Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 0
    • Groups 0

    destinator

    @destinator

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    destinator Unfollow Follow

    Latest posts made by destinator

    • RE: Ζ4 2.0 vs ΤΤ 2.0T vs Opel GT

      Μεταξύ των τριών οπωσδήποτε Opel GT. Ασύγκριτη διαφορά από τα υπόλοιπα 2 βάση features / τιμής.

      Ως δεύτερη επιλογή κατά την γνώμη μου σε αυτά τα λεφτά (πρώτη αν δεν ήθελες καινούριο) είναι ένα καλό μεταχειρισμένο S2000...για να μην κατεβαίνεις να κλείνεις την χειροκίνητη κουκούλα (όπως στο Opel GT). Π.χ. http://carnet.gr/Cars/Honda/?62924 , http://www.alivizatos-cars.gr/grl/produ ... artLimit=0

      Τα Z4 2.0 και TT2.0T ουδεμία σχέση έχουν με σπορ χαρακτήρα, καθόλου δύναμη και στήσιμο σε σχέση με Opel GT και S2000. Eκτός βέβαια αν δεν είναι αυτή η επιλογή σου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Ο χρήστης Govus έγραψε:

      Με το ότι δεν ξέρεις ούτε καν από που σου'ρθε, για μένα είσαι ήδη φάουλ. Ειδικά σαν οδηγός μηχανής που είσαι που θα'πρεπε να ήξερες επακριβώς τι γίνεται στο δρόμο γύρω σου ανά πάσα στιγμή.

      Επίσης εγώ προσωπικά, ακόμα και αν έχω βεβαιωθεί πως δεν έρχεται κανείς σε τέτοιες περιπτώσεις, αφού στρίψω δεν βάζω παρωπίδες και κοιτάω ευθεία. Ρίχνω κι άλλη μια ματιά πίσω μπας και μου ξέφυγε τίποτα. Πόσο περισσότερο μάλλον, πως αφού βγω δεν έχω σκοπό να πάω ευθεία, αλλά να στρίψω στο επόμενο ή κάτι τέτοιο. Εκεί κολλάει το common sense.

      Τον είδα από τους καθρέπτες μου, ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑ ΣΤΗ ΕΥΘΕΙΑ και γι΄αυτό ΔΕΝ έστριψα αριστερά στη Νοταρά. Είχα δε βγάλει το φλασάκι μου και δεν κουνήθηκα, παρά περίμενα να δω από που θα περάσει το 'αστέρι' (τελικά πέρασε από ΑΡΙΣΤΕΡΑ, δηλ. από το αντίθετο ρεύμα, Ο ΑΣΧΕΤΟΣ, ενώ κάλλιστα μπορούσε να την 'κάνει' από την ΑΔΕΙΑ ΔΕΞΙΑ λωρίδα ή έστω να περάσει από δίπλα μου ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, μόνο που η ασχετοσύνη του και η ταχύτητά του, σε συνδυασμό με τον άλλο που είχε ξεκινήσει μαζί μου από το ΣΤΟΠ και πρέπει να έμεινε ο χριστιανός 'παγωτό' μέσα στη μέση του δρόμου, για να περάσει το ΑΤΙΑ, δεν του επέτρεψαν να το κάνει. Ποιος φταίει από κει και πέρα, πες μου εσύ... Και πάλι όμως πλησίασε σε dt, πόσο σαφέστερα να το διατυπώσω;

      Υ.Γ.: Η κοινή λογική λέει, στη συγκεκριμένη περίπτωση, πως υπάρχει και το μέτρο εκτός από την σωστή παρατήρηση. Αλλά καλύτερα να το σταματήσουμε εδώ, γιατί δε συμφωνούμε ούτε στα βασικά, ότι δηλαδή δεν πλακωνόμαστε στις μικροευθείες των πόλεων με τέτοιες μηχανές, αλλά ίσως σε κανένα βουνό (αν ξέρουμε, βέβαια, τον τρόπο )...

      Παίρνω μέρος στην συζήτηση του περιστατικού σου για 3 λόγους:

      1. Γιατί συμφωνώ με τον naso και θέλω να υποστηρίξω την γενναιότητα του να σου υποδείξει 'το σωστό', μη φοβούμενος την ψυχολογική φθορά των αντιδράσεων σου.

      2. Η παραβίαση Stop η οποία διέπραξες δεν αναιρείται από οποιοδήποτε σημείο κι αν βγήκε το άλλο όχημα ή την ταχύτητα του. Δεν συμφωνώ βέβαια και με το στόλισμα του άλλου οδηγού εκτός και αν παραήταν χοντρή η παράβαση σου και έχασε τον έλεγχο του.

      3. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ με την καραμέλα του 'έτρεχε σαν τον παλαβό' σε κάθε κάθε παραβίαση που κάνουμε οι ίδιοι και επιδιώκουμε να αντιστρέψουμε το συμβάν! Αν την συγκεκριμένη στιγμή έκανες λάθος στον υπολογισμό ταχύτητας του άλλου οχήματος δεν σου φταίει ο κακομοίρης που του πετάχτηκες μπροστά του από STOP και αναγκάστηκε να βγει στο αντίθετο ρεύμα.

      4. Θεωρώ ότι αν δεν ακούσεις την αντίθετη άποψη (την δική μου και του nasou) θα συνεχίσεις να παραβιάζεις STOP φέροντας πάντα -υποσυνείδητα- τον εαυτό σου στο απυρόβλητο ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

      Πραγματικά σε παρακαλώ κάθε φορά που θα περνάς κάποιο STOP αφιέρωνε λίγα παραπάνω δευτερόλεπτα για να ελέγξεις αν περνάει καμιά f430 ή veyron, η σωματική σου ακεραιότητα δεν σηκώνει περιθώρια ρίσκου!

      Υ.Γ.

      Περνάω σχεδόν κάθε μέρα από το σημείο και πιστεύω ότι ήταν μια κακιά στιγμή και δεν πρόσεξες το άλλο όχημα (όλοι το έχουμε πάθει). Η πιο κοντινή απόσταση που θα μπορούσε να μπει άλλο όχημα στο ρεύμα σου είναι η δεξιά κλειστή στροφή από Μιαούλη προς Γεωργίου. Είναι αδύνατο να μπήκε κάποιος με τόσα πολλά χιλιόμετρα στην πολύ κλειστή και με κακή άσφαλτο στροφή διανύοντας την απόσταση 'στροφής - Νοταρά' στον ίδιο χρόνο που έκανες εσύ την απόσταση 'Κολοκοτρώνη - Νοταρά'. Παντελώς αδύνατο αν και σε αυτή την περίπτωση πάλι φταις!

      Στην μοναδική περίπτωση που θα σου έδινα δίκιο είναι αν κοντοστάθηκες αρκετή ώρα στην Γεωργίου επειδή πέρναγαν αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα και δεν μπορούσες να στρίψεις αριστερά και το άλλο όχημα μπήκε στην λωρίδα σου αφού είχες καταλάβει ολόκληρος την λωρίδα αυτή (από όπου και να ήρθε). Ε δεν νομίζω να σε έβριζε κάποιος αν έκανες αυτό! Αφού όμως αναφέρεις 'Τον είδα από τους καθρέπτες μου, ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑ ΣΤΗ ΕΥΘΕΙΑ' δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: SEAT FORUM

      Όταν το πρωτοείδα νόμισα ότι αφορούσε viral marketing. Τελικά όμως είναι πράγματι κάποιος ΤΟΣΟ δυσαρεστημένος κάτοχος ενός Seat Leon με βλάβη στο CPS μετά από γενικό Service (έτσι αναφέρει στην περιγραφή του video).

      Αν δείτε το προφίλ του χρήστη που ανέβασε το video έχει και άλλα υποτιμητικά για την Seat videos με το αμάξι του, μέχρι κόντρα με χελώνα!

      Κλικ εδώ για το video. http://www.youtube.com/watch?v=iWaPuofzJ5E

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Ο χρήστης aserf έγραψε:

      Υ.Γ.

      Προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν ανάβω φώτα, φλας, κόρνες και λοιπές αηδίες. Αν θέλω να δείξω ότι θέλω να προσπεράσω απλώς πλησιάζω και αν το καταλάβει / κάνει δεξιά έχει καλώς. Αλλιώς καρότσα με χαμόγελο και καλή καρδιά! Όπως προκύπτει και από την συζήτηση μας θα του φαίνεται αδιανόητη η στάση μου έτσι κι αλλιώς.

      Πολύ σοβαρή λογική

      Αποφεύγεις όλες τις ασφαλείς μεθόδους να ξυπνήσεις τον κολλημένο στην αριστερή και προτιμάς μία κι έξω να καταφύγεις στην πλέον επικίνδυνη μέθοδο, του να τον πας δηλαδή στο μέτρο με π.χ. 100 χλμ/ώρα.
      Αντε και σ' ανώτερα!

      Ουδέποτε ανάφερα κόλλημα στο μέτρο, απλώς περιμένω τον βασιλιά να αλλάξει λωρίδα για να κινηθώ γρηγορότερα δείχνοντας του ευγενικά την πρόθεση μου.

      Κατά την άποψη μου επειδή νομίζουν ότι θίγονται τα κεκτημένα τους δεν πρέπει να τους κοντράρεις γιατί τότε δεν θα αλλάζουν λωρίδα ούτε για ασθενοφόρα. Σαν τα παιδάκια πρέπει να τους φέρεσαι, μήπως και....

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:

      Οι γρήγοροι της αριστερής βλέποντας αυτά τα 10 και αμάξια που κινούνται με ενιαία ταχύτητα, στην αριστερή και μην μπορώντας να κάνουν χρήση άλλης λωρίδας

      Τελικά το έφτασες οριστικά σε συνθήκες κίνησης Μα είναι δυνατόν να σε προτρέψει κάποιος να κάνεις δεξιά ενώ δεν είναι εφικτό;

      Αναφερόμενος σε όχι συνθήκες κίνησης έχω πει 2-3 φορές παραπάνω ότι δεν θα έπρεπε να είναι στην αριστερή αυτά τα αυτοκίνητα που αναφέρεις με ποια λογική να κάνουν δεξιά. Μην επαναλαμβάνεις απαντημένο επιχείρημα.

      Άλλωστε...

      Άλλωστε υπάρχουν τόσες ωραίες σκέψεις αυτογνωσίας να κάνεις όταν σε 'πηγαίνουν καρότσα' στην αριστερή λωρίδα μερικοί συμπολίτες μας. Για παράδειγμα 'ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ'.

      Υ.Γ.

      Προσωπικά σε καμία περίπτωση δεν ανάβω φώτα, φλας, κόρνες και λοιπές αηδίες. Αν θέλω να δείξω ότι θέλω να προσπεράσω απλώς πλησιάζω και αν το καταλάβει / κάνει δεξιά έχει καλώς. Αλλιώς καρότσα με χαμόγελο και καλή καρδιά! Όπως προκύπτει και από την συζήτηση μας θα του φαίνεται αδιανόητη η στάση μου έτσι κι αλλιώς.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Ο χρήστης kyan έγραψε:

      Αν στο παραμικρό ανθυποκενό στη μεσαία κάποιος που κινείται στην αριστερή πρέπει να κάνει δεξιά για να ξανακάνει αριστερά μετά από λίγα δευτερόλεπτα η κατάσταση γίνεται κουραστική, επιρρεπής σε σφάλμα από τον οδηγό που αλλάζει συνέχεια λωρίδα και τελικά επικίνδυνη.

      Καλοί οι ισοπεδωτικοί αφορισμοί αλλά ας έχουμε και λίγη κοινή λογική.

      Αυτό είναι όλο το θέμα, κουραζόμαστε και φοβόμαστε να οδηγήσουμε (κατά την άποψη μου) σωστά.

      Η κοινή λογική λοιπόν προστάζει ο καθένας να αποφασίζει προσωπικά για το ποια λωρίδα να ακολουθήσει (σχεδόν μόνιμα). Αυτός είναι ο νόμος της ζούγκλας και πάντως όχι οργανωμένης κοινωνίας.

      Πράγματι αυτό συμβαίνει και φυσικά δεν έχω τις δυνάμεις να το αλλάξω αλλά ΠΟΤΕ δεν θα συμμετάσχω σε αυτήν την αναρχία. Εδώ και πολλά χρόνια έχουν πάψει να με ενοχλούν τα αδιανόητα που συναντώ καθημερινά αλλά δεν θα πάψω ποτέ να ομιλώ για την οδηγική σύμπνοια που πρέπει να έχει μια ομάδα ανθρώπων που κινείτε στον ίδιο χώρο.

      Άλλωστε υπάρχουν τόσες ωραίες σκέψεις αυτογνωσίας να κάνεις όταν σε 'πηγαίνουν καρότσα' στην αριστερή λωρίδα μερικοί συμπολίτες μας. Για παράδειγμα 'ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΦΕΛΟ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΟΤΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ'.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Είναι εντελώς παράλογο να θέλει 10-20 αμάξια που κινούνται στην αριστερή με 140 πχ χλμ να πάνε στην μεσαία η οποία συνήθως έχει πάνω από 30-40 χλμ διαφορά, επειδή αυτός θέλει να πηγαίνει με 160 ή 180.
      Πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος στην αριστερή από τους άλλους αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να «συμμορφωθούν» 20 και οχήματα στην απαίτηση του ενός και όχι ο ένας στην ταχύτητα των υπολοίπων.
      Δεν μιλάμε για κάνα δυο αμάξια στην αριστερή που πηγαίνουν με την ταχύτητα της μεσαίας, αλλά για πάνω από δέκα αμάξια όπου έχουν ταχύτητα πάνω από 30-40 χλμ σε σχέση με την μεσαία και έχει την απαίτηση να πάνε όλα δεξιά για να περάσει.

      Νομίζω ότι η μη παραδοχή της πραγματικής αιτίας που κάνει μερικούς να κινούνται μονίμως αριστερά ανεξαρτήτου ταχύτητας, Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ η οποία λειτουργεί υποσυνείδητα στο μεγαλύτερο μέρος των οδηγών, σε φέρνει στην δυσάρεστη θέση να υπερασπίζεσαι τα αδικαιολόγητα μάλιστα με διαστρεβλωμένα παραδείγματα!

      Σιγά σιγά μου τα έφτασες πάνω από 20 τα οχήματα που πηγαίνουν καρότσα, δηλαδή σχεδόν συνθήκες κίνησης!!!

      Διαβλέπω ότι δεν έχεις καμία προοπτική να καταλάβεις ότι η αριστερή λωρίδα δεν προσφέρεται για cruising και ότι και τα υποτιθέμενα 20 αυτοκίνητα λάθος κινούνται εκεί, ενώ θα έπρεπε να κινούνται ΟΛΑ στην δεξιά ή στην μεσαία ανάλογα με την ταχύτητα τους και να φθάσουν στην αριστερή ΜΟΝΟ όταν προσπερνάνε κάποιον στην μεσαία.

      Έτσι και μόνο έτσι θα έχουμε ταχύτερες και ασφαλέστερες διελεύσεις. Ταχύτερες γιατί η ροή θα διανέμεται ομαλά στις λωρίδες ανάλογα την ταχύτητα και ασφαλέστερες γιατί θα μειωθούν οι προσπεράσεις από δεξιά και οι ελλειπτικές διαδρομές προς αποφυγήν των διάσπαρτων στις λωρίδες αργών.

      Αυτό όμως επιβάλει διαρκή εγρήγορση και έλεγχο κάτι που δεν συνηθίζεται από τον Έλληνα οδηγό ο οποίος καταλαμβάνει μία λωρίδα και δεν νοιάζεται για το τι συμβαίνει γύρω του εκτός αν καταλάβει ότι θέλει κάποιος να τον περάσει. Πλέον νοιάζεται ανακτά τον έλεγχο της οδήγησης και προσπαθεί να του κάνει την ζωή δύσκολη γιατί προσβάλλονται τα κεκτημένα του!

      Αν προσπαθήσουμε να ξεπεράσουμε τις μικροαδυναμίες μας σαν άνθρωποι θα γίνουμε πιο ευτυχισμένοι. Ας οργανώσουμε λίγο την οδήγηση μας για να ξεφύγουμε από αυτόν τον αχταρμά που βιώνουμε. Ή μήπως δεν είναι κοινό μυστικό ότι πλέον στην δεξιά κίνησε ταχύτερα... Εκεί μας έφτασε η άναρχη σκέψη μας και η έλλειψη ενδιαφέροντος για τον συμπολίτη.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Άμα δεν «το παίζει γρήγορος» γιατί δεν ακολουθεί την ροή της κυκλοφορίας, να κινείται με την ταχύτητα που κινούνται και οι υπόλοιποι στην αριστερή, όποια και να είναι αυτή, 120-130-140 κλπ, αλλά θέλει σώνει και καλά τα 10-20 κλπ προπορευόμενα αυτοκίνητα να κάνουν δεξιά για να περάσει ?

      Γιατί παρεμπιπτόντως με την ίδια ταχύτητα μπορούν αυτοί που κινούνται στην αριστερή να κινηθούν στην μεσαία έτσι ώστε να γίνει ομαλότερη η κυκλοφορία.

      Αν κάποιος σε πλησιάζει πολύ για να καταλάβεις ότι θέλει να κάνεις δεξιά έχει υπολογίσει τις συνθήκες ροής και επιθυμεί να κινηθεί πιο γρήγορα από εσένα χωρίς να ανακόψει την ταχύτητα σου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΥΠΟΤΙΜΑΕΙ.

      Αν θέλει να κινηθεί κάποιος με 140 πρέπει να πιάνει μεσαία και κατά περιόδους αριστερή για να προσπερνάει αργότερους, όχι μονίμως αριστερή. Γιατί κάποιος στον ίδιο δρόμο και με τις ίδιες συνθήκες ασφάλειας θέλει να κινηθεί με 180 και 200.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Ο γρηγορος φιλε μου θα κανει δεξια, και θα κοψει μαλιστα να χωθει σε κενο για να περασει ενας πιο γρηγορος, και μετα θα ξαναβγει στην αριστερη να συνεχισει την προσπεραση του, δεν εχει προβλημα να το κναει αυτο για πολους λογους, καταρχην γιατι ξερει ποσο μεγαλη μαλακεια εινα ινα σε πηγαινει καροτσακι ενας πιο αργος, δευτερον γιατι για να τρεχει θα εχει ενα αντιστοιχο αμαξι και οχι ενα 1000ρακι ας πουμε οποτε μολις βγει στην αριστερη σε 2-3'' θα εχει ξαναπιασει την ταχυτητα που ειχε πριν.

      Εγω εχω κανει δεξια ακομη και σε αδεια εθνικη με σχεδον 200 για να μην ενοχλησω 2 φωτακια (μερα ηταν) που εβλεπα απο πολυ μακρια να πλησιαζουν, δεν με νοιαζει ενα εινα ιπισω μου ενα 1000ρακι ή μια βευρον απο την στιγμη που παει πιο γρηγορα κα ιμε πετυχαινει πανω σε προσπεραση κα ιειμαι στην αριστερη θα κανω δεξια.

      Μπράβο, μακάρι να κάναμε όλοι έτσι...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • RE: Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]

      Εκνευρισμό δημιουργούν και οι γρήγοροι της αριστερής λωρίδας όπου θέλουν όλα τα προπορευόμενα οχήματα να κάνουν δεξιά για να περάσουν με τη αντίστοιχη φράση 'είμαι γρήγορος άρα τους προσπερνάω όλους ή να κάνουν στη άκρη για να περάσω'.
      Και οι γρήγοροι ξεχωρίζουν και κατασκηνώνουν στην αριστερή λωρίδα με το σκεπτικό ότι βρίσκονται σε συνεχομένη προσπέραση ή θεωρούν ότι τους έβαλε το υπουργείο μεταφορών για να υποχρεώσουν τους υπόλοιπους να εγκαταλείψουν την αριστερή λωρίδα.
      Επικίνδυνος είναι αυτός όπου η συμπεριφορά του εγκυμονεί κινδύνους για τους υπόλοιπους.

      Η αυθόρμητη αυτή δήλωση εξηγεί το μυστήριο γιατί μερικοί συμπολίτες μας δεν αλλάζουν λωρίδα προς τα δεξιά για να τους προσπεράσει ένα όχημα που πηγαίνει λίγο ή πολύ πιο γρήγορα από αυτούς.

      Γιατί νομίζουν ότι ο κακόμοιρος που θέλει να προσπεράσει 'το παίζει γρήγορος' και θεωρούν υποταγή ή υποτέλεια την αλλαγή λωρίδας.

      Θεέ και κύριε, ο κομπλεξικός Ελληνάρας σε όλο του το μεγαλείο! Αυτό πρέπει να διδάσκεται στις σχολές οδηγών!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      destinator
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr