Συγνώμη βρε παιδιά αλλά συγκρίνουμε ανώμια πράγματα. Κανένα δεν μπορεί να συγκριθεί, το ένα με το άλλο.
To pada είναι επιεικώς ένας κουβάς. Έχω οδηγήσει και το diesel και την βενζίνη. Το diesel απλά σου δίνει περισσότερη δύναμη. Το αμάξι είναι καθαρά για 80% πόλη και ένα 20% χώμα.
Το τέριος για απλές και βατές διαδρομές είναι μιά χαρά και ιδίως με το σύστημα του πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το κλείδωμα και τον άκαμπτο άξονα πίσω. Με ένα σετ λαστιχάκια είναι μια χαρά.60-70% πόλη, 30-40% χώμα.
Τέλος για το jimny απλά το αμάξι αφορά αγοραστές που θα το πάνε εκεί που τα άλλα 2 δεν θα πάνε. Κανένα από τα προηγούμενα δεν έχει κοντό κιβώτιο, και άξονες μπροστά πίσω όπου οι δυνατότητες εκτός δρόμου αυξάνοντε κατακόρυφα. Μην ξεχνάμε ότι είναι και κάπως μαντζέβελο για μέσα στην πόλη και για παρκαρίσματα. Όσο για τις πλεύσεις απλά στήνεις διαφορετικά την ανάρτηση με after sale προϊόντα που πολλές φορές το στήσιμο του αυτοκινήτου γίνεται καλύτερο και από εργοστασιακό.
Και μην μπερδεύουμε τα διαφορικά LSD και ELD με τα μπλοκέ. Καμία απολύτως σχέση. Άλλο εμπλοκή στον άξονα 100% και άλλο 60% κλπ. Αυτό είναι διαφημιστικό κόλπο των εταιρειών.