Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 355
    • 356
    • 11 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    7104
    80041
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
      To swsto aspro einai auto .....

      Quiz: μαντέψτε την πίστα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης opterios έγραψε:

        Quiz: μαντέψτε την πίστα

        kartodromio?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Αχ...πολύ κοντά έπεσες....!!

          Για την ιστορία, είναι το Brno

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theom5 last edited by

            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
            To swsto aspro einai auto .....

            My next sports car...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Με παιδικό κάθισμα στην αεροτομή ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theom5 last edited by

                Mπα....
                Aυτά θα έρχονται από πίσω με το MPV της μαμάς τους...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aristotelis last edited by

                  Αυτό το σαββατοκύριακο είχα την τύχη να δοκιμάσω μια Porsche 911 (997) turbo. Το αποκορύφωμα της τεχνογνωσίας Porsche, είναι όντως εντυπωσιακό, χωρίς όμως να προκαλεί δέος όπως οι παλαιότερες turbo, τουλάχιστον όσον αφορά τον γράφοντα. Η ποιότητα κατασκευής στο εξωτερικό είναι απλά υπεράνω κριτικής. Η βαφή (blue cobalt) και οι αρμοί είναι απλά αψεγάδιαστοι και γενικά κοιτώντας το αμάξι νιώθεις ότι πρόκειται για κάτι ακριβό σε κάθε λεπτομέρεια . Την ίδια αίσθηση αποκομίζεις και από το εσωτερικό σαν πρώτη εντύπωση... Το μπορντό δέρμα καλύπτει σχεδόν κάθε γωνιά του εσωτερικού, ενώ ακόμη και στο πάτωμα όπου δεν υπάρχει δέρμα, η μοκέτα είναι 3 φορές πιο παχιά από το καλύτερο χαλί που έχω σπίτι μου. Γενικά όλα αποπνέουν έναν αέρα ακριβής και αυστηρής ποιότητας. Τυπικά γερμανικό θα έλεγα. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν νιώθεις ότι είσαι μέσα σε ένα έργο τέχνης και design όπως ίσως συμβαίνει σε κάποιες ιταλικές κατασκευές. Δεν λείπουν και οι παραφωνίες από διάφορους πλαστικούς διακόπτες που απλά δεν πείθουν ούτε σαν εμφάνιση, ούτε σαν αίσθηση λειτουργίας. ότι και να πούμε πάντως, η ποιότητα ήταν σαφώς ανώτερη από τις αντίστοιχες μαζερατι που έχω δοκιμάσει. (Coupe & Quattroporte).

                  Ας περάσω όμως στα πιο ενδιαφέροντα θέματα, αυτά που έχουν να κάνουν με την οδηγική εμπειρία. Το αυτοκίνητο το δοκίμασα σε ορεινό στροφιλικι (κλειστό) και επαρχιακούς δρόμους (κάτι σαν παλιά ε8νικη δική μας αλλά με καλό οδόστρωμα).
                  Θέση οδήγησης απλά άψογη, κανένα παράπονο, και η ορατότητα επίσης καλή αν έχεις συνη8ισει χαμηλά αυτοκίνητα. Αν αντιθέτως έχεις συνη8ισει τα σημερινά σουπερ μινι που είναι σαν τζιπ περασμένης δεκαετίας, τότε μάλλον θα έχεις πρόβλημα. πολύ πολύ καλά τα καθίσματα που στηρίζουν άψογα χωρίς ταυτόχρονα να ενοχλούν. Προσπερνώ γιατί απλά δεν χρειάζεται να πω άλλα για την θέση οδήγησης.

                  Η ποιότητα κύλισης είναι οκ, αλλά τίποτα το εκπληκτικό, και είναι αναμενόμενο θα έλεγα. Γενικά νιώθεις τα λάστιχα να κυλάνε σε χαμηλή ταχύτητα. όσο η ταχύτητα αυξάνεται τα πράγματα καλυτερεύουν αισθητά. Αυτό που με εξέπληξε ήταν η άνεση της ανάρτησης. Ακόμη και στο sport program όπου τα διάφορα περιοδικά παθαίνουν κρίση υστερίας γράφοντας οτι είναι υπερβολικά σκληρή, σπάει νεφρά και σπονδύλους κλπ, εγώ την βρήκα απλά αποτελεσματική... ειλικρινά πιστεύω οτι πλέον τα περιοδικά δεν ξέρουν τι να γράψουν και ασχολούνται με απίστευτες λεπτομέρειες που απλά δεν στέκουν. μετά βγαίνει άλλο μοντέλο και φτου και απο την αρχή. απλά πιστέψτε με, οι αναρτήσεις είναι καταπληκτικά άνετες για το ύφος του αυτοκινήτου και δεν κουράζουν ποτέ και σε καμιά ρυ8μιση. Παρ΄ολα αυτα, δεν με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, και εδω θα έλεγα αρχίζει η πραγματική περιγραφή των εντυπώσεων μου, που θα προσπαθησω να σας μεταφέρω με ολη την αντικειμενικότητα που μπορώ να έχω, αν και φοβάμαι οτι μπορεί να χαρακτηριστώ εως και σνομπ.

                  Είναι ενα περίεργο συναίσθημα που θα προσπαθήσω να περιγράψω οσο μπορώ καλύτερα. Γενικά οδηγώντας το αυτοκίνητο υπάρχει ενα είδος υστέρησης, κάτι σαν turbo lag, όχι σε οτι αφορά την απόκριση του αυτοκινήτου ή του κινητήρα, αλλά σε οτι αφορά τα ηλεκτρονικά που ελέγχουν κάθε στιγμή και δράση του αυτοκινήτου.. Στρίβεις και νιώθεις οτι το αμάξι αρχίζει να γέρνει, και ενω ετοιμάζεσαι για μεταφορά βάρους... δεν συμβαίνει τίποτα... Προσοχή, και εδώ είναι το κλειδί της ανάγνωσης κατά την γνώμη μου, δεν είναι οτι ξαφνικά κατι αλλάζει και η ανάρτηση σκληραίνει. Αντιθέτως, δεν αντιλαμβάνεσαι κατα΄ρχην καμία μεταβολή σε τίποτα... απλά κατά εναν μαγικό τρόπο και εναντίων καθε νόμου φυσικής που γνωρίζεις, το αμάξι απλά σταματάει να γέρνει, και το σώμα σου δεν νιώθει τα πλευρικά G που ο εγκέφαλος σου περιμένει. Ολα αυτα συμβαίνουν σε οποιαδήποτε κατάσταση μπορεί να βρεθεί το αμάξι. Περιμένεις κάτι και ετοιμάζεσαι, και απλά συμβαίνει κάτι τέλειο που δεν θα έπρεπε να συμβεί.

                  Προσπαθώντας να αναλύσουμε την κατάσταση φτάσαμε στο συμπέρασμα οτι τα ηλεκτρονικά δεν δρουν γραμμικά σε οποιαδήποτε δυναμική κατάσταση του αυτοκινήτου, περνώντας απο την μια ρύθμιση στην άλλη, αλλα δρουν πάντα με παραβολικές καμπύλες δράσης, εξομαλύνοντας τις διάφορες αλλαγές δυναμικής συμπεριφοράς. Αν αυτο ακούγεται πολυ βιοτεχνολογικούς και ακατανόητο, συγχωρέστε με, θα σας δώσω ενα πρακτικό παράδειγμα.
                  Οταν οδήγησα τις μαζερατι στην πιστα, η συμπεριφορά τους ήταν η εξης.
                  Η μαζερατι (η coupe πολυ quattroporte λιγοτερο) γέρνει, σε κάποια φαση τα ηλεκτρονικά σκληραίνουν την ανάρτηση και σταματάνε την εξτρα κλιση, νιώθεις την μεταβολή τις ανάρτησης να ειναι αποτελεσματική μεν, απόλυτα διαχωριστική δε. Το ιδιο και σε οτι αφορα το ABS και το τραγικο για μενα Traction Control, οπου απλα κόβει κάθε παροχή δύναμης αν νιώσει οτι υπερβάλλεις. Κατα τα αλλα η μαζερατι ειναι τραγικη αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια... (η quattroporte σαφως ανωτερη)
                  Τίποτα από ολα αυτά δεν συμβαίνει στην 911. Νιώθεις οτι το αμάξι πάει να πάρει κλίση, δεν νιώθεις καμία μεταβολή σε τίποτα, και ασχολείσαι με το τι θα πρέπει να κανείς στα χειριστήρια, το αμάξι απλά δεν εχει πάρει κλίση και εχεις βγει και απο την στροφη, μένοντας με τους μυς της κατω γνάθου χαλαρωμένους απελπιστικά και έχοντας το χαρακτηριστικό υφος του 'και τώρα δηλαδή τι έγινε?'. Το ίδιο συμβαίνει και με το traction control. Pedal to the metal, και νιώθεις τα τερατώδη PZero να γλιστράνε κάπως. Ετοιμάζεσαι για το χαρακτηριστικό και ενοχλητικό κοψιμο δύναμης, αλλά τίποτα απο ολα αυτά δεν συμβαίνει. Το αμάξι συνεχίζει να επιταχυνει με καταιγιστικούς ρυ8μους (περισσοτερα γιαυτο αργοτερα), και δεν νιωθεις το παραμικρο φρεναρισμα, μενοντας και παλι να απορεις που καταφερει να βρει προσφυση...

                  Ακομη πιο εξωπραγματικα τα πραγματα αν αποφασισεις να 'στριψεις'. Η αναρτηση κανει τα δικα της, ο κινητηρας τα δικα του, η τετρακινηση αλλα διαφορα και το συστημα ελεγχου σταθεροτητας ακομη κατι αλλα μαγικα. Καπου εκει εισαι κι εσυ και προσπαθεις να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις, νιωθεις διαφορα να γινονται και το μυαλο σου σκεφτεται διαφορες λυσεις. Το προβλημα - και ναι ειναι μεγαλο προβλημα - ειναι οτι απλα η σκεψη σου δεν προλαβαινει να αντιμετωπισει τα ηλεκτρονικα που εχουν ηδη λυσει ολα σου τα προβληματα πριν απο σενα για σενα και με τροπο που να νομιζεις οτι τα ελυσες εσυ. Βγαινεις απο την στροφη με το ποδι στο πατωμα, χωρις να εχεις κανει την παραμικρη κινηση διορθωσης στο τιμονι και με εξωφρενικες τριψηφιες ταχυτητες που συχνα αρχιζουν απο τον αριθμο 2, και που σε κανουν να απορεις αν οντως φορας πολιτικα λαστιχα ή σλικ. Ακομη και η χαρακτηριστικη υπερστροφη στο αφημα του γκαζιου μεσα στην στροφη, ειναι εκει μαλλον για να θυμιζει οτι ειναι μια Porsche, παρα γιατι ετσι ειναι η δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Αφηνεις το γκαζι και η μουρη βουταει στο εσωτερικο της στροφης. Πας να διωρθωσεις αλλα και παλι τα εχει κανει ολα μονο του και το μονο που σου μενει ειναι να πατησεις γκαζι και να εξφενδονιστεις στην επομενη στροφη. Υπηρξαν στιγμες που νομιζα οτι τα ηλεκτρονικα ενεδρουσαν στην κρεμαγιερα του τιμονιου...

                  Πριν με χαρακτηρισετε ολοι τρελο, σνομπ και ψιλομυτη (ή απλα ηλιθιο), να σας δωσω αλλο ενα χαρακτηριστικο πρακτικο παραδειγμα. Ειμαστε λοιπον στον ορεινο δρομο (γνωστο στον γραφοντα) και χωνω οσο μπορω... Καπου εκει αναμεσα στα εσακια και στις φουρκετες και σε πληρη ψυχολογικη χαλαροτητα δικη μου και του ιδιοκτητη συνοδηγου, αναμεσα απο σχολια στυλ 'γαματα παει εη?' και 'φαντασου να το μαθουμε κι ολας', βγαινω απο μια μεσαια στροφη 3ης, και επιταχυνω για μια ευ8εια περιπου 400 μετρων... αμεσως ακολου8ει φουρκετα κλειστη 2ας... το ποδι στο πατωμα μια αλαγη ταχυτητας στο αυτοματο κιβωτιο, και αποφασιζω επιτελους να φρεναρω... φρεναρω... φρεναρω... Μα γιατι δεν σταματαει επιτελους?

                  • 'Βρε συ, τι στο διαολο, ειναι δυνατον να υπερθερμανθηκαν τα κεραμικα?'
                  • ... (καμια απαντηση)
                    μπαινουμε στην φουρκετα λιγο στο οριο, βγαινουμε και χαλαρωνω λιγο
                  • 'Βρε τι παθαμε, αμαν εκανα να φρεναρω, καλυτερα να χαλαρωσω λιγο...'
                  • ...
                    Γυρναω να δω τον ιταλο φιλο/πελατη μου, ο οποιος παρα την κλασικη για ιταλο λαμπα, εχει αποκτησει ενα καπως ασπρο χρωμα...
                  • 'Τι εγινε φοβηθηκες?'
                  • 'Οχι, αλλα ειδα το κοντερ...'
                  • 'Εε και τι? 170?'
                  • 'προθεσε αλλα 100 Αρη... '
                    Καναμε αλλο ενα περασμα για να ειμαστε σιγουροι, αυτη την φορα κοιτωντας το κοντερ... γραφαμε 200αρες σε ανυποπτα σημεια και τελικιασαμε 268χλμ/ωρα στην εν λογω ελαφρα ανηφορικη ευθεια...

                  Αυτο ειναι και το βασικο προβλημα του εν λογω αυτοκινητου. Ειχα και εχω την τυχη να δοκιμασω καταπληκτικα σπορ αυτοκινητα στην ζωη μου, παρα πολλα πανω απο 200 αλογα, και πολλα πανω απο 300 αλογα.. Ποτε μου ομως δεν ειχα αναλογη εμπηρεια. Η 997 τουρμπο δεν ειναι αυτοκινητο αλλα time capsule. Ο χωροχρονος γυρω της, συμπιεζεται και αλλαζει, αλοιωνοντας τους νομους της φυσικης. Εχω οδηγησει και με 200 και με 250 και με 300χλμ/ωρα. Ποτε δεν ενοιωσα τοσο αποκομενος απο το περιβαλλον και τοσο εξαπατημενος απο τις αισθησεις μου. Κανενας φοβος, καμια αισθηση αυτοσυντηρησης, καμια εκπληξη... Νομιζεις οτι πας σβελτα αλλα στην πραγματικοτητα κινεισαι πολυ πιο γρηγορα απο τους ορους της φυσικης. Φοβασαι μονον οταν σταματας το αυτοκινητο και αναλογιζεσαι τι εκανες. Τοτε συνηδητοποιεις οτι το οποιοδηποτε λαθακι ειναι μοιραιο γιατι απλα κινείσαι με ρυθμους ασυληπτους, μονον και μονον γιατι δεν οδηγας εσυ, αλλα μια ηλεκτρονικη μοναδα που γνωριζει τελεια τους νομους της φυσικης και εχει πολυ καλυτερα αντανακλαστικα απο εσενα.
                  Κατεβαινοντας απο το αμαξι το ενιωσα να με κοιταει υποτιμητικα. Θα μπορουσα να ορκιστω οτι η πινακιδα για καποια κλασματα του δευτερολεπτου εγραφε 'Κ 0ΥΛ 05'...

                  Σε κανα δυο-τρεις βδομαδες, θα παμε πιστα να δοκιμασουμε και χωρις traction control. Εΐναι η πρωτη φορα στην ζωη μου που ειμαι τρομοκρατημενος με την σκεψη. Ειναι η πρωτη φορα στην ζωη μου, που θα ξεστομισω την παρακατω προταση για ενα σπορ αυτοκινητο.
                  Ειναι απλα υπερβολικο και επικυνδινο για μενα.
                  Ισως τελικα η Porsche θελοντας να σωσει τους πελατες της απο την ματαιοδοξία τους, σε μια εποχη οπου ο 'εχων' (την αγοραστικη δυναμη) ειναι και 'κατεχον' (των οδηγικων γνωσεων) και κανεις απο τους πλουσιους δεν δεχεται οτι δεν ξερει να οδηγει ενα τετοιο τερας, κατασκευασε ενα οχημα το οποιο ειναι παντοτε και παντα καλυτερο απο τον οδηγο του, χαιδευοντας τον και διαβεβαιώνοντας τον οτι 'καλα τα πας συνεχισε'.
                  Ουτως ή αλλως αν καποτε γινει το κακο, σιγουρα δεν θα υποφερεις... Αναρωτιεμαι με αυτον τον ρυθμο ομως, που θα φτασουμε σε 20 χρονια...

                  Υ.Γ. Για να αποφυγω παρεξηγησεις. Το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο. ΔΕΝ ειναι σε καμια περιπτωση AUDI. Εχεις παντα καταιγιστικο αριθμο πληροφοριών περι του τι κανει η αναρτηση, το τιμονι, το σασι, τα φρενα, τα λαστιχα... Ταυτοχρονα ομως, πριν ακομη αρχισεις να αντιδρας, νιωθεις οτι δεν συνεβει τιποτα, κι ομως ολα επιλυθικαν προς το καλυτερο... Ολα αυτα χωρις να νιωθεις την αδρεναλινη σου να ανεβαινει, παρα τις πραγματικα εξωφρενικες ταχυτητες. Αυτη η συμπεριφορα σιγουρα θα ενθουσιασει τα μεγιστα τα διαφορα περιοδικα και τεχνοκρατες. Αλλα ειναι οντως αυτο που αποζηταμε απο ενα πραγματικο σπορ αυτοκινητο?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Γειά σου Αριστοτέλη !!

                    Μια χαρά καταλάβαμε τι είναι η 997Τ .... το τέρας της αποκάλυψης μεταμφιεσμένο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tats last edited by

                      Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
                      Iδού μια 997 Turbo για όλους!...

                      To έχω πετύχει στον δρόμο! Τρελή ρεπλικα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                        Γειά σου Αριστοτέλη !!

                        Μια χαρά καταλάβαμε τι είναι η 997Τ .... το τέρας της αποκάλυψης μεταμφιεσμένο

                        Έτσι ακριβώς! Παράλληλα, διέκρινα σε όλη τη διάρκεια της ανάγνωσης του κειμένου μια βαθιά θρησκευτικότητα του Aristoteli η οποία απέπνεε χριστιανοσύνη. Μα εντελώς!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stayrros46 last edited by

                          Περιμένουμε ένα αντίστοιχο review(δηλαδή εξίσου αναλύτικο κ πλήρες με αυτό )όταν την οδηγήσεις σε πίστα με το traction control στο off
                          Από τα καλύτερα κείμενα που έχω διαβάσει πάντως,ευχαριστούμε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xtkz last edited by

                            Ωραιο review!
                            Περιμενουμε κ εντυπωσεις απο την πιστα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              n_olympios last edited by

                              Σας βγάζω το καπέλο κύριε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Φοβερός! Εύγε!
                                Η 911Τ προφανώς είναι πιο πολύ πιο γρήγορη απ' τη σκέψη, αλλά ο προβληματισμός σου στο τέλος είναι το ζουμί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  maxmara last edited by

                                  Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
                                  Αυτό το σαββατοκύριακο είχα την τύχη να δοκιμάσω μια Porsche 911 (997) turbo.

                                  You are on my hit list.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Πολυ ωραιο αρθρο,οντως ο προβληματισμος στο τελος ,ακριβως στο στοχο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyot last edited by

                                      Respect στον Σταγειρίτη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        Αψογος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tats last edited by

                                          Πολύ ωραίο το αρθράκι για την 997 turbo..

                                          Kαι να προσθέσω κάτι: την μεγάλη ροπή, την τετρακίνηση, την ήρεμη δύναμη της 997 turbo ή την αλητία, την ωμή ατμοσφαιρική δύναμη, το στήσιμο, μιας 997 GT3 ??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Για μένα, GT3 all the way..

                                            Επειδή είμαι και πολύ αλήτης έτσι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 11 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr