-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!Νίκο αυτό δεν το είχα καταλάβει ούτε όταν το πρωτοέγραψε ο Στράτης, μπορείς να μου το εξηγήσεις εσύ;
Κωνσταντίνε, αυτή είναι μια ένδειξη για το πως μπορείς να χάσεις την αξιοπιστία σου (γιατί συμφωνώ στις γενικές γραμμές με αυτό σου το post), με τη γενικότερη συμπεριφορά στο forum?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!Νίκο αυτό δεν το είχα καταλάβει ούτε όταν το πρωτοέγραψε ο Στράτης, μπορείς να μου το εξηγήσεις εσύ;
Κωνσταντίνε, αυτή είναι μια ένδειξη για το πως μπορείς να χάσεις την αξιοπιστία σου (γιατί συμφωνώ στις γενικές γραμμές με αυτό σου το post), με τη γενικότερη συμπεριφορά στο forum?
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Ίσως τα EVO και τα S60R να είναι μόνο γι αυτούς, όπως και οι Gallardo, οι F360 κλπ. Ίσως οι 4Τ να πρέπει να γίνουν ένα περιοδικό που δοκιμάζει αυτοκίνητα με τιμή το πολύ μέχρι 25-30.000 Ευρώ, επειδή οι 99 στους 100 αυτά μπορούν να πάρουν με το εισόδημά τους. Ίσως τις δοκιμές ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ να πρέπει να τις αφήσουν σε άλλα έντυπα, επειδή οι 'φανατικοί αναγνώστες' προτιμούν να διαβάζουν περισσότερες σελίδες για το Punto 1,4.Συμφωνώ. Το πρώτο τεύχος των 4Τ που αγόρασα ποτέ είχε στο εξώφυλλο την Porsche 959. Αν δεν υπήρχαν τα περιοδικά να μας παρουσιάσουν τέτοια αυτοκίνητα που οι περισσότεροι μόνο στον ύπνο μας θα τα βλέπαμε τότε η (αυτοκινητιστική) ζωή μας θα ήταν τόσο βαρετή. Αν και θα προτιμούσα στο συγκεκριμένο άρθρο απέναντο στο EVO8 να ήταν το STI των 330 ίππων.
Και στο κάτω-κάτω ρε Κωνσταντίνε γιατί λες ότι σου φάνηκε 'λίγο' το άρθρο για την Challenge Stradale; (όπως κι εμένα) Με αυτή την λογική δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν!
Citroen C3 Pluriel.
Μήπως είσαι ΛΙΓΟ άδικος κι απόλυτος? Τι σε πείραξε? Ότι το κείμενο της δοκιμής ενός αυτοκινήτου που ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το θηλυκό πληθυσμό της χώρας απ' ότι τον αρσενικό είναι γραμμένο σα συνομιλία του 'Τάκη' με την 'Πόπη', σε απλή και κατανοητή γλώσσα αντί να είναι τίγκα στους τεχνικούς όρους, κάτι που κατά τη γνώμη σου ανήκει αποκλειστικά στο στυλ των πιο πάνω περιοδικών?...
Χμμμ.. δεν ξέρω. Εμένα μου άρεσε το άρθρο παρόλο που μου θύμησε 'Γυναίκες και Ακριβά Αυτοκίνητα' (ρε, λέτε ο αρθρογράφος να εμπνεύστηκε από εκεί; ). Και δε διαφωνώ καθόλου με την ύπαρξη 'ανάλαφρων' άρθρων όπου η περίπτωση το σηκώνει. Και ειδικά για το Πλουριέλ ξέρω τουλάχιστον δύο κοπέλες που το ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά.
Πάντως το ύφος του άρθρου για το Πλουριέλ μπορεί να σημαίνει ότι το περιοδικό 'ψάχνεται' όσον αφορά τις δοκιμές του και άρα ότι ακούει την κριτική μας παρόλο που ενίοτε το παρακάνουμε. Θα συνιστούσα λοιπόν υπομονή μερικά τεύχη ακόμα...
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Απίστευτο... Δεν περίμενα ότι θ' ακούσω ποτέ κάτι τέτοιο από κάποιον που ισχυρίζεται ότι αγαπάει το αυτοκίνητο, κάνει όνειρα για το τι θα οδηγεί αν όχι μεθαύριο έστω σε 10 χρόνια και ξημεροβραδιάζεται να γράφει σ' ένα φόρουμ στο οποίο μέλη δεν είναι μόνο νοικοκυρές που ενδιαφέρονται να πάρουν κάτι με 8.990 Ευρώ αλλά και άτομα τα οποία ασχολούνται με τεχνολογία και με αγώνες και αναζητούν το διαφορετικό και το κάτι παραπάνω.Ίσως τα EVO και τα S60 να είναι μόνο γι αυτούς, όπως και οι Gallardo, οι F360 κλπ. Ίσως οι 4Τ να πρέπει να γίνουν ένα περιοδικό που δοκιμάζει εξονυχιστικά αυτοκίνητα με τιμή μέχρι 25-30.000 Ευρώ, επειδή οι 99 στους 100 αυτά μπορούν να πάρουν με το εισόδημά τους. Ίσως τις δοκιμές ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ να πρέπει να τις αφήσουν σε άλλα έντυπα, επειδή οι 'φανατικοί αναγνώστες' προτιμούν να διαβάζουν περισσότερες σελίδες για το Punto 1,4.
Δεν έχω κάτι εναντίον των οχημάτων αυτών - αντίθετα, όπως είδες, τους επέκρινα για το ότι αφιέρωσαν μόνο μισή σελίδα κείμενο στην 360 Stradale, ως μουρλός φερραρικός. Ωστόσο, τελευταία έχουμε μια υπερπροσφορά σε άρθρα για τα Evo, Impreza κλπ. Δηλαδή, πλέον, έχουμε μάθει τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα για τα γρήγορα αυτά σεντάν και πλέον δε μας παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Άσε που βρίσκονται σε μια πολύ ιδιότυπη κατηγορία: Δεν είναι αρκετά ξεχωριστά για να μας κάνουν να τα ονειρευόμαστε τα βράδια όπως τα πραγματικά εξωτικά οχήματα ούτε είναι αρκετά προσιτά για να τα πλησιάσουμε. Έτσι, κάπου το να δούμε ένα ακόμα άρθρο για τέτοια αυτοκίνητα είναι λίγο αδιάφορο.
Επίσης, καλώς ή κακώς, εμείς οι 'πληβείοι' ζούμε με πιο 'ταπεινά' αυτοκίνητα, πάνω στα οποία θα μάθουμε να οδηγούμε. Μ'αυτά θα μπούμε στα στροφιλίκια, μ'αυτά θα ξεψαρώσουμε, μ'αυτά θα κάνουμε τις εκδρομές με τους φίλους μας. Δηλαδή δεν πρέπει και σ'αυτά τα 'παρακατιανά' να αφιερώνεται χώρος, χρόνος και φαιά ουσία, ώστε να μπορεί ο αγοραστής να βγάζει σαφή συμπεράσματα και να αγοράσει αυτό που πραγματικά του ταιριάζει; Παλιά θυμάμαι οι 4Τ ήταν το κατ'εξοχήν περιοδικό που το έκανε αυτό. Οι δοκιμές τους ήταν όχι απλά κορυφαίες, ήταν δοκιμές αναφοράς και είχαμε κι εμείς οι καημένοι οι Έλληνες που δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανιά κάτι να καμαρώνουμε: 'Ναι, δεν έχουμε βιομηχανία, αλλά έχουμε το καλύτερο περιοδικό του ΚΟΣΜΟΥ'. Και δεν είμαι ο μόνος που το έχει παρατηρήσει αυτό. Κάθε άλλο.
Citroen C3 Pluriel.
Από πιο lifestyle περιοδικό το ξεσήκωσαν αυτό το κείμενο; Από το Nitro, το Playboy, το Max, το ΚΛΙΚ, το Out;Μήπως είσαι ΛΙΓΟ άδικος κι απόλυτος? Τι σε πείραξε? Ότι το κείμενο της δοκιμής ενός αυτοκινήτου που ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το θηλυκό πληθυσμό της χώρας απ' ότι τον αρσενικό είναι γραμμένο σα συνομιλία του 'Τάκη' με την 'Πόπη', σε απλή και κατανοητή γλώσσα αντί να είναι τίγκα στους τεχνικούς όρους, κάτι που κατά τη γνώμη σου ανήκει αποκλειστικά στο στυλ των πιο πάνω περιοδικών?...
Προσπάθησα να το δω και από αυτήν τη σκοπιά. Ξέρεις όμως τι γίνεται; Όταν καταλήγει μια δοκιμή των 4Τροχών να μην εστιάζει στα πραγματικά σημαντικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, αλλά στο πώς δείχνει η οδηγός του μέσα σ'αυτό, καταλήγουν τα λόγια του Καββαθά (που θυμάσαι πόσες φορές κατακεραύνωσε - και δικαίως - τα ανόητα lifestyle περιοδικά) να αναιρούνται και να εξομοιώνονται οι 4Τροχοί, ένα περιοδικό που εκπαίδευσε 3 γενιές οδηγών ως τώρα, με αυτά ακριβώς τα έντυπα που ο Καββαθάς πάντα καυτηρίαζε.
Δηλαδή, αυτό που δε μου άρεσε στη δοκιμή αυτή ήταν που, αντί να βοηθήσει την - έστω αδιάφορη - γυναίκα οδηγό να γνωρίσει δυο-τρία πράγματα και να πάρει μια απόφαση με ουσιώδη κριτήρια, την άφησε στην ίδια νοοτροπία που δεν ταιριάζει με τους 4Τροχούς. Μπορεί βέβαια και να κάνω λάθος, και να ήταν μια έξυπνη κίνηση του δοκιμαστή για να ειρωνευτεί το μοντέλο αυτό και να πει 'κοιτάξτε, αυτό είναι μόνο για το θεαθήναι κι όχι για το οδηγείν'. Μπορεί να είναι κι έτσι, αλλά δεν μπορώ να μπω στο μυαλό του αρθρογράφου.
Από την άλλη όμως, αυτοκίνητα που απευθύνονταν πρωτίστως στις γυναίκες, όπως τα Lancia/Autobianchi Y10, Lancia Y, κλπ, πούλησαν μια χαρά, με δεδομένο ότι πολλές γυναίκες κάθησαν πολύ σοβαρά και διάβασαν τα σχετικά άρθρα. Μην υποτιμάμε δηλαδή τις γυναίκες ότι και καλά είναι 'κότες' που απλά θέλουν ένα μουράτο αυτοκίνητο. Ας τους δείξουμε λίγο παραπάνω σεβασμό.
Και καλά, έχεις γράψει περισσότερα από 2850 post μέχρι σήμερα. ΤΩΡΑ το θυμήθηκες το 'περί ποιότητας της ύλης'? Τόσο διαφορετικό ήταν κατά τη γνώμη σου το τεύχος Ιουλίου από τα προηγούμενα? Ή λες ότι μέχρι τώρα έκανες υπομονή μήπως κάτι αλλάξει προς αυτό που θεωρείς καλύτερο?...
Πάει καιρός που το συζητάω με τις παρέες μου ότι το περιοδικό δεν είναι αυτό που ήταν. Μου λείπουν όπως καταλαβαίνεις οι παλιές ημέρες, που το'παιρνα και δε χόρταινα να το διαβάζω. Έκανα υπομονή, μήπως και οι προτάσεις και οι κριτικές που ακούγονται εδώ μέσα ληφθούν υπόψη και ξαναδούμε το περιοδικό να βρίσκεται εκεί που το συνηθίσαμε. Αλλά αυτό το τεύχος (που το πήρα με καθυστέρηση σε σχέση με άλλα μέλη του φόρουμ) πραγματικά με απογοήτευσε. Δε θα με πειράξει αν σε ένα τεύχος έχουν μόνο δυο δοκιμές, όπως συνέβαινε παλιά στα 'φτωχά' αυγουστιάτικα τεύχη. Με πειράζει όταν τα κείμενα δεν έχουν την προσωπικότητα των 4Τροχών.
Προσωπικά, αγαπητέ Κωνσταντίνε, μου φαίνεσαι λίγο πληγωμένος από το σχόλιο του ΣΧ για τα όσα έγραψες στο άλλο θέμα και αν κρίνω από τον τόνο σου, πιστεύω ότι έτσι αντιδράς προσπαθώντας να μειώσεις το κύρος του περιοδικού και των ανθρώπων των οποίων τα 'επίσημα' σχόλια σε πίκραναν. Αυτή τουλάχιστον είναι η εντύπωση που έχω σχηματίσει έχοντας παρακολουθήσει την 'άλλη' συζήτηση ως απλός θεατής.
Καμία σχέση. Ξέρω να απομονώνω τη μία περίσταση από την άλλη (το έμαθα the hard way). Απλώς έγραψα και εγώ τη δικιά μου κριτική, αφού πλέον διάβασα όλο το περιοδικό. Λυπάμαι αν σου έδωσα αυτήν την εντύπωση, αλλά είναι πέρα για πέρα λανθασμένη.
-
Michelle, είναι ενδιαφέρουσα η επιχειρηματολογία σου όσον αφορά τα άρθρα του περιοδικού. Εκφράζεις τη γνώμη σου αλλά και τη γνώμη μιας μεγάλης μερίδας ανθρώπων.
Μείνε όμως εκεί και please άσε τα ψυχολογικά και προσωπικά. Ας βγάλουμε κάτι καλό από αυτό το θρεντ. -
Μια γνώμη στα γρήγορα....
- Ναι τα τεστ δεν είναι όπως παλιά, έχουν σαφώς λιγότερα τεχνικά.
- Για την Ferrari πρέπει να γράψουν περισσότερα, ενώ για τα ακριβά Volvo και Evo λιγότερα; Δεν ακούγεται και πολύ αντικειμενικό, έτσι; Πολλά για αυτό που μας αρέσει και λίγα για αυτό που δεν μας ενδιαφέρει ... Ξέχωρα που της Ferrari ήταν γνωριμία, όχι τεστ.
- Για το Punto τι παραπάνω να γραφτεί; Ένα απλό face-lift είναι... Και ο καινούριος κινητήρας; Ωραία, γράφτηκαν επιδόσεις και απόδοση. Ούτε καν καινούριος δεν είναι, εξέλιξη του Fire....
- Citroen. Εμένα προσωπικά μου άρεσε το κείμενο. Απλά θα ήθελα περισσότερα τεχνικά (ξεχωριστά) ....
-
Ãéá ôçí 360 íá ðù üôé Ýêáíá êáé åãþ ëÜèïò óôçí êñéôéêÞ ôïõ Üñèñïõ,óå äçìïóßåõóç Üëëïõ èÝìáôïò, ãéáôß äåí ðñüóåîá êáé ôï ïõóéáóôéêüôåñï : ×éëéüìåôñá 110
Ôüóá Ýêáíå ï äïêéìáóôÞò êáé ßóùò ôüóá íá ìðüñåóå íá ãñÜøåé
ËÜèïò äéêü ìïõ ãéáôß êáé ôá ÷éëéüìåôñá Þôáí ó÷åôéêÜ ëßãá ãéá íá êñéèåß áðëü áõôïêßíçôï ðüóï ìÜëëïí áõôü ôï .
Íáé ßóùò ç óýãêñéóç ôçò öéëïóïößáò ôïõ Åâï ìå ôï S60 íá Þôáí ëßãï åêôüò -ãéá ôá äéêÜ ìïõ äåäïìÝíá ðÜíôá- áëëÜ åßíáé êáèüëá äéáöùôéóôéêü óôï èÝìá -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται σχόλιο για άρθρο/άρθρα ή γενικότερα για όλη την ύλη του περιοδικού από κάποιο μέλος του forum-και όχι μόνο από τον skull. Μάλιστα αν θυμάμαι καλά το πρώτο topic (από τα πρώτα τέλος πάντων) του forum είχε τέτοιο περιεχόμενο.
Επίσης τον προηγούμενο μήνα λέγαμε πάλι, ότι τα test έχουν συρρικνωθεί, το ένα το άλλο κ.λ.π.
Επομένως η δεύτερη παράγραφος σου, στη παράθεση που έχω κάνει, δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Επιπλέον δεν είναι, ότι καλύτερο και ευγενικότερο να 'κάνουμε' τον ψυχολόγο σε κάποιον άλλον.Μιλάς για 'πραγματικότητα'... Παρακολούθησες την άλλη συζήτηση στις 'ανακοινώσεις-εκδηλώσεις του forum'? Ακριβώς επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται κάτι τέτοιο, αλλά από το συγκεκριμένο μέλος είναι προφανές ότι το θέμα που άνοιξε ήταν συνέχεια της προηγούμενης συζήτησης (ελπίζω να είναι ξεκάθαρο σε τι αναφέρομαι) έβγαλα αυτό το λογικό, αν κρίνω κι από τα private messages που μου ήρθαν, συμπέρασμα. Ψυχολόγος δεν είμαι ούτε και έχω καμιά όρεξη να χάνω το χρόνο μου ή να γίνομαι 'κακιά' για να επισημάνω τα προφανή. Αλλά είμαι σίγουρη ότι πολλοί θα απορήσουν με τον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ τόνο στο post του Κωνσταντίνου, ο οποίος μας είχε συνηθίσει σε πολύ πιο αξιόλογες δημοσιεύσεις, και δε θα ξέρουν σε τι οφείλεται.
Εκφράζεις τη γνώμη σου αλλά και τη γνώμη μιας μεγάλης μερίδας ανθρώπων.
Μείνε όμως εκεί και please άσε τα ψυχολογικά και προσωπικά. Ας βγάλουμε κάτι καλό από αυτό το θρεντ.Δημήτρη... Kάτι καλό είναι πιο εύκολο να βγει όταν το ύφος μας είναι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ και τα σχόλια μας δε θίγουν το περιοδικό και τους ανθρώπους του. Θα επαναλάβω αυτό που έγραψα προς τον Κωνσταντίνο, που είναι και το δικό μου συμπέρασμα:
Περιθώριο για βελτίωση σίγουρα υπάρχει και ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του. Όμως όλα όσα έγραψες θα μπορούσες, εάν πραγματικά τα πιστεύεις και θέλεις το καλό του περιοδικού που εδώ και χρόνια εκτιμάς και διαβάζεις, να τα πεις με πολύ πιο ωραίο τρόπο, σαν προτάσεις βελτίωσης και όχι σαν ΚΑΡΦΙΑ απέναντι σε άτομα που ούτε έχεις γνωρίσει ούτε σε ξέρουν προσωπικά, κρυμμένος πίσω από το nickname σου. Δε λέει...
Για τα υπόλοιπα:
Δεν έχω κάτι εναντίον των οχημάτων αυτών - αντίθετα, όπως είδες, τους επέκρινα για το ότι αφιέρωσαν μόνο μισή σελίδα κείμενο στην 360 Stradale, ως μουρλός φερραρικός. Ωστόσο, τελευταία έχουμε μια υπερπροσφορά σε άρθρα για τα Evo, Impreza κλπ. Δηλαδή, πλέον, έχουμε μάθει τα πάντα ή σχεδόν τα πάντα για τα γρήγορα αυτά σεντάν και πλέον δε μας παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Άσε που βρίσκονται σε μια πολύ ιδιότυπη κατηγορία: Δεν είναι αρκετά ξεχωριστά για να μας κάνουν να τα ονειρευόμαστε τα βράδια όπως τα πραγματικά εξωτικά οχήματα ούτε είναι αρκετά προσιτά για να τα πλησιάσουμε. Έτσι, κάπου το να δούμε ένα ακόμα άρθρο για τέτοια αυτοκίνητα είναι λίγο αδιάφορο.
Όχι μόνο δε συμφωνώ, επειδή μέχρι τώρα στη ζωή μου είχα την τύχη και να οδηγήσω EVO σε στροφιλίκια (το 7) και να με πάνε γρήγορη βόλτα με Ferrari 355 και ΧΑΛΑΡΑ τα όνειρά μου είναι χτισμένα επάνω στο πρώτο, το οποίο με λίγη σκληρή δουλειά θα μπορούσα ν' αποκτήσω, αλλά πιστεύω πως αυτό που γράφεις εδώ δεν έχει καμία σχέση με το 'κάτι τρέχει στα γύφτικα' που έγραψες στο αρχικό σου post και προσβάλλει και το πνεύμα του περιοδικού και την προσπάθεια των συντακτών του. Και αν για την 360 έπρεπε να αφιερώσουν παραπάνω χώρο, παρόλο που δε μπορεί να την πάρει κανείς 'κοινός θνητός', αυτά που ίσως και να μπορεί τι πρέπει να κάνουν, να τα προσπεράσουν αδιάφορα?... Οπότε να διαβάζουμε ή για όσα μπορούμε να πάρουμε σήμερα κιόλας ή για όσα δε θα μπορέσουμε ούτε σε 2-3 ζωές?!...
Τέλος πάντων, δες και τις απόψεις των άλλων πάνω στο θέμα (gvala, kyan, meco...) και θα καταλάβεις αν αυτό που έγραψες έχει καμιά λογική. Ειλικρινά τώρα, εσύ θα θεωρούσες καλύτερους τους 4Τ χωρίς να δοκιμάζουν το κάθε καινούριο STi, EVO, RS, Type-R κλπ?... Γιατί αυτό λες. Αν όχι, ίσως θα ήταν καλύτερο να διορθώσεις λίγο το αρχικό σου post, μη μπερδευόμαστε άδικα.
Επίσης, καλώς ή κακώς, εμείς οι 'πληβείοι' ζούμε με πιο 'ταπεινά' αυτοκίνητα, πάνω στα οποία θα μάθουμε να οδηγούμε. Μ'αυτά θα μπούμε στα στροφιλίκια, μ'αυτά θα ξεψαρώσουμε, μ'αυτά θα κάνουμε τις εκδρομές με τους φίλους μας. Δηλαδή δεν πρέπει και σ'αυτά τα 'παρακατιανά' να αφιερώνεται χώρος, χρόνος και φαιά ουσία, ώστε να μπορεί ο αγοραστής να βγάζει σαφή συμπεράσματα και να αγοράσει αυτό που πραγματικά του ταιριάζει;
Ναι, αλλά άλλο αυτό που λες εδώ, κι άλλο αυτό που έγραψες στην αρχή. Και ποιος είπε ότι δεν πρέπει ν' αφιερώνεται χώρος και φαιά ουσία στα «παρακατιανά» αυτοκίνητα? Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες?...
αυτό που δε μου άρεσε στη δοκιμή αυτή ήταν που, αντί να βοηθήσει την - έστω αδιάφορη - γυναίκα οδηγό να γνωρίσει δυο-τρία πράγματα και να πάρει μια απόφαση με ουσιώδη κριτήρια, την άφησε στην ίδια νοοτροπία που δεν ταιριάζει με τους 4Τροχούς. Μπορεί βέβαια και να κάνω λάθος......
Αφού μπορεί και να κάνεις λάθος, γιατί να βιαστείς να αναφέρεις πως
**'Από πιο lifestyle περιοδικό το ξεσήκωσαν αυτό το κείμενο; Από το Nitro, το Playboy, το Max, το ΚΛΙΚ, το Out' **
και να θίξεις τους συντάκτες έτσι άγαρμπα? Υπάρχουν πολύ καλύτεροι τρόποι να πεις το ίδιο πράγμα χωρίς να δίνεις την εντύπωση πως πας να ισοφαρίσεις κάποιο 'σκορ'...
Και εν πάση περιπτώσει, ούτε κι εδώ πιστεύω πως έχεις δίκιο. Εκτός από το ύφος (που ούτε κι εμένα, σαν κοπέλα, μ' ενθουσίασε) τι λείπει από το άρθρο από τεχνική σκοπιά που πιστεύεις εσύ ότι οι υποψήφιοι αγοραστές θα ήθελαν να διαβάσουν πριν ζητήσουν οι ίδιοι να δουν το αυτοκίνητο από κοντά ή να του κάνουν test drive? Δοκιμή πλευρικής επιτάχυνσης στην πίστα των Μεγάρων?... Για ποιόν?!
Απλώς έγραψα και εγώ τη δικιά μου κριτική, αφού πλέον διάβασα όλο το περιοδικό. Λυπάμαι αν σου έδωσα αυτήν την εντύπωση, αλλά είναι πέρα για πέρα λανθασμένη.
Απλώς.... το ελπίζω ειλικρινά!
φιλικά,
Μ -
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Μιλάς για 'πραγματικότητα'... Παρακολούθησες την άλλη συζήτηση στις 'ανακοινώσεις-εκδηλώσεις του forum'? Ακριβώς επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που αναφέρεται κάτι τέτοιο, αλλά από το συγκεκριμένο μέλος είναι προφανές ότι το θέμα που άνοιξε ήταν συνέχεια της προηγούμενης συζήτησης (ελπίζω να είναι ξεκάθαρο σε τι αναφέρομαι) έβγαλα αυτό το λογικό, αν κρίνω κι από τα private messages που μου ήρθαν, συμπέρασμα. Ψυχολόγος δεν είμαι ούτε και έχω καμιά όρεξη να χάνω το χρόνο μου ή να γίνομαι 'κακιά' για να επισημάνω τα προφανή. Αλλά είμαι σίγουρη ότι πολλοί θα απορήσουν με τον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ τόνο στο post του Κωνσταντίνου, ο οποίος μας είχε συνηθίσει σε πολύ πιο αξιόλογες δημοσιεύσεις, και δε θα ξέρουν σε τι οφείλεται.
φιλικά,
ΜΝαι το διάβασα, απλά επισήμανα, ότι το συμπέρασμα που έβγαλες είναι λίγο τραβηγμένο. Απο ότι βλεπω πάντως, δεν υπάρχει κίνδυνος παρεξήγησης ούτε με εμένα ούτε με κανέναν άλλον και αυτό είναι ευχάριστο.
-
Μια παρατήρηση σχετικά με τις συγκρίσεις με τα παλιότερα τεύχη.
Θυμάστε πόσα τεστ είχαν τα τεύχη της δεκαετίας του '80; Και σκεφτείτε πόσα έχουν τώρα. Τότε υπήρχε έλλειμα στην ποσότητα (λίγα, ελάχιστα τεστ) και επομένως περιθώρια (και χρονικά φαντάζομαι) για καλλίτερη ποιότητα και πιο μεγάλη λεπτομέρεια στα τεστ, ενώ τώρα η ποιότητα (ανάλυση, τεχνικά για κάθε αυτοκίνητο) χάνεται μέσα στην ποσόστητα (πολύ περισσότερα τεστ) ...Συγγνώμη για το αποσπασματικό και συνοπτικό των δημοσιεύσεων, αλλά και ο διαθέσιμος χρόνος είναι κατακερματισμένος ...
-
Εγώ θα πώ το εξής:
Αν το περιοδικό δεν καταφέρνει να κρατά το ενδιαφέρον των αναγνωστών του αμείωτο για το επόμενο τεύχος,τότε πρέπει να του γίνει αναδόμηση.
Αυτός είναι πάνω απ'όλα ο ορισμός του περιοδικού '4 τροχοί' και εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το τί υπάρχει μέσα στις σελίδες του!
Προσωπικά,έχει αμβλυνθεί σημαντικά το ενδιαφέρον μου για το τι θα υπάρξει στο επόμενο τεύχος,πράγμα που δεν υπήρξε ποτέ στο παρελθόν (απο το 1978 που αγοράζω ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ το περιοδικό)!
Αυτή είναι η δική μου εκτίμηση και δεν είναι βέβαια υποχρεωτικό να έχουν όλοι την ίδια και την εκφράζω χωρίς ίχνος εμπάθειας για κανέναν (άλλωστε δεν γνωρίζω και κανέναν απο εδώ μέσα...).
Ελπίζω βέβαια να είναι κάτι παροδικό και να γίνουν όλα όπως πρίν... -
Εμένα μέ εντυπωσίασε τό γεγονός ότι θεωρήσατε τόν skullone πολύ 'καυστικό'από αυτή του τή δημοσίευση!!!Οντως μού φάνηκε πολύ ήρεμη,καί δέν μου φάνηκε ότι ήθελε νά 'ισοφαρίσει'τό εναντίον του 'σκόρ'!!!
Ισως καί νά κάνω λάθος βέβαια!!!
Στό θέμα τώρα,οι ποιό πολλοί (από ότι κατάλαβα),αναπολούν τίς παλιές-καλές εξονυχιστικές δοκιμές τών αυτοκινήτων,καί σίγουρα θά συμφωνήσω μαζί τους. -
Χμμμ!Είναι πολύ καλό θέμα για ψηφοφορία.... η παραπάνω διχογνωμία και μάλιστα για τους forumίστες των 4Τ!
Άντε ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ κάνε τον κόπο,μιας και έχεις τα πνευματικά δικαιώματα!!
-
Πνευματικά δικαιώματα σε τι;
-
Γιάννη,έχω την αίσθηση ότι δεν ισχύει αυτό που λες!Στο σχετικά πρόσφατο παρελθόν τα τεστ ήταν πολλά και τα τεύχη καλά!
Έχω μπροστά μου,εντελώς τυχαία,το τεύχος του Ιουλίου'95(αυτό με την πολυαγαπημένη μου barchetta στο εξώφυλο).Σου παραθέτω τον πίνακα των τεστ επί ελληνικού εδάφους:
-Fiat barchetta
-Nissan Terrano II wagon
-VW Passat variant & VW Vento
-Seat Ibiza Dream
Συγκριτικές δοκιμές:
-Toyota Rav4,Suzuki Vitara V6,Kia Sportage 16v
-Alfa 146 1.6,Honda civic lsi,Peugeot 306 1.6
-Peugeot 806,Citroen Evasion
-Lancia K,Chrysler Stratus
-Suzuki Baleno,Hyundai Accent
Κάντε τις συγκρίσεις με το τελευταίο και νομίζω ότι θα το βγάλετε χειρότερο(και δεν θα είναι η μόνη φορά).
Πιστεύω ότι ο 'χρυσός αιώνας' του περιοδικού υπήρξε όλη η δεκαετία του '90,μέχρι και το 2001.Το περιοδικό το αγαπάμε και το 'πονάμε',αφού πολλούς απόεμάς,μας διαμόρφωσε οδηγικά,και γιατί όχι,μας άνοιξε νέους δρόμους σκέψης.
Δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτε λιγοτερο από το καλύτερο!Το περιοδικό μας έχει μάθει να σκεφτόμαστε έτσι.Απλά πιστεύω,ότι το μήνυμα που στέλνουμε έχει ληφθεί και τους επόμενους μήνες θα δούμε το περιοδικό με ισχυρό χαρακτήρα ξανά!Άλλωστε ο διευθυντής και ο αναπληρωτής διευθυντής διαθέτουν περίσσειο -
Εγώ πάντως ακόμα φυλάω το τεύχος με την F40... Θα ήθελα επίσης να παρατηρήσω ότι τότε (μέσα προς τέλη της δεκαετίας του '80 και αρχές δεκαετίας του '90), η διαδικασία των μετρήσεων ήταν πολύ πιο δύσκολη, η προετοιμασία των κειμένων, των φωτογραφιών, του όλου τεύχους τέλος πάντων πολύ πιο επίπονη και χρονοβόρα κλπ. Γιατί τότε καταφέρνανε και μας δίνανε τόσο πλούσια και τόσο καλή ύλη, με έναν πακτωλό τεχνικής γνώσης;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
...η διαδικασία των μετρήσεων ήταν πολύ πιο δύσκολη, η προετοιμασία των κειμένων, των φωτογραφιών, του όλου τεύχους τέλος πάντων πολύ πιο επίπονη και χρονοβόρα κλπ. Γιατί τότε καταφέρνανε και μας δίνανε τόσο πλούσια και τόσο καλή ύλη, με έναν πακτωλό τεχνικής γνώσης;Η πολύ μεγάλη ευκολία του Vbox παρασύρει και σε πιό επιφανειακά τεστ ίσως...
Είναι σαφώς πιό εύκολο πιά να πάρουμε τις κλασικές μετρήσεις (0-100,0-1000,50-80,80-110 κλπ) με έναν συνοδηγό και ένα laptop και να γράψουμε και δυό λόγια για το αυτοκίνητο,παρά να κουβαλήσουμε τον εξοπλισμό με εκείνον τον 5ο τροχό σε ειδικό μέρος μετρήσεων πράγμα που επέβαλε μετακόμιση του εξοπλισμού και του προσωπικού και πραγματοποίηση ενός είδους εκδρομής που εκ των πραγμάτων τα χιλιόμετρα που γράφονταν ήταν πολλά,οι οδηγοί που εναλλάσονταν με το αυτοκίνητο του τεστ πολλοί και έτσι και τα τεστ να ήταν πιό πλήρη αφού αποτελούσαν το απόσταγμα των εμπειριών πολλών ανθρώπων...
Ισως αυτή να είναι μια πιθανή εξήγηση -
¨Å÷ïõìå êáëïìÜèåé óå óêëçñÞ êñéôéêÞ êáé ìáò êáêïöáßíåôáé üôáí äéáâÜæïõìå ëßãá êáé èïëÜ.ÌÞðùò äåí åßíáé Ýôóé êáé ôá ðåñéóóüôåñá êáé ðéï ðïëëÜ óçìåñéíÜ áõôïêßíçôá ??Ç áðÜèåéá áõôÞ üìùò äåí öáßíåôáé íá õðÜñ÷åé óôïõò Áíôßëïãïõò üôáí ï Ê.Ê äïêéìÜæåé êÜðïéá áðü áõôÜ.
-
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!
[list:2w21qe21]Νικο, θελω να πιστευω οτι αυτο δεν το ειπες εσυ.[/list:u:2w21qe21][list:2w21qe21]Δεν αρμοζει αλλωστε.Αν, ομως τελικα ειναι ετσι, βγαινουν αβιαστα τα εξης συμπερασματα[/list:u:2w21qe21][list:2w21qe21]Τελικα το περιοδικο που εκφραζει(ετσι πιστευω προς το παρον παρα τα μερικα αρθρα στα οποια ειμαι αντιθετος)την ελευθερια σκεψης αλλα και την πολυπλευρη ενημερωση, τελικα δεν επιδεχετε κριτικη!Μηπως τελικα ο δρμος της εμπορικοποιησης ειναι μονοδρομος?Οπως και να εχει ομως ολοι μα ολοι ειμαστε ανθρωποι και μεσα απ τα λαθη γινομαστε καλυτεροι.Απ αυτον τον κανονα δεν εξαιρειτε ουτε το περιοδικο.Θελω να πιστευω επισης οτι τουλαχιστον οσο αναφορα τα ενεργα μενη του φορουμ, η κριτικη που ασκειτε εχει καλοπροαιρετο χαρακτηρα για ενα περιοδικο που μεγαλωσε τουλαχιστο μια γενια.Και το δικαιουνται νομιζω.Τωρα αν ο δρομος της συνεχειας οπως προειπα ειναι τελικα μονοδρομος, ισως και το φορουμ ειναι περιτο.Προσωπικα για το θεμα των τεστ των αυτοκινητων ΠΟΤΕ και σε κανενα περιοδικο δεν εχω δωσει βαρυτητα, τις περισσοτερες μαλιστα φορες τα αγνοω πληρως η διαβαζω επιγραματικα για καποια καινουρια εκδοση για να μαθω τα στοιχεια του αυτοκινητου.Τωρα για το συγκεκριμενο θεμα ισως καποιοι εχουν δικιο ισως οχι, αλλα εφοσον υπαρχει κριτικη υπαρχει και καπνος!Το περιοδικο το διαβαζω για τα ελαχιστα τεχνικα αρθρα αλλα και για θεματα οπως ο Αντιλογος αλλα και για τα αρθρα του Καββαθα.Σε αυτους το τομεις σιγουρα καποιος δε μπορει να συμφωνει με ολους τους αρθρογραφους, αν ομως το περιοδικο εκφραζει την φιλοσοφια του αναγνωστη στην πλειοψηφεια τοτε εχει καλως ΑΛΛΑ παντα επιθεχεται βελτιωση.Και στα θεματα που διαβαζω Νικο το περιοδικο πρεπει να αλλαξει γραμμη.Δυστιχως αλλα αυτη ειναι η αληθεια.Τωρα εαν πονανε καποια πραγματα γιατι λεγονται δημοσια αλλα παντα καλοπροαιρετα, στο χερι σας ειναι ως μοντερατος να σημαδεψετε τα κακα προβατα, ακομα κι αν ειμαι κι εγω στη μαυρη λιστα.Το τονιζω και παλι δε θελω να πιστευω οτι αυτη η φραση αντικατοπτριζει τους 4Τ.Αν ναι λυπαμαι αλλα τελικα εχουν ισωπεδωθει τα παντα.[/list:u:2w21qe21][list:2w21qe21]Φιλικα Μακης[/list:u:2w21qe21][list:2w21qe21]ΥΓ.Μιας και το αναφερε η κουβεντα Νικο, να σου πω μια ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΡΙΑ σχετικα με το περιοδικο που εχω εδω και χρονια?Η παραπανω σου φραση μου εδωσε αυτη την ευκαιρια να το τινισω, γιατι οπως βλεπεις δεν εχω εμπλακει ποτε σε τετοια επεισοδεια ασχετα εαν τελικα επραξα λαθος.Η απορια μου?[/list:u:2w21qe21][list:2w21qe21]Ο κΚαββαθας εδω και τρεις δεκαετιες τα χωνει αμεσα σε ολους τους φορεις, κρατικους και μη.Και πραγματικα οταν τον διαβαζω αισθανομαι υπερηφανος.Επισης απεχει απ τα ΜΜΕ της φθηνιας και συμετασχει οταν τελικα χρεαζεται, ασχετα που παιζουν ρολο κι αλλοι παραγοντες πισω απ αυτο, οπως πχ η περιφρονηση των μεσων ενημερωσης σε αθρωπους γνωστες!!Τη μια φορα το χρονο που θα εμφανιστει στην τηλεοραση, γιατι καθεται σε μια γωνια, τη στιγμη που εχει απενατι του ΔΗΜΟΣΙΑ τα κατακαθια της κοινωνιας και δεν τους τα χωνει αγρια?Καημο το εχω ρε παιδια [/list:u:2w21qe21]
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ïðùò óïõ åßðå êáé ï ÓôñÜôçò...áëëáîå äéåõèõíóç!!TåëéêÜ áõôü ðÜåé ãéá ôç äéÝõèõíóç ôïõ ðåñéïäéêïý Þ ãéá ôïí Êùíóôáíôßíï???
Ãéá íá êáôáëÜâïõìå ôï ðùò áêñéâþò Ýãéíå ç ôïðïèÝôçóç áðï ôï ÓôñÜôç êáé íá ìçí ïäçãéüìáóôå óå @#&& óõìðåñÜóìáôá.
Åßíáé êÜôé ðïõ èá Ýëõíå áñêåôÝò áðïñßåò .
Για τις δοκιμές αυτού του τεύχους