Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 139
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 315
    • 316
    • 141 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    75191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης dinosm έγραψε:

      άδειασε το επιπλέον λάδι ....... μην σου πετάξει καμιά τσιμούχα ... και μετά τρέχεις και δεν φτάνεις ...

      Τρόπος?? (χωρίς τάπα φυσικά)

      Na πας πισω και να τους πεις να το κανουν αυτοι!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Θα μπορούσες να πας σε κάποιο βενζινάδικο που αλλάζει λάδια με το μηχάνημα που τα ρουφάει, και να ζητήσεις να σου αφαιρέσουν. Πλεονέκτημα ότι μετράει την ποσότητα και έτσι θα βγάλεις όσο χρειάζεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sprsk
          sprsk last edited by

          Αλλαγή λαδιών ....... ποιά όμως ?????

          Μετά σπο 6μήνες με το S60 2.0Τ και αφού μετά τον 1ο μήνα το αναβάθμισα απο 180 σε 230 hp (BSR) αποφάσισα να μην περιμένω τα 20.000 χιλ. όπως λέει ο κατασκευαστής αλλά να πάω τώρα στα 11.000 να αλλάξω λάδια.
          Οπως φαίνεται και απο ερώτημα δεν έχω ιδέα τι να βάλω .

          Να μείνω στις συστάσεις του κατασκευαστή ?
          Να αλλάξω μιας και έχω πειράξει ?

          Ειμαι λίγο αλλά θα τα αλλάξω αυτό το αποφάσισα .... για πείτε όμως με τι ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tm last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Θα μπορούσες να πας σε κάποιο βενζινάδικο που αλλάζει λάδια με το μηχάνημα που τα ρουφάει, και να ζητήσεις να σου αφαιρέσουν. Πλεονέκτημα ότι μετράει την ποσότητα και έτσι θα βγάλεις όσο χρειάζεται.

            υπαρχει βενζιναδικο με τετοιο μηχανημα????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mesastou
              mesastou last edited by

              Τυχαίνει να ξέρω ένα: Shell Κηφισίας απέναντι από το Υγεία.

              mouths are for eating, noses for breathing.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Τα πιο πολλά βενζινάδικα έχουν τέτοιο μηχάνημα. Είναι αυτοκίνητα που είτε είναι πολύ δύσκολο να βγεί η τάπα απο κάτω ή δεν έχουν καθόλου τάπα (πχ. Smart). Σε αυτά τα αυτοκίνητα το λάδι βγαίνει μόνο με ρούφηγμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tm last edited by

                  μαλιστα, ευχαριστω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis206 last edited by

                    Σε μερικά όμως δεν μπορεί να ρουφήξει ικανοποιητικά και σε άλλα σχεδόν καθόλου(Μερικά TOYOTA).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otso last edited by

                      παιδια μια συμβουλη θα ηθελα.
                      για citroen xanthia 2000cc 155hp 1994 model moter RFY XU10J4
                      ποια απο τα παρακατω λαδια θα προτεινατε να χρησιμοποιησω?

                      1. Motul 8100 5w 40 x-cess ACEA A3/B3/B4

                      2. TOTAL Quartz Future 9000 5w 30 ACEA A5/B5

                      3. Elf evolution SXR 5W 30

                      4. Elf excellium LDX 5W 40

                      το 30 ειναι σωστο για Ελλαδα? το 40 μου φαινεται ιδανικο
                      Ευχαριστώ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                        Επειδη δεν ειμαι και ιδιαιτερος γνωστης του θεματος θα παρακαλουσα να διαβασεται το παρακατω και να κανετε κανενα σχολιο.Μερικα πραγματα μαλλον περιεργα τα βρισκω!!!
                        http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5

                        Αυτά που γράφει είναι σωστά, μερικές αντιρρήσεις για τα πρόσθετα, πχ το ZDDP χρειάζεται αρκετά πιο συχνά (όχι μόνο σε περίπτωση που μείνεις χωρίς λάδια από διαρροή) για να μην έχεις φθορές - ιδίως σε εκκεντροφόρους.

                        Εκεί που διαφωνώ είναι η γενίκευση που κάνει, υπάρχουν μηχανές που χρειάζονται ειδικά λάδια, εγώ θα ήμουν πιο προσεκτικός στις οδηγίες του κατασκευαστή. Για παράδειγμα στη δική μου (τετράχρονη) εξωλέμβια ο κατασκευαστής αναφέρει ότι μπορείς να χρησιμοποιείς λάδι για αυτοκίνητα - αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μηχανές μπορούν να χρησιμοποιούν τέτοια λάδια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Ο χρήστης otso έγραψε:
                          παιδια μια συμβουλη θα ηθελα.
                          για citroen xanthia 2000cc 155hp 1994 model moter RFY XU10J4
                          ποια απο τα παρακατω λαδια θα προτεινατε να χρησιμοποιησω?

                          1. Motul 8100 5w 40 x-cess ACEA A3/B3/B4

                          2. TOTAL Quartz Future 9000 5w 30 ACEA A5/B5

                          3. Elf evolution SXR 5W 30

                          4. Elf excellium LDX 5W 40

                          το 30 ειναι σωστο για Ελλαδα? το 40 μου φαινεται ιδανικο
                          Ευχαριστώ

                          Επέλεξε ή το (1) ή το (4). Έχεις παλιό και δυνατό γαλλικό μοτέρ, οπότε απέφυγε τα 30ρια (ειδικά αυτά που δεν καλύπτουν την ACEA A3), πόσο μάλλον την περίοδο του καλοκαιριού.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            τα σαζμαν μας (peugeot 106 rallye 16v) έχουν βαλβίδα ανακούφισης .. ???
                            δηλαδή αν κάποιος αντί για 2λτ βάλει παραπάνω
                            βαλβολίνες ... θα τις ξεράσει από αυτή την βαλβίδα ?

                            thanks

                            ps: το παλιό μου σταρλετάκι έχει τέτοια βαλβίδα ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Τα σαζμάν γενικά έχουν την τάπα γεμίσματος στο πλάι, ακριβώς στο ύψος που πρέπει να είναι η στάθμη του λαδιού και τα γεμίζουμε μέχρι να αρχίσει να τρέχει το λάδι.

                              Οπότε και να θέλεις δέν μπορείς να βάλεις παραπάνω ποσότητα απο αυτή που πρέπει εκτός αν το αυτοκίνητο την ώρα που το γεμίζεις είναι υπο κλίση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                τα σαζμαν μας (peugeot 106 rallye 16v) έχουν βαλβίδα ανακούφισης .. ???
                                δηλαδή αν κάποιος αντί για 2λτ βάλει παραπάνω
                                βαλβολίνες ... θα τις ξεράσει από αυτή την βαλβίδα ?

                                thanks

                                ps: το παλιό μου σταρλετάκι έχει τέτοια βαλβίδα ....

                                Όλα τα σαζμάν έχουν. Δεν είναι βαλβίδα, είναι απλά εξαερισμός για να μπαίνει/βγαίνει αέρας καθώς η θερμοκρασία του σαζμάν αλλάζει. Μπορεί εσωτερικά να υπάρχει κάποιο κάλυμμα ώστε να μη βγαίνει λάδι που πιτσιλάνε τα γρανάζια.

                                Αν βάλεις 2 λίτρα παραπάνω το λάδι θα αφρίσει και θα ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΘΕΙ. Ο εξαερισμός δεν είναι σχεδιασμένος για τέτοια περίπτωση αλλά μπορεί να βγει αφρός (επίσης μπορεί να γίνει ζημιά στις φλάντζες). Πάντως είναι εξαιρετικά δύσκολο να καταφέρεις να βάλεις 2 λίτρα επιπλέον όπως λέει ο dog80 (εκτός από τον εξαερισμό, υπάρχουν 2 τρύπες με βίδα - από τη κάτω γεμίζεις μέχρι να τρέξει το λάδι από την επάνω).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  2lt παίρνει το 106 ... αλλά μάλλον έβαλα λίγο παραπάνω στην τελευταία αλλαγή ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Λίγο παραπάνω δεν πειράζει, θα δουλεύει αρκετά πιο ζεστό όμως. Βγάλε την επάνω τάπα και το παραπανίσιο λάδι θα χυθεί έξω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miltellas last edited by

                                      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                      2lt παίρνει το 106 ... αλλά μάλλον έβαλα λίγο παραπάνω στην τελευταία αλλαγή ....

                                      Πρέπει να υπολόγισες λάθος την ποσότητα. Δεν γίνεται να βάλεις πάνω από 1.9lt εκτός κι αν το είχες σηκώσει μόνο από την πλευρά του οδηγού (απο εκεί είναι η πλαϊνή τάπα γεμίσματος). Ελάχιστο παραπάνω και ξεχειλίζει από αυτήν την πλαϊνή τάπα την ώρα που γεμίζεις.
                                      Έχουμε το ίδιο σασμάν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnkyr last edited by

                                        στην τελευταία αλλαγή .... αφού άδειασε η παλιά βαλβολίνη (αδειάζει άραγε όλη ?) με λαστιχο ποτίσματος με χωνί .... έβαλε 2λτ ακριβώς .....

                                        μετά ο μάστορας έβγαλε το λάστιχο και πολύ γρήγορα ...(άρχισε να τρέχει βαλβολίνη) ... , έβαλε την βίδα .....

                                        στην επόμενη αλλαγή λαδιών μετά απο 2000κλμ θα το ελέγξω κι αυτό.....

                                        δηλαδή βγάζω την πάνω βίδα ... και αν έχει παραπάνω θα τρέχει ....
                                        αν δεν τρέξει πάει να πει ότι όλα οκ ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bathan
                                          bathan last edited by

                                          Παιδιά για Corolla 1.3 του 1998 με 96.000 χλμ (ψιλοσκισμένο του πεθερού) που αποφάσισε να βάλει κάτι άλλο από τα default λάδια της Toyota τί προτείνετε ;

                                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            otso last edited by

                                            Μιλτο ευχαριστω εισαι θησαυρος για το φορουμ και παλι ευχαριστω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 141 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr