-
Το κόκκινο το προτιμώ. Το μαύρο μετά. Νομίζω ότι το ανθρακί την αδικεί.
Περί ορέξεως βέβαια.... Το μόνο κακό με το κόκκινο είναι ότι 'φωνάζει' πολύ. Αλλά anyway.Παρεπιπτόντως (και δεν κάνω καμία σύγκριση μην αρχίσει κανείς να βαράει)... είδα τον τελευταίο μήνα 2 599GTB, μία κόκκινη με μπεζ δέρμα (όπως πρέπει) και μία ανθρακί (????????). Νομίζω ότι είναι εντελώς λάθος χρώμα και την αδικούσε κατάφορα. Από την άλλη βέβαια μόνο η ανθρακί ήταν σε κίνηση και την άκουσα (χαμηλά μόνο δυστυχώς μέχρι 4 χιλ το πολύ).... Μετά ακόμα και στο ανθρακί μου φαινόταν πιο όμορφη. Μάλλον έχασα το φως μου.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το σκεπτικό του JC και της παρέας του ειναι οτι ενώ αντικειμενικά το ΤΤ και το RX-8 ειναι πιο γρήγορα και διασκεδαστικά στο δρόμο, η Brera θα ήταν η επιλογή τους με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (άνεση, πολυτέλεια, αίσθηση μεγαλοπρεπούς GT κ.λ.π.).
Η άνεση και η πολυτέλεια δεν είναι υποκειμενικά.
Και όποιος έχει μπεί και στα 3 αυτοκίνητα, γνωρίζει πολύ καλά τη σειρά...η οποία είναι?
TT - Brera - RX8
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Το σκεπτικό του JC και της παρέας του ειναι οτι ενώ αντικειμενικά το ΤΤ και το RX-8 ειναι πιο γρήγορα και διασκεδαστικά στο δρόμο, η Brera θα ήταν η επιλογή τους με καθαρά υποκειμενικά κριτήρια (άνεση, πολυτέλεια, αίσθηση μεγαλοπρεπούς GT κ.λ.π.).
Η άνεση και η πολυτέλεια δεν είναι υποκειμενικά.
Και όποιος έχει μπεί και στα 3 αυτοκίνητα, γνωρίζει πολύ καλά τη σειρά...η οποία είναι?
TT - Brera - RX8
+1
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
+1
Με τεστάρεις?
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
+1
Με τεστάρεις?
ναι (για να δώ αν σκεφτόμασταν την ίδια σειρά )
-
Δηλαδή μπροστοκίνητο-τετρακίνητο-πισωκίνητο; Ε όχι ρε παιδιά...
-
για ανεση και πολυτελεια λενε νομιζω..
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δηλαδή μπροστοκίνητο-τετρακίνητο-πισωκίνητο; Ε όχι ρε παιδιά...Παίζει ρόλο στην πολυτέλεια???
Και το τετρακίνητο που ακριβώς το είδες?@dimxar
Και εγώ το μαύρο θα πρότεινα.
Κάνει το πίσω μέρος πιο άγριο, ενώ το κόκκινο 'πνίγει' τα πίσω φωτιστικά σώματα και δείχνει πιο hatchback... -
Alfa Brera 3.2JTS Q4 MY2006 1630kgr din
BMW 330xi Coupe 1570kgr din
Audi A5 Coupe 3.2FSi Quattro 1535kgr din
Audi TT 3.2 Quattro 1410kgr din
Nissan 350Z 1535-1555kgr din
Alfa Brera 3.2JTS Q4 MY2008 1500kgr din -
Alfa Brera 2.2JTS MY2006 1470kgr din
BMW 320i Coupe 1360kgr din
Alfa Brera 2.2JTS MY2008 1380kgr din -
Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2007 1690kgr
Nissan 350Z Roadster 1630-1650kgr din
Audi TT Roadster 3.2 Quattro 1470kgr din
Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr din -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Το ότι ένα Golf 1.4 (turbo-compressor-azax-για-τα-τζαμια ή ότι άλλο έχει τελοσπάντων ο tsi του gt) μπορεί να κινηθεί πολύ ταχύτερα σε μεικτή διαδρομή, θα έπρεπε να σου λέει πολλά... (για την brera όχι για το golf) ! Όχι δεν τα συγκρίνω άμεσα... πιστεύω καταλαβαίνεις επιχείρημα μου...
Αυτό το επιχείρημα το καταλαβαίνω και μάλιστα με προβληματίζει. Δώσε περισσότερα στοιχεία αν μπορείς. Γιατί αν ισχύει αυτό που λες, τότε και το βάρος της brera δεν αποτελεί δικαιολογία, με δεδομένη τη μεγάλη διαφορά ιπποδύναμης.
Hockenheim
Golf GT 1.4 TSI_______1:22.7
Brera 3.2 JTS V6 Q4___1:23.2
(μετρήσεις: 'SportAuto' )Πίστα Σερρών
Golf GT 1.4 TSI______1:40.8
Brera 3.2 JTS V6 Q4__1:42.1
(μετρήσεις 'drive')Επίσης, ας δούμε και λίγο τον ανταγωνισμό στα 2+2 σπορ κουπέ...
όπου η 'κορυφαία' 3.2 JTS V6 Q4 Brera μένει έτη φωτός πίσω απο την 'entry-level' έκδοση (2.0 TFSI - 200hp) του νέου Audi TT (το οποίο κοστίζει και 10Κ λιγότερα)Hockenheim
TT 2.0 TFSI_________1:18.8
Brera 3.2 JTS V6 Q4__1:23.2
Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το C2 VTS (125hp) είναι στο 1:24.3...!Πίστα Σερρών
TT 2.0 TFSI_________1:38.8
Brera 3.2 JTS V6 Q4__1:42.1Αν λοιπόν παραδείγματα όπως τα παραπάνω, που δεν μιλάμε για 'δέκατα' (και το σημαντικότερο, δεν έγινε ουσιαστική σύγκριση με οικονομοτεχνικά κριτήρια, στην οποία θα μιλούσαμε για το 3.2Q TT, το 350Ζ κλπ... όπου εκεί οι διαφορές είναι... χαοτικές ) δεν προβληματίζουν τον αγοραστή ενός 'σπορ κουπέ', τοτε... beauty is still enough!
Πολυ ενδιαφεροντα στοιχεια!Μιλαμε για μεγαλη διαφορα...
Και μια και το εφερε η κουβεντα και κατι νοιωθω να λειπει...
Ο ikar που ειναι χαμενος... ??:shifty: -
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2007 1690kgr
Nissan 350Z Roadster 1630-1650kgr din
Audi TT Roadster 3.2 Quattro 1470kgr din
Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr dinΚαι πως επιτυγχάνεται αυτή η μείωση βάρους των 140kg?
Κανένα άρθρο σχετικά με αυτό?
Ελπίζω να μην είναι με μανιβέλα στον βασικό εξοπλισμό... -
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... start=3195
-
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2007 1690kgr
Nissan 350Z Roadster 1630-1650kgr din
Audi TT Roadster 3.2 Quattro 1470kgr din
Alfa Spider 3.2JTS Q4 MY2008 1550kgr dinΚαι πως επιτυγχάνεται αυτή η μείωση βάρους των 140kg?
Κανένα άρθρο σχετικά με αυτό?
Ελπίζω να μην είναι με μανιβέλα στον βασικό εξοπλισμό...Θα γίνει αλλαγή των υλικών στο σασί
-
έβαλαν μυαλό...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
έβαλαν μυαλό...Η ακαμψία θα αλλάξει μετά από αυτές τις αλλαγές?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Θα γίνει αλλαγή των υλικών στο σασίΚαλό αυτό... μαθαίνουν σιγά σιγά...
-
χαρη στη χρηση ενος νεας γενιας ατσαλιου υψηλης αντοχης που δεν χρειαζεται να γαλβανιστει που εξελιχθηκσε σε συνεργασια με την Thyssen Krupp
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
έβαλαν μυαλό...
Η ακαμψία θα αλλάξει μετά από αυτές τις αλλαγές?
Οχι, αυξανεται λιγο περισσοτερο ακομα...
Αlfa Romeo Brera/Spider