Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητα "Made in Greece"
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητα "Made in Greece"
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 10 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    38
    206
    421
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
      ΥΓ. αλλα μετα δε θα ξεραμε τι προελευσης θα ταν το προιον και δε θα μπορουσαμε να το πουλησουμε!

      Μην τον προκαλείς τώρα που καταφέραμε να επαναφέρουμε το θέμα στα ίσια του!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        true!
        αν και αμα στρατολογουσαμε ολους τους Ελληνες που δουλευουν σε τετοιες εταιρειες δε θα χρειαζομασταν τη παρουσια ξενων για να φτιαχτει μια σειρα αυτοκινητων ελληνικων...παντως η καλη αναρτηση θα πρεπε να ταν στανταρ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          gavriil1 last edited by

          Ο χρήστης axios έγραψε:

          Πρέπει επιγόντος να κάνουμε μέλος τον κ. Αυτιά για να κλείσει μια και καλή το θέμα. Για αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα ξεκίνησε και σε χρηματοοικονομική ανάλυση κατάντησε.

          Και ειναι τοοοοσο ασχετα τα 2 μεταξυ τους βλεπεις....Σορρυ αλλα το χρειαζουσουν.

          Καλές όλες αυτές οι αναλύσεις-συγκρίσεις αλλά πολυ βαριές γι' αυτήν την εποχή (μέσα στα μπάνια του λαού) Οσο για τη βιομηχανία στην Ελλάδα αν δεν αλλάξουν ριζικά αρκετά πράγματα (φορολογία, κίνητρα, γραφειοκρατία - χαρτομάνι .....) όχι νέες βιομηχανίες δεν θα δημιουργηθούν αλλά θα κλείσουν κι αυτές που υπάρχουν. Αυτά. Καλές διακοπές σε όλους.

          Σωστα. Ε αλλαξτετα τοτε. Τι περιμενετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gavriil1 last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Η γνώμη μου είναι:

            1. Πρακτικό
            2. Έξυπνο
            3. Εύκολο και φθηνό στην κατασκευή
            4. Φθηνό στην απόκτηση και συντήρηση
            5. Αξιόπιστο
            6. Οικονομικό

            Να σημπληρωσω:

            1. Να κοστιζει $15,000
            2. Να ειναι γρηγοροτερο του Ενζο
            3. Να πεταει και να πηγενει μεσα απο την θαλασσα
            4. Να κεει αερα και να βγαζει καθαροτερο αερα
            5. Να φτιαχνει καφε διαφορων ειδων. Με καφε μαρκα Σταρμπακς.
            6. Να το κλωτσας και να βγαζει χρυσα αυγα
            7. Να ειναι τζινι με απυρες wishes.

            Σορρυ, αλλα σκεφτομενος 100% για μηχανολογικες θεωριες, ποσο καιρο λετε να σας παρει για να γινει κατι χειροπιαστο. Εγω λεω πολυ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gavriil1 last edited by

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              εγω θα φερνα ιαπωνες μηχανικους, γαλλους αναρτησαδες, ιταλους σχεδιαστες και γερμανους για να βλεπουν...
              ΥΓ. αλλα μετα δε θα ξεραμε τι προελευσης θα ταν το προιον και δε θα μπορουσαμε να το πουλησουμε!

              Να μαντεψω. ΗΠΑμερικανους δεν θα εφερνες για τιποτε ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:

                εγω θα φερνα ιαπωνες μηχανικους, γαλλους αναρτησαδες, ιταλους σχεδιαστες και γερμανους για να βλεπουν...
                ΥΓ. αλλα μετα δε θα ξεραμε τι προελευσης θα ταν το προιον και δε θα μπορουσαμε να το πουλησουμε!

                Να μαντεψω. ΗΠΑμερικανους δεν θα εφερνες για τιποτε ε?

                  Εγώ θα τούς εφερνα,στίς πωλήσεις!!!!
                

                ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ.......ΤΡΕΛΑ!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Προς τους moderators: Ή σβήστε τα εξυπνακίστικα σχόλια ή κλειδώστε το θέμα. Δε νομίζετε ότι έχει παραγίνει η ιστορία με το να δηλητηριάζονται ωραία, ενδιαφέροντα θέματα, επειδή ο ακατονόμαστος βαράει μύγες και το'ριξε στο TROLLING;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jacob last edited by

                    Για να ξαναφέρω το θέμα στα ίσια του, θυμίζω ότι το θέμα δεν είναι γιατί η χώρα μας δεν έχει αυτοκινητοβιομηχανία.

                    Στο κάτω- κάτω δεν είναι έγκλημα ούτε όνειδος για μια χώρα να μη κατασκευάζει αυτοκίνητα. Το επίπεδο μιας χώρας δεν προσδιορίζεται απαραίτητα από τις επιδόσεις της στον βιομηχανικό / κατασκευαστικό τομέα. Τομείς με επίκεντρο τον άνθρωπο, όπως για π.χ. πολιτιστική / καλλιτεχνική ανάπτυξη, προστασία του περιβάλλοντος, γνώση πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς για γονιμοποίηση του μέλλοντος ισοβαθμίζουν, ίσως μάλιστα και να υποσκελίζουν ψυχρά στατιστικά που δείχνουν τον αριθμό βιομηχανικά παραγόμενων προιόντων ή τζίρους πολυεθνικών εταιριών. Βέβαια, ένα healthy mix, ένα υγιές μείγμα, θα ήταν επιθυμητό.

                    Το θέμα, λοιπόν, έχει να κάνει περισσότερο με ενδοσκόπηση και εντοπισμό χαρακτηριστικών που μας χαρακτηρίζουν ως έθνος (απλοποιημένα / χιουμοριστικά, έτσι; δεν μιλάμε για τεκμηριωμένη ανάλυση καλοκαιριάτικα...) έτσι ώστε να φανταστούμε πως αυτά θα «βγαίνουν» στα αυτοκίνητά μας (όπως για π.χ. η κομψότητα των ιταλών «βγαίνει» στα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν, έστω κι αν οι σχεδιαστές τους δεν είναι πάντοτε ιταλοί).

                    Το ότι δεν κατασκευάζουμε αυτοκίνητα δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να ονειρεύομαι. Γιατί αν σταματήσω να ονειρεύομαι...

                    Κι αν χαρακτηριστώ απλοικός ή αλλοπαρμένος, τόσο το καλύτερο...

                    Jacob

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gtz last edited by

                      Ο χρήστης Jacob έγραψε:
                      ... Τομείς με επίκεντρο τον άνθρωπο, όπως για π.χ. πολιτιστική / καλλιτεχνική ανάπτυξη, προστασία του περιβάλλοντος, γνώση πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς για γονιμοποίηση του μέλλοντος ισοβαθμίζουν, ίσως μάλιστα και να υποσκελίζουν ψυχρά στατιστικά που δείχνουν τον αριθμό βιομηχανικά παραγόμενων προιόντων ή τζίρους πολυεθνικών εταιριών. Βέβαια, ένα healthy mix, ένα υγιές μείγμα, θα ήταν επιθυμητό.

                      Το θέμα, λοιπόν, έχει να κάνει περισσότερο με ενδοσκόπηση και εντοπισμό χαρακτηριστικών που μας χαρακτηρίζουν ως έθνος (απλοποιημένα / χιουμοριστικά, έτσι; δεν μιλάμε για τεκμηριωμένη ανάλυση καλοκαιριάτικα...) έτσι ώστε να φανταστούμε πως αυτά θα «βγαίνουν» στα αυτοκίνητά μας (όπως για π.χ. η κομψότητα των ιταλών «βγαίνει» στα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν, έστω κι αν οι σχεδιαστές τους δεν είναι πάντοτε ιταλοί).

                      Το ότι δεν κατασκευάζουμε αυτοκίνητα δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να ονειρεύομαι. Γιατί αν σταματήσω να ονειρεύομαι...

                      Κι αν χαρακτηριστώ απλοικός ή αλλοπαρμένος, τόσο το καλύτερο...

                      Jacob

                      Με άλλα λόγια αυτοκίνητα μπορεί να μην κατασκευάζουμε αλλά στα πολιτιστικά,στην προστασία του περιβάλλοντος στην γνώση και αξιοποίηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς σκίζουμε...
                      Εγώ αυτό το νόημα βγάζω απο τα λεγόμενά σου...
                      Εκτός κι αν εννοείς οτι τα παραπάνω είναι πιό πραγματοποιήσιμοι στόχοι για τη χώρα μας σε σχέση με τη δημιουργία ισχυρής βιομηχανίας...
                      Δυστυχώς ούτε το περιβάλλον μας ενδιαφέρει (βροχή πέφτουν τα κουτάκια Χάινεκεν στην εθνική οδό,άπειρο το σκουπιδομάνι στις παραλίες...),απο ιστορία ξεχάσαμε τα πάντα (κλασική πιά η ερώτηση άσχετου μαθητή 'σε πιά ομάδα παίζει ο Κολοκοτρωνης') ενώ οι πολιτιστικές μας αναζητήσεις επικεντρώνονται στο που τραγουδάει η Πέγκυ Ζήνα και η Βανδή με τη Βίσση...
                      Ετσι λοιπόν με βάση τα παραπάνω χαρακτηριστικά του (δύσμοιρου τελικά) νεοέλληνα,το ελληνικό αυτοκίνητο θα μπορούσε να συγκεντρώνει χαρακτηριστικά σαν την κομψότητα και τη φινέτσα των Ιταλών;;;
                      Την ποιότητα και την συνέπεια των Γερμανών;Την πρακτικότητα και την ευρηματικότητα των Γάλλων;
                      Εγώ νομίζω πως όχι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Παιδιά, κακά τα ψέματα. Απλώς προβάλλοντας την πολιτιστική και τουριστική μας κληρονομιά ως τουριστικό αξιοθέατο, χωρίς να αποτελεί ΒΙΩΜΑ για μας, χωρίς να την αγκαλιάζουμε, χωρίς να είμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ γι'αυτήν (γιατί προφανώς όποιος είναι περήφανος για την καταγωγή του είναι... 'εθνικιστής'. 'Εκσυγχρονιστές' και 'προοδευτικοί' της οπής!), χωρίς να προσπαθούμε να σταθούμε αντάξιοί της και χωρίς να συνεχίζουμε από εκεί που σταμάτησαν οι πρόγονοί μας (και το ποιοι είναι αυτοί το ανέφερε ο sotiris - και ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ δεν είναι ο... Αβραάμ η ο... Ιωάννης - Γιοχανάαν - 'Χρυσόστομος'), δεν κάνουμε τίποτα. Δε μπορούμε να καθόμαστε σαν τις χήνες του Καπιτωλίου και να απαιτούμε να μας έχουν στα ώπα-ώπα μόνο και μόνο λόγω... καταγωγής. Αν δε δώσουμε λεφτά στην έρευνα (κι όχι στις αρπαχτές), αν δε δώσουμε κίνητρα, αν δεν προβάλλουμε στην Ελλάδα και στο εξωτερικό τις σοβαρές δουλειές (πράγμα δύσκολο, γιατί τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ προβάλλουν μόνον ό,τι είναι ηλίθιο, ανούσιο και/ή έχει 'ΣΕΧ', εξ ου και η... τατιΑΝΑ και η Λαμπίρη), δε γίνεται τίποτα απολύτως.

                        Και όσο και τα πανεπιστήμια σνομπάρουν τον 'ειδικό Τύπο' θεωρώντας τον παρακατιανό (έλα όμως που ο πολύς κόσμος δεν έχει πρόσβαση στο ΙΕΕΕ Transactions ή στο ScienceDirect) κλεισμένοι σε ένα κουκούλι αυτοϊκανοποίησης και αυταρέσκειας (με πολλούς καθηγητές να είναι διεφθαρμένοι ως το κόκκαλο και να κοιτάζουν πώς θα ανελιχθούν διοικητικά μέσω ρουσφετιών), δε μπορεί κανείς να περιμένει ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει τον ακαδημαϊκό κόσμο. Γιατί άλλο είναι τα πανεπιστήμια να βγαίνουν κάθε τόσο στις εφημερίδες και στα περιοδικά με αξιόλογες ερευνητικές δουλειές (και εδώ φταίνε ΚΑΙ τα πανεπιστήμια ΚΑΙ τα ΜΜΕ) κι άλλο είναι να βγαίνουν με σκάνδαλα, όπως... πρόσληψη ΜΠΡΑΒΩΝ εκ μέρους 'πρυτάνεων' ή τα οικονομικά σκάνδαλα στο Πάντειο (τα οποία, όπως και τα αντίστοιχα στο Πολυτεχνείο Κρήτης, θα κουκουλωθούν - εδώ είστε κι εδώ είμαι και θα τα βλέπουμε και θα φασκελωνόμαστε self service).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jacob last edited by

                          GTZ, δεν μιλάω για κανένα τομέα στον οποίο σκίζουμε ως χώρα. Γράφω 'το επίπεδο μιας χώρας...' και όπως καταλαβαίνεις μιλάω για μια οποιαδήποτε χώρα (Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης, αλλά όχι αποκλειστικά για την Ελλάδα).

                          Διάβασε πιο προσεκτικά και θα δεις ότι η αναφορά είναι γενική και όχι ελληνοκεντρική. Το κάνω αυτό γιατί βλέπω ότι τα οικονομικά στατιστικά και οι οικονομικοί δείκτες φαντάζουν ως η υπέρτατη φιλοδοξία σε πάρα πολλούς.

                          Απλά λέω, λοιπόν, ότι υπάρχουν κι άλλα πράγματα σε αυτό τον κόσμο πέρα από το τι κατασκευάζεις στα εργοστάσιά σου. Χωρίς βέβαια να απαξιώ την βιομηχανική ανάπτυξη. Το healthy mix που λέγαμε... Και πάλι δεν λέω ότι η Ελλάδα το έχει κατακτήσει.

                          Τέλος, πιστεύω ότι ένα ελληνικό αυτοκίνητο θα συγκέντρωνε πολλά θετικά και αρνητικά χαρακτηριστικά και ως εκ τούτου θα ήταν λίαν ενδιαφέρον - έστω και με πολλά μειονεκτήματα (αλλά και με θελκτικά θετικά σημεία).

                          Jacob

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            a-viper7 last edited by

                            Στο θεμα μας. Να τολμησω να πω κατι; Να κατανεμουμε τον σχεδιασμο του τουτου σε users του φορουμ. Π.χ. εγω θα μπορουσα να αναλαβω τον σχεδιασμο των αναρτησεων. Καποιος αλλος την εξωτερικη εμφανιση, αλλος την εσωτερικη, αλλος το μοτερ κτλ...

                            Και αφηστε τον αμερικανο να κουρευεται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gtz last edited by

                              Συμφωνώ με αυτά που λές και κάπως έτσι είναι τα πράγματα...όντως.
                              Οι Η.Π.Α. π.χ. είναι μια χώρα με μικρή ιστορία και φυσικά χωρίς κουλτούρα που να αντλείται απο τα βάθη των αιώνων,αφού είναι σχετικά νεοσυστατο κράμα εθνών-κράτος.Ετσι π.χ.όλα εκεί είναι big χωρίς ίχνος καλαισθησίας και όπου υπάρχει η διάθεση 'κλασικίζουσας' σχεδίασης το Ιωνικό κιονόκρανο δίνει και παίρνει (όπως γίνεται κι αλλού άλλωστε...)
                              Απο την άλλη εμείς έχουμε όλον τον πλούτο της ιστορίας μας απο τα βάθη των αιώνων και την αγνοούμε παντελώς λόγω τριτοκοσμικής παιδείας...
                              Υπάρχουν και κράτη έθνη που συνδυάζουν την τέχνη με την τεχνολογία χωρίς να έχουν την έλλειψη πολιτιστικών ριζών σαν τις ΗΠΑ ή την άγνοια τη δική μας και προς αυτά τα πρότυπα πρέπει τελικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα και η οικονομία μας να στοχεύσουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Εγώ είχα στο μυαλό μου τη σχεδίαση και κατασκευή ενός αυτοκινήτου αντίστοιχου του Pony, το οποίο θα είναι ευέλικτο, με χώρο για 4 άτομα και συμπράγκαλα για μια εκδρομή ή δύο άτομα και ικανό χώρο φόρτωσης για μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, επαρκή φρένα, οδική συμπεριφορά, αξιόπιστα και δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, όχι χλιδάτο αλλά επαρκή εξοπλισμό για το ρόλο που θα κληθεί να παίξει, χαρούμενη/συμπαθητική σχεδίαση, πολλές πρακτικές λεπτομέρειες που θα εκτιμηθούν δεόντως από τους εκδρομείς των τουριστικών προορισμών, ενώ θα πρέπει να είναι και αρκετά γερό.

                                Ιδού τα χαρακτηριστικά που προτείνω να έχει:

                                Αναρτήσεις: Προερχόμενες από το FIAT Panda 4x4 με μεταξόνιο επιμηκυμένο κατά 12 εκατοστά (για αύξηση σταθερότητας και επειδή 12 πόντοι είναι το σωστό ύψος για το γυναικείο τακούνι). Αν κριθεί απαραίτητο, προσθήκη ράβδου Πανάρ στον πίσω άξονα.

                                Κινητήρας/Μετάδοση: Από FIAT Punto 1242 κ.εκ., 16βάλβιδος για το 'επιβατικό', 8βάλβιδος ή 16βάλβιδος για το 'φορτηγό'. Κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων με επιλογή του 6αριού για τις 'σπορτίφ' εκδόσεις. Επίσης, και ένας τουρμποντίζελ παρμένος από τη γκάμα της FIAT θα ήταν πολύ καλή προσθήκη.

                                Αμάξωμα: Αλουμινένιο, με κολλήσεις υλοποιημένες με κόλλα εποξικής ρητίνης για αποφυγή συσσώρευσης εναπομενουσών τάσεων (κοινότατο πρόβλημα στις συγκολλήσεις στο αλουμίνο). Τα πλεονεκτήματα του αλουμινένιου αμαξώματος είναι το χαμηλό βάρος και η αυξημένη ακαμψία.

                                Φρένα: Δισκόφρενα μπρος-πίσω, τα εμπρός αεριζόμενα.

                                Το αυτοκίνητο θα δηλωθεί ως ημιφορτηγό (γλιτώνουμε και τα crash test έτσι).

                                Ο χαρακτήρας του θα είναι απλός: Ένα τζιποειδές με βασικές δυνατότητες εκτός δρόμου, το οποίο δεν θα τουμπάρει, για τους τουριστικούς προορισμούς, δε θα χαλάει εύκολα, θα είναι πρακτικό σα φορτηγάκι, ευχάριστο σαν εκδρομικό όχημα, θα έχει ενδιαφέρον σχήμα και θα μπορεί να κατασκευασθεί με πολλά υπάρχοντα εξαρτήματα.

                                Εξοπλισμός: Βασικά πράγματα. Δηλαδή ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτης βενζίνης, θερμόμετρο νερού και οι απαραίτητες προειδοποιητικές λυχνίες, κλιματισμός (ΟΧΙ αυτόματος - μην τρελαθούμε κιόλας), αερόσακος οδηγού/συνοδηγού, προβολείς ομίχλης, ενώ τα ηλεκτρικά παράθυρα και κλείδωμα θα είναι προαιρετικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  a-viper7 last edited by

                                  Εγω θα προτεινα (οπως εκανα πιο πανω) τον ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ του οχηματος με τα χαρακτηριστηκα στα οποια θα καταληξουμε ολοι μαζι.

                                  Υ.Γ. sκu μηπως εχεις καμια σχεση με την Φιατ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Όχι. Αντίθετα, με τις αντιπροσωπείες της έχω μάλλον κακή σχέση. Ωστόσο, διαπίστωσα πως τα συγκεκριμένα εξαρτήματα είναι αρκετά καλά για τη συγκεκριμένη δουλειά που είχα στο μυαλό μου. Βέβαια, θα μπορούσε κανείς να πει ότι θα ήταν καλή πλατφόρμα το Suzuki Ignis, αλλά προτίμησα κάτι που το ξέρω λίγο πιο καλά. Για Jimny ούτε λόγος, γιατί παραείναι καθαρόαιμο εκτός δρόμου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      a-viper7 last edited by

                                      Ηταν μια σειρα καποτε που λεγοταν Viper. Στην εν λογω σειρα υπηρχε ενα τουτου που εκανε τρελλα πραγματα. Θυμαμαι μια Viper με λαστιχα off road. Κατι τετοιο φανταζομαι. Σπορ αμαξωμα με προοπτικες εκτος δρομου. Φανταστειτε το 4-θεσιο Smart με αγρια λαστιχακια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Ας είναι καλά το Maya...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          molin last edited by

                                          ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΠΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ KAI ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΝΘEΤΟ AYTO WEEK.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Αν περιμένουμε από την ΕΛΒΟ να βγάλει το πρώτο Ελληνικό αυτοκίνητο, ΧΑΘΗΚΑΜΕ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 10 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr