

                              Υ.Γ.

                              Προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν ανάβω φώτα, φλας, κόρνες και λοιπές αηδίες. Αν θέλω να δείξω ότι θέλω να προσπεράσω απλώς πλησιάζω και αν το καταλάβει / κάνει δεξιά έχει καλώς. Αλλιώς καρότσα με χαμόγελο και καλή καρδιά! Όπως προκύπτει και από την συζήτηση μας θα του φαίνεται αδιανόητη η στάση μου έτσι κι αλλιώς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης Destinator έγραψε:
                                Υ.Γ.

                                Προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν ανάβω φώτα, φλας, κόρνες και λοιπές αηδίες. Αν θέλω να δείξω ότι θέλω να προσπεράσω απλώς πλησιάζω και αν το καταλάβει / κάνει δεξιά έχει καλώς. Αλλιώς καρότσα με χαμόγελο και καλή καρδιά! Όπως προκύπτει και από την συζήτηση μας θα του φαίνεται αδιανόητη η στάση μου έτσι κι αλλιώς.

                                Πολύ σοβαρή λογική

                                Αποφεύγεις όλες τις ασφαλείς μεθόδους να ξυπνήσεις τον κολλημένο στην αριστερή και προτιμάς μία κι έξω να καταφύγεις στην πλέον επικίνδυνη μέθοδο, του να τον πας δηλαδή στο μέτρο με π.χ. 100 χλμ/ώρα.
                                Αντε και σ' ανώτερα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  Νομίζω ο Destinator εννοεί ότι απλά πλησιάζει, όχι κολάει από πίσω.
                                  Και για μένα είναι ο ασφαλέστερος τρόπος αφού τα φώτα όπως και να το κάνουμε ενοχλούν. Πάντως, χωρίς φώτα και απλά δείχνοντας ότι 'βιάζομαι' δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα στο να κάνουν δεξιά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Κι εγώ θα συμφωνήσω ότι αν κρατηθείς διακριτικά πίσω από το αργότερο αυτοκίνητο σε απόσταση ασφαλείας ο οδηγός του από ευγένεια θα κάνει δεξιά μόλις μπορέσει 8 στις 10 περιπτώσεις. Στις υπόλοιπες 2 ή δεν θα σε έχει προσέξει, οπότε ένα φλασάκι ή ένα στιγμιαίο διακριτικό σινιάλο δουλεύει ή θα σε έχει γράψει στα 'παπάκια' του οπότε η προσπέραση από δεξιά είναι η μόνη λύση.

                                    Το 'σπρώξιμο' και αγενές είναι και θα μουλαρώσει έναν ευέξαπτο οδηγό (π.χ. εμένα )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      destinator last edited by

                                      Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                      Υ.Γ.

                                      Προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν ανάβω φώτα, φλας, κόρνες και λοιπές αηδίες. Αν θέλω να δείξω ότι θέλω να προσπεράσω απλώς πλησιάζω και αν το καταλάβει / κάνει δεξιά έχει καλώς. Αλλιώς καρότσα με χαμόγελο και καλή καρδιά! Όπως προκύπτει και από την συζήτηση μας θα του φαίνεται αδιανόητη η στάση μου έτσι κι αλλιώς.

                                      Πολύ σοβαρή λογική

                                      Αποφεύγεις όλες τις ασφαλείς μεθόδους να ξυπνήσεις τον κολλημένο στην αριστερή και προτιμάς μία κι έξω να καταφύγεις στην πλέον επικίνδυνη μέθοδο, του να τον πας δηλαδή στο μέτρο με π.χ. 100 χλμ/ώρα.
                                      Αντε και σ' ανώτερα!

                                      Ουδέποτε ανάφερα κόλλημα στο μέτρο, απλώς περιμένω τον βασιλιά να αλλάξει λωρίδα για να κινηθώ γρηγορότερα δείχνοντας του ευγενικά την πρόθεση μου.

                                      Κατά την άποψη μου επειδή νομίζουν ότι θίγονται τα κεκτημένα τους δεν πρέπει να τους κοντράρεις γιατί τότε δεν θα αλλάζουν λωρίδα ούτε για ασθενοφόρα. Σαν τα παιδάκια πρέπει να τους φέρεσαι, μήπως και....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        ginogsm last edited by

                                        Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
                                        Δεν είμαι σίγουρος 100% ότι ταιριάζει με το θέμα αλλά θέλω κάπου να το γράψω:

                                        Τι γίνεται με τα βοθρατζίδικα (μη γελάτε, 'Αχόρταγος' style...) που κάνουν ότι τους γουστάρει χωρίς να δίνουν δεκάρα για την δημόσια υγεία;;
                                        Δεν συζητάω για το που αδειάζουν τα φορτία τους! που θέλει πολύ ψάξιμο στην τελική...

                                        Μιλάω για την συμπεριφορά τους στο δρόμο. Συγκεκριμένα κινούνται χωρίς να έχουν τοποθετήσει τάπα στο πίσω μέρος στην υποδοχή που μοντάρουν τους σωλήνες τους. Αποτέλεσμα; Όπου περνάνε γεμίζουν τον τόπο με βοθρολύματα. Σήμερα μπροστά μου έσταζε σταθερά και δημιουργούσε μικρές ωραίες λιμνούλες... Ε, κάποιος θα τα πατήσει, κάποιο παιδάκι θα πιάσει κάτι που θα τπυ πέσει εκεί, κλπ, κλπ, κλπ.

                                        Επίσης βλέπω μάλλον περίεργο να κινούνται τέτοια οχήματα φορτωμένα (φαίνεται διότι έχουν 'κάτσει' από το βάρος) 3-5 τη νύχτα.
                                        Δεν πρέπει κάποιος να τους ελέγχει;
                                        Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την δημόσια υγεία;;

                                        Το βράδυ συνήθως μεταφέρουν βιομηχανικά ή άλλα λύματα παρανόμως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          ginogsm last edited by

                                          Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                                          ΖΩΑ..... Και αυτοι που καψαν την Πεντελη.... Εναν τετοιο να πιασουν και να τον λιθοβολησουν στο Συνταγμα, να δω ποιος θα τολμησει να σκεφτει να καψει δασος...
                                          Που να ψωφησετε αργα κ οδυνηρα!

                                          Όχι να τον λιθοβολήσουν. Να τον αφήσουν στο ίδιο δάσος που έβαλε φωτιά να καεί ζωντανός. Αργά και βασανιστικά. Έτσι τους αξίζει!

                                          χμ.....
                                          Καλη ιδεα....
                                          Και στη 'Διευθνη Αμνυστεια' θα πουμε οτι ηταν ατυχημα.....

                                          ......

                                          • Να σου πω...
                                          • ???
                                          • Έχεις αναμμένα τα πίσω φώτα ομίχλης, το ξέρεις; Στραβώνουν.......

                                          kotetsi, η ατάκα εδώ είναι: Έχει ξεχάσει τους προβολείς ομίχλης ανοικτούς και στραβώνουν αφού δεν έχει ομίχλη.

                                          Αν είναι η απάντηση είναι, 'τους έχω αφήσει για να βλέπω καλύτερα' είναι σα να λέει 'ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ'.

                                          Εσείς λέτε για αυτά... Για το γεγονός ότι τον τελευταίο 1 1/2 μήνα έχω συναντήσει τουλάχιστον 15-20 αυτοκίνητα (χωρίς ΚΑΜΙΑ υπερβολή!!!) να ξεκινάνε και να κινούνται βράδυ με σβηστά φώτα και όλοι σε διαφορετικές περιοχές και χρονικές στιγμές (προφανώς οδηγώντας αφηρημένοι), τι πρέπει να πούμε???

                                          Βλέπω τις προάλλες έναν με ένα Yaris σε λεωφόρο (όπως έβγαινα με πράσινο από κάθετο δρόμο και περίμενε σε κόκκινο), ανοιχτό παράθυρο και εκείνος και εγώ, απόλυτη ησυχία, και όπως περνάω στρίβοντας από δίπλα του λέω 'τα φώτα σου' (2 φορές) και με κοίταζε σαν χάνος (ούτε καν να κάνει την κίνηση να ελέγξει το διακόπτη των φώτων του).

                                          Το παθαινω κ εγω με το Γλαστρακι...
                                          Το προβλη εντωπιζεται στο γεγονος οτι αρκετα μοντελα αυτοκινητων για καποιο ηλιθιο λογο εχουν μονημως αναμενο το ταμπλο τους.
                                          Μπαινεις μεσα, μεχρι να τακτοποιησεις τα πραγματα εχεις ξεχασει αν τα αναψες.... και ξεκινας....
                                          Γι αυτο το λογο εχω χαμηλωσει την ενταση του φωτισμου.
                                          Μωλις αναψεις τα φωτα χαμηλωνει.
                                          Μωλις τα σβησεις αυξανεται παλι ο φωτισμος....
                                          Αλλο ενα πραγμα που δεν θα καταλαβω ποτε στο Οπελ...

                                          Ο φωτισμός μειώνεται σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα για να μην ενοχλούν/αποσπούν την προσοχή το βράδυ. Ακόμη και εάν το εσωτερικό φαίνεται φωτισμένο , η μαυρίλα στο δρόμο από το σκοτάδι κάτι έπρεπε να λέει. Η λύση για τους αφηρημένους είνα τα αυτόματα φώτα. Λύνουν και το πρόβλημα μέσα στις σύραγγες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ginogsm last edited by

                                            Ο χρήστης After έγραψε:
                                            Θα πρεπει καποια αυτοκινητα να παιρνουν ρευμα κατευθειαν απο την ΔΕΗ

                                            Δεν εξηγειται που πρεπει να πεσει το ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ για να αναψουν καποιοι την μεσαια σκαλα των φωτων τους
                                            Η μικρη οχι μονο δεν φωτιζει, αλλα μεσα στην πολη, ουτε καν διακρινεται
                                            Εχτες ειδα και την αποθεωση
                                            Ενας οχι μονο ειχε την μικρη σκαλα, με εντελως σκοταδι, αλλα ειχε αλλαξει και τις λαμπιτσες, με αναλογες led μπλε χρωματος
                                            Ας μου συγχωρεθει η εκφραση, αλλα πιο ευκολα διακρινεις μπ@υρδελ@ στα 500 μετρα, απο οτι αυτον

                                            Για ολα αυτα φυσικα, φταιει ο ιδιος ο κανονισμος, ο οποιος προτεινει/επιβαλει(δεν θυμαμαι), την χρηση της μικρης σκαλας με τετοιες συνθηκες φωτισμου
                                            Δεν ξερω αν το εχουν αλλαξει, παντως πριν 13 χρονια που εδινα για διπλωμα, ετσι ηταν

                                            Εαν θυμάμαι καλά ο κανονισμός λέει μίση ώρα μετά την δύση μέχρι και μισή ώρα πριν την ανατολή ηλίου πρέπει να έχεις αναμένα τα φώτα πορείας ( όχι διασταύρωσης ).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 67 / 75
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr