Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AIR-condition
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. AIR-condition
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    35
    235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
      old news φιλε.

      Εγώ τουλάχιστον δεν το ήξερα, όπως, φαντάζομαι και αρκετοί εδώ μέσα. Αν ήταν μάλιστα να γράφω και εγώ 'old news φιλε' σε όποιον έγραφε κάτι που το ήξερα ήδη, θα είχα τουλάχιστον 1000 posts.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης haris έγραψε:
        Εντάξει βρε παιδιά, κι εγώ σχεδόν πάντα στην ανακύκλωση το έχω. Δεν γίνεται πλήρης ανακύκλωση του αέρα, πάντα εισέρχεται και αέρας από το εξωτερικό περιβάλλον. Περάστε δίπλα από κανένα σύννεφο μαύρου καπνού όταν γκαζώνει κανένα ταξί και θα καταλάβετε ότι πλήρης ανακύκλωση δεν υφίσταται.
        Εγώ έχω μία άλλη απορία: Εχω παρατηρήσει ότι όταν το air-condition δουλεύει στο φουλ, η απόδοση του κινητήρα είναι ακόμη πιο μειωμένη, ειδικά στις εκκινήσεις, Μου έτυχε να το φουλάρω μόλις ξεκίνησα από παραλία γιατί είχα λιώσει και χρειάστηκε μετά από λίγο να σταματήσω σε ανηφόρα με έντονη κλίση. Με πήρε ο κατήφορος....Εσείς το έχετε παρατηρήσει αυτό;

        Α/C στο full, ανηφόρα, φορτωμένο αυτοκίνητο και να 'χεις κινητήρα πχ 16βάλβιδο του Group VAG με ηλεκτρονικό γκάζι, είναι η απόλυτη συνταγή να μην... ξεκινήσεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          sirgus last edited by

          Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
          Προς haris : Ο ανεμιστήρας στο full καταναλώνει και αυτός απο μόνος του ενέργεια.

          Ηλεκτρική όμως..

          Άλλο AC άλλο ανεμιστήρα...
          Το AC παίρνει απευθείας από την μηχανή στροφές γιαυτό κόβει λίγο...

          Δηλαδή αν ανοίξω όλα τα φώτα θα πηγαίνει ακόμα πιο αργά????

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            silvertommy last edited by

            Θεωρητικά ότι καταναλώνει ρεύμα απο κάπου το παίρνει και αυτό το κάπου είναι η μηχανή. τα ηλεκτρικά καταναλώνουν σε βενζίνη άρα και ισχύ.
            Αν έχεις παρατηρήσει, τουλάχιστον εγώ το βλέπω, όταν βάλω τέρμα ανεμιστήρα πέφτει λίγο το ρελαντί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
              Θεωρητικά ότι καταναλώνει ρεύμα απο κάπου το παίρνει και αυτό το κάπου είναι η μηχανή. τα ηλεκτρικά καταναλώνουν σε βενζίνη άρα και ισχύ.

              Γιατί τα ηλεκτρικά καταναλώνουν βενζίνη?!
              Εξάλου η μηχανή δεν δουλεύει λιγότερο ή περισσότερο αν ανοίξω το ραδιόφωνο ή όχι.

              Αν έχεις παρατηρήσει, τουλάχιστον εγώ το βλέπω, όταν βάλω τέρμα ανεμιστήρα πέφτει λίγο το ρελαντί.

              Αυτό δεν λέει κάτι.Και το τιμόνι αν στρίψεις (στα καινούργια) τότε το ρελαντι πέφτει στιγμιαία.
              Άρα σε ανάβαση με στροφές σε κάθε στροφή έχω και λιγότερη ισχύ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                migf1 last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:

                Α/C στο full, ανηφόρα, φορτωμένο αυτοκίνητο και να 'χεις κινητήρα πχ 16βάλβιδο του Group VAG με ηλεκτρονικό γκάζι, είναι η απόλυτη συνταγή να μην... ξεκινήσεις

                Γιατί, άμα έχεις Astra G νομίζεις είναι καλύτερα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  predator last edited by

                  παιδες
                  οτιδηποτε λειτουργει (ΑC, φωτα, ραδιο, βεντιλατερ, αναφλεξη, ηλεκτρικα παραθυρα ...) καταναλωνει ενεργεια την οποια προφανως περνει απο τη μηχανη ειτε κατευθειαν ειτε μεσω του δυναμο
                  το αν αυτο φαινεται η οχι εξαρτεται απο την λαμβανομενη ισχυ
                  τα φωτα πχ δεν ξεπερνανε τα 1-2 αλογα οποτε ποση διαφορα να δειτε
                  το ΑC θελει >3 οποτε κατι γινετε
                  αν αποσυνδεσετε τον δυναμο τελιως (για

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    catalyst last edited by

                    Το δυναμό πρέπει να είναι γύρω στα 1-2 άλογα. Στο corsa η μέγιστη ισχύς του είναι κάτι λιγότερο από 1kW (~1.4 ίπποι). Τα φώτα βέβαια είναι αρκετά λιγότερο (55 W η κάθε λάμπα δεν είναι τα μεσαία;) και το ραδιόφωνο ακόμα λιγότερο.

                    Αυτό που ήθελα να ρωτήσω, αν κανείς ξέρει, είναι τι ισχύ περίπου έχει η αντίσταση του θερμαινόμενου τζαμιού. Οταν το ανάβω με τον κινητήρα στο ρελαντί αυξάνει το φορτίο του κινητήρα (οι στροφές παραμένουν σταθερές, αλλά αλλάζει αρκετά ο ήχος) και επανέρχεται αμέσως μόλις το σβήσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      predator last edited by

                      Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                      Το δυναμό πρέπει να είναι γύρω στα 1-2 άλογα. Στο corsa η μέγιστη ισχύς του είναι κάτι λιγότερο από 1kW (~1.4 ίπποι). Τα φώτα βέβαια είναι αρκετά λιγότερο (55 W η κάθε λάμπα δεν είναι τα μεσαία; ) και το ραδιόφωνο ακόμα λιγότερο.

                      ναι τοσο θελουν τα φωτα δηλαδη συνολικο max ~400W
                      για το corsa το βρηκες καπου γραμμενο ή το υπολογιζεις?
                      μου φαινεται λιγο
                      θα το περιμενα γυρω στο 3KW (max)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        catalyst last edited by

                        Από τα specs που δίνει η opel. 994 W για τα corsa 1.0-1.4 και 1420 W για το 1.8.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης catalyst έγραψε:

                          Αυτό που ήθελα να ρωτήσω, αν κανείς ξέρει, είναι τι ισχύ περίπου έχει η αντίσταση του θερμαινόμενου τζαμιού. Οταν το ανάβω με τον κινητήρα στο ρελαντί αυξάνει το φορτίο του κινητήρα (οι στροφές παραμένουν σταθερές, αλλά αλλάζει αρκετά ο ήχος) και επανέρχεται αμέσως μόλις το σβήσω.

                          Την ισχύ δεν την ξέρω, αλλά είχα διαβάσει παλιότερα (ή στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ ή στο Car & Driver, έχω α΄ρχίσει και γερνάω και ξεχνάω ), ότι σε ένα μέσο αυτοκίνητο η αντιθαμβωτική αντίσταση αυξάνει πέριπου 0.5Λ/100χλμ την κατανάλωση.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gatony last edited by

                            Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
                            Θεωρητικά ότι καταναλώνει ρεύμα απο κάπου το παίρνει και αυτό το κάπου είναι η μηχανή. τα ηλεκτρικά καταναλώνουν σε βενζίνη άρα και ισχύ.
                            Αν έχεις παρατηρήσει, τουλάχιστον εγώ το βλέπω, όταν βάλω τέρμα ανεμιστήρα πέφτει λίγο το ρελαντί.

                            Στο micra 1.3 '99 το ρελαντί του είναι στις 650 σ.α.λ. όταν ανάψεις οτιδήποτε που θα καταναλώσει ενέργεια (π.χ.τον αέρα στην 1η ταχύτητα) το ρελαντί πάει αμέσως στις ~800 σ.α.λ.
                            Χαρακτηριστηκά όταν ανάβουν τα φλας-αλαρμ το ρελαντί παίζει πάνω-κάτω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              microchip last edited by

                              Κανονικά απ' όσο ξέρω ο κλιματισμός και το aircondition για μεγαλύτερη απόδοση πρέπει στην αρχή μόνο, για 3-4 λεπτά, να δουλεύουν στην ανακύκλωση και μετά με την εισαγωγή νέου αέρα. Έτσι μεγλώνει και ο χρόνος ζωής του aircondition.
                              Σαν πολλά μου φαίνονται τα 3-4 άλογα για τα φώτα μόνο.
                              Οτιδήποτε δουλεύει στο αυτοκίνητο με ρεύμα καταναλώνει ισχύ. Δηλαδή βενζίνη. Αλλά όχι και τόσο.
                              Πάντως το επόμενο Renault μου θα έχει clima και όχι aircondition. Πολύ καλύτερα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                migf1 last edited by

                                Ο χρήστης microchip έγραψε:

                                [snip]
                                Οτιδήποτε δουλεύει στο αυτοκίνητο με ρεύμα καταναλώνει ισχύ. Δηλαδή βενζίνη.
                                [snip]

                                Astra G, 1.4 λίτρα, στο ρελαντί, ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης στον Η/Υ Ταξιδίου:

                                Χωρίς Α/C: 0,8-0,9
                                Με A/C: 1,3-1,4

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nik16v last edited by

                                  Στο νέο Primera που έχει Clima, μόλις το ανοίγω στο auto (πάντα) ρυθμίζω τη θερμοκρασία που θέλω στην καμπίνα και στην αρχή το έχει για 4-5 λεπτά στην ανακύκλωση και μετά ρουφάει απ'έξω!
                                  Πάντως έχει μεγάλη διαφορά Clima & Air-condition!
                                  Ακόμη μεγαλύτερη διαφορά το ηλ. γκάζι και φυσικά τα κυβικά του κινητήρα!

                                  Υ.Γ.1. ASTRA 'G' + ηλ. γκάζι + 4 άτομα + air-condition στη δεύτερη σκάλα = ΔΥΣΚΙΝΗΤΟ

                                  Υ.Γ.2. ASTRA 'G' + ηλ. γκάζι + 4 άτομα + air-condition στη δεύτερη σκάλα + ανηφόρα στο Γαλάτσι = ΑΚΙΝΗΤΟ (ακόμα και με άπειρο πατινάρισμα. Το έσβησα για να 'ξεκολλήσω')

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    migf1 last edited by

                                    Ο χρήστης nik16v έγραψε:

                                    [snip]

                                    Υ.Γ.2. ASTRA 'G' + ηλ. γκάζι + 4 άτομα + air-condition στη δεύτερη σκάλα + ανηφόρα στο Γαλάτσι = ΑΚΙΝΗΤΟ (ακόμα και με άπειρο πατινάρισμα. Το έσβησα για να 'ξεκολλήσω')

                                    Όχι κι έτσι βρε Νίκο! Είπαμε, αλλά όχι κι ακίνητο! Μήπως δεν είχες λάστιχα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr