-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η 911 ειναι Αγγλικη αηδια??κανεις δεν εκανε συγκριση με Φερραρι.
Ρε Σπύρο λές και δεν καταλαβαίνεις...να τα γράφουμε όλα λες και απευθυνόμαστε σε άσχετους? Ωραία, με τις αγγλικές αηδίες εκτός της Πόρσε που είναι γερμανικο αυτοκίνητο. Γιατι δεν βάλανε μέσα τις Μ6 Μ5 την carrera4s? Μάλλον δεν είναι αυτή η κατηγορία στην οποία απευθύνεται το R8.
Θέλω να δώ ένα συγκριτικό με f430, carrera turbo, murciellago, αυτές είναι ΣΠΟΡ κατασκευές...
συγκριτικά με aston martin, jaguar κλπ αυτόματα το εντάσουνε σε grand tourismo αυτοκίνητο. Μην ξεγελιόμαστε απο την εμφάνιση.
Και επίσης ενδιαφέρον θα έχει και η σύγκρισή του με την νέα Μ3. Σκούρα τα πράγματα...
-
θα γινουν ολες οι δοκιμες, υπομονη, ακομη δε βγηκε!
τελικα με lambo ή με Μ3 να συγκριθει Η μηπως με 911 4s?
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Kid, Drive τεύχος Απριλίου αν θυμάμαι καλά...Michael Amot, όχι δεν θέλω αλλά θέλω να ξέρω που πατάνε και που βρίσκονται οι τροχοί μου.
Pai Mei, πρωτόγνωρα συμμετοχικό?...Ναι! Για Άουντι.
Να το θέσουμε κάπως αλλιώς? Πόσοι από εδώ μέσα θα έδιναν 190.000ευρώ (κάπου εκεί είχε το εκθεσιακό νομίζω ως κλασικό άουντι) για το R8 αντί για μια carrera turbo ή μια F430?
Και μην μου πείτε για +- 20 και 30 χιλιάδες ευρώ στην τιμή... όποιος έχει τα γένια έχει και τα κτένια.
Και το συγκριτικό του Auto Express με τις αγγλικές αηδίες δεν μου λέει κάτι. Λογικό να το συγκρίνει όμως με τέτοια αμάξια αφού ο ανταγωνισμός στα πραγματικά super cars έχει ξεφύγει λιγάκι σε άλλα επίπεδα.Δεν λέω οτι είναι κακό αμάξι, πως θα μπορούσε να ήτανε άλλωστε, αλλά δεν είναι ούτε φεραρι ούτε πορσε. Thats all.
Απόσο ξέρω, τότε τους είχε καλέσει η Audi τους δημοσιογράφους να πάνε στο Ring -και μόνο στο Ring - για να το δοκιμάσουνε. Το άρθρο δεν το έχω διαβάσει αλλά πιστεύω ότι απλά ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος ήταν η εξαίρεση του κανόνα, επειδή μέχρι στιγμής όλοι το έχουνε εκθειάσει το R8.
Το εκθεσειακό δεν ξέρω τι σόι έξτρα φόραγε, αλλά σκέψου ότι φόραγε 60 χιλιάδες ευρώ - 20 εκατομμύρια παλιές δραχμούλες - έξτρα. Προσωπικά δεν θα έδινα 190 χιλιάρικα για το R8 αν ήταν το μοναδικό μου τόσο ακριβό αυτοκίνητο. 140Κ τα έδινα πάντως.
Εάν θες να δεις συγκριτικό με ΣΠΟΡ κατασκευές, ψάξε για συγκριτικό μεταξύ GT3RS & Lamborghini Superleggera.
-
Ρε παιδιά τι τσακώνεστε; Λες και θα αγοράσετε κάποιο από τα παραπάνω !
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Ρε παιδιά τι τσακώνεστε; Λες και θα αγοράσετε κάποιο από τα παραπάνω !δεν τσακωνομαστε για τα παραπανω, για τα ΚΙΑ ομως???
που ξερεις, μπορει να υπαρχουν και εδω μεσα 1-2 ενδιαφερομενοι...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
θα γινουν ολες οι δοκιμες, υπομονη, ακομη δε βγηκε!τελικα με lambo ή με Μ3 να συγκριθει Η μηπως με 911 4s?
Με lampo και ferrari να συγκριθεί δεν έχει νόημα, είναι αλλού και τα 2 αμάξια φαντάζομαι και απο πλευράς επιδόσεων και απο οδηγική συμπεριφορά.
Με Μ3(ουτε καν Μ6, Μ5 ) και 4S(ουτε καν τουρμπο ) κάτι γίνεται, θα ήταν ένα ωραίο συγκριτικό.
Kid, σίγουρα θα εντυπωσιαστήκανε αφού για πρώτη φορά οδηγούσανε ένα super car Aουντι. Δεν κάνανε όμως συγκριτικά στο Ring.
To R8 θα ξεκινάει με το χειροκίνητο κιβώτιο γύρω στα 140.000 και με το ημιαυτόματο στα 150.000. Λίγα βασικά έξτρα να βάλεις όπως οι μαγνητοροϊκές αναρτήσεις η τιμή εκτοξεύεται και πλησιάζει επικίνδυνα τα αμάξια αναφοράς. Εδώ ένα 1600αρι στο φτάνει άνετα 30χιλιάρικα. Ελπίζω μόνο τον κλιματισμό να τον δίνει στον στανταρ εξοπλισμό και όχι πακέτο με το ηχοσύστημα
Απλώς το κορυφαίο αμάξι της Άουντι αυτήν την στιγμή παίζει με τους 'αναπληρωματικούς' των άμεσων ανταγωνιστών. Για να πλησιάσει την βασική τους θέλει κάααατι παραπάνω...
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Kid, Drive τεύχος Απριλίου αν θυμάμαι καλά...Michael Amot, όχι δεν θέλω αλλά θέλω να ξέρω που πατάνε και που βρίσκονται οι τροχοί μου.
Pai Mei, πρωτόγνωρα συμμετοχικό?...Ναι! Για Άουντι.
Παρεμπιπτόντως το 'άρθρο του Drive' ήταν άρθρο του αγγλικού Autocar στην πραγματικότητα. Ήταν αυτό που ανέφερα, στο οποίο υπήρχε και το συγκριτικό με την 911.
Δεν θα επιμείνω άλλο, πάντως, ο καθείς έχει τις απόψεις του.
Το μόνο που θα πω είναι ότι -βάσει του 99% των άρθρων που έχουν δημοσιευτεί- πρόκειται περί καθαρού supercar, πρωτόγνωρα συμμετοχικό με απόλυτα κριτήρια, και όχι μόνο για Audi, και κατά μερικούς καλύτερο από την Gallardo σε οδηγική αίσθηση.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Kid, Drive τεύχος Απριλίου αν θυμάμαι καλά...
Michael Amot, όχι δεν θέλω αλλά θέλω να ξέρω που πατάνε και που βρίσκονται οι τροχοί μου.
Pai Mei, πρωτόγνωρα συμμετοχικό?...Ναι! Για Άουντι.
Παρεμπιπτόντως το 'άρθρο του Drive' ήταν άρθρο του αγγλικού Autocar στην πραγματικότητα. Ήταν αυτό που ανέφερα, στο οποίο υπήρχε και το συγκριτικό με την 911.
Δεν θα επιμείνω άλλο, πάντως, ο καθείς έχει τις απόψεις του.
Το μόνο που θα πω είναι ότι -βάσει του 99% των άρθρων που έχουν δημοσιευτεί- πρόκειται περί καθαρού supercar, πρωτόγνωρα συμμετοχικό με απόλυτα κριτήρια, και όχι μόνο για Audi, και κατά μερικούς καλύτερο από την Gallardo σε οδηγική αίσθηση.
μήπως φταίει η 'ρετσινιά Audi'? ή μήπως δεν μπορούμε να δεχθούμε
ότι βγήκε ένα αληθινό supercar από την Αudi? -
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Με Μ3(ουτε καν Μ6, Μ5 ) και 4S(ουτε καν τουρμπο ) κάτι γίνεται, θα ήταν ένα ωραίο συγκριτικό.Ναι, δεν θα έχει το R8 τις Μ5/6..
Για C4S & Turbo πιστεύω ότι μπορούν να μιλήσουν τα συγκριτικά που σίγουρα θα γίνουν.
136.500~138.000 νομίζω έχει βασική έκδοση.
-
θα ηταν φανταστική μουρη το R8 αν δεν ειχανε βαλει πρώτα σε όλα τα audi την ιδια μάσκα..
να δώσει καποιος τοσα λεφτά και να έχει ενα αμάξι 'μπασταρδο' (εννοώντας οτι μοιάζει με άλλα 62340 μοντέλα της audi) το βρισκω λυπηρό.
οδηγικά κι εγω εχω διαβάσει οτι μαλλον θα ράψει κουστουμάκια
-
Da Silva, ε, δε νομιζω οτι το R8 εχει ιδια 'μουρη' με τα υπολοιπα μοντελα της audi.. να μου πεις για ολα τα αλλα (απο Α3-Α8 ) οκ, αλλα αυτο, δε νομιζω μιας και μονο τις αναλογιες να δεις, δινουν διαφορετικο αποτελεσμα...
Στο R8 μονο οι εξατμίσεις δε μου αρεσουν που ειναι τοοοσο στην ακρη και σχετικα 'αδυναμες' αισθητικα σε σχεση με τη φιλοσοφια του αυτοκινητου.
-
το 'CAR' αναφέρει:
*'η Audi έκανε πάλι το θαύμα της. Κατασκεύασε το πιο ευκολοδήγητο στην καθημερινή χρήση, αλλά και στο όριο, supercar'
'η Audi κατασκεύασε ένα αληθινό supercar και όχι μια ρέπλικα'
'δε θυμόμαστε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ένα αυτοκίνητο κατόρθωσε να μας συγκινήσει με το σχήμα του'*
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
στα χρηματα του R8 παιζει κ η 8C.Δεν έχουνε πουληθεί όλες λόγω πολύ μικρής παραγωγής? Ή άλλαξε κάτι?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
στα χρηματα του R8 παιζει κ η 8C.
Δεν έχουνε πουληθεί όλες λόγω πολύ μικρής παραγωγής?
Όλες.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
στα χρηματα του R8 παιζει κ η 8C.
Δεν έχουνε πουληθεί όλες λόγω πολύ μικρής παραγωγής?
Όλες.
exclusivity
-
R8 ή 8C? Δεν τιθεται θεμα επιλογης... Μια Ιταλιδα στα κοκκινα για μενα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
το 'CAR' αναφέρει:*'η Audi έκανε πάλι το θαύμα της. Κατασκεύασε το πιο ευκολοδήγητο στην καθημερινή χρήση, αλλά και στο όριο, supercar'
'η Audi κατασκεύασε ένα αληθινό supercar και όχι μια ρέπλικα'
'δε θυμόμαστε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ένα αυτοκίνητο κατόρθωσε να μας συγκινήσει με το σχήμα του'*
100% Πληρωμενες καταχωρησεις θα ελεγα,ασχετα απο το αν το αυτοκινητο ειναι καλο ή οχι.
Η audi εκανε παλι το θαύμα της
Ευκολοδήγητο στο όριο supercar
'Συγκινηση' για ενα αρκετα συντηρητικο σχημα (για supercar παντα) με την γνωστη μασκα (που εχει γινει σουπα πια) μπροστα κτλ -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
το 'CAR' αναφέρει:
*'η Audi έκανε πάλι το θαύμα της. Κατασκεύασε το πιο ευκολοδήγητο στην καθημερινή χρήση, αλλά και στο όριο, supercar'
'η Audi κατασκεύασε ένα αληθινό supercar και όχι μια ρέπλικα'
'δε θυμόμαστε πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που ένα αυτοκίνητο κατόρθωσε να μας συγκινήσει με το σχήμα του'*
100% Πληρωμενες καταχωρησεις θα ελεγα,ασχετα απο το αν το αυτοκινητο ειναι καλο ή οχι.
Η audi εκανε παλι το θαύμα της
Ευκολοδήγητο στο όριο supercar
'Συγκινηση' για ενα αρκετα συντηρητικο σχημα (για supercar παντα) με την γνωστη μασκα (που εχει γινει σουπα πια) μπροστα κτλγια άλλη μια φορά
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
στα χρηματα του R8 παιζει κ η 8C.
Οχι Νάσσο.Οσο έχει το R8 στην Ελλάδα έχει η 8C στο εξωτερικό.Υπολόγισε στα 210.000 με 215.000 για την Αλφα στην Ελλάδα.
210K ?
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
στα χρηματα του R8 παιζει κ η 8C.Ποιά ίδια χρήματα ??? η 8C είχε σχεδόν τα διπλάσια... αλλα πουληθήκαν όλες
όποτε μάλλον θα βγούνε και Spider ίσως σε μεγαλύτερο αριθμό... (και μεγαλυτερη τιμή).H κακές γλώσσες λένε οτι οι παραγγελίες τώρα αλλάζουν χέρια για 400.000 περίπου....
R8: Audi's Supercar