-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
άδειασε το επιπλέον λάδι ....... μην σου πετάξει καμιά τσιμούχα ... και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις ...
Τρόπος?? (χωρίς τάπα φυσικά)
Na πας πισω και να τους πεις να το κανουν αυτοι!!
-
Θα μπορούσες να πας σε κάποιο βενζινάδικο που αλλάζει λάδια με το μηχάνημα που τα ρουφάει, και να ζητήσεις να σου αφαιρέσουν. Πλεονέκτημα ότι μετράει την ποσότητα και έτσι θα βγάλεις όσο χρειάζεται.
-
Αλλαγή λαδιών ....... ποιά όμως ?????
Μετά σπο 6μήνες με το S60 2.0Τ και αφού μετά τον 1ο μήνα το αναβάθμισα απο 180 σε 230 hp (BSR) αποφάσισα να μην περιμένω τα 20.000 χιλ. όπως λέει ο κατασκευαστής αλλά να πάω τώρα στα 11.000 να αλλάξω λάδια.
Οπως φαίνεται και απο ερώτημα δεν έχω ιδέα τι να βάλω .Να μείνω στις συστάσεις του κατασκευαστή ?
Να αλλάξω μιας και έχω πειράξει ?Ειμαι λίγο αλλά θα τα αλλάξω αυτό το αποφάσισα .... για πείτε όμως με τι ?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Θα μπορούσες να πας σε κάποιο βενζινάδικο που αλλάζει λάδια με το μηχάνημα που τα ρουφάει, και να ζητήσεις να σου αφαιρέσουν. Πλεονέκτημα ότι μετράει την ποσότητα και έτσι θα βγάλεις όσο χρειάζεται.υπαρχει βενζιναδικο με τετοιο μηχανημα????
-
Τυχαίνει να ξέρω ένα: Shell Κηφισίας απέναντι από το Υγεία.
-
Τα πιο πολλά βενζινάδικα έχουν τέτοιο μηχάνημα. Είναι αυτοκίνητα που είτε είναι πολύ δύσκολο να βγεί η τάπα απο κάτω ή δεν έχουν καθόλου τάπα (πχ. Smart). Σε αυτά τα αυτοκίνητα το λάδι βγαίνει μόνο με ρούφηγμα.
-
μαλιστα, ευχαριστω!
-
Σε μερικά όμως δεν μπορεί να ρουφήξει ικανοποιητικά και σε άλλα σχεδόν καθόλου(Μερικά TOYOTA).
-
παιδια μια συμβουλη θα ηθελα.
για citroen xanthia 2000cc 155hp 1994 model moter RFY XU10J4
ποια απο τα παρακατω λαδια θα προτεινατε να χρησιμοποιησω?-
Motul 8100 5w 40 x-cess ACEA A3/B3/B4
-
TOTAL Quartz Future 9000 5w 30 ACEA A5/B5
-
Elf evolution SXR 5W 30
-
Elf excellium LDX 5W 40
το 30 ειναι σωστο για Ελλαδα? το 40 μου φαινεται ιδανικο
Ευχαριστώ -
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Επειδη δεν ειμαι και ιδιαιτερος γνωστης του θεματος θα παρακαλουσα να διαβασεται το παρακατω και να κανετε κανενα σχολιο.Μερικα πραγματα μαλλον περιεργα τα βρισκω!!!
http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5Αυτά που γράφει είναι σωστά, μερικές αντιρρήσεις για τα πρόσθετα, πχ το ZDDP χρειάζεται αρκετά πιο συχνά (όχι μόνο σε περίπτωση που μείνεις χωρίς λάδια από διαρροή) για να μην έχεις φθορές - ιδίως σε εκκεντροφόρους.
Εκεί που διαφωνώ είναι η γενίκευση που κάνει, υπάρχουν μηχανές που χρειάζονται ειδικά λάδια, εγώ θα ήμουν πιο προσεκτικός στις οδηγίες του κατασκευαστή. Για παράδειγμα στη δική μου (τετράχρονη) εξωλέμβια ο κατασκευαστής αναφέρει ότι μπορείς να χρησιμοποιείς λάδι για αυτοκίνητα - αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μηχανές μπορούν να χρησιμοποιούν τέτοια λάδια.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
παιδια μια συμβουλη θα ηθελα.
για citroen xanthia 2000cc 155hp 1994 model moter RFY XU10J4
ποια απο τα παρακατω λαδια θα προτεινατε να χρησιμοποιησω?-
Motul 8100 5w 40 x-cess ACEA A3/B3/B4
-
TOTAL Quartz Future 9000 5w 30 ACEA A5/B5
-
Elf evolution SXR 5W 30
-
Elf excellium LDX 5W 40
το 30 ειναι σωστο για Ελλαδα? το 40 μου φαινεται ιδανικο
ΕυχαριστώΕπέλεξε ή το (1) ή το (4). Έχεις παλιό και δυνατό γαλλικό μοτέρ, οπότε απέφυγε τα 30ρια (ειδικά αυτά που δεν καλύπτουν την ACEA A3), πόσο μάλλον την περίοδο του καλοκαιριού.
-
-
τα σαζμαν μας (peugeot 106 rallye 16v) έχουν βαλβίδα ανακούφισης .. ???
δηλαδή αν κάποιος αντί για 2λτ βάλει παραπάνω
βαλβολίνες ... θα τις ξεράσει από αυτή την βαλβίδα ?thanks
ps: το παλιό μου σταρλετάκι έχει τέτοια βαλβίδα ....
-
Τα σαζμάν γενικά έχουν την τάπα γεμίσματος στο πλάι, ακριβώς στο ύψος που πρέπει να είναι η στάθμη του λαδιού και τα γεμίζουμε μέχρι να αρχίσει να τρέχει το λάδι.
Οπότε και να θέλεις δέν μπορείς να βάλεις παραπάνω ποσότητα απο αυτή που πρέπει εκτός αν το αυτοκίνητο την ώρα που το γεμίζεις είναι υπο κλίση.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
τα σαζμαν μας (peugeot 106 rallye 16v) έχουν βαλβίδα ανακούφισης .. ???
δηλαδή αν κάποιος αντί για 2λτ βάλει παραπάνω
βαλβολίνες ... θα τις ξεράσει από αυτή την βαλβίδα ?thanks
ps: το παλιό μου σταρλετάκι έχει τέτοια βαλβίδα ....
Όλα τα σαζμάν έχουν. Δεν είναι βαλβίδα, είναι απλά εξαερισμός για να μπαίνει/βγαίνει αέρας καθώς η θερμοκρασία του σαζμάν αλλάζει. Μπορεί εσωτερικά να υπάρχει κάποιο κάλυμμα ώστε να μη βγαίνει λάδι που πιτσιλάνε τα γρανάζια.
Αν βάλεις 2 λίτρα παραπάνω το λάδι θα αφρίσει και θα ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΘΕΙ. Ο εξαερισμός δεν είναι σχεδιασμένος για τέτοια περίπτωση αλλά μπορεί να βγει αφρός (επίσης μπορεί να γίνει ζημιά στις φλάντζες). Πάντως είναι εξαιρετικά δύσκολο να καταφέρεις να βάλεις 2 λίτρα επιπλέον όπως λέει ο dog80 (εκτός από τον εξαερισμό, υπάρχουν 2 τρύπες με βίδα - από τη κάτω γεμίζεις μέχρι να τρέξει το λάδι από την επάνω).
-
2lt παίρνει το 106 ... αλλά μάλλον έβαλα λίγο παραπάνω στην τελευταία αλλαγή ....
-
Λίγο παραπάνω δεν πειράζει, θα δουλεύει αρκετά πιο ζεστό όμως. Βγάλε την επάνω τάπα και το παραπανίσιο λάδι θα χυθεί έξω.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
2lt παίρνει το 106 ... αλλά μάλλον έβαλα λίγο παραπάνω στην τελευταία αλλαγή ....Πρέπει να υπολόγισες λάθος την ποσότητα. Δεν γίνεται να βάλεις πάνω από 1.9lt εκτός κι αν το είχες σηκώσει μόνο από την πλευρά του οδηγού (απο εκεί είναι η πλαϊνή τάπα γεμίσματος). Ελάχιστο παραπάνω και ξεχειλίζει από αυτήν την πλαϊνή τάπα την ώρα που γεμίζεις.
Έχουμε το ίδιο σασμάν. -
στην τελευταία αλλαγή .... αφού άδειασε η παλιά βαλβολίνη (αδειάζει άραγε όλη ?) με λαστιχο ποτίσματος με χωνί .... έβαλε 2λτ ακριβώς .....
μετά ο μάστορας έβγαλε το λάστιχο και πολύ γρήγορα ...(άρχισε να τρέχει βαλβολίνη) ... , έβαλε την βίδα .....
στην επόμενη αλλαγή λαδιών μετά απο 2000κλμ θα το ελέγξω κι αυτό.....
δηλαδή βγάζω την πάνω βίδα ... και αν έχει παραπάνω θα τρέχει ....
αν δεν τρέξει πάει να πει ότι όλα οκ ? -
Παιδιά για Corolla 1.3 του 1998 με 96.000 χλμ (ψιλοσκισμένο του πεθερού) που αποφάσισε να βάλει κάτι άλλο από τα default λάδια της Toyota τί προτείνετε ;
-
Μιλτο ευχαριστω εισαι θησαυρος για το φορουμ και παλι ευχαριστω
Περι λιπαντικών γενικώς