Eνδιαφέρον το τεύχος.
Το πήρα για τις διακοπές μου και το διάβασα ευχάριστα. Εξαιρετική η συγκριτική δοκιμή Auris/Astra/i30, πολύ αναλυτική και συντεταγμένη με σωστά ελληνικά.
Ξεχώρισα επίσης, τη γνωριμία της νέας Μ3, που βρήκα mutatis mutandis -'γνωριμία' γαρ-, αναλυτική, ευανάγνωστη, ξεκάθαρη και με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μία παρατήρηση μόνο: στην εισαγωγή, στο σημείο όπου ο συντάκτης αναφέρεται στην Ε30, γράφει ότι 'στα χρόνια που ακολούθησαν η έκδοση Μ3 δεν περιορίστηκε μόνο στο 2θυρο αμάξωμα, αλλά επεκτάθηκε στο 4θυρο και στην κάμπριο έκδοση. Όλα τα παραπάνω απέφεραν στη φίρμα 18.000 πωλήσεις μέχρι το 1991, όταν ολοκληρώθηκε ο κύκλος ζωής του μοντέλου...'.
Εκ παραδρομής αναφέρθηκε το '4θυρο', καθώς η Ε30 παράχθηκε μόνο σε 2θυρο και Cabrio, ενώ και οι συνολικές πωλήσεις όλων των Μ3 Ε30 μέχρι το 1991 ήταν μόλις 4.531, εκ των οποίων οι 786 Cabrio. Πταίσματα βέβαια...
Ενδιαφέρουσα και η ΣΔΟΚ S5-335i.
Στη δοκιμή του RC, θα ήθελα να υπάρχει και δοκιμή στο δρόμο, πέραν της πίστας, ενώ εντύπωση μου προξένησε το ότι δεν υπάρχει μία έστω φωτογραφία και των RS και OPC... Εκτός και αν δεν μπήκαν την ίδια μέρα πίστα...
Πολύ καλή η δοκιμή της GT3 RS, χωρίς φανφάρες, νηπιακές παρομοιώσεις κ.λπ, με λόγο μεστό και απλό. Θα προτιμούσα όμως κι εγώ το ένθετο να ήταν ενσωματωμένο στο περιοδικό.
Κατά τα λοιπά, ο Στάθης άριστος ως συνήθως, και o Αντίλογος ένα ευχάριστο διάλειμμα από την αυτοκινητική ύλη.
Επιπλέον, το τεύχος δείχνει άριστο γραφιστικά, με πολύ προσεγμένη ισορροπία ανάμεσα στο ευανάγνωστο των κειμένων και το design...