Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 61
    • Best 0
    • Groups 0

    dimxar

    @dimxar

    Οικονομικά - Αυτοκίνητο,Σκι, Ψαροντούφεκο

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    61
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    dimxar Unfollow Follow

    Latest posts made by dimxar

    • RE: Alfa Romeo Mi.Τo 2008

      Περί ιμάντα (λίγο offtopic αλλά μη βαράτε)

      Ρε παιδιά, τώρα διάβαζα για τον ιμάντα - καδένα. Στην 147 τον αλλάζω κάθε 40. Το βιβλίο μιλάει για σέρβις κάθε 20 (και λάδια κάθε 20 λέει (τα Selenia τα κόκκινα μου βάζουνε). Βέβαια τον 2λιτρο TS που έχω δεν το βλέπω καθόλου καλά αν τα αφήσω τα λάδια για 20Κ (αφήστε που τσιμπάει και λίγο (από καινούριο το έκανε και είναι φυσιολογικό όταν τον πιέζεις με βάση το βιβλίο πάντα). Γιαυτό και το θεώρησα λογικό που μου είπανε στην αντιπροσωπεί αλάδια φίλτρο κάθε 10.
      Οπότε το θέμα έχει ως εξής :
      Κάθε 10 λάδια φίλτρο, κάθε 20 σέρβις κάθε 40 μεγάλο σέρβις (εκεί μου αλλάζουν και ιμάντα). Λέτε να με δουλεύουν? Στα 135 χιλ χιμ έχω αλλάξει 3 ιμάντες. Εννοείτε ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα (αυτό έλειπε).

      Πάντως γενικώς για όσους έχουν ή όσους θέλουν να πάρουν ALFA πρέπει να ξέρουν ότι είναι λίγο τσιμπιμένη η συντήρηση στις αντιπροσωπείες.

      Περί Mito

      Το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ. Το πιο ευχάριστο που διάβασα εδώ μέσα έχει να κάνει με το βάρος. Επιτέλους μετά τη Brera σοβαρεύτηκαν. Το κακό είναι ότι βλέπω να αργούν οι πιο μεγάλοι κινητήρες. Με τον 1.8 turbo θα τη σκεφτόμουνα μια ανταλλαγούλα (μακάρι να βγει πάνω από 200 άλογα).

      Πάντως βλέπω ότι δεν προβληματίζει γενικώς το θέμα turbo από πλευράς αξιοπιστίας. Άκουσα πρόσφατα από κάποιον σε συνεργείο Volkswagen ότι τα turbo των golf αρχίζουν να βγάζουν προβλήματα (εκτός από τα μικρά 1.4). Μπορεί να είναι και ράδιο αρβύλα βέβαια. Και δεν λέω κάτι για το Golf (μην αρχίσει πόλεμος), μιλάω για την αξιοπιστία των νέων κινητήρων turbo γενικώς. Από τα Bravo είναι νωρίς ακόμα για να μιλάμε για αξιοπιστία. Και προβληματίζομαι γιατί κάνω πολλά χλμ και τους ζορίσω τους κινητήρες. Και το χειρότερο είναι μη σου κάτσει ο νόμος του Μέρφι. Βλάβη μόλις λήξη η εγγύηση. Πιστεύω ότι χρειάζονται τουλάχιστον 3 χρονάκια εγγύηση στο Mito. Ξέρει κανείς κάτι?

      Γενικά πάντως ήμουν και είμαι οπαδός του turbo στην κατηγορία αυτή (ιδίως μιας και τα φράγκα δεν μου φτάνουν για κινητήρες πάνω από 2 λίτρα). Και σίγουρα το επόμενο αυτοκίνητο μου θα είναι turbo (μάλλον 1.. Αλλά ένα ψιλοάγχος θα το έχω.

      ΥΓ. Αν είχανε βάλει Turbo στην 147 δεν θα την άλλαζα ποτέ. Εκτός αν τα έφτυνε το Turbo νωρίς βέβαια. Πάντως για την ιστορία δίσκο - πλατό άλλαξα μόλις τώρα (στα 130 χιλ χλμ). Not bad για την σκληρή χρήση που του έκανα.

      ΥΓ2. Να βάζανε και έναν 1.8 turbo στην GT με καμιά 200αριά άλογα τι φοβερό αυτοκίνητο θα ήταν αυτό για τα λεφτά του. Τι θα κάνανε τον 2 JTS θα μου πεις. Ξέρω γω, να βγάλουνε και ένα 2λιτρο turbo. Αυτό το αυτοκίνητο αδικήθηκε μου φαίνεται καθώς ο JTS δεν ακούστηκε καλά, και θα έπρεπε να είναι και λίγο δυνατότερος, ενώ η 3.2 απεθυνόταν σε λίγους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Alfa Romeo Mi.Τo 2008

      Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
      αν ρωτήσω για 4κίνητη έκδοση (δεν τολμώ να ρωτήσω για πισωκίνητο) θα γελάμε ομαδικώς ή θα μπεί 4κίνηση στην κορυφαία έκδοση?

      άντε 200 άλογα στους μπροστά τροχούς να γίνουν δεκτά, για 230 πάντως τα πράγματα θα είναι ζόρικα.

      Γιατί η GT 3.2 με τα 240 άλογα μπροστά είχε πρόβλημα? Άλλες διαστάσεις και άλλο πατωμα βέβαια θα μου πεις, αλλά θα πω κι εγώ ότι και για αυτή την κατηγορία τα 240 μπροστά πολλά ακούγονταν αλλά στην πράξη δεν υπήρξε πρόβλημα.

      Ίσως να επιλέξουν κάποια λύση τύπου Q2 για καλύτερο έλεγχο της δύναμης αλλά και χωρίς αυτό πιστεύω ότι μπορούν να το κάνουν. Για τετρακίνητο κι εγώ πολύ χλωμό το κόβω. Για πισωκίνητο σίγουρα αποκλείεται.

      Αν όντως τελικά η γρήγορη έκδοση πέσει στα 200 από τα 230 άλογα που έλεγαν αρχικά, υποψιάζομαι ότι μάλλον θα έχει να κάνει με το τρίπτυχο αξιοπιστία - εκπομπές ρύπων - κατανάλωση του 1.8Τ παρά με την αδυναμία να υποστηρίξει το αυτοκίνητο την ιπποδύναμη αυτή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Alfa Romeo Mi.Τo 2008

      Ερωτήματα αν ξέρει κανείς :

      1. Διάβαζα για 18Τ στα 230 άλογα (έκδοση GTA) , αλλά τελευταία οι 4Τ μιλάνε για 200. Πού πήγαν τα 30 αλογάκια? Είναι προφανές ότι άλλο 200 και άλλο 230 σε αυτές τις διαστάσεις (και αναμενόμενο βάρος)
      2. Αυτό αναμένεται κατά το 2009 σωστά? Είναι λογική προσδοκία ότι δεν θα περνάει τα 30k στην καλή έκδοση?
      3. Ξέρουμε τίποτα για το βάρος??? Μη γίνει πάλι τίποτα κουφό στυλ Brera, αν και δεν το θεωρώ πολύ πιθανό γιατί πρέπει λογικό να καταλάβανε το λάθος τους στην Alfa.
      4. Ωραίο ακούγεται το Alfa DNA, με ρύθμιση dynamic (γιατί όχι sport??? κάτι δεν μου αρέσει), normal και all weather αλλά θα έχει και ένα κουμπάκι να βγάζεις εκτός το VDC? Χλωμό το κόβω και δεν μου αρέσει καθόλου. Μάλλον απλά θα λένε στο prospectus ότι στο dynamic mode το VDC ρυθμίζεται διαφορετικά για να τονίσει το σπορ χαρακτήρα και άλλες τέτοιες εξυπνάδες, οι οποίες ίσως να ισχύουν μεν, αλλά ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!! Ακομά και η ψόφια 520 το έχει το κουμπάκι και μάλιστα μερική και ολική απενεργοποίηση. Και ας ξέρουν ότι το 99% των αγοραστών της ούτε που θα ασχοληθούν ποτέ. Εσύ που θες να είσαι σπορ πρέπει να το έχεις!!!!!!!!!

      Και μερικές παρατηρήσεις :

      1. Θα προτιμούσα να λέγεται junior , αλλά πάει αυτό
      2. Είναι προφανής η προσπάθεια να διευρυνθεί η γκάμα των υποψήφιων αγοραστών (είναι και προφανές από την τοποθέτηση κινητήρα 1,4 μετά από πολλά χρόνια), αλλά μήπως δημιουργείται ένα κενό. Πχ εγώ έχω την 147 2.0 (3θ) (ti). Λογικά σε μένα θα πήγαινε η 149 3θ (18Τ ή 2.2 JTS). Για όσους λοιπόν είναι φανατικοί σε αμαξώματα με δύο πόρτες σε αυτή την κατηγορία, η επιλογή που δίνει η Alfa είναι να κατέβεις προς τα κάτω σε διαστάσεις. Γιατί? Και αυτό τη στιγμή που όλοι οι άμεσοι ανταγωνιστές της 149 είναι και 3θ (και όλα τα 3θ είναι πιο ωραία απότι τα αντίστοιχα 5θ κατά τη γνώμη μου)

      Περιμένω βέβαια να δω από κοντά το Mito, γιατί από τις φωτό δεν μπορείς να βγάλεις ακριβώς συμπέρασμα, αλλά αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον θα ανταγωνίζεται περισσότερο το mini παρά τα ΒMW 1 και Α3 στις τρίθυρες εκδόσεις.

      Γενικά πάντως πιστεύω ότι η Alfa πρέπει επιτέλους πέρα από την διατήρηση της κορυφαίας (κατά τη γνώμη μου) οδική συμπεριφοράς να βγάλει και αυτοκίνητα τα οποία θα έχουν έστω και οριακά καλύτερες επιδόσεις από τους άμεσους ανταγωνιστές τους. Αναμένω τα τεστ του μικρού για να δω τι κάνανε.

      Και μία άσχετη παρατήρηση. Αφού πλεόν υπάρχουν διαθέσιμοι καλοί turbo κινητήρες, σκέφτηκε κανένας τα άλλα μοντέλα? Υπάρχει καμία ελπίδα να δούμε εκδόσεις στις πανέμορφες GT και Brera με 1.8 Τurbo και 200+ άλογα? Θα μου πεις αν θα πουλάνε μετά τα 2 και 2.2 JTS? Γιατί τώρα πουλάνε?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Alfa Romeo Giulietta

      Ρε παιδιά, διαβάζω διαβάζω και τίποτα..... off topic αλλά γιατί??? Μήπως δεν υπάρχουν πραγματικά νέα για την 149?
      Anyway....
      Το θέμα μου είναι ότι επειδή έχω φορτώσει με πολλά χιλιόμετρα την 147 ti μου (2.0) (115.000) και κάνω καμιά 40 χιλ. το χρόνο........... θέλω να δω την 149 στην τελική της έκδοση πριν αποφασίσω τι θα κάνω. Δεν έχω χρόνο όμως.... γιατί μέχρι το 2009 θα έχω 160.000 χλμ (μάλλον πολλά είναι, αλλά θα τα αντέξει). Σημειώνω ότι από αξιοπιστία πηγαίνω μια χαρά με ελάχιστα προβληματάκια, πολύ λογικά για τον τρόπο που το δουλεύω (ο κόφτης και το VDC δουλεύουν σχεδόν καθημερινά), τα οποία ξεχνάω αν σκεφτώ τις πολλές πολλές ώρες οδηγικής ευχαρίστησης που μου έχει χαρίσει.
      Τις προάλλες μου καρφώθηκε να την αλλάξω για GT 3.2, αλλά το σκέφτηκα πιο ψύχραιμα και ηρέμησα (παλαιό μοντέλο, παλαιά τεχνολογία κλπ). Η Brera 2.2 επίσης κόβεται λόγω επιδόσεων (παρότι κούκλα κλπ το αδικήσανε το σχέδιο). Η 3.2 είναι πολύ ακριβή και παράλογα βαριά (άκου 1.700 κιλά!!!!!!!!)
      Όπως καταλαβαίνετε το θέμα μου είναι Alfa στα 40 - 45k και νομίζω ότι αξίζει να περιμένω την 149, η οποία υποψιάζομαι ότι για έκδοση με καλές επιδόσεις (0-100 στο 8 περίπου) και 220+ τελική θα κάνει περίπου τόσο (με δέρμα, xenon, hifi bose, οροφή και κανένα άλλο ψιλό).

      Ερώτημα : Αυτό που έχω ακούσει για δίλιτρο turbo με 200 άλογα ισχύει? Λογικά ένας τέτοιος κινητήρας σε ένα τέτοιου τύπου αμάξωμα θα δίνει αυτές τις επιδόσεις.

      Τα σχέδια που έχω δει μου αρέσουν πολύ (ειδικά το πίσω μέρος που δανείζεται από τη θεά 8c)

      Επίσης πιστεύω ότι αν ακουλουθήσουν στο στήσιμο τη φιλοσοφία της 147 ti (στα 200 άλογα με μπροστινή κίνηση και τέτοιο παρελθόν κάπως έτσι πρέπει να κινηθούνε) και μάλιστα το εξελίξουν λίγο θα φτιάξουν κάτι παααααρα πολύ καλό. Ακόμα και να μην το εξελίξουν όμως (αρκεί να μην το χαλάσουν) εγώ μια χαρά θα είμαι (το αυτοκίνητό μου είναι τέλειο οδηγικά για τα γούστα μου και μάλιστα με το εργοστασιακό του στήσιμο).
      Βέβαι θα πρέπει να τη δω την 149 και να την οδηγήσω για να αποφασίσω.

      Ελπίζω τα απομεινάρια από τη συνεργασία (ντροπή) με τη GM να έχουν εξαλειφθεί (όπως ο απαράδεκτός καθρέπτης της 159 που δεν αντέχω να τον βλέπω).

      Κλείνοντας, η βασική μου ανησυχία είναι ο χρόνος έλευσης στην Ελλάδα, διότι Ιταλοί είναι αυτοί και σε αυτά τα θέματα δεν τους πολυεμπιστεύομαι.

      Και αν συνυπολογίσουμε ότι σε κάθε μοντέλο (για όλες τις εταιρείες κατά τη γνώμη μου) καλό είναι να μην τρέξεις να πάρεις τις πρώτες μονάδες παραγωγής αλλά να περιμένεις τουλάχιστον 3-4 μήνες, τότε το puzzle γίνεται πιο δύσκολο.

      Σε αυτή την περίπτωση ίσως χρειαστώ μια γέφυρα ενός μεταχειρισμένου για κανένα χρόνο (μόνο με γερμανό γιατί στη γέφυρα θα κοιτάξω καταρχήν να μην χάσω λεφτά), αλλά κοιτάω να το αποφύγω.

      Βασικά με ενδιαφέρουν οι σκέψεις σας και τα νέα για το θέμα του κινητήρα και των επιδόσεων σε συνδυασμό με την τιμή αλλά και οι εκτιμήσεις για το χρόνο παρουσίασης - διάθεσης στην Ελλάδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Το κόκκινο το προτιμώ. Το μαύρο μετά. Νομίζω ότι το ανθρακί την αδικεί.
      Περί ορέξεως βέβαια.... Το μόνο κακό με το κόκκινο είναι ότι 'φωνάζει' πολύ. Αλλά anyway.

      Παρεπιπτόντως (και δεν κάνω καμία σύγκριση μην αρχίσει κανείς να βαράει)... είδα τον τελευταίο μήνα 2 599GTB, μία κόκκινη με μπεζ δέρμα (όπως πρέπει) και μία ανθρακί (????????). Νομίζω ότι είναι εντελώς λάθος χρώμα και την αδικούσε κατάφορα. Από την άλλη βέβαια μόνο η ανθρακί ήταν σε κίνηση και την άκουσα (χαμηλά μόνο δυστυχώς μέχρι 4 χιλ το πολύ).... Μετά ακόμα και στο ανθρακί μου φαινόταν πιο όμορφη. Μάλλον έχασα το φως μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ωραία τα βιντεάκια για τη spider, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω γερμανικά. Το νόημα το έπιασα όμως και δεν χρειάζομαι μεταφράσεις.

      Όσο για τα στοιχεία με τους χρόνους πίστας, οκ μεν, αλλά αν υπάρχει και data log για να δούμε που είναι οι διαφορές μπορούμε να σχολιάσουμε αναλυτικότερα.

      Όσο για τους Άγγλους δημοσιογράφους του topgear, θα συμφωνήσω κι εγώ. Εξάλλου από το απόσπασμα που έχει το βίντεο, είναι εμφανές ότι η συμπάθεια στη brera (οποιουδήποτε) είναι τρίτου τύπου και δεν βγαίνει στις μετρήσεις. Έχει ψυχή λέει σε κάποια στιγμή ο δημοσιογράφος.... Anyway.

      Συμφωνώ ότι το παίρνεις με κριτήριο και το συναίσθημα, αλλά δεν είναι πια και τόσο παράλογη επιλογή όσο παρουσιάζεται.

      Κι εγώ δεν θα τη συνέστηνα στους περισσότερους φίλους μου πάντως, γιατί αυτός που είναι να την πάρει το ξέρει από μόνος του. Αυτός που θα του τη συστήσεις, μπορεί και να σε μπινελικώσει μετά, γιατί καίει πολύ, γιατί δεν βρίσκει αξιόλογο συνεργείο να την πάει, γιατί τον πέρασε ένας φίλος του με πολύ πιο φθηνό αμάξι σε ένα φανάρι και γιατί ο θείος του του είπε ότι έκανε χοντρή βλακεία που έδωσε τόσα λεφτά σε ιταλικό αμάξι (γενικά) γιατί ένας άλλος φίλος του θείου του είχε πάρει παλιά μία Alfa και όλο χάλαγε και έτριζε (χαχα).

      Νομίζω ότι το καταλαβαίνω το σχόλιο απόλυτα και μάλιστα νομίζω ότι ειναι και ιδιαιτέρως κολακευτικό για την Brera.
      Γιατί όταν ένα αυτοκίνητο είναι πιο βαρύ, πιο αργό στις επιταχύνσεις, πιο αργό στην πίστα, πιο ακριβό απόσο έπρεπε, πιο άσχημο απότι το περίμεναμε όλοι (σε σχέση με το πρωτότυπο εννοώ), αλλά λες εγώ αυτό θα έπαιρνα σε σχέση με το πιο γρήγορο, πιο φθηνό, πιο 'καλό'.... τότε ή βλάκας είσαι.... ή απλά η Brera σε κέρδισε και δεν μπορείς να καταλάβεις το γιατί!!!!!!!! Και κάποιοι, όπως εγώ το καταβαίνουν απόλυτα, κάποιοι άλλοι μένουν με μία τεράστια απορία...

      Ευτυχώς πάντως που είναι έτσι τα πράγματα, γιατί αλλιώς (όπως μας λέει και η οικονομική θεωρία), αν οι προτιμήσεις ήταν συμμετρικές τότε θα καταλήγαμε σε ένα μοντέλο για κάθε τύπο από την World Automobile Corporation, που θα ήταν αποτέλεσμα της συγχώνευσης όλων αυτών που υπάρχουν σήμερα. Εναλλακτικά θα υπήρχαν το πολύ δύο μοντέλα, τα οποία όμως θα διέφεραν μεταξύ τους όσο διαφέρει η coca cola από την pepsi.

      Και νομίζω ότι αυτό δεν θα άρεσε σε κανέναν εδώ μέσα. (Εξάλλου και αυτό το forum δεν θα είχε λόγο ύπαρξης τότε).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ο χρήστης spiros έγραψε:
      εγω θα εδινα στο εαυτο μου την ευκαιρια να οδηγησει μια 325 πριν δωσω τα (πολλα) λεφτα που κοστιζει η Brera...

      για να μη μιλησω για αλλες καλες επισης επιλογες στα λεφτα αυτα.

      αν σκεφτεις οτι το 0-100 της δεν ειναι κακο, σκεψου τοτε που ακριβως χανει χρονο η brera.

      μπορεις να δεις και αυτο, για να δεις πως στριβει σε μια πιστα: http://www.youtube.com/watch?v=zMw7fNwaz5I

      Έχω οδηγήσει 325 και είναι πολύ καλή. Θα οδηγήσω Brera πριν τελικά την αγοράσω.

      Thanks για το βιντεάκι. Αν και αναφέρται σε Brera 2,2 και δεν βοηθάει ουσιαστικά. Επίσης, το μόνο που στρίβει στην πίστα είναι το RX8.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ο χρήστης jim147 έγραψε:

      Σαφώς και το 95% των οδηγών δεν θα πατήσει ποτέ σε πίστα, αλλά οποιοσδήποτε μπορεί να μεταφράσει τα νούμερα (αν έχει και πλήρες data-log ακόμη καλύτερα) μπορεί να δεί όλα τα δυνατά και αδύνατα σημεία του αυτοκινήτου.

      Σε αυτό έχεις δίκιο. Ο χρόνος σε ένα γύρο δεν λέει κάτι, τα σημεία που χτίζονται οι διαφορές όμως λένε πολλά. Φιλολογικό είναι το ενδιαφέρον μου για το χρόνο στο γύρο. Εξάλλου το συνολικό αποτέλεσμα εξαρτάται και από τη διαμόρφωση της πίστας, το μέγεθος της ευθείας, το είδος των στροφών κλπ. Αλλά αν έχεις επιμέρους στοιχεία, τότε το πράγμα αλλάζει.

      Το ότι ένα Golf 1.4 (turbo-compressor-azax-για-τα-τζαμια ή ότι άλλο έχει τελοσπάντων ο tsi του gt) μπορεί να κινηθεί πολύ ταχύτερα σε μεικτή διαδρομή, θα έπρεπε να σου λέει πολλά... (για την brera όχι για το golf) ! Όχι δεν τα συγκρίνω άμεσα... πιστεύω καταλαβαίνεις επιχείρημα μου...

      Αυτό το επιχείρημα το καταλαβαίνω και μάλιστα με προβληματίζει. Δώσε περισσότερα στοιχεία αν μπορείς. Γιατί αν ισχύει αυτό που λες, τότε και το βάρος της brera δεν αποτελεί δικαιολογία, με δεδομένη τη μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης.

      Μήπως τελικά το μεγαλύτερο ποσοστό των 55Κ πάνε στην εμφάνιση και στην εκτίμηση της ιστορίας - φιλοσοφίας - παρελθόν της μάρκας?
      Δε λέω... και εγώ εκτιμώ το παρελθόν της AR, αλλά τηρουμένων των αναλογιών του ανταγωνισμού σήμερα, μου φένεται λογικότερο (και φθηνότερο) ένα... κεράκι στη μνήμη της!

      Σε αυτό δεν έχεις δίκιο. Σε αυτά πάει ένα μικρό μέρος. Εγώ είπα ότι με τα δικά μου κριτήρια, στα ίδια περίπου λεφτά, παίρνεις μία 325 coupe, την οποία θεωρώ ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εκεί μπαίνει το συναίσθημα και είναι αυτό που με κάνει να αποφασίσω Brera. Στο τέλος της διαδικασίας. Και αυτό το λέω γιατί δεν έχω επιχειρήματα να πείσω κάποιον που έχει τα ίδια αντικειμενικά κριτήρια και ανάγκες με εμένα ότι η Brera είναι καλύτερη επιλογή από την 325 coupe. Γιατί αν δεν συμμερίζεται τις αισθητικές και ιστορικές ανησυχίες μου, δεν είναι.

      Και γιαυτό λέω ότι θα αισθάνομαι καλύτερα να οδηγώ Brera απότι BMW. Αναφέρομαι μόνο σε BMW 325 coupe. Γιατί αν έπαιζε 330 ή 335 σε αυτά τα λεφτά δεν θα το συζητούσα. Και αν είχα τα λεφτά αυτά σήμερα, κάποιο από αυτά θα έπερνα (μιας και δεν υπάρχει ακόμα Brera GTA, η οποία όμως μάλλον θα βγει και σημαντικά ακριβότερη).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ο χρήστης skous έγραψε:

      Εγώ δεν γνωρίζω πολλούς που θα δώσουν 55+Κ για ένα αυτοκίνητο και να μην τους ενδιαφέρουν αυτα που λές.
      Αν την θέλουν μόνο για 'μούρη' τότε οκ, πάσο.
      Αν όμως την θέλουν για να χαρούν την οδήγηση (όπως γράφεις πιο κάτω) ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να τους απασχολούν τέτοια ζητήματα (οκ, την πίστα άστην απ' έξω).

      Δεν είπα ότι δεν τους ενδιαφέρουν, είπα ότι δεν είναι τα κυρίαρχα κριτήρια. Και για μένα το 7,1 της Brera (4Τ) ή το 6,8 που δίνει ο κατασκευαστής και τα 240 τελική είναι επαρκή. Το 0-100 θα το ήθελα πιο γρήγορο, απλά το 7,1 δεν επαρκεί για να την απορίψω. Αν ήταν 9 δεν θα το συζητόύσα καν.

      Το μόνο για 'μούρη' που λες δεν νομίζω ότι ταιριάζει στην επιλογή της Brera. Αν διαβάσεις τι γράφω θα δεις ποια είναι τα κριτήρια. Αν σε ενδιαφέρει μόνο η 'μούρη' και πάλι σε αυτά τα λεφτά η Brera κόβεται.

      Αυτό που λέω εγώ είναι ότι δεν πιστεύω ότι 2,3 δέκατα στο 0-100 σημαίνουν και πολλά (δεν λέω ότι δεν σημαίνουν και τίποτα όμως).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • RE: Αlfa Romeo Brera/Spider

      Ο χρήστης jim147 έγραψε:

      Όσο για το 'τουλάχιστον στον φαναρτζή'... το επόμενο στάδιο γνωρίζουμε όλοι πιο είναι... και είναι τουλάχιστον αδόκιμο να το αναφέρεις για την 147 ως υπέρ, σε σχέση με τα παραπάνω...
      ................................
      Παρ'όλα αυτά, δέχομαι ότι η 147 είναι (ήταν) ένα απο τα καλά παραδείγματα ενεργητικής ασφάλειας, όντας ο τελευταίος των μοϊκανών της Άλφα στα ελαφριά αμαξώματα ... τι σε κάνει να πιστεύεις το ίδιο και για ένα αυτοκίνητο των 1650 κιλών?
      ...................................
      Την ίδια άποψη που έχουν και οι χρόνοι της σε όλα τα race-tracks ανα τον κόσμο, (με το ζόρι τερματίζει στον ίδιο γύρο με τον ανταγωνισμό και γράφει χρόνους εφάμιλλους με 1600άρια) όπου τα φρένα, οι απότομες αλαγές πορείας και γενικότερα το στήσιμο σε συνάρτηση με το βάρος και τις κατανομές του, είναι σημαντικότερα απο την ιπποδύναμη αυτή καθαυτή.

      Γενικά πάντως υπάρχει μια σύγχυση στο θέμα 'ενεργητική ασφάλεια'... και όχι το φιδάκι στον θυρεό δεν αρκεί για την επίτευξη της...

      Καταρχήν, αν η αναφορά 'τουλάχιστον στον φαναρτζή' σου φάνηκε υπερβολική και μακάβρια την αποσύρω, απλά ήθελα να τονίσω τη σοβαρότητα των καταστάσεων που αντιμετώπισα.

      Τα αποτελέσματα των race-tracks με απασχολούν μόνο φιλολογικά, αν και μου κάνει εντύπωσει ότι η brera 3.2 (γιατί σε αυτήν αναφέρομαι) γράφει εφάμιλους χρόνιους με 1600άρια. Ποια 1600άρια?

      Είναι προφανές ότι κάποιος που θέλει να αγοράσει Brera 3.2 στα 55+Κ (μαζί με τα έξτρα), δεν θέτει ως κυρίαρχο κριτήριο ούτε το 0-100 ούτε την ιπποδύναμη ούτε το χρόνο μέσα στην πίστα. Προφανώς σε αυτά τα λεφτά με αυτά τα κριτήρια δεν την αγοράζεις.

      Για την οδική της όμως συμπεριφορά, όλα τα τεστ που έχω εγώ διαβάσει συμφωνούν ότι είναι πολύ καλή έως εξαιρετική, απλά δεν είναι απόλυτη, γιατί έχουν συνεκτιμηθεί και άλλοι παράγοντες. Εξάλλου, με την ίδια φιλοσοφία είναι στημένη και η 147 2.0 ti.

      Σημειώνω ότι δεν έχω οδηγήσει (ακόμα) Brera 3.2. Ίσως κάποιος που το έχει κάνει να μπορεί να μας πεί.

      Το ότι ένα EVO,350Ζ ή ακόμα και Megane RS, Golf 3.2 και πολλά άλλα που μπορεί να στοιχίζουν αρκετά λιγότερα μπορούν σίγουρα να κινήθουν πιο γρήγορα σε μία πίστα ή/και στο δρόμο δεν σημαίνει κάτι για μένα.

      Το ότι το φιδάκι στο θυρεό δεν αρκεί για την επίτευξη της ενεργητικής ασφάλειας είναι σωστό, αλλά αν το δεις απολογιστικά, όλες οι Alfa συμπεριλαμβανομένων και των τελευταίων (159, Brera, Spider) και των προηγούμενων (156, 147) τυγχάνουν πολύ θετικών σχολίων στο κομμάτι αυτό.

      Αυτό δείχνει ότι ο συγκεκριμένος κατασκευαστής έχει γνώση και εμπειρία, αλλά και επιθυμεί να κατασκευάζει αυτοκίνητα που είναι στην κορυφή της κατηγορίας τους στο συγκεκριμένο τομέα. Δυστυχώς, όμως, στην προσπάθειά του να γίνει πιο ανταγωνιστικός σε άλλους τομείς, αύξησε δυσανάλογα το βάρος και μας στεναχώρησε.

      Και κλείνω λέγοντας ότι το ζητούμενο για εμένα δεν είναι αν θα κερδίσω ένα ή 10 δευτερόλεπτα σε μία διαδρομή με στροφιλίκια, αλλά να μπορώ να χαρώ τη διαδρομή και να διασκεδάσω με ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί γρήγορα και δίνει καλή αίσθηση στον οδηγό του, παραμένοντας παράλληλα και επαρκώς άνετο και φιλικό για όλες τις άλλες διαδρομές.

      Τώρα θα μου πεις γιατί αυτό το αυτοκίνητο για μένα δεν είναι η 325 coupe (στα ίδια περίπου λεφτά)? Και αν λάβεις υπόψη σου τη μεταπώληση ίσως η 325 να είναι και αρκετά πιο φθηνή μάλιστα.
      Αυτό αφορά κυρίως την εμφάνιση, αλλά και άλλους μη ορθολογικούς και καθαρά υποκειμενικούς παράγοντες (όπως η αγάπη και η εκτίμηση στην ιστορία, τη φιλοσοφία και το ένδοξο παρελθόν της μάρκας).

      Και τελικά, θα νιώθω πολύ καλυτερα να οδηγώ Brera από το να οδηγώ BMW (για Golf με το οποίο έγινε και το συγκριτικό στους 4Τ ούτε συζήτηση).

      Πάντως καταλαβαίνω και όσους με άλλα κριτήρια δεν θα αγόραζαν Brera με τίποτα. Είναι ένα αυτοκίνητο που το παίρνεις κυρίως με το συναίσθημα και όχι με τη λογική.

      Αυτό δεν μου φαίνεται και τόσο κακό όμως!!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      dimxar
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr