-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μ3? RS4? Εαν είναι κοντά στην 335i θα είναι θαύμα...
Για τεκμηρίωσέ το αυτό.
Μέχρι στιγμής η nuova razza AR δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να πλησιάσει πολύ πιο απλά αυτοκίνητα (TT πχ), πόσο μάλλον αυτά τα 2.
Σίγουρα όλα είναι ανοικτά και πιθανά αλλά καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι επειδή και για την Brera τα ίδια λεγόντουσαν και δεν πλησίασε καν τους υποτιθέμενους ανταγωνιστές της (βλ. Cayman, Z4).
Ρε σοβαρολογείς τώρα; Θέλεις να σκάσει μύτη κανείς και να μας ζαλίσει πάλι τα @@ για το πώς η μπρέρα υπερέχει της cayman;
-
Ωπ, λες να ρίξω edit?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μ3? RS4? Εαν είναι κοντά στην 335i θα είναι θαύμα...
Για τεκμηρίωσέ το αυτό.
Μέχρι στιγμής η nuova razza AR δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να πλησιάσει πολύ πιο απλά αυτοκίνητα (TT πχ), πόσο μάλλον αυτά τα 2.
Σίγουρα όλα είναι ανοικτά και πιθανά αλλά καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι επειδή και για την Brera τα ίδια λεγόντουσαν και δεν πλησίασε καν τους υποτιθέμενους ανταγωνιστές της (βλ. Cayman, Z4).
Ρε σοβαρολογείς τώρα; Θέλεις να σκάσει μύτη κανείς και να μας ζαλίσει πάλι τα @@ για το πώς η μπρέρα υπερέχει της cayman;
Τωρα θες να αρχισω;
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ωπ, λες να ρίξω edit?Εγώ πάντως δεν θα το αντέξω.
-
(δεν βαριεστε να λετε τις ίδιες φίφες συνέχεια? )
-
To S5 είναι 1650 κιλά....αν η GTA είναι ελαφρύτερη να δούμε τι θα δούμε
Πραγματικά δεν έχετε βαρεθεί αυτή την κουβέντα? -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μ3? RS4? Εαν είναι κοντά στην 335i θα είναι θαύμα...
Για τεκμηρίωσέ το αυτό.
Μέχρι στιγμής η nuova razza AR δεν έχει αποδείξει ότι μπορεί να πλησιάσει πολύ πιο απλά αυτοκίνητα (TT πχ), πόσο μάλλον αυτά τα 2.
Σίγουρα όλα είναι ανοικτά και πιθανά αλλά καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι επειδή και για την Brera τα ίδια λεγόντουσαν και δεν πλησίασε καν τους υποτιθέμενους ανταγωνιστές της (βλ. Cayman, Z4).
+1 μικρέ
και για να μην τα ξαναλέμε, το μόνο σημείο που ανταγωνίζεται η Brera την Cayman, είναι οι πωλήσεις
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μ3? RS4? Εαν είναι κοντά στην 335i θα είναι θαύμα...
Από πλευράς προδιαγραφών τουλάχιστον φαίνεται να είναι πολύ κοντά.
Συμφωνώ, πλήν των '1500 κιλών' βέβαια που αποτελεί απλά μια 'εκτίμηση'
Να υπολογίζετε στη γειτονιά των 1500 για την V8 GTA Q4
Αυτό πάλι δε θέλει τεκμηρίωση ?
Δηλαδή μας λες πως η GTA θα ζυγίζει όσο ένα Evo 9 και 200+ κιλά λιγότερο από την 3.2 Q4... Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να συμβεί αυτό, ακόμα και με αλουμινένιο μοτέρ (και η 3.2 επίσης) και με χάλυβες υψηλής αντοχής... Για να είμαστε ρεαλιστές, δε νομίζω πως θα ζυγίζει λιγότερο από την Μ5
Και πάλι θα συμφωνήσω. Παρόμοιες δηλώσεις, εκτιμήσεις, είχαμε και πέρυσι, οι οποίες βέβαια διαψεύστηκαν πανηγυρικά μόλις το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Να υπολογίζετε στη γειτονιά των 1500 για την V8 GTA Q4
Αυτό πάλι δε θέλει τεκμηρίωση ?
Δηλαδή μας λες πως η GTA θα ζυγίζει όσο ένα Evo 9 και 200+ κιλά λιγότερο από την 3.2 Q4... Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να συμβεί αυτό, ακόμα και με αλουμινένιο μοτέρ (και η 3.2 επίσης) και με χάλυβες υψηλής αντοχής... Για να είμαστε ρεαλιστές, δε νομίζω πως θα ζυγίζει λιγότερο από την Μ5
Απ'ό,τι μαθαίνουμε ο V8 είναι πολύ ελαφρύ μοτέρ, το κιβώτιο που θα χρησιμοποιηθεί επίσης, θα χρησιμοποιηθεί νέα μέθοδος μεταλλουργίας για την κατασκευή του πλαισίου -που θα ελαφρύνει και τις απλές εκδόσεις κατά περίπου 100 κιλά- και θα χρησιμοποιηθούν υπερελαφρά υλικά (π.χ. carbon) σε πολλά μέρη του αμαξώματος όπως η οροφή. Κάπου θυμάμαι να τα έχω ξαναπει αυτά.
Μπορεί να βγω αληθινός και μπορεί και όχι αλλά αναφερόμαστε σε κάτι μελλοντικό οπότε δεν τίθεται θέμα 'τεκμηρίωσης' γιατί κάνουμε εικασίες. Όμως το να βγει κάποιος και να πει πως ένα αυτοκίνητο 450 ίππων θα είναι πολύ υποδεέστερο από άλλα με παρόμοια ιπποδύναμη και ισοδύναμο με ένα άλλο 300κάτι ίππων είναι τουλάχιστον προκλητικό, δε νομίζεις;
-
O καθένας έχει τις απόψεις του, φίλε kyan.
Και όλοι εικασίες κάνουμε
Απλά μου φαίνεται απίθανο για ένα 4κίνητο πολυτελές σπορ-σεντάν με μοτέρ V8 το νούμερο των 1500 κιλών που αντιστοιχεί σε ένα 4κύλινδρο (έστω και με μαντεμένιο μπλοκ) ράλι-ρέπλικα, το μισό αλουμινένιο (καπώ, φτερά, οροφή) και με σπαρτιάτικο χαρακτήρα (έχεις μπει σε Evo ? )
Θα δούμε. Μακάρι να έχεις δίκιο, γιατί έχω βαρεθεί τα 'σπορ' των 1700 (Μ3, RS4) ή των 1800+ (Μ5) κιλών.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Θα δούμε. Μακάρι να έχεις δίκιο, γιατί έχω βαρεθεί τα 'σπορ' των 1700 (Μ3, RS4) ή των 1800+ (Μ5) κιλών.
H νέα Μ3 V8 E92 είναι στα 1590kg (χωρίς το έρμα των 75kg που συνηθίζει να συμπεριλαμβάνει στο απόβαρο η BMW). Η Ε46 στα 1.495kg.
Πέρα από τις τιμές απόβαρου, προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ και η κατανομή του. Έτσι, στο νέο Μ3 π.χ. το ότι η οροφή είναι από ανθρακόνημα, και ο 8κύλινδρος φουλ αλουμίνιο (-15 κιλά σε σχέση με τον 6κύλινδρο) είναι δύο βασικά επιτεύγματα στο θέμα του 'βάρους'.
Αντιστοίχως και στο νέο Evo X με τον νέο αλουμινένιο 4B11.Φυσικά, όσο λιγότερο συνολικά, τόσο το καλύτερο, δεν υπάρχει θέμα επ'αυτού.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
ωραια.φτασαμε να συγκρινουμε ενα διθεσιο σπορ αμαξι ακα τσαιμαν με 159 κ μπρερα που ειναι γκραντουρισμο στυλ κτλ κτλ.
τι αλλο δηλ θα καταλογισουμε..Nάσο, τις συγκρίσεις cayman και brera δεν τις ξεκινήσαμε εμείς.
-
Πώς τα καταφερνετε ρε θηρία να χωριζεστε πάντα σε 'εμεις' και 'εσεις';
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Πώς τα καταφερνετε ρε θηρία να χωριζεστε πάντα σε 'εμεις' και 'εσεις';
ε αφου ειμαστε θηρια που κατασπαραζουμε..
+Brera...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Για τεκμηρίωσέ το αυτό.Μπορεί να βγω αληθινός και μπορεί και όχι αλλά αναφερόμαστε σε κάτι μελλοντικό οπότε δεν τίθεται θέμα 'τεκμηρίωσης' γιατί κάνουμε εικασίες.
Ακριβώς αυτό.
Απάντησες μόνος σου.Όμως το να βγει κάποιος και να πει πως ένα αυτοκίνητο 450 ίππων θα είναι πολύ υποδεέστερο από άλλα με παρόμοια ιπποδύναμη και ισοδύναμο με ένα άλλο 300κάτι ίππων είναι τουλάχιστον προκλητικό.
Προκλητικό (και μάλιστα 'τουλάχιστον') απέναντι σε ποιόν?
Εαν ονομάζεσαι Μοντετζέμολο μπορείς να το δείς σαν πρόκληση.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση απο καταναλωτή πρός καταναλωτή, δεν βλέπω πουθενά πρόκληση, αφού κανένας μας δεν έχει ανάμιξη στην εξέλιξη ενός μοντέλου και όλοι περιμένουμε απλά το αποτέλεσμα, με τον καθένα μας να έχει διαφορετικές προσδοκίες.
Εαν παρόλα αυτά, λόγω της τυφλής εμπιστοσύνης σου στην μάρκα θεώρησες προσβολή τις χαμηλες προσδοκιες μου απο αυτή, τότε η απάντηση μου δεν ήταν περισσότερο προκλητική απο την παράθεση στην οποία απάντησα.Εξάλλου η 'υποδεέστερη' 335 που ανέφερα, έχει απο κοντά την Μ3 Ε46, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Είμαι σίγουρος ότι εαν το 2005 (πρίν 2 χρόνια) έγραφα ότι το κορυφαίο σπόρ κουπέ της Alfa εν έτη 2006 (Brera 3.2 V6 Q4) θα βλέπει με το κυάλι το entry-level κουπέ της Audi (TT 2.0TFSI) θα είμουν πολλά περισσότερα απο προκλητικός...Όπως και να'χει... μόνο ο χρόνος θα δείξει. Ίσως σε λίγο καιρό χρειαστεί να γυρίσω μερικές σελίδες πίσω και να φάω τα γραφόμενα μου...
Ίσως και όχι... -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
entry-level κουπέ της Audi (TT 2.0TFSI) θα είμουν πολλά περισσότερα απο προκλητικός...Όπως και να'χει... μόνο ο χρόνος θα δείξει. Ίσως σε λίγο καιρό χρειαστεί να γυρίσω μερικές σελίδες πίσω και να φάω τα γραφόμενα μου...
Ίσως και όχι...Kανένα τιμονάκι της προκοπής έβγαλε η AUDI ή έχουν ακόμα εκείνη την ωραία...πουπουλένια αίσθηση που είχα κι εγώ στο Α3 πριν 10 χρόνια;
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Είμαι σίγουρος ότι εαν το 2005 (πρίν 2 χρόνια) έγραφα ότι το κορυφαίο σπόρ κουπέ της Alfa εν έτη 2006 (Brera 3.2 V6 Q4) θα βλέπει με το κυάλι το entry-level κουπέ της Audi (TT 2.0TFSI) θα είμουν πολλά περισσότερα απο προκλητικός...
+1
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
entry-level κουπέ της Audi (TT 2.0TFSI) θα είμουν πολλά περισσότερα απο προκλητικός...
Όπως και να'χει... μόνο ο χρόνος θα δείξει. Ίσως σε λίγο καιρό χρειαστεί να γυρίσω μερικές σελίδες πίσω και να φάω τα γραφόμενα μου...
Ίσως και όχι...Kανένα τιμονάκι της προκοπής έβγαλε η AUDI ή έχουν ακόμα εκείνη την ωραία...πουπουλένια αίσθηση που είχα κι εγώ στο Α3 πριν 10 χρόνια;
off topic
-
και' να ταν το μόνο στις 221 σελίδες;
-
όχι, αλλά δεν υπάρχει λόγος όταν υπάρχει αυτό:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=405
Alfa Romeo 159 & 159TBi