Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 153
    • 154
    • 93 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    4075
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimxar last edited by

      Το κόκκινο το προτιμώ. Το μαύρο μετά. Νομίζω ότι το ανθρακί την αδικεί.
      Περί ορέξεως βέβαια.... Το μόνο κακό με το κόκκινο είναι ότι 'φωνάζει' πολύ. Αλλά anyway.

      Παρεπιπτόντως (και δεν κάνω καμία σύγκριση μην αρχίσει κανείς να βαράει)... είδα τον τελευταίο μήνα 2 599GTB, μία κόκκινη με μπεζ δέρμα (όπως πρέπει) και μία ανθρακί (????????). Νομίζω ότι είναι εντελώς λάθος χρώμα και την αδικούσε κατάφορα. Από την άλλη βέβαια μόνο η ανθρακί ήταν σε κίνηση και την άκουσα (χαμηλά μόνο δυστυχώς μέχρι 4 χιλ το πολύ).... Μετά ακόμα και στο ανθρακί μου φαινόταν πιο όμορφη. Μάλλον έχασα το φως μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        morpheus last edited by

        Ο χρήστης technik έγραψε:

        Το σκεπτικό του JC και της παρέας του ειναι οτι ενώ αντικειμενικά το ΤΤ και το RX-8 ειναι πιο γρήγορα και διασκεδαστικά στο δρόμο, η Brera θα ήταν η επιλογή τους με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (άνεση, πολυτέλεια, αίσθηση μεγαλοπρεπούς GT κ.λ.π.).

        Η άνεση και η πολυτέλεια δεν είναι υποκειμενικά.
        Και όποιος έχει μπεί και στα 3 αυτοκίνητα, γνωρίζει πολύ καλά τη σειρά...

        η οποία είναι?

        TT - Brera - RX8

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης jim147 έγραψε:

          Το σκεπτικό του JC και της παρέας του ειναι οτι ενώ αντικειμενικά το ΤΤ και το RX-8 ειναι πιο γρήγορα και διασκεδαστικά στο δρόμο, η Brera θα ήταν η επιλογή τους με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (άνεση, πολυτέλεια, αίσθηση μεγαλοπρεπούς GT κ.λ.π.).

          Η άνεση και η πολυτέλεια δεν είναι υποκειμενικά.
          Και όποιος έχει μπεί και στα 3 αυτοκίνητα, γνωρίζει πολύ καλά τη σειρά...

          η οποία είναι?

          TT - Brera - RX8

          +1

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            morpheus last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            +1

            Με τεστάρεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης jim147 έγραψε:

              +1

              Με τεστάρεις?

              ναι (για να δώ αν σκεφτόμασταν την ίδια σειρά )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Δηλαδή μπροστοκίνητο-τετρακίνητο-πισωκίνητο; Ε όχι ρε παιδιά...

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  για ανεση και πολυτελεια λενε νομιζω..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    morpheus last edited by

                    Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                    Δηλαδή μπροστοκίνητο-τετρακίνητο-πισωκίνητο; Ε όχι ρε παιδιά...

                    Παίζει ρόλο στην πολυτέλεια???
                    Και το τετρακίνητο που ακριβώς το είδες?

                    @dimxar
                    Και εγώ το μαύρο θα πρότεινα.
                    Κάνει το πίσω μέρος πιο άγριο, ενώ το κόκκινο 'πνίγει' τα πίσω φωτιστικά σώματα και δείχνει πιο hatchback...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      project940 last edited by

                      Alfa Brera 3.2JTS Q4 MY2006 1630kgr din
                      BMW 330xi Coupe 1570kgr din
                      Audi A5 Coupe 3.2FSi Quattro 1535kgr din
                      Audi TT 3.2 Quattro 1410kgr din
                      Nissan 350Z 1535-1555kgr din
                      Alfa Brera 3.2JTS Q4 MY2008 1500kgr din

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        project940 last edited by

                        Alfa Brera 2.2JTS MY2006 1470kgr din
                        BMW 320i Coupe 1360kgr din
                        Alfa Brera 2.2JTS MY2008 1380kgr din

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          project940 last edited by

                          Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2007 1690kgr
                          Nissan 350Z Roadster 1630-1650kgr din
                          Audi TT Roadster 3.2 Quattro 1470kgr din
                          Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr din

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Ο χρήστης jim147 έγραψε:

                            Το ότι ένα Golf 1.4 (turbo-compressor-azax-για-τα-τζαμια ή ότι άλλο έχει τελοσπάντων ο tsi του gt) μπορεί να κινηθεί πολύ ταχύτερα σε μεικτή διαδρομή, θα έπρεπε να σου λέει πολλά... (για την brera όχι για το golf) ! Όχι δεν τα συγκρίνω άμεσα... πιστεύω καταλαβαίνεις επιχείρημα μου...

                            Αυτό το επιχείρημα το καταλαβαίνω και μάλιστα με προβληματίζει. Δώσε περισσότερα στοιχεία αν μπορείς. Γιατί αν ισχύει αυτό που λες, τότε και το βάρος της brera δεν αποτελεί δικαιολογία, με δεδομένη τη μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης.

                            Hockenheim
                            Golf GT 1.4 TSI_______1:22.7
                            Brera 3.2 JTS V6 Q4___1:23.2
                            (μετρήσεις: 'SportAuto' )

                            Πίστα Σερρών
                            Golf GT 1.4 TSI______1:40.8
                            Brera 3.2 JTS V6 Q4__1:42.1
                            (μετρήσεις 'drive')

                            Επίσης, ας δούμε και λίγο τον ανταγωνισμό στα 2+2 σπορ κουπέ...
                            όπου η 'κορυφαία' 3.2 JTS V6 Q4 Brera μένει έτη φωτός πίσω απο την 'entry-level' έκδοση (2.0 TFSI - 200hp) του νέου Audi TT (το οποίο κοστίζει και 10Κ λιγότερα)

                            Hockenheim
                            TT 2.0 TFSI_________1:18.8
                            Brera 3.2 JTS V6 Q4__1:23.2
                            Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το C2 VTS (125hp) είναι στο 1:24.3...!

                            Πίστα Σερρών
                            TT 2.0 TFSI_________1:38.8
                            Brera 3.2 JTS V6 Q4__1:42.1

                            Αν λοιπόν παραδείγματα όπως τα παραπάνω, που δεν μιλάμε για 'δέκατα' (και το σημαντικότερο, δεν έγινε ουσιαστική σύγκριση με οικονομοτεχνικά κριτήρια, στην οποία θα μιλούσαμε για το 3.2Q TT, το 350Ζ κλπ... όπου εκεί οι διαφορές είναι... χαοτικές ) δεν προβληματίζουν τον αγοραστή ενός 'σπορ κουπέ', τοτε... beauty is still enough!

                            Πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια!Μιλαμε για μεγαλη διαφορα...
                            Και μια και το εφερε η κουβεντα και κατι νοιωθω να λειπει...
                            Ο ikar που ειναι χαμενος... ??:shifty:

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Ο χρήστης project940 έγραψε:
                              Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2007 1690kgr
                              Nissan 350Z Roadster 1630-1650kgr din
                              Audi TT Roadster 3.2 Quattro 1470kgr din
                              Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr din

                              Και πως επιτυγχάνεται αυτή η μείωση βάρους των 140kg?
                              Κανένα άρθρο σχετικά με αυτό?
                              Ελπίζω να μην είναι με μανιβέλα στον βασικό εξοπλισμό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                project940 last edited by

                                http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... start=3195

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Ο χρήστης jim147 έγραψε:

                                  Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2007 1690kgr
                                  Nissan 350Z Roadster 1630-1650kgr din
                                  Audi TT Roadster 3.2 Quattro 1470kgr din
                                  Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr din

                                  Και πως επιτυγχάνεται αυτή η μείωση βάρους των 140kg?
                                  Κανένα άρθρο σχετικά με αυτό?
                                  Ελπίζω να μην είναι με μανιβέλα στον βασικό εξοπλισμό...

                                  Θα γίνει αλλαγή των υλικών στο σασί

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    έβαλαν μυαλό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kid last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:
                                      έβαλαν μυαλό...

                                      Η ακαμψία θα αλλάξει μετά από αυτές τις αλλαγές?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morpheus last edited by

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                        Θα γίνει αλλαγή των υλικών στο σασί

                                        Καλό αυτό... μαθαίνουν σιγά σιγά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          project940 last edited by

                                          χαρη στη χρηση ενος νεας γενιας ατσαλιου υψηλης αντοχης που δεν χρειαζεται να γαλβανιστει που εξελιχθηκσε σε συνεργασια με την Thyssen Krupp

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fantasma last edited by

                                            Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                            έβαλαν μυαλό...

                                            Η ακαμψία θα αλλάξει μετά από αυτές τις αλλαγές?

                                            Οχι, αυξανεται λιγο περισσοτερο ακομα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 93 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr