-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εσυ αν ησουν αναμεσα σε 147 και γολφ θα επαιρνες το δευτερο?
τρις χειροτερα δλδ...
Έχεις οδηγήσει και ξέρεις ε;
Να τα πάμε πάλι; Η 147 ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο στην εποχή της και είναι ακόμα σήμερα. Κούκλα και ευχάριστη σε όλες τις συνθήκες.
ΑΛΛΑ: σαν αγορά καινούριου, δεν μπορεί να τα βάλει στα 20k ούτε με το Leon 1.8 TFSi, ούτε με το Golf TSi. Και τα δύο είναι πιο σύγχρονα, πιο γρήγορα, πιο ασφαλή (προσωπικά χέστηκα, αλλά είναι), πιο ευρύχωρα, πιο καινούρια. Και, ΕΙΔΙΚΑ το Leon, είναι πολύ διασκεδαστικό αυτοκίνητο. Να μου πεις για εμφάνιση θα πω πάσο, αλλά είναι εντελώς υποκειμενικό αυτό το κριτήριο.
Offtopic πάντως. Ας αφήσουμε τα vs. για άλλα θέματα.
ναι φιλος εχει το λεον TFSI sportup με τα 185 αλογα και ναι,το εχω οδηγησει...
περα απο το γκαζακι,η πληρης αδιαφορια.Αχρωμο,αοσμο,κακογουστο.Δυστυχως στην εποχη μας ολοι γινανε Σουμαχερ και μετρανε τα αυτοκινητα με τα αλογα...εμαθαν ολοι....
Το πιο συγχρονο δεν μου λεει κατι...η γρια η 147 ακομα ειναι το πιο εντυπωσιακο μικρομεσαιο αμαξι με οδικη συμπεριφορα υψηλου επιπεδου παρα τα χρονακια της...χαιρω πολυ ο ανταγωνισμος προχωρα σε 7 χρονια αλλα να δουμε ποσο πισω θα μεινει παλι με την ελευση της 149...
Οταν ενα αμαξι με κανει να θελω να ξερασω οταν το βλεπω,δεν πα να ναι το πιο καλο,δεν θα το παρω...ειναι θεμα προταιραιοτητων....
Παντως απο vw το πιο τιμιο αυτοκινητακι που θα αγοραζα ευχαριστως αν ειχα οικογενεια ειναι το Octavia 5 RS...
To Leon ειναι ιδια φαση(δλδ καλη τιμη) αλλα συγγνωμη,κουραδες εγω προσωπικα δεν οδηγω. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
η ηλιθιότητα φαίνεται ότι από αυτή την συνεργασία, η Alfa κράτησε τα 1.9/2.2/3.2JTS ενώ η GM(Οpel) γαζώνει με τα διάφορα 2.0/1.6 opc από 180 μέχρι 240 ίππους .
Σωστος!
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
η ηλιθιότητα φαίνεται ότι από αυτή την συνεργασία, η Alfa κράτησε τα 1.9/2.2/3.2JTS ενώ η GM(Οpel) γαζώνει με τα διάφορα 2.0/1.6 opc από 180 μέχρι 240 ίππους .
Και καλά ο 3.2 είναι μια χαρά μοτέρ, αλλά τα 1.9/2.2 για ατμοσφαιρικά είναι κορυφαία όπως και οι twin spark, αλλά εκτός εποχής αφού τα βαρυά αμαξώματα θέλουν μεγάλες ροπές.
Αυτό έπρεπε να γνωρίζανε ότι εξελίσανε τα JTS στο FIAT/GM Powertrain εφόσον παράλληλα σχεδιαζόταν η 159/brera όπου και ξέρανε ότι θα ήταν 1,5-2 τόνους
Γεια στο στόμα σου!! Τα είπα αλλού, στο site των alfisti, και κοντέψαν να με φάνε...
πέρυσι, τέτοιον καιρό βέβαια, όλοι μιλούσαν για μια επιτυχημένη συνεργασία με GM ,
για πολύ καλά μοτέρ που κινούν γρήγορα το αμάξωμα των 159/brera,
κατακρίνοντας όσους είχαν αντίθετη άποψη...'Ξαφνικά', 1 χρόνο+ μετά, τα μοτέρ αυτά αποδεικνύονται λίγα -μή οικονομικά, η συνεργασία με την GM απλά κακό συναπάντημα ,
και η στροφή σε μοτέρ τούρμπο/ντίζελ μονόδρομος... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
η ηλιθιότητα φαίνεται ότι από αυτή την συνεργασία, η Alfa κράτησε τα 1.9/2.2/3.2JTS ενώ η GM(Οpel) γαζώνει με τα διάφορα 2.0/1.6 opc από 180 μέχρι 240 ίππους .
Και καλά ο 3.2 είναι μια χαρά μοτέρ, αλλά τα 1.9/2.2 για ατμοσφαιρικά είναι κορυφαία όπως και οι twin spark, αλλά εκτός εποχής αφού τα βαρυά αμαξώματα θέλουν μεγάλες ροπές.
Αυτό έπρεπε να γνωρίζανε ότι εξελίσανε τα JTS στο FIAT/GM Powertrain εφόσον παράλληλα σχεδιαζόταν η 159/brera όπου και ξέρανε ότι θα ήταν 1,5-2 τόνους
Γεια στο στόμα σου!! Τα είπα αλλού, στο site των alfisti, και κοντέψαν να με φάνε...
πέρυσι, τέτοιον καιρό βέβαια, όλοι μιλούσαν για μια επιτυχημένη συνεργασία με GM ,
για πολύ καλά μοτέρ που κινούν γρήγορα το αμάξωμα των 159/brera,
κατακρίνοντας όσους είχαν αντίθετη άποψη...'Ξαφνικά', 1 χρόνο+ μετά, τα μοτέρ αυτά αποδεικνύονται λίγα -μή οικονομικά, η συνεργασία με την GM απλά κακό συναπάντημα ,
και η στροφή σε μοτέρ τούρμπο/ντίζελ μονόδρομος...Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι αλλά στο alfisti club (που προφανώς δεν διαβάζεις αλλά αρέσκεσαι να σχολιάζεις) κανείς δεν είδε με καλό μάτι τη συνεργασία με τη GM. Το καλύτερο που είπαμε είναι πως θα την αποδεχθούμε αν προκύψουν καλά αποτελέσματα και τα μοτέρ JTS νέας γενιάς που προέκυψαν είναι όντως καλά.
-
Προφανώς και δε μιλώ για το αλφίστι κλαμπ, μιλώ μόνο για όσα γράφονται εδώ.
-
Θέλω μερικές πληροφορίες για το κόστος συντήρησης (service) της 1.6 147 καθώς και για την κατανάλωσή της στην φυσιολογική καθημερινή χρήση. Επίσης μια (όσο γίνεται αντικειμενική) άποψη για την αξιοπιστία της!
Όποιος ιδιοκτήτης/γνωστός ιδιοκτήτη/συγκενής ιδιοκτήτη/κουμπάρος ιδιοκτήτη κλπ ξέρει ας βοηθήσει!(Ενδιαφέρεται φίλος να πουλήσει το Astra 1.6 ('05) του για καινούρια 147 τώρα που έπεσε η τιμή και θέλει να συγκρίνει κόστη για να δει αν συμφέρει)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
η ηλιθιότητα φαίνεται ότι από αυτή την συνεργασία, η Alfa κράτησε τα 1.9/2.2/3.2JTS ενώ η GM(Οpel) γαζώνει με τα διάφορα 2.0/1.6 opc από 180 μέχρι 240 ίππους .
Και καλά ο 3.2 είναι μια χαρά μοτέρ, αλλά τα 1.9/2.2 για ατμοσφαιρικά είναι κορυφαία όπως και οι twin spark, αλλά εκτός εποχής αφού τα βαρυά αμαξώματα θέλουν μεγάλες ροπές.
Αυτό έπρεπε να γνωρίζανε ότι εξελίσανε τα JTS στο FIAT/GM Powertrain εφόσον παράλληλα σχεδιαζόταν η 159/brera όπου και ξέρανε ότι θα ήταν 1,5-2 τόνους
Γεια στο στόμα σου!! Τα είπα αλλού, στο site των alfisti, και κοντέψαν να με φάνε...
πέρυσι, τέτοιον καιρό βέβαια, όλοι μιλούσαν για μια επιτυχημένη συνεργασία με GM ,
για πολύ καλά μοτέρ που κινούν γρήγορα το αμάξωμα των 159/brera,
κατακρίνοντας όσους είχαν αντίθετη άποψη...'Ξαφνικά', 1 χρόνο+ μετά, τα μοτέρ αυτά αποδεικνύονται λίγα -μή οικονομικά, η συνεργασία με την GM απλά κακό συναπάντημα ,
και η στροφή σε μοτέρ τούρμπο/ντίζελ μονόδρομος...Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι αλλά στο alfisti club (που προφανώς δεν διαβάζεις αλλά αρέσκεσαι να σχολιάζεις) κανείς δεν είδε με καλό μάτι τη συνεργασία με τη GM. Το καλύτερο που είπαμε είναι πως θα την αποδεχθούμε αν προκύψουν καλά αποτελέσματα και τα μοτέρ JTS νέας γενιάς που προέκυψαν είναι όντως καλά.
H συνεργασία με την GM δεν ήταν ποτέ ομαλή ούτε καλή για την FIAT.
Εκει που υποτίθεται οτι είχαν ενοποιήσει το Powertrain με το FIAT-GM Powertrain, και οι δύο εταιρείες κρατούσαν 'στεγανά'.δηλαδή αν και υποτίθεται οτι η κύρια ανάπτυξη βενζινοκινητήρων ήταν βασισμένη στην GM, πάρολα αυτά η FIAT δεν είχε πρόσβαση στους τούρμπο κινητήρες, όπως δεν είχε πρόσβαση στις πλατφόρμες RWD, όπως π.χ η Kappa και η Σίγμα.
Αντίστοιχα η GM δεν πήρε πότε τον 5κύλινδρο 2.4 JTD ούτε παίρνει την καλή έκδοση 105CV του 1.3 JTD...
Την έκδοση 1.9JTD με 180HP θα την πάρει η GM μετά από νέα συμφωνία...Γενικά ήταν μια ανόητη συνεργασία που δεν ωφέλησε κανένα από τους δύο όσο θα μπορούσε, και εμειναν πίσω σε πολλά ζητήματα...
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Θέλω μερικές πληροφορίες για το κόστος συντήρησης (service) της 1.6 147 καθώς και για την κατανάλωσή της στην φυσιολογική καθημερινή χρήση. Επίσης μια (όσο γίνεται αντικειμενική) άποψη για την αξιοπιστία της!
Όποιος ιδιοκτήτης/γνωστός ιδιοκτήτη/συγκενής ιδιοκτήτη/κουμπάρος ιδιοκτήτη κλπ ξέρει ας βοηθήσει!(Ενδιαφέρεται φίλος να πουλήσει το Astra 1.6 ('05) του για καινούρια 147 τώρα που έπεσε η τιμή και θέλει να συγκρίνει κόστη για να δει αν συμφέρει)
Εγώ είχα την 147 με τα 105 άλογα (άρα υπολόγισε λίιιιγο χαμηλότερη κατανάλωση για την 120άρα) για 3 χρόνια. Μέση κατανάλωση με κλιματισμό συνέχεια και κανονική οδήγηση (μέση κατάσταση...και σκίσιμο...και χαλαρά...και κίνηση...και ομαλά) 11.7lt/100km κατά μέσο όρο. Σε ταξίδι πέφτει γύρο στο 9-10λτ/100κμ αν πηγαίνεις μέχρι 140...από τα 140 και πάνω καίει.
Service. Ενδεικτικά...σε μεγάλη αντιπροσωπεία στον Άλιμο...πλήρωνα 120 ευρώ λάδια/λίτρο λαδιού, 170 ευρώ τακάκια μπροστά και 150 πίσω (αν θυμάμαι καλά) και καμιά 70αριά το φίλτρο αέρα και άλλα τόσα το φίλτρο καμπίνας. Ένα 250άρι με 300άρι το έδινα κάθε χρόνο στο service εκτός αν ήθελα τακάκια. Σε 3 χρόνια άλλαξα δύο φορές τα μπροστά τακάκια και μια φορά τα πίσω. Επίσης λέει service κάθε 20,000...εγώ άλλαζα λάδια κάθε 10,000. Τέλος σε 3 χρόνια άλλαξα και λάστιχα.
Αξιοπιστία. Είναι τύχη. Πραγματικά. Εγώ είχα προβλήματα...άλλοι δεν είχαν. Τι να πω. Ενδεικτικά σε 3 χρόνια είχα μικροτριγμούς (17άρες ζάντες) και άλλαξα στα πλαίσια της εγγύησης: δίσκο/πλατώ, τρόμπα βενζίνης, καπάκι αερόσακου συνοδηγού, διακόπτη φλας, σωλήνα βενζίνης, μπροστινό αριστερό ψαλίδι, διακόπτη κλειδαριάς πορτ-μπαγκάζ και τσιμούχα σασμάν απ'όσο μπορώ να θυμηθώ. Μεταβλητό δεν είχα επειδή ήταν με τα 105 άλογα. Η Alfa δίνει 3 χρόνια εγγύηση.
Εμπειρικά...ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο με άσχημη όμως μεταπώληση, ειδικά τώρα που θα βγει σε 2 χρόνια η 149. Πολύ μεγάλη εντύπωση μου έκαναν να άριστα φρένα, το κράτημα και το τιμόνι που είναι από τα καλύτερα σε αυτή τη κατηγορία.
Πιστεύω ήμουν όσο αντικειμενικός γινόταν. Καλή επιλογή στον φίλο σου.
-
Ευχαριστώ.
(Του φαίνεται πολύ ψηλή η κατανάλωση σε σύγκριση με τα 9lt που έχει το Astra του σε παρόμοια χρήση.)
-
Εγώ πάλι σε ταξίδι έκαιγα 8l/100km με ταχύτητες μέχρι 140km/h. Μέση κατανάλωση είχα λίγο κάτω απο 9, αλλά το αμάξι δεν δούλευε στην πόλη. Στην πόλη γύρω στα 11l/100km. Για την πόλη δεν είναι ευχρηστο λόγω του ψόφιου TS χαμηλά.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Εγώ πάλι σε ταξίδι έκαιγα 8l/100km με ταχύτητες μέχρι 140km/h. Μέση κατανάλωση είχα λίγο κάτω απο 9, αλλά το αμάξι δεν δούλευε στην πόλη. Στην πόλη γύρω στα 11l/100km. Για την πόλη δεν είναι ευχρηστο λόγω του ψόφιου TS χαμηλά.Αν είχες την 120άρα λογικό. Όπως έγραψα και στο ποστ μου...η 120άρα καίει λιγότερο λόγω μεταβλητού.
-
Αυτή με τα 105 είχε. Μεταβλητός ( problem ) free
-
Εγώ έχω 147 1.6 145HP σειράς 0. Από αξιοπιστία θα πω πως έχω αλλάξει μια φορά τον περιβόητο μεταβλhτό πριν από πολλές δεκάδες χιλιόμετρα και ακόμα δεν με έχει ξαναενοχλήσει. Το αυτοκίνητο έχει 110,000 'ευτυχισμένα' (βλ. γρήγορα) χιλιόμετρα με κάποια track-days και δεν με έχει αφήσει ποτέ στο δρόμο από βλάβη. Τώρα σκοπεύω να κατεβάσω το κιβώτιο για επισκευή των συγχρονιζέ της 3ης και της 4ης που γρατσουνάνε λίγο στις γρήγορες αλλαγές. Επίσης έχω αλλάξει καταλύτη γιατί 'πέθανε' πιο νωρίς λόγω αφαίρεσης προκαταλυτών κι έχω βάλει ένα μεταλλικό που ζεσταίνεται γρήγορα και έτσι δε ρυπαίνει και το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο.
Η κατανάλωση σε αστικές-περιαστικές διαδρομές (όχι μποτιλιάρισμα) με ήρεμη οδήγηση είναι γύρω στα 10-10.5lt/100km. Σε χαλαρό ταξίδι (convoy με το alfisti) έχω δει και 6.8lt/100km στο trip computer. Φυσικά σε σκίσιμο θα δεις μέχρι και 13lt/100km στο trip computer.
Από ηλεκτρικά δεν έχει βγάλει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο, το οποίο έχει διαψεύσει την κακή φήμη των ιταλικών αυτοκινήτων, παρόλο που το μοντέλο ήταν πολύ νεαρό σε ηλικία όταν το πήρα (02/2001). Στα σημερινά μοντέλα τα βασικά προβλήματα (π.χ. μεταβλητός) έχουν λυθεί.
-
H σύζυγος έχει 147 με 105hp '02 και μέχρι τώρα έχουν γίνει 50.000 χλμ.
Βασικά το έχουμε για οικογενειακό.
Το αυτοκίνητο γενικότερα κινείται σε χαλαρούς ρυθμούς (ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως μεταμορφώνομαι σαν οδηγός όταν είμαι μέσα).Το αυτοκίνητο κινείται σχεδόν πάντα εκτός πόλης εξού και οι φθορές είναι μηδαμινές.
Η μόνη αλλαγή που έγιννε στα τακάκια ήταν τώρα στα 50.000 και αυτά ήταν τα πίσω (~85 ευρώ γνήσια)
Τα μπροστινά έχουν απ'ότι μου είπε ο μηχανικός σχεδόν αλλη τόση ζωή με την οδήγηση που του γίνεται.
Η κατανάλωση σε επαρχιακούς δρόμους-αυτοκινητόδρομο σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς κινείται μεταξύ 7-8 λίτρων/(προσωπικό μου ρεκόρ τα 6,4 γαι πραγματικά χλμ απόστασης.
Μέσα στην πόλη το 11άρι το έχει σίγουρα.Αν θες πίστεψέ με το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό.
Το πάμε μόνο μια φορά το χρόνο που κάνει 10.000χλμ για το service και τίποτα άλλο.
Το μόνο που μπορώ να σου πω, αν θες πράγματι να ακούσεις κάτι, είναι πως στο πλαίσιο της εγγύησης είχε αλλαχτεί το σκιάδιο του συνοδηγού γιατί δεν στεκόταν διπλωμένο παράλληλα στην οροφή και έπεφτε κατά το ήμισυ(βλεφαρόπτωση το λέγαμεΚατά τα άλλα τιμόνι,φρένα,ανάρτηση και συμπεριφορά στο δρόμο είναι....αλλού. τέλος ....
-
-
Τρέμε Κριστίν!
-
Φράνκι μη βάζεις τέτοιες φωτό εδώ και στα αντίστοιχα Φίατ ...
....γκρινιάζεις ότι σε λένε 'γέρο',μετά!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Φράνκι μη βάζεις τέτοιες φωτό εδώ και στα αντίστοιχα Φίατ .......γκρινιάζεις ότι σε λένε 'γέρο',μετά!
Ο έρωτας δεν έχει ηλικία γιατρέ μου, έτσι δεν είναι.
-
Ο χρήστης M3lkor έγραψε:
Επίσης μια (όσο γίνεται αντικειμενική) άποψη για την αξιοπιστία της!Αντικειμενικότατα, 1 στα 3 δεν βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα.
Υποκειμενικά, ίσως ότι χειρότερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή απο θέμα αξιοπιστίας... -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Επίσης μια (όσο γίνεται αντικειμενική) άποψη για την αξιοπιστία της!
Αντικειμενικότατα, 1 στα 3 δεν βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα.
Υποκειμενικά, ίσως ότι χειρότερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή απο θέμα αξιοπιστίας...Τοσο χαλια ειναι? Ακομα και τα πιο καινουρια μοντελα( facelilft)?
Να υποθεσω οτι εχεις 'καει'? Για τι ειδους προβληματα μιλαμε?
ΑLFA ROMEO FORUM