Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 248
    • 249
    • 88 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17418
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsilis last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
      Μας διαβαζει,να γραψω και εγω καλά λόγια;

      Aσε.. πρόλαβα!!

      Να σημειώσω επίσης το πραγματικά πάρα πολύ καλό συγκριτικό μεταξύ Ηundai i30,Opel Astra και Τoyota Auris...στο επίπεδο του συγκριτικού των σούπερμίνι προ μηνών...

      Μακάρι να συνεχίσουν όλα τα συγκριτικά σε αυτό το μοτίβο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazio last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
        Μας διαβαζει,να γραψω και εγω καλά λόγια;

        Ότι ξέρει να γράφει έγραψε Αντρέα, όχι να διαβάζει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
          Περιμένουμε το επόμενο τεστ ελαστικών!!! Η αγορά έχει αλλάξει κατά μεγάλο ποσοστό από την τελευταία φορά που είδαμε κάτι ανάλογο ιδίως στους ποιο δημοφιλής κατασκευαστές.

          Σωστος ο Μανωλης.

          (και κανα συγκριτικο με ημι-σλίκ μπρε! )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης tsilis έγραψε:
            Να σημειώσω επίσης το πραγματικά πάρα πολύ καλό συγκριτικό μεταξύ Ηundai i30,Opel Astra και Τoyota Auris...στο επίπεδο του συγκριτικού των σούπερμίνι προ μηνών...

            Μακάρι να συνεχίσουν όλα τα συγκριτικά σε αυτό το μοτίβο!

            +1
            Ο νεος τροπος παρουσιασης-ομαδοποιησης των ενοτητων του συγκριτικου, το κανει πολυ πιο ευκολοδιαβαστο.

            Το μονο που με χαλασε ειναι η φωτο-διαφημιση της ΕΛΙΝ...
            Καλη και η συνεργασια και η εταιρια, αλλα, αν δεν αρκουν οι αναφορες στα στοιχεια των δοκιμων, ας τους δοθει δωρεαν διαφημιστικος χωρος, οχι διαφημιση μεσα στις σελιδες των δοκιμων.

            ΕΔΙΤ: Να συμφωνησω με τον tsilis και για την ΙΣ
            Αν και εκραξα παλαιοτερα, το αρθρακι αυτο το μηνα ηταν αρκετα καλογραμμενο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazz last edited by

              Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

              ΕΔΙΤ: Να συμφωνησω με τον tsilis και για την ΙΣ
              Αν και εκραξα παλαιοτερα, το αρθρακι αυτο το μηνα ηταν αρκετα καλογραμμενο.

              Προσέθεσε κάτι που δεν ξέραμε από το άρθρο του περασμένου μήνα από τον ΣΧ;

              Αν πέσει στα χέρια σας το ελληνικό EVO, ρίξτε μια ματιά στο άρθρο του Gordon Murray για το 500ράκι.

              Όχι ότι συγκρίνεται βέβαια ένας ζωντανός θρύλος με μια κυρία που από σπόντα βρέθηκε να ασχολείται ΚΑΙ με αυτοκίνητα - απορώ με ποια ιδιότητα ακριβώς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                ΕΔΙΤ: Να συμφωνησω με τον tsilis και για την ΙΣ
                Αν και εκραξα παλαιοτερα, το αρθρακι αυτο το μηνα ηταν αρκετα καλογραμμενο.

                θα πέρασε 'φιλτράρισμα'...στάνταρ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης tazz έγραψε:

                  ΕΔΙΤ: Να συμφωνησω με τον tsilis και για την ΙΣ
                  Αν και εκραξα παλαιοτερα, το αρθρακι αυτο το μηνα ηταν αρκετα καλογραμμενο.

                  Προσέθεσε κάτι που δεν ξέραμε από το άρθρο του περασμένου μήνα από τον ΣΧ;

                  Τι να προσθεσει δηλαδη; Μα δεν ηταν δοκιμη του αυτοκινητου, αλλα 'ρεπορταζ' απο το σοου της παρουσιασης.
                  Εγω απλα εγραψα οτι σε σχεση με τα -λιαν επιεικως- αχρωμα αρθρα της για το 207 και την πτηση με το μαχητικο, ηταν ενα σαφως καλυτερα γραμμενο 'κομματι'. Οχι εξαιρετικο, αλλα βελτιωμενο σε σχεση με τις εκθεσεις 6ης δημοτικου που ειχαμε διαβασει μεχρι τωρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsilis last edited by

                    Ακριβώς αυτό που λέει ο kantoniou....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pai-mei last edited by

                      Eνδιαφέρον το τεύχος.

                      Το πήρα για τις διακοπές μου και το διάβασα ευχάριστα. Εξαιρετική η συγκριτική δοκιμή Auris/Astra/i30, πολύ αναλυτική και συντεταγμένη με σωστά ελληνικά.

                      Ξεχώρισα επίσης, τη γνωριμία της νέας Μ3, που βρήκα mutatis mutandis -'γνωριμία' γαρ-, αναλυτική, ευανάγνωστη, ξεκάθαρη και με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μία παρατήρηση μόνο: στην εισαγωγή, στο σημείο όπου ο συντάκτης αναφέρεται στην Ε30, γράφει ότι 'στα χρόνια που ακολούθησαν η έκδοση Μ3 δεν περιορίστηκε μόνο στο 2θυρο αμάξωμα, αλλά επεκτάθηκε στο 4θυρο και στην κάμπριο έκδοση. Όλα τα παραπάνω απέφεραν στη φίρμα 18.000 πωλήσεις μέχρι το 1991, όταν ολοκληρώθηκε ο κύκλος ζωής του μοντέλου...'.

                      Εκ παραδρομής αναφέρθηκε το '4θυρο', καθώς η Ε30 παράχθηκε μόνο σε 2θυρο και Cabrio, ενώ και οι συνολικές πωλήσεις όλων των Μ3 Ε30 μέχρι το 1991 ήταν μόλις 4.531, εκ των οποίων οι 786 Cabrio. Πταίσματα βέβαια...

                      Ενδιαφέρουσα και η ΣΔΟΚ S5-335i.
                      Στη δοκιμή του RC, θα ήθελα να υπάρχει και δοκιμή στο δρόμο, πέραν της πίστας, ενώ εντύπωση μου προξένησε το ότι δεν υπάρχει μία έστω φωτογραφία και των RS και OPC... Εκτός και αν δεν μπήκαν την ίδια μέρα πίστα...

                      Πολύ καλή η δοκιμή της GT3 RS, χωρίς φανφάρες, νηπιακές παρομοιώσεις κ.λπ, με λόγο μεστό και απλό. Θα προτιμούσα όμως κι εγώ το ένθετο να ήταν ενσωματωμένο στο περιοδικό.

                      Κατά τα λοιπά, ο Στάθης άριστος ως συνήθως, και o Αντίλογος ένα ευχάριστο διάλειμμα από την αυτοκινητική ύλη.

                      Επιπλέον, το τεύχος δείχνει άριστο γραφιστικά, με πολύ προσεγμένη ισορροπία ανάμεσα στο ευανάγνωστο των κειμένων και το design...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chemic last edited by

                        Αν σκεφτείς πως στο 207 είπε πως μοιάζει με μερσεντές μιλάμε για βελτίωση
                        το οδήγησε το αυτοκίνητο ή απλά το είδε να πλέει; Εκφέρει και άποψη πως θα είναι καλύτερο (στη..ναυσιπλοϊα; ) από όλα τα άλλα η ΙΣ, ενώ δηλώνει πως εξαιτίας αυτής της παρουσίασης στην οποία ήταν παρούσα το θέλει οπωσδήποτε για μια ζωή. Τυχερή ήταν που πήγε, αλλιώς θα έπρεπε να το οδηγήσει, να οδηγήσει και τον ανταγωνισμό, και άλλα ανούσια
                        Θα το τσαλαβουτάει και στα νερά προφανώς για να θυμάται την πρώτη φορά που το είδε, πριν το δώσει στο παιδί της για να είναι το πρώτο του αυτοκίνητο,όπως λέει, γιατί βέβαια κάθε γυναίκα μετά τα άντα αγωνιά και πότε θα γίνει μάνα (για να μη ξεχνιόμαστε).
                        Το πρώτο αμάξι στο οποίο πήγε για δοκιμή θέλει να το έχει για μα ζωή. Αυτό δεν ήταν δοκιμή αλλά γάμος
                        επίσης παλιά το περιοδικό δεν απαντούσε όταν οι άλλοι μίλαγαν για πρωτειές και ο στράτης ήταν κάθετος σε αυτό.Παλιά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pai-mei last edited by

                          Με την ευκαιρία να προσθέσω ότι παρατήρησα να έχουν μειωθεί οι 'επιρροές Λυμπέρη' στην ύλη και τη φιλοσοφία του περιοδικού. Υποψιάζομαι ότι είναι δύσκολο να εξαλειφθούν, αλλά νομίζω ότι οφείλουν...
                          Οι 4Τ διαχρονικά δεν είχαν ουδεμία σχέση με το Lifestyle Liberis/Kwstopoulos και ΣΙΑ και οφείλουν ιδεολογικά να παραμείνουν συνεπείς, ακόμα κι αν έχουν συγγενέψει επιχειρηματικά με τον πρώτο...

                          Άλλωστε επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις είναι και εκείνες που ιεραρχούν υψηλά τη μοναδικότητα του εκάστοτε προϊόντος χωρίς νοθείες, που μπορούν να δυσαρεστήσουν τον σκληρό πυρήνα των αγοραστών του...

                          Αλλά, τα 'χουμε πει χίλιες φορές όλα αυτά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης chemic έγραψε:
                            γιατί βέβαια κάθε γυναίκα μετά τα άντα αγωνιά και πότε θα γίνει μάνα (για να μη ξεχνιόμαστε).

                            Η ΙΣ δεν έχει ήδη δύο παιδιά;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που υποστηρίζουν ότι η ΙΣ δεν έχει θέση στο περιοδικό ?
                              ΙΜΗΟ με το καιρό το γράψιμό της θα ¨στρώσει¨, θα αποκτήσει χαρακτήρα και τελικά θα βρει το κοινό της. Μπορεί να μην ταιριάζει το στυλ της με πολλούς σκληροπυρηνικούς αναγνώστες, που θα ήθελαν να διαβάζουν μόνο για καμπερ και γυρολόγια αλλά θα υπάρξουν αρκετοί (και αρκετές) να τη διαβάζουν.
                              Μη ξεχνάμε οι 4Τ δεν απευθύνονται μόνο στους πυροβολημένους και τους γρήγορους αλλά σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές, που πολλοί από αυτούς είναι γυναίκες, οι οποίες δεν έχουν ούτε τις γνώσεις να καταλάβουν τα τεχνικά του ΣΛ ( ) ούτε την όρεξη να αποκρυπτογραφήσουν τον ΣΧ. (sorry Στράτη αλλά έτσι είναι )
                              Οι καιροί αλλάζουν, το κοινό που απευθύνεται ένα περιοδικό αλλάζει κι αυτό, δεν είναι κακό λοιπόν οι 4Τ να αλλάξουν κι αυτοί. Κάποτε όποιος αγόραζε 4Τ θεωρείτο ¨ειδικός¨, ραλλίστας, τώρα και η κουτσή-Μαρία μπορεί και πρέπει να πάρει ένα περιοδικό να ενημερωθεί για το αυτοκίνητο που θα αγοράσει.
                              Και μη ξεχνάμε ότι η πλειοψηφία των αγοραστών δεν είναι οι ¨γνώστες¨- χρήστες του 4ΤF (που κι αυτό το γνώστες σηκώνει πολύ κουβέντα)

                              Στο τρέχον τεύχος μου άρεσε η τριπλή ΣΔΟΚ των i30-Auris-Astra

                              +1 για τη πρόταση δοκιμής ελαστικών (και semislick)

                              H database από τις μετρήσεις του περιοδικού δεν θα μπορούσε να μπει στο site ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazio last edited by

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που υποστηρίζουν ότι η ΙΣ δεν έχει θέση στο περιοδικό ?

                                Σε αυτό Βασίλη μπορεί να σου απαντήσει ο ιδρυτής του περιοδικού πολύ καλύτερα από όλους τους 'κολλημένους σκληροπυρηνικούς '. Εκτός αν δε θυμάται τι έγραφε και μάλιστα όχι στο απώτερο παρελθόν αλλά μέχρι προσφάτως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  Οι καιροί αλλάζουν, το κοινό που απευθύνεται ένα περιοδικό αλλάζει κι αυτό, δεν είναι κακό λοιπόν οι 4Τ να αλλάξουν κι αυτοί.

                                  Δεν συμφωνώ Βασίλη σ' αυτό.

                                  Ένα περιοδικό οφείλει να διαμορφώνει άποψη και όχι να ακολουθεί δουλικά τις όποιες τάσεις του όποιου αναγνωστικού υποσυνόλου...

                                  Η 'διαπαιδαγώγηση' των αναγνωστών αν θες, είναι ένα βασικό σκέλος της όλης υπόθεσης, όταν μιλάμε για περιοδικά υψηλού κύρους...
                                  Ειδικά στην περίπτωση των 4Τ θα ήταν IMHO ανεπίτρεπτο να επιχειρήσει να ακολουθήσει τις 'τάσεις της εποχής' γενικώς και αορίστως...
                                  Το επιχείρησαν πρόσφατα και άλλα αυτοκινητικά περιοδικά προσθέτοντας στην ύλη τους ό,τι πιο άσχετο μπορεί να φανταστεί κανείς -κατόπιν, υποθέτω, παροτρύνσεων 'φωστήρων' που διέβλεψαν ότι 'αυτό ζητάει η αγορά'- και αφού έφαγαν τα μούτρα τους, επέστρεψαν αμέσως στα παλιά γνωστά...

                                  Όσοι γουστάρουν Lifestyle, δόξα τω Υψίστω υπάρχουν ένα δις τίτλοι στα περίπτερα, που κάτι θα γράφουν και για αυτοκίνητα...
                                  Οι 4Τ ας μείνουν καθαροί, σεβόμενοι την ιστορία τους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                    Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που υποστηρίζουν ότι η ΙΣ δεν έχει θέση στο περιοδικό ?
                                    ΙΜΗΟ με το καιρό το γράψιμό της θα ¨στρώσει¨, θα αποκτήσει χαρακτήρα και τελικά θα βρει το κοινό της.

                                    Ποια είναι ακριβώς η κυρία; Ποια η σχέση της με την αυτοκίνηση; Γιατί να περιμένω να στρώσει το γράψιμό της;

                                    Ξεμείναμε από νέα παιδιά με διάθεση να μάθουν, αγνή αγάπη για αυτό που κάνουν, και πένες με ταλέντο, και πρέπει το κενό αυτό να το καλύψει η συγκεκριμένη κυρία;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                      Δεν μπορώ να καταλάβω αυτούς που υποστηρίζουν ότι η ΙΣ δεν έχει θέση στο περιοδικό ?

                                      Συμφωνώ. Για παράδειγμα σε φωτογράφιση ακριβού ανοικτού αυτοκινήτου σε γραφικό (αλλά και κοσμοπολίτικο) χώρο, ποιος θα έπρεπε να κάθεται στο τιμόνι, σε ποιούς απευθύνεται τέτοιο αμάξι;

                                      Αν τα αμάξια τα αγόραζε ο κόσμος για τις επιδόσεις τους, θα υπήρχαν ελάχιστα SUV στο δρόμο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                        H database από τις μετρήσεις του περιοδικού δεν θα μπορούσε να μπει στο site ?

                                        +oo

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kantoniou last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                          Η ΙΣ δεν έχει ήδη δύο παιδιά;

                                          Εχει. Ειναι Μο2 λεμμεεεε!

                                          τα τεχνικά του ΣΛ ( )

                                          Ποιος ειναι παλι αυτος; Που τους βρισκουν ρε τοσους ασχετους;

                                          Το supercar καλυτερα σε ενθετο. Χωραει πιο ευκολα κατω απο το μαξιλαρι μου!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                            τα τεχνικά του ΣΛ ( )

                                            Ποιος ειναι παλι αυτος; Που τους βρισκουν ρε τοσους ασχετους;

                                            Μπρε ΟΥΣΤ!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 88 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr