Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 246
    • 247
    • 73 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17736
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sfrag last edited by

      Ο χρήστης DAP έγραψε:
      Αν διαβασετε το 'βιογραφικο' του κυριου Μπουροβιλη θα δειτε/καταλαβετε οτι ειναι ο ανθρωπος του Λυμπερη μεσα στους 4Τ.
      Πολυ φοβαμαι οτι δεν θα αργησει εκεινη η μερα που το περιοδικο θα μεταβιβασθει απο τον Κ.Κ.στον εκδοτικο οικο Λυμπερη.
      Μακαρι να βγω ψευτης,μακαρι.

      Eχω την εντυπωση οτι αυτο ή εχει γινει ηδη ή προκειται να γινει στο εγγυς μελλον.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Την αρχική μου γνώμη την είχα εκφράσει εδώ

        http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=10767&highlight=��������+��������

        το 2005 όπου άρχισε να φαίνεται το θεματάκι

        η συνέχεια .... είναι το απόσπασμα στο οποίο απαντώ το όποιο είναι περίπου στη σελίδα 60 αυτού του topic

        Ο χρήστης cpp έγραψε:
        Σε αυτές τις περιπτώσεις η κατάσταση έχει ως εξής....
        Για να κλείσει το deal πρέπει κατα τον έλεγχο νομικό και οικονομικό οι ΤΕ να είναι ΟΚ. Άρα εντός των ημερών οι ελεγκτές του Λυμπέρη θα αφιχθούν στα γραφεία των ΤΕ.
        Αν όλα ΟΚ θα συνεδριάσει το ΔΣ και θα μπούν και μέλη του Λυμπέρη. Επειδή ο άνθρωπος δεν θέλει να χάσει λεφτά λογικά θα προτείνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την ενδυνάμωση της εταιρείας το αν θα ακολουθήσει και ο ΚΚ για να διατηρήσει το ποσοστό του ή θα το αφήσει για τον Λυμπέρη και θα αποσυρθεί προς το σπίτι του είναι το κρίσιμο ερώτημα.
        Θεωρώ το ότι ο ΚΚ έχει εμπειρία στο χώρο παίζει ρόλο και επίσης ο Λυπμέρης μπαίνει σε όχι και πολύ γνωαστά νερα (αυτοκίνητα, αεροπλάνα) παίζει ρόλο ... άρα υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να παραμείνει. Απο κει και πέρα όταν έχεις και καινούργιο αφεντικό αυτό αποφασίζει αν πχ θέλει στα γραφεία της Ηλιοπόλεως να γράφουν τα κορίτσια του Vogue για τον ιδανικό άντρα, για να παίρνουν και μάτι τους γυμναστές στην γυμναστική ακαδημία τότε θα υπάρχουν ανακατάξεις. Πάντως καινούργιοι δοκιμαστές θα υπάρξουν όπως και συνέργειες. για να είναι ομαλή η προσαρμογή του forum παρακαλώ να μπαίνετε και στο forum του http://www.menshealth.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazio last edited by

          Αν θεωρήσουμε ότι οι 4Τ ήταν μια αυτοκρατορία στο χώρο (κι όχι μόνο αν σκεφτούμε πόσα άλλα περιοδικά των Τ.Ε. στηρίχτηκαν σε αυτούς και δε θα υπήρχαν ούτε για μισό μήνα χωρίς αυτούς) του ειδικού τύπου στη χώρα μας, τώρα βρίσκεται στη φάση της παρακμής της. Το πόσο θα αντέξει πριν παραδοθεί ολοκληρωτικά, άγνωστο. Πιθανόν όχι για πολύ ακόμη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Παντως η ΙΣ , δεν φαινεται τιποτα σπουδαιο (απο γραψιμο εννοω...).
            Μου θυμισε το ημερολογιο που γραφαμε στην 4η δημοτικου (πως περασα το Πασχα --> Πως πεταξα με το εκπαιδευτικο της ΠΑ).
            Ασφαλως θα την προτιμουσα απο το να βλεπω πχ τη μαλουρα του Κουνιτη. Ελα ομως που ο ενας ξερει να γραφει, ενω η αλλη 'γραφει' μονο στην καμερα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-s last edited by

              υπάρχει και κάτι ακόμα που δεν το προσέξατε...στις πρώτες σελίδες του περιοδικού.
              Αναφέρομαι στην επίσημη παρουσίαση του audi r8 από την Kosmocar και το περιοδικό status. Τους προσκεκλημένους υποδέχτηκαν ο Γενικός διευθυντης της εταιρείας, ο διευθυντής μάρκετινγκ της άουντι, ο διευθυντής του στάτους και ο πρόεδρος του ομίλου Λύμπέρη, Αντώνης Λυμπέρης. Προσθέστε το στην πολυσέλιδη διαφήμιση της vw στο τρέχων τεύχος, στην εύνοια σε κάθε τι vag που και οι τυφλοί πλέον διακρίνουν στα διάφορα τεστ και μετά προσπαθήστε να πείσετε καχύποπτους αναγνώστες σαν τον γράφοντα ότι κάτι δεν μυρίζει στις σχέσεις vw και περιοδικού. Δεν θα χρησιμοποιήσω την λέξη παρακμή...θα πω απλά ότι προσαρμόζονται στην νέα εποχή...

              Για να λέμε όμως τα πράγματα ως έχουν, ακόμα και έτσι οι 4τ ξεχωρίζουν από τα εγχώρια αυτοκινητιστικά περιοδικά, τουλάχιστον για μένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                Αναφέρομαι στην επίσημη παρουσίαση του audi r8 από την Kosmocar και το περιοδικό status. Τους προσκεκλημένους υποδέχτηκαν ο Γενικός διευθυντης της εταιρείας, ο διευθυντής μάρκετινγκ της άουντι, ο διευθυντής του στάτους και ο πρόεδρος του ομίλου Λύμπέρη, Αντώνης Λυμπέρης.

                Λυμπέρης = Status να υποθέσω ?
                Οπότε ποιά είναι η σχέση που υπονοείς ? VW --> Λυμπέρης --> 4Τ ?

                Προσθέστε το στην πολυσέλιδη διαφήμιση της vw στο τρέχων τεύχος,

                Πριν 5-6 τεύχη είχε αντίστοιχο ένθετο (με πρόφαση το design) η Toyota. Και στο παρελθόν άλλες μάρκες. Δεν είναι απαραίτητα ύποπτο αυτό.

                στην εύνοια σε κάθε τι vag που και οι τυφλοί πλέον διακρίνουν στα διάφορα τεστ

                Μα για αυτό (πχ. εύνοια στη Seat) κατηγορούνται όλα τα περιοδικά αυτοκινήτου, όχι μόνο οι 4Τ.

                Επίσης έχε υπόψη σου πως μπορεί σε παγκόσμιο επίπεδο VW = Seat αλλά στην Ελλάδα αντιπροσωπεύονται από δύο διαφορετικές και ανταγωνιστικές μεταξύ τους εταιρείες (πχ. το Golf είναι από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του Leon). Επειδή δεν μπορώ να πιστέψω πως το VW group ασχολείται να 'λαδώσει' τον ειδικό τύπο στη μικρή Ελλάδα μέσω 2 διαφορετικών του αντιπροσώπων, θα πρέπει να υποθέσω πως, όχι μόνο ό,τι υποτίθεται πως γίνεται είναι Ελληνική 'εσωτερική' υπόθεση, αλλά και πως υπάρχει συμπαιγνία Kosmocar-Seat Hellas. Μήπως αρχίζει και γίνεται κάπως υπερβολική η όλη ιστορία (βλ. και Occam's razor) ?

                και μετά προσπαθήστε να πείσετε καχύποπτους αναγνώστες σαν τον γράφοντα ότι κάτι δεν μυρίζει στις σχέσεις vw και περιοδικού.

                Αυτό που μυρίζει είναι πως η VW και η Seat ρίχνουν λεφτά σε διαφήμιση. Η μεν πρώτη γιατί της περισσεύουν, αφού πουλάει σαν τρελλή, και η δε άλλη επειδή δεν πουλάει τίποτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  nass δεν κανει να χαλας σεναρια, κανεις τη ζωη πιο βαρετη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                    nass δεν κανει να χαλας σεναρια, κανεις τη ζωη πιο βαρετη

                    θα προτιμούσα αντί να ειρωνεύεσαι να χρησιμοποιείς επιχειρήματα όπως σωστά κάνει ο nass είτε με βρίσκουν σύμφωνο είτε όχι.
                    Φαντάζομαι ότι κάνει την ζωή σου ενδιαφέρουσα το να πετιέσαι σαν αλεξιπτωτιστής να αφήνεις ένα ειρωνικό σχόλιο και να χάνεσαι.
                    Ωραίος, συγχαρητήρια, είσαι άξιος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Στο άρθρο σχετικά με το νέο Ford Mondeo στο τελευταίο τεύχος.
                      Α. Γιατί είναι τόσο μεγάλο το κενό ανάμεσα στο καπώ και τον προφυλαχτήρα; Τι από τα παρακάτω ισχύει:

                      • είναι τυχαίο γεγονός του συγκεκριμένου μοντέλου αρχικής παραγωγής
                      • είναι σχεδιαστικό ή κατασκευαστικό λάθος
                      • ξεχάσανε ανοιχτό το καπώ
                      • κάποιος είχε μικρό ατύχημε, ακούμπησε τον προφυλαχτήρα κάπου και στράβωσε
                      • ο προφυλαχτήρας είναι τόσο μεγάλος και βαρύς που άρχισε να παίρνει την κατιούσα....

                      Β. Σε κάποια φωτό είναι σαφές ότι ο πίνακας οργάνων του αυτοκινήτου έχει 2 μεγάλα όργανα )ταχύμετρο, στροφόμετρο) που αποτελούν μέρος κύκλου, έχουν κι έναν κύκλο μέσα τους και ανάμεσά τους υπάρχει πολύ μεγάλη οθόνη με το λογότυπο της Ford και μπλε φόντο.
                      Σε άλλο σημείο όμως στο ίδιο άρθρο δείχνει από κοντά έναν πίνακα οργάνων με δύο μεγάλα κυκλικά όργανα με το κάτω μέρος του κύκλου ίσως ισιωμένο και δυο μικρά οργανάκια ανάμεσά τους αλλά στο επάνω μέρος ενώ από κάτω από αυτά μια μικρότερη οθόνη με πορτοκαλί αριθμούς.
                      Αν η πρώτη είναι σωστή, που πρέπει να είναι εφόσον και Ford λέει και δείχνει και το υπόλοιπο αυτοκίνητο τότε τι είναι η δεύτερη; Άλλη φτηνή έκδοση ή έτυχε ο δαίμονας να βάλει φωτό από άλλο αυτοκίνητο... Και αν ναι από ποιό... έχω περιέργεια! (μάλλον θυμίζει VAG)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                        θα προτιμούσα αντί να ειρωνεύεσαι να χρησιμοποιείς επιχειρήματα όπως σωστά κάνει ο nass είτε με βρίσκουν σύμφωνο είτε όχι.
                        Φαντάζομαι ότι κάνει την ζωή σου ενδιαφέρουσα το να πετιέσαι σαν αλεξιπτωτιστής να αφήνεις ένα ειρωνικό σχόλιο και να χάνεσαι.
                        Ωραίος, συγχαρητήρια, είσαι άξιος!

                        Da xathika, edw eimai. Basika an xathike kapoios einai aytos pou eplase ena senario k den apantise sto post pou eksigei ta aytonoita. A nai, k ontws bariemai kati, na eksigw kati aytonoito, eytixws o nass den einai tis idias apopsis.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Βρε παιδιά το έντυπο της VW είναι καθαρά διαφημιστικού χαρακτήρα. Όποια εταιρεία πληρώσει το έντυπό της, θα συνοδέψει τους 4τροχούς.
                          Στο προηγούμενο τεύχος άλλωστε δεν υπήρχε DVD για το νέο Pajero?
                          Στο προ-προηγούμενο δεν υπήρχε για το νέο Freelander?
                          Παλιότερα δεν είχε βγάλει η Nissan κάτι αντίστοιχο? Ξεχνάτε το ημερολόγιο της Formula 1 από την Ηonda?

                          Όσο για τη Σουλιώτη δεν έχω πρόβλημα. Το μόνο που με ενόχλησε λίγο, είναι αυτό που αναφέρει και ο onyx! στο post του. Είναι φοβερό όμως πως από το τίποτα, γίνεσαι ραδιοφωνικός παραγωγός και στη συνέχεια συντάκτης περιοδικού αυτοκινήτου. Βέβαια για να πούμε την αλήθεια δεν γράφει και τίποτα-μάλλον το ρόλο της γλάστρας έχει. (ειλικρινά συγγνώμη για αυτό το τελευταίο, αλλά προσωπικά αυτό λαμβάνω εγώ σαν αναγνώστης).

                          Για τον κύριο με το καζανάκι, ok ίσως ήταν μια άτυχη στιγμή, παρόλα αυτά ο Σ.Χ. ανέλαβε ο ίδιος της ευθύνη. Τι περισσότερο θα μπορούσε να κάνει? Δικαίωμα στο λάθος (αν υποθέσουμε ότι ήταν λάθος αυτό) δεν έχει κανείς?

                          Αυτά από έναν ακόμα αναγνώστη που δεν αγοράζει από συνήθεια, αλλά από συνειδητή επιλογή!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            2πλή δημοσίευση...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Το πρόβλημα δεν είναι τα έντυπα ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ το περιοδικό ή αν γράφει η Ι. Σουλιώτη: δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι χειρότερη πχ από τον Σαράντο Καργάκο, που όσο καλός κι αν είναι στο χώρο του, ποτέ δεν είχε θέση εντός των 4τροχών για μένα... Προτιμώ μια όμορφη γκομενίτσα, ούτως ή αλλως πάντα οι όμορφες γκομενιτσες και τ' αμάξια μαζί πήγαιναν...
                              Τώρα είναι λογικό κάποιοι να εκνευρίζονται και να λένε πως με το...μιμί της έκανε ό,τι έκανε, αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά, εμείς δεν έχουμε μιμί και πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο, δεν έγινε και κάτι , όλα καλά!
                              Το πρόβλημα που βλέπω να έρχεται πάντως, είναι πως η κρίση συντακτών θολώνεται και στα τεστ του περιοδικού, με το να 'χαϊδεύονται' κάποιοι ανάλογα με την διαφήμιση...
                              Για μένα τέτοια περίπτωση είναι της Seat, που είναι σχεδόν...μόνιμη παραστάτρια στα τεστ, ενώ τεστ 'καταχώρησεις' έχω δει και για κάποιες άλλες, αλλά ψιλά πράγματα πχ υπήρχε κάποια στιγμή καραάσχετο τεστ για το Accent, χωρίς να έχει μεσολαβήσει τίποτε, απλά ξαφνικά το...θυμήθηκαν να υποθέσω! Και το συμπέρασμα είναι πως 'έχει όλα τα φόντα να ξαναγίνει best-seller!' Ελπίζω ο συντάκτης να μην το έπαιξε και στο στοίχημα...
                              Θέλω να πω πως, μάλλον κάποιες φορές, ίσως να έρχεται η Hyundai πχ και να λέει, να σας δώσω τόσα για διαφήμιση ρε παληκάρια, αλλά πείτε και ένα καλό λόγο για το Accent, γιατί μάλλον ξύπνησαν οι κοροϊδάρες και δεν το αγοράζουν και θα μας μείνει αμανάτι! Κλέφτες να γίνουμε όλοι;'
                              -Οπότε κι αυτοί τι να κάνουν, γράφουν μια μαμακία να περάσει η ώρα....
                              Αν όμως συνολικά το περιοδικό είναι ΟΚ, έχουμε την κρίση να καταλαβαίνουμε τι είναι τεστ και τι είναι 'τεστ' ...
                              Κι αν το παρακάνουν, θα πάρουμε τα κουβαδάκια μας και θα πάμε σε άλλη παραλία, απλό είναι!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                boofy last edited by

                                Στα προηγούμενα ποστ παρατηρώ ένα ρεύμα εναντίον της Κας Σουλιώτη και προς αυτούς οι οποίοι της έδωσαν τη δυνατότητα να αρθρογραφεί σε ένα περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας.

                                Θα ήθελα ν πώ κατ αρχίν πως το περιοδικό έχω σταματήσει να το αγοράζω εδώ και αρκετά χρόνια, διότι (εκτός του ότι σταμάτησε να γράφει ο Ν.Δήμου) δεν έβρισκα νόημα πλέον στο να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια. 'Είχαμε πει αυτο' 'Είχαμε πεί το άλλο' 'Να κάνω τα παιδιά μου ποδοσφαιριστές', 'να τα κάνω τραγουδιστές' και λοιπά απαξιωτικά για μερίδα ανθρώπων οι οποίοι ναι μεν δεν είναι επιστήμονες, αλλά γι αυτούς που ξέρουν, κάνουν εξαιρετικά επίπονα επαγγέλματα και υπόκεινται σε πιέσεις σωματικές και ψυχολογικές που το 'λαϊφ σταιλ' δεν παρουσιάζει, και που είναι σχεδόν καταστροφικές για τους ίδιους.

                                Όσο για την Κα Σουλιώτη, προσωπικά δε τη φθονώ καθόλου. Γιατί τέτοιο μένος? Δε κατάλαβα, απο πότε θα κρίνω εγώ εαν αξίζει να κάνει πτήση με μαχητικό ή να οδηγήσει μία Πόρσε, η και να γράψει ένα άρθρο στο περιοδικό?? (το άρθρο θα το κρίνω αλλα είναι λίγο φασιστικό να κρίνω και τη δυνατότητά της να εκφέρει την άποψη της)!! Δηλαδή όσοι ασχολούνται με τα αυτοκίνητα και τα αεροσκάφη αξίζουν περισσότερο να πραγματοποιούν τέτοιες δραστηριότητες?
                                Ο καθένας εκμεταλλεύεται αυτό που έχει. Η εν λόγω κυρία πήρε αυτό που είχε και δε το πέταξε στα σκουπίδια όπως τόσοι άλλοι που ξοδεύουν τον εαυτό τους, και σκοντάφτουν απο τη μία μέρα στην άλλη.
                                Κατά τη γνώμη μου πολύ καλά κάνει και μπράβο της, αλλα και μπράβο στο περιοδικό που την έχει στη φαρέτρα του.
                                Συμφωνώ και χαίρομαι ιδιαιτέρως που οι 4Τ απαγκιστρώθηκαν απο τη νοοτροπία των περασμένων ετών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dinosm last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                  Κι αν το παρακάνουν, θα πάρουμε τα κουβαδάκια μας και θα πάμε σε άλλη παραλία, απλό είναι!

                                  Έχω πάει σε όλες σχεδόν τις παραλίες αλλά δυστυχώς παντού τα ίδια χάλια.
                                  Σε άλλο περιοδικό διαβάζω συνεχώς τη φράση 'Το τάδε αυτοκίνητο μου αρέσει γιατί μέσα από αυτό βλέπω υπεροπτικά τους άλλους οδηγούς'. Άντε βγάλε συμπέρασμα... Προσωπικά αγοράζω σπάνια πλέον περιοδικά για αυτοκίνητα και όχι πάντα τα ίδια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cavallino last edited by

                                    Ο χρήστης dinosm έγραψε:

                                    Κι αν το παρακάνουν, θα πάρουμε τα κουβαδάκια μας και θα πάμε σε άλλη παραλία, απλό είναι!

                                    Έχω πάει σε όλες σχεδόν τις παραλίες αλλά δυστυχώς παντού τα ίδια χάλια.
                                    Σε άλλο περιοδικό διαβάζω συνεχώς τη φράση 'Το τάδε αυτοκίνητο μου αρέσει γιατί μέσα από αυτό βλέπω υπεροπτικά τους άλλους οδηγούς'. Άντε βγάλε συμπέρασμα... Προσωπικά αγοράζω σπάνια πλέον περιοδικά για αυτοκίνητα και όχι πάντα τα ίδια.

                                    Ποιος μαλάκας το έχει γράψει αυτό;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dinosm last edited by

                                      Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                                      Ποιος μαλάκας το έχει γράψει αυτό;

                                      Βλέπε Car

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        highfidelity last edited by

                                        Ο χρήστης dinosm έγραψε:

                                        Ποιος μαλάκας το έχει γράψει αυτό;

                                        Βλέπε Car

                                        Καλά, η συγκεκριμένη...παραλία , είναι πολύ χάλια! Ολο αχινούς, πίσσες και...σκ@τα!
                                        Το πήρα μια φορά και πραγματικά είναι χάλια! Για τον κάλαθο τον αχρήστων μαζί με τα περισσότερα...
                                        Για μένα από τα ελληνικά περιοδικά αξίζουν μόνον το Drive και οι 4τροχοί, αλλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να τ' αγοράζεις πλέον κάθε μήνα...
                                        Επίσης πρέπει να είσαι πολύ κριτικός με αυτά που γράφουν...
                                        Πλέον μόνον αν θέλω κατι...ελαφρύ για διάβασμα αγοράζω περιοδικά αυτοκινήτου... Ειδικά μόλις πάρω το κινητό μου με Wi-Fi, λογικά θα ...κόψω την κακή συνήθεια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dap last edited by

                                          Ο χρήστης boofy έγραψε:
                                          Στα προηγούμενα ποστ παρατηρώ ένα ρεύμα εναντίον της Κας Σουλιώτη και προς αυτούς οι οποίοι της έδωσαν τη δυνατότητα να αρθρογραφεί σε ένα περιοδικό ευρείας κυκλοφορίας.

                                          Θα ήθελα ν πώ κατ αρχίν πως το περιοδικό έχω σταματήσει να το αγοράζω εδώ και αρκετά χρόνια, διότι (εκτός του ότι σταμάτησε να γράφει ο Ν.Δήμου) δεν έβρισκα νόημα πλέον στο να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια. 'Είχαμε πει αυτο' 'Είχαμε πεί το άλλο' 'Να κάνω τα παιδιά μου ποδοσφαιριστές', 'να τα κάνω τραγουδιστές' και λοιπά απαξιωτικά για μερίδα ανθρώπων οι οποίοι ναι μεν δεν είναι επιστήμονες, αλλά γι αυτούς που ξέρουν, κάνουν εξαιρετικά επίπονα επαγγέλματα και υπόκεινται σε πιέσεις σωματικές και ψυχολογικές που το 'λαϊφ σταιλ' δεν παρουσιάζει, και που είναι σχεδόν καταστροφικές για τους ίδιους.

                                          Όσο για την Κα Σουλιώτη, προσωπικά δε τη φθονώ καθόλου. Γιατί τέτοιο μένος? Δε κατάλαβα, απο πότε θα κρίνω εγώ εαν αξίζει να κάνει πτήση με μαχητικό ή να οδηγήσει μία Πόρσε, η και να γράψει ένα άρθρο στο περιοδικό?? (το άρθρο θα το κρίνω αλλα είναι λίγο φασιστικό να κρίνω και τη δυνατότητά της να εκφέρει την άποψη της)!! Δηλαδή όσοι ασχολούνται με τα αυτοκίνητα και τα αεροσκάφη αξίζουν περισσότερο να πραγματοποιούν τέτοιες δραστηριότητες?
                                          Ο καθένας εκμεταλλεύεται αυτό που έχει. Η εν λόγω κυρία πήρε αυτό που είχε και δε το πέταξε στα σκουπίδια όπως τόσοι άλλοι που ξοδεύουν τον εαυτό τους, και σκοντάφτουν απο τη μία μέρα στην άλλη.
                                          Κατά τη γνώμη μου πολύ καλά κάνει και μπράβο της, αλλα και μπράβο στο περιοδικό που την έχει στη φαρέτρα του.
                                          Συμφωνώ και χαίρομαι ιδιαιτέρως που οι 4Τ απαγκιστρώθηκαν απο τη νοοτροπία των περασμένων ετών.

                                          Θα μου επιτρεψετε να εχω καποιες αντιρρησεις και μαλιστα οσον αφορα την κα Σουλιωτη.
                                          Αν η διευθυνση του περιοδικου ξεκινα μια νεα περιοδο και εχει σκοπο να το διατηρησει αναμεσα στα πρωτα στον τομεα του, θα επρεπε να ψαξει να βρει ενα γερο μολυβι,μαλλον πληκτρολογιο θα ηταν το σωστο,που να μπορει με τα γραπτα του να φερει καινουργιους αναγνωστες η να κανει παλιους να ξαναγυρισουν.
                                          Οταν λετε'Η εν λογω κυρια πηρε αυτο που ειχε και δεν το πεταξε στα σκουπιδια' δεν πιστευω να εννοειτε την ικανοτητα της στο γραψιμο.
                                          Νομιζω οτι η κα Σουλιωτη με το δειγμα γραφης που εχει δωσει μεχρι τωρα δεν μας εχει δειξει οτι ειναι το κατι το διαφορετικο παρα μονο οταν φωτογραφιζεται.
                                          Φυσικα γουστα ειναι αυτα και περι ορεξεως κολοκυθοπιττα.
                                          Αφηστε μας να εχουμε τη γνωμη οτι η εν λογω κυρια αδραξε την ευκαιρια να προβληθει και δεν την πεταξε στα σκουπιδια.

                                          Η γνωμη μου ειναι οτι τα αφεντικα των 4Τ ΠΡΕΠΕΙ να βρουν ενα νεο Κ.Κ.
                                          Νεο σε ηλικια και ιδεες που να εχει το τσαγανο να κανει μια επανασταση στο χωρο οπως εκανε εκεινος 440 μηνες πριν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            προσωπικά δεν πιστεύω ότι πρέπει να φύγει ο Καββαθάς. Το αντίθετο μάλιστα. Για μένα είναι άνθρωπος που εμπνέει το σεβασμό στο χώρο του αυτοκινήτου. Άνθρωπος που ναι μεν έχει κάνει λάθη, αλλά από την άλλη, άνθρωπος με συναίσθημα. Τουλάχιστον έτσι τον καταλαβαίνω εγώ μέσα από τα κείμενα του.
                                            Παρατηρήστε όμως κάτι...ακόμα και εμείς που κριτικάρουμε έντονα το περιοδικό στο συγκεκριμένο τόπικ, συμφωνούμε στο ότι το περιοδικό παρά τα λάθη του είναι το καλύτερο αυτοκινητιστικό περιοδικό στην Ελλάδα.
                                            Αυτό μπορεί να σημαίνει 2 πράγματα: είτε ότι ο ανταγωνισμός είναι για τα μπάζα οπότε επικρατεί ο μονόφθαλμος ανάμεσα σε τυφλούς είτε ότι το περιοδικό μας έχει δείξει τόσα χρόνια ότι μπορεί να κινηθεί σε ανώτερα επίπεδα ποιοτικά με αποτέλεσμα να μας κάνει να απαιτούμε από κάθε νέο τεύχος του. Εγώ πιστεύω το δεύτερο γι' αυτό και πάντα θα κάνω καλοπροαίρετη κριτική αλλά και θα εκφράζω στον ίδιο τόνο τα όποια παράπονα έχω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 73 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr