Μόνο λευκό
Και μου αρέσει και το Maybach Excelero
Είμαι καλά;
Μόνο λευκό
Και μου αρέσει και το Maybach Excelero
Είμαι καλά;
Πριν μερικούς μήνες σκεφτόμουν σοβαρά την αγορά ενός Cee'd
Ρωτώντας στην αντιπροσωπεία με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ειδικής παραγγελίας με επιπλέον εξοπλισμό που διαλέγει ο πελάτης, παρά μόνο (προς το παρόν τουλάχιστον) θα πωλούνται έτοιμα αυτοκίνητα όπως έρχονται από το εργοστάσιο. Οπότε αν θες κάτι παραπάνω, πας σε ανώτερη έκδοση που να το έχει. Δεν το έχω ξανασυναντήσει αυτό σε καμία εταιρία και ξενέρωσα αφάνταστα
Βασικά με πρόλαβε ο Krus, το ΤΤ είναι η λογικότερη λύση από αυτά που έχεις σαν επιλογές. Μπορεί το Opel GT να είναι το πιο εντυπωσιακό σχεδιαστικά σε αυτή την τιμή αλλά για να βγει αυτό το σχέδιο έγιναν θυσίες που σε καθημερινή χρήση θα σε κουράσουν. Μικρό πορτ μπαγκάζ, δύσκολη στη χρήση οροφή. Στον δρόμο δεν ξέρω τι κάνει,σίγουρα διασκεδαστικό θα είναι. Όμως όταν παίρνουμε αμάξι πρέπει να σκεφτόμαστε και τι μας εξυπηρετεί. Επιπλέον τη Z4 την έχει συνηθίσει το μάτι μας πλέον, ενώ από πρακτικότητα κι αυτή πάσχει.
Το (κλειστό) ΤΤ είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει κύρος, συμπεριφορά στο δρόμο, εμφάνιση και πρακτικότητα (για τέτοιου είδους κατασκευή) Και αυτά που λένε ότι η νέα γενιά είναι άσχημη εγώ τα ακούω βερεσέ
Αν είναι κλασσική περίπτωση (υπερ)τιμολόγησης Renault Ελλάδας, θα πάει άκλαυτο
Την έκδοση με τον 100άρη κινητήρα θα την αγόραζα άνετα για αυτοκίνητο πόλης αν έβγαινε γύρω στα 13.500 Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο
159.300 euro * 500 κάνει λιγότερο από 80 εκατ. ευρώ που για μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι ψίχουλα.
Το κόστος διαφήμισης, σχεδιασμού, εξέλιξης και δημιουργίας γραμμής παραγωγής μπορεί να ήταν τα μισά από αυτά.
Από αυτό και μόνο φαίνεται πως δεν βλέπει σαν έσοδο την 8C η Alfa, αλλά σαν ένα τρόπο διαφήμισης και απόκτησης κύρους.
ΙΜΗΟ το Leon το θάψανε πολύ άσχημα. Χωρίς έναν καλό 1.600άρη όταν τον χρειαζόταν, πως να πάει καλά στις πωλήσεις;
Ενώ και τώρα που οι καιροί είναι... τουρμπάτοι, θεωρώ ότι δεν θα βρεθεί πολύς κόσμος να δώσει παραπάνω χρήματα για Leon από ότι για Golf , ακόμα κι αν υπάρχει μια διαφορά 20 αλόγων.
Σκεφτείτε τι θα γινόταν με ένα Leon TSI 140, στις 18.000 ευρώ σε Sport έκδοση εξοπλισμού (και με 500 ευρώ ακόμα βάζουμε και το καγκουρo-body kit να'ουμ )
350Z δεν σκέφτεσαι καθόλου; Είναι το προσωπικό μου όνειρο
Ακόμα καλύτερα, θα είναι και πιο ταξιδιάρικο