-
Προς ολους τους κατοχους Χ3:Ειστε ευχαριστημενοι απο την ανεση που παρεχει?Πως ειναι σε σχεση με μια 3αρα για παραδειγμα?
-
Ειναι ανετο στην ασφαλτο αλλα εκτος δρομου κοπαναει.Σε σχεση με την 3αρα προσωπικα δε γνωριζω αλλα απ οσο εχω διαβασει ειναι πολυ κοντα σε κρατηματα.Παντως,γενικα ειναι BMW.
-
Σε συνδυασμό με τους κάκιστους ασφαλτόδρομους της χώρας μας δεν της βάζω και άριστα.
Για μένα πάντως περισσότερο σημασία έχει ότι το αμάξι μπορεί και μπαίνει πολύ καλά στις στροφές νιώθωντας πάνω απ'όλα ασφαλής.Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκα Κεφαλλονιά, όπου έκανα περίπου 700km. Οσοι λοιπόν έχουν πάει εκεί θα ξέρουν ότι το νησί έχει τόσες στροφές και τόσες 'κούπες' όσο όλη η υπόλοιπη Ελλάδα μαζί.
Παρά το κακό λοιπόν οδόστρωμα (σαμαράκια,λακούβες στενέματα κλπ.) και τα κοπανήματα εξαιτίας αυτού, ευχαριστήθηκα να οδηγώ το συγκεκριμένο αμάξι.
Και εκτός δρόμου κοπανάει αλλά είπαμε ότι το αμάξι δεν προσφέρεται για καθαρόαιμο off road.Σε τέτοιες περιπτώσεις απλώς συμβιβάζεσαι.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Προς ολους τους κατοχους Χ3:Ειστε ευχαριστημενοι απο την ανεση που παρεχει?Πως ειναι σε σχεση με μια 3αρα για παραδειγμα?Το αμαξι ειναι ...αλλα σαν του πατερα το ε-46 ,εστω κ 1.6, δεν νομιζω να υπαρχει συγκριση...Το ε-90 το οδηγησα 2-3
φορες πριν παρω το χ(ειχα κλεισει το 320 μαλιστα αλλα μια που αργουσε να ρθει, μια που χωρουσαμε οριακα πηρα το ετοιμο χ που ηταν και σχετικα φτωχο κι ετσι δεν ειχαμε πολυ μεγαλη διαφορα τιμης...)και η εντυπωση που μου δωσε ηταν οτι αυτοι οι 5ποντοι που πηρε κ τα + καποια κιλα το χειροτερεψαν (ελαφρως)απο το ε-46 ...Γενικα το ε-46 χωρις να τοχω
και καμμια καψουρα το θεωρω στο δρομο...(σαμαρακια-στροφες κ.τ.λ.) -
Η άνεση είναι ίσως το μόνο σημείο που δεν με ικανοποίησε στο Χ3. Βέβαια έκανα το λάθος και το πήρα με την sport ανάρτηση, η οποία είναι όντως πολύ σκληρή. Βέβαια έχει μαλακώσει λίγο μετά από τα 19000χλμ που έχω κάνει, αλλά παραμένει σκληρή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, σε σημείο που σκέφτομαι να αλλάξω τα αμορτισέρ με αυτά της κανονικής έκδοσης (εάν γίνεται). Ποια η γνώμη σας γιαυτό;
Πάντως η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ η οδική συμπεριφορά πιστεύω ότι είναι κορυφαία για SUV.
-
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
Η άνεση είναι ίσως το μόνο σημείο που δεν με ικανοποίησε στο Χ3. Βέβαια έκανα το λάθος και το πήρα με την sport ανάρτηση, η οποία είναι όντως πολύ σκληρή. Βέβαια έχει μαλακώσει λίγο μετά από τα 19000χλμ που έχω κάνει, αλλά παραμένει σκληρή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, σε σημείο που σκέφτομαι να αλλάξω τα αμορτισέρ με αυτά της κανονικής έκδοσης (εάν γίνεται). Ποια η γνώμη σας γιαυτό;Πάντως η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ η οδική συμπεριφορά πιστεύω ότι είναι κορυφαία για SUV.
Kαι με την απλη κορυφαια
ειναι... -
Η άνεση στον αυτοκινητόδρομο είναι καλή.Σε συνεχείς κυματοειδείς ανωμαλίες όμως κουράζει.Για παράδειγμα στη Μαλακάσα με 140 km/h κρατιέμαι απο το κάθισμα...και δεν έχω σπορ ανάρτηση ούτε 18άρες ζάντες.
Σε χωματόδρομο με λακούβες δεν αισθάνεται καθόλου άνετα και μπορεί να βρεί και οροφή το κεφάλι του οδηγού απο το χοροπηδητό...
Οπως και ναχει το πράγμα όμως,το προτιμάω όπως είναι απο το να έχω χαλαρές αναρτήσεις και συμπεριφορά βάρκας στην άσφαλτο...Δεν πειράζει θα πηγαίνω σιγά στους χωματόδρομους! -
Σήμερα έκανα μια αρκετά μεγάλη διαδρομή σε ένα χωματόδρομο με αρκετές πέτρες και νεροφαγώματα. Τελικά η λύση για καλύτερη άνεση είναι να μην πηγαίνεις πολύ αργά γιατί έτσι νοιώθεις όλες τις ανωμαλίες του δρόμου. Πάντως το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε καλύτερα από ότι περίμενα.
-
Οι λακούβες είναι το αδύνατο σημείο της Χ3 όπως και να το κάνουμε...αλλά οντας συνειδητοποιημένος ως προς τι έχω αγοράσει,της φέρομαι σαν να έχω επιβατικό και όχι σκληροτράχηλο τζίπ.Αλλωστε για καμμια περίεργη παραλία και μεγαλύτερη ασφάλεια στο χιόνι την πήρα τη BMW.
Προχθές που βρέθηκα όμως στην Ξυνόβρυση Πηλίου ήμουνα με τη Laguna (μου αρέσει να ακούω και τον petrol 2.0 turbo να λυσσάει και να ξεφυσάει στις στροφές... ) και εκεί στα περίεργα νεροφαγώματα της παραλίας που πήγα να παρκάρω βρήκε απο κάτω και θυμήθηκα τα καλά του ψηλού αυτοκινήτου...ευτυχώς δεν έγινε και τίποτε . -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Αλλωστε για καμμια περίεργη παραλίαΒέβαια το βάρος της μπορεί να σε φέρει προ τετελεσμένων γεγονότων, όπως και κάθε τετρακίνητο με αυξημένο βάρος.
Παρόλα αυτά αν και έχω ταξιδέψει μαζί της για 600+ χιλιόμετρα, πιστεύω ότι αν το οδόστρωμα ήταν καλύτερο στην Ελλάδα, αποτελεί απόλαυση
-
Μιλάμε για τζιπ, ε; Πολύ διφορούμενα αυτά που λέτε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μιλάμε για τζιπ, ε; Πολύ διφορούμενα αυτά που λέτε.Ε,οχι κ τζιπ...οταν σου φοραει λαστιχο με 210 τελικη αν ξερεις τι παιρνεις,εισαι ευχαριστημενος κ στο χωμα κ παντου...sav ουτε καν suv...
-
Γεια σε ολους,
Ειναι πολυ ενδιαφέρον το topic ειδικα για μενα που το παπαριζω πανω απο ενα χρόνο τι SUV ή τζιπ να πάρω. Εχω κάνει τεστ ντραιβ αρκετα οχήματα του ειδους και νομίζω οτι on road η X3 δε παίζεται. Off road δεν ξέρω.Σίγουρα δεν ειναι σκληροπυρηνικό τζιπ αλλά ποιός ο λόγος να τη βάλεις σε απάτητητο μέρος. Σε Χ1,Χ2, χιονι και λάσπη μάλλον τα καταφέρνει μια χαρα. Εδω εχω δει βοσκό να πηγαίνει με 3αρα κουπέ στη στάνη στο βουνό.
Στη 2.0d κατα τη γνωμη μου σημαντικό μειονεκτημα ειναι η υστέρηση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές και θα με ενδιέφερε πολυ να μάθω αν το πρόβλημα διορθωνεται με τις μετατροπές εργοστασιακές ή μή. Πληροφοριακά στο LR Freelander 2.2d αυτο δεν γίνεται αισθητό.
Θα ημουνα υποχρεωμενος αν γραψετε πληροφορίες σχετικά με τις όποιες αλλαγές στο μοντελο του 2008. -
Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
Γεια σε ολους,
Ειναι πολυ ενδιαφέρον το topic ειδικα για μενα που το παπαριζω πανω απο ενα χρόνο τι SUV ή τζιπ να πάρω. Εχω κάνει τεστ ντραιβ αρκετα οχήματα του ειδους και νομίζω οτι on road η X3 δε παίζεται. Off road δεν ξέρω.Σίγουρα δεν ειναι σκληροπυρηνικό τζιπ αλλά ποιός ο λόγος να τη βάλεις σε απάτητητο μέρος. Σε Χ1,Χ2, χιονι και λάσπη μάλλον τα καταφέρνει μια χαρα.Mερικοί Χ1 και Χ2 που λες έχουν μερικά σημεία που είναι πολύ δύσκολο να τα περάσεις με Χ3. Για τη λάσπη δεν το συζητάμε. Με τα ασφάλτινα ελαστικά του θα κολλήσει με χαρακτηριστική ευκολία. Εδώ κολλάνε τα πραγματικά 4κίνητα αν δε φοράνε σωστά λάστιχα και θα περάσει το Χ3?
Οn-road πάντως έχεις δίκιο είναι τρομερά καλή.Εδω εχω δει βοσκό να πηγαίνει με 3αρα κουπέ στη στάνη στο βουνό.
Εδώ σου έχω και φωτογραφία:
http://img75.imageshack.us/my.php?image=dsc00203jt1.jpg -
Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
Στη 2.0d κατα τη γνωμη μου σημαντικό μειονεκτημα ειναι η υστέρηση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές και θα με ενδιέφερε πολυ να μάθω αν το πρόβλημα διορθωνεται με τις μετατροπές εργοστασιακές ή μή. Πληροφοριακά στο LR Freelander 2.2d αυτο δεν γίνεται αισθητό.
Θα ημουνα υποχρεωμενος αν γραψετε πληροφορίες σχετικά με τις όποιες αλλαγές στο μοντελο του 2008.Οντως υπάρχει μια υστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές και συγκεκριμένα απο τις 800 έως τις 1500 σαλ.Το συγκεκριμένο πρόβλημα πιστεύω οτι χειροτερεύει απο το φίλτρο μικροσωματιδίων καπνού που φέρει στην εξάτμιση και είναι καθαρά θέμα backpressure κατα βάση.Ωστόσο εγω προσωπικά έχω διαπιστώσει κάποια βελτίωση καθως άλλαξα το χάρτινο φίλτρο αέρα εισαγωγής με ενα K&N ενω βλέπω επίσης οτι τώρα το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες που ευνοούν την πλήρη καύση της αιθάλης στο φίλτρο μικροσωματιδίων της εξάτμισης,η υστέρηση έχει μειωθεί κι άλλο σε σημείο που να μην ενοχλεί.Τέλος με το steinbauer p box δεν έχω διαπιστώσει κάποια βελτίωση στο συγκεκριμένο τομέα.Αυτό που σκέφθηκα κάποια στιγμή να κάνω είναι να αλλάξω το τελικό της εξάτμισης μήπως μειωθεί κι άλλο το συνολικά backpressure και εξαλειφθεί το πρόβλημα...
Για το μοντέλο 2008 ότι ξέρω είναι αυτό που δημοσίευσα μεταφρασμένο απο το google translation,λίγο παραπάνω!!! -
Meco, GTZ Ευχαριστω που μπηκατε στο κόπο να απαντήσετε.
Αγαπητέ Meco τα (ΕΛ)Ληνοπεράματα δεν ειναι και τοσο βουνό. Εγω ειδα τη μπεμπα σε μητατο toy Ψηλορείτη(Ηρακλειώτης ειμαι και γω).
GTZ εσυ που εισαι ψαγμένος μηχανολογικά πως εξηγείς την BMW πατάτα με το Turbo lag? Τι θά λεγες και ποσο υπολογιζεις να κοστιζε μια μετατροπή της 2,0i σε turbo or kompressor? -
GTZ έγραψε:
Οντως υπάρχει μια υστέρηση στις πολύ χαμηλές στροφές και συγκεκριμένα απο τις 800 έως τις 1500 σαλ.Το συγκεκριμένο πρόβλημα πιστεύω οτι χειροτερεύει απο το φίλτρο μικροσωματιδίων καπνού που φέρει στην εξάτμιση και είναι καθαρά θέμα backpressure κατα βάση.Ωστόσο εγω προσωπικά έχω διαπιστώσει κάποια βελτίωση καθως άλλαξα το χάρτινο φίλτρο αέρα εισαγωγής με ενα K&N ενω βλέπω επίσης οτι τώρα το καλοκαίρι με τις υψηλές θερμοκρασίες που ευνοούν την πλήρη καύση της αιθάλης στο φίλτρο μικροσωματιδίων της εξάτμισης,η υστέρηση έχει μειωθεί κι άλλο σε σημείο που να μην ενοχλεί.Τέλος με το steinbauer p box δεν έχω διαπιστώσει κάποια βελτίωση στο συγκεκριμένο τομέα.Αυτό που σκέφθηκα κάποια στιγμή να κάνω είναι να αλλάξω το τελικό της εξάτμισης μήπως μειωθεί κι άλλο το συνολικά backpressure και εξαλειφθεί το πρόβλημα...
Για το μοντέλο 2008 ότι ξέρω είναι αυτό που δημοσίευσα μεταφρασμένο απο το google translation,λίγο παραπάνω!!!Μπορείς να μου δώσεις τον κωδικό του Κ&Ν που έβαλες; Αν και νομίζω ότι δεν φοράμε το ίδιο φίλτρο, αφού το ζήτησα σε έμπορο ανταλλάκτικων και μου είπε ότι δεν υπάρχει για μοντέλο 2007.
thanks
-
Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
Meco, GTZ Ευχαριστω που μπηκατε στο κόπο να απαντήσετε.
Αγαπητέ Meco τα (ΕΛ)Ληνοπεράματα δεν ειναι και τοσο βουνό. Εγω ειδα τη μπεμπα σε μητατο toy Ψηλορείτη(Ηρακλειώτης ειμαι και γω).Πού την πέτυχες? Εγώ πάντως που έχω οργώσει τον Ψηλορείτη τέτοιο απείρου κάλους θέαμα δεν έχω δει ακόμα.
Προφανώς δεν μένεις στο Ηράκλειο. Οταν με το καλό κατέβεις να κανονίσουμε να συναντηθούμε...
-
Edit
-
Ο χρήστης sters έγραψε:
Μπορείς να μου δώσεις τον κωδικό του Κ&Ν που έβαλες; Αν και νομίζω ότι δεν φοράμε το ίδιο φίλτρο, αφού το ζήτησα σε έμπορο ανταλλάκτικων και μου είπε ότι δεν υπάρχει για μοντέλο 2007.
thanks
Ε 2653 είναι ο κωδικός.
Για ψιλοάσχετο τον κόβω τον έμπορο...
BMW Χ3 (Ε83)