-
Ναι, την περίοδο των Ιμίων υπηρετούσα στο Καστελλόριζο.
Παρουσιάστηκα με κάμποσους μήνες καθυστέρηση (λιποτάκτης δηλαδή) τον Ιούλιο 95 στην 124 (Τρίπολη), μετά Καβούρι στην 128 για εκπαίδευση μετεωρολόγου, τον Οκτώβρη του 95 Ρόδο υπηρεσίες στο πολιτικό αεροδρόμιο και στο στρατιωτικό για έκτατες πτήσεις, μετά Καστελλόριζο μέχρι τον Ιούνη του 96 που ήρθα στην 127 (Τατόι) απ' όπου είδα κι έπαθα να απολυθώ το 97.
Αυτά παθαίνεις άμα πας στην Αεροπορία χωρίς βύσμα ...
-
Σειρά 81Γ.
Ανω Πορόϊα Σερρών.Για 18 μήνες.Δύσκολα αλλά ωραίες αναμνήσεις.
Το σύννεφο που πέρναγε πάνω κάτω όλο το βράδυ στην σκοπιά.Τα περίπολα στην μέση του πουθενά.Οι κρασοκατανύξεις και το ωραίο φαγητό.
Οι βόλτες στας Σέρρας.Οι Σερραίες βεβαίως βεβαίως.Και ενας γερανός,Μάρτη μήνα στην φωλιά του πάνω σε μια κολώνα, ξημερώματα,στον σταθμό του τραίνου στην Ροδόπολη, με το χαρτί της μετάθεσης στο ΚΕΒΟΠ στην τσέπη.
Καψόνια,πορείες,διοικητής που μετά πήγε στο κόμμα του Λεβέντη,δεινόσαυρος,τυρί λυωμένο στην ξυλόσομπα,πολύ χιόνι,προκάλυψη,Θεσσαλονίκη-Αθήνα με 24ωρη.
Ωραία ήταν,είμασταν και νέοι,δεν καταλαβαίναμε τίποτα.
Δυστυχώς δεν είδα ποτέ ξανά κανέναν από το Τάγμα μου (601 Το)
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σειρά 81Γ.
Οι βόλτες στας Σέρρας.Οι Σερραίες βεβαίως βεβαίως.Γιατί τέτοιος ντόρος με τις Σερραίες? Επίσης πολύ καλά λόγια ακούγονται για τα κοριτσία από την Δράμα. Τι γίνεται εκει πάνω?
-
Λοιπόν, θέμα καθαρά αντρικό !!! Πήγε καμμία από τις γυναίκες του φόρουμ εθελόντρια ? Σίγουρα θα βρεθούν 'σειρές' στο φορουμ, ίσως και γνωστοί.
Πήγα όταν ήμουν 25 χρονών, το Νοέμβριο του 93 (93ΣΤ), σειρά 227 (είμαι κοντά με axios και pastri), στις Διαβιβάσεις (εδώ συνάδελφος με dart...). Ειδικότητα 'χειριστής πολυδιαυλικών συστημάτων'. Έκανα 6 μήνες στο Χαιδάρι (βασική, ειδικότητα και επίσης πέρασα ΛΥΒ και έγινα έφεδρος Λοχίας) ήρεμα, ήσυχα χωρίς πολλή πίεση με εξόδους 2-1 ή 3-1. Στα ΛΥΒ ήμουν κάθε μέρα έξω, εκτός από κατι ευρωεκλογές που έβγαλα 5ήμερο σε ένα δημοτικό σχολείο στα Πετράλωνα σαν αρχιφύλακας.
Μετά πήγα Λήμνο. Έκατσα για όλη την υπόλοιπη θητεία μου (9 μήνες), 15μήνο γαρ λόγω τριζωνικού συστήματος (15 παραμεθόριος, 17 λοιπά, 19 Αθήνα, Θεσ/νίκη και ΑΣΜ). Λόγω ειδικότητος πάω κατευθείαν (την επόμενη μέρα) σε φυλάκιο στην κορυφή ενός βουνού και αναλαμβάνω αρχιφύλακας με 4 διαβιβαστές και 4 πυροβολικάριους (λόγω των όπλων που υπήρχαν). Πέρασα την πιο ήσυχη και ανέμελη περίοδο της ζωής μου χωρίς σκοτούρες και πιέσεις. Διάβασα πάνω από 50-60 βιβλία, έγραψα 1 για πάρτη μου και ένα με τεχνικές οδηγίες βλαβών των συστημάτων επικοινωνίας που έμεινε στο φυλάκιο (όποιος έχει περάσει μετά από εκεί σίγουρα θα το βρεί). Περιττό να σας πω ότι ο χώρος ήταν υπερσύγχρονος με όλα τα καλούδια με ατομικές τουαλέτες , πλυντήρια και γενικά όλο τον εξοπλισμών ηλεκτρικών συσκευών. Εκεί μαγείρευα (δεν υπήρχε μάγειρας) για 5-6 μήνες, μεσιμέρι-βράδυ για 9 άτομα!!! Πακέτο αλλά το φχαριστιόμουνα . Μετά ήρθε νέα σειρά που ήταν ένα παιδί που ήξερε να μαγειρευει και ανέλαβε εμπλοκή.
Γενικά στο βουνό δεν είχα εξόδους, αλλά έπαιρνα κάθε 2 μήνες, 20-30 μέρες άδεια . Ξεχνούσα πως ήμουν φαντάρος. Ζοριζόμαστε μόνο σε ασκήσεις, σε επισκέψεις υψηλόβαθμων και σε κάτι κακοκαιρίες το χειμώνα που χανότανε το σύμπαν. Χίονια, κεραυνοί, διακοπές ρευματος κλπ κλπ
Συμπέρασμα, στο βουνό άλλαξα όλη την φιλοσοφία της μέχρι τότε ζωής μου και μπήκα στην αγορά εργασίας με άλλα μυαλά.Μ'αρεσε ο στρατός που έκανα και ευχαρίστως θα πήγαινα σε αυτό το φυλάκιο σήμερα για 2 βδομάδες εκπαίδευση. Μου την δίνει βέβαια η νοοτροπία του στρατού γενικότερα, οι μόνιμοι ΥΠΑΞ και αξιωματικοί καριέρας (παντού βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις αφού βρήκα και ενδιαφέροντες μονιμάδες ). Δεν έφαγα κάμμία μέρα φυλακή, ούτε καν κράτηση, δεν έριξα καμμία μέρα φυλακή ούτε κράτηση σε φαντάρο, παρά μόνο έβγαλα στην αναφορά μονιμο λοχία (για χοντράδα που είχε κάνει) , ο οποίος έφαγε 10 μέρες από την διοικητή.
Από τους ανθρώπους που έκανα παρέα στο στρατό βλέπω μόνον έναν και μιλάω με 2-3, μία φορά το χρόνο εθιμοτυπικάΑυτό το θέμα θα γίνει πολλές σελίδες....
ΥΓ Ξέρετε το ρητό που λέει ότι όταν οι άντρες είναι στο στρατό μιλάνε για γυναίκες και όταν είναι με γυναίκες μιλάνε για το στρατό?
-
Χμμ ενδιαφέρον topic....
Και εγώ στην αεροπορία υπηρέτησα.
Παρουσιάστικα τον Μάρτιο του 2000 στην 124Π.Β.Ε. Η Σειρά μου ήταν Β'2000, ή αλλιώς Β'0 ή αλλιως Β' Mirage ή σύμφωνα με τον τρόπο του Στρατού Ξηράς 265.
Μετά την Τρίπολη πήγα στο Πεντάγωνο για δύο μήνες για την ειδικότητα του Σμηνία Αναλυτή Προγραμματιστή. Πολύ σκοπιά εκεί αλλά ευτυχώς κοιμόμασταν τα πρωινά
Μετά 115Π.Μ. Ακρωτήρι Χανίων. Εκεί πέρασα αρκετά καλά. Ήταν και καλοκαίρι οπότε ο καιρός πέρασε ευχάριστα. Από τον Οκτώβρη και μετά όμως αρχίσαμε να βαριόμαστε. Εκεί ήμουν στην 340ΜΒ. Αν μη τι άλλο χόρτασα να βλέπω Α7. Καλό αεροπλάνα αλλά όσο καιρό ήμουν στα Χανιά έπεσαν 2. Το ένα μάλιστα ήταν από τη Μοίρα μου. Ευτυχώς ο πιλότος δεν έπαθε τίποτα.
Ιανουάριο του 2001 πάω στο Καστέλλι. 133Σ.Μ. εκεί δεν ήταν πολύ καλά αλλά το αντέξαμε... Εκεί είχαμε F16. Βαρέθηκα να τα βλέπω. Όταν έκαναν όμως νυχτερινές πτήσεις, η φάση της απογείωσης ήταν ΦΟΒΕΡΗ!!!!
Φοβερό ήταν επίσης μία φορά που ημουν στον αεροδιάδρομο και περασε δίπλα μου (στα 20 μέτρα) F16 που προσγειωνόταν.
Απολύθηκα τον Νοέμβριο του 2001. Τι ήταν ο στρατός για μένα???
20 μήνες χάσιμο χρόνου, άσκοπη κατανάλωση χρημάτων και πολλά ακόμα αρνητικά στοιχεία...
Τα καλά τώρα... Μαθαίνεις τι κακός είναι ο κόσμος και πόσοι ρουφιάνοι κυκλοφορούν γύρω σου. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό πράγμα που έμαθα. Επίσης έκανα μερικούς πολύ καλούς φίλους και είχα την ευκαιρία να δω από πολύ κοντά όλα σχεδόν τα αεροπλάνα που έχει η Πολεμική Αεροπορία. -
Σειρα 90Γ (1990) Στο πολεμικό ναυτικό. Συνολικά 23 μήνες.
Παρουσιάστικα στον Παλάσκα (σκαραμαγκά) ,έμεινα για εναμιση μήνα πήρα τις ειδικότητες:
Τεχνιτης Πυροβόλου .
Ναυτονομος
Και τέλος Οδηγός. Δηλαδή (ΤΠ/Β Ν/Α Ο/Α)
ΑΜ : 65837Πρώτη μετάθεση ένα μήνα στο Θερετρο αξιωματικών στην Αγια Μαρίνα -Αττικής (Ν.Β.Ν.Ε.), εκεί ανέλαβα το πλυντήριο ρούχων της βάσης.!!! Μάλιστα κύριοι ξέρω να βάζω πλυντήριο και μάλιστα δεν τα ξεβάφω!!
Δεν άργησε να έρθει η δεύτερη μετάθεση στα ακριτικά Σπάτα-Αττικής (Σ.Δ.Α.Μ.) Πύλη ,Πύλη και λίγο Πύλη. Εμεινα εκεί ένα μήνα μόνο γιατί με μετακίνησαν στην ορεινή Αγία Παρασκευή-Αττικής (πάλι Σ.Δ.Α.Μ.)
Στην ΣΔΑΜ ήμουν καντινιέρης 24 ώρες μέσα 48 ώρες έξω .Το 24 μέσα ήταν λίγο βάρβαρο γιατί ήταν όντος 24 ώρες ανοιχτά ..Τέλος μετά από αυτό το ατελείωτο οδηπορικό στην ελλάδα κατέληξα στο Πεντάγωνο σαν οδηγός ναυάρχου .
Οπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να πώ ότι πέρασα άσχημα. Έκανα αρκετούς φιλους ,με κάποιους μιλάμε ακόμα μετά από τοσα χρόνια.
Ωραίες αναμνήσεις. -
Φίλε meco, στην 124ΠΒΕ κατατάχτηκες και εκπαιδεύτηκες με την υποστήριξη του πληροφοριακού συστήματος που έφτιαξα με την ομάδα μου όταν ήμουν Σ.Σμίας ΑΠ-ΗΥ εκεί
Πήγα 124ΠΒΕ Ε97 (3η ΜΕΝ) και, όντας χωρίς βύσμα στην Αεροπορία κινδύνευα να έχω την τύχη του fac Αλλά την 3η μέρα ακούγεται μια ανακοίνωση 'όσοι έχουν γνώσεις Η/Υ να παρουσιαστούν στο γραφείο προσωπικού' και, παρά τους φόβους πως θα μου δώσουν μια σκούπα και θα μου πουν 'σκούπισε την αυλή' πηγαίνω. Οπου εκεί ο Σ.Σμίας (ΛΥΒ Λοχίας, για τους 'Στραταίους') που μας εξέταζε για να βρει κάποιον να τον βοηθά στις δουλειές με υπολογιστή του γραφείου με ρωτάει 'εσύ δεν είχες κοτσίδα παλιά ?' Οπότε αποδεικνύονται 3 πράγματα: (α) ήταν φοιτητής μου στο ΕΜΠ (β) ήταν γιός πολύ-πολύ υψηλά ιστάμενου αξιωματικού (γ) είχε ξεκινήσει ένα project για πληροφοριακό σύστημα στην 124ΠΒΕ το οποίο είχε μόλις εγκριθεί αλλά μέχρι να εγκριθεί, εκείνος απολυόταν. Οπότε, μετά από κάποιες διαβουλεύσεις, ανέλαβα την υλοποίηση του project...
Μετά από 2 μήνες στο ΓΕΑ (στρογγυλές 200 ώρες σκοπιά, χώρια τα ολοήμερα μαγειρεία με ειδικότητα λαντζέρη ), πίσω στην 124ΠΒΕ μαζί με ομάδα εργασίας, όπου μείναμε άλλους 15 μήνες ξεχνώντας πως είμαστε φαντάροι (κάτι ελάχιστες υπηρεσίες, ούτε σκοπιές, προσκλητήρια και άλλες αηδίες). Και εμείς, ανταποδίδοντας το ό,τι η Αεροπορία μας αντιμετώπισε ως επαγγελματίες και ειδικούς και όχι ως 'κρέατα', δουλέψαμε 15 μήνες σκληρά με παραδοτέα, χρονοδιαγράμματα, ξενύχτια (2 η ώρα το πρωί, περνάει η περίπολος, βλέπουν αναμένα τα φώτα, μπαίνουν μέσα και δεν μπορούν να πιστέψουν πως δουλεύουμε και δεν βλέπουμε τσόντες ή παίζουμε (αυτές είναι οι χρήσεις των Η/Υ κατά το μέσο Ελληνα, φοβάμαι... )). Τελειώσαμε το σύστημα, αφήσαμε πίσω τεκμηρίωση και ένα νεώτερο μέλος της ομάδας για κάποια συμμαζέματα, πήραμε μια εύφημο μνεία και 10 μέρες τιμητική και ...αυτά.
Λες και δεν έκανα στρατό...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Φίλε meco, στην 124ΠΒΕ κατατάχτηκες και εκπαιδεύτηκες με την υποστήριξη του πληροφοριακού συστήματος που έφτιαξα με την ομάδα μου όταν ήμουν Σ.Σμίας ΑΠ-ΗΥ εκεί......
.....Μετά από 2 μήνες στο ΓΕΑ (στρογγυλές 200 ώρες σκοπιά, χώρια τα ολοήμερα μαγειρεία με ειδικότητα λαντζέρη ), πίσω στην 124ΠΒΕ μαζί.....Χε χε ευτυχώς που είχε ένα bugάκι το προγραμματάκι σας και με τη συνδρομή του χειριστή του ηλεκτρονικού υπολογιστή, κατάφερα να πάω στην 1η Μοίρα αντί στη 3η...
Όσο για το ΓΕΑ ήσουν και εσύ ΚΜΗ-της, ε???
Εγώ έκλεισα 190 ώρες σκοπιά στο ΓΕΑ αλλά εμείς δεν κάναμε μαγειρεία.
Τον Τιτόνη τον πρόλαβες εκεί, έτσι δεν είναι? Στο ΓΕΑ μπορεί να έπηξα από τις σκοπιές, αλλά έριξα απίστευτο γέλιο!!!! -
Ο χρήστης fac έγραψε:
Παρουσιάστηκα με κάμποσους μήνες καθυστέρηση (λιποτάκτης δηλαδή)Ανυπότακτος είσουν. Λιποτάκτης είσαι εάν παρουσιαστείς και μετά 'την κάνεις'.
Στρατιωτικό λεξικό: http://skopia.digitalrice.com/leksiko.asp
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΑΥΛΩΝΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 1996, ΣΕΙΡΑ 243. ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ. ΕΚΑΝΑ 12 ΜΗΝΟ ΛΟΓΩ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ. ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ. ΑΣΣΗΡΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΥΡΟΒΟΛΗΤΗΣ LEOPARD.
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΕΝΑ. ΩΡΑΙΟ ΜΑΡΑΦΕΤΙ ΤΟ ΑΡΜΑ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΕΙΣ.Γειά σού ρέ τιμημένε Π.Α.Μ.Α.-Leo!!!
90 ΣΤ,Αυλώνα,Πυροβολητής Λέοπαρντ( 1-GR τότε),μέ μία καί μοναδική μετάθεση στό Λιτόχωρο Πιερείας.
Περάσαμε δύσκολες μέρες μέ τήν επιφυλακή(λόγω τής εισβολής στό Ιράκ),μέ κάτι υπηρεσίες νά φτάνουν καί τίς 27'μέσα'-ΜΙΑ 'εξω ,Με αποτέλεσμα μέχρι νά απολυθώ να έχω περόπου ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ώρες υπηρεσίας.
Ιστορίες ΤΡΕΛΛΑΣ,άπειρες.Δέν πιστεύω νά χωράει τόσο πράμα τό φόρουμ.
Φυσικά υπηρέτησα δεκαοχτάμηνο,κάι απολύθηκα έχωντας χάσει οχτώ μέρες άδεια 'μικράς διάρκειας' -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Εκεί είχαμε F16. Βαρέθηκα να τα βλέπω. Όταν έκαναν όμως νυχτερινές πτήσεις, η φάση της απογείωσης ήταν ΦΟΒΕΡΗ!!!!Φαντάζομαι θα λές αυτό τω ωραίο χρωματάκι στην εξάτμιση του F-16. Που να δεις το after burner στα δικινητήρια Phantom βραδάκι θα πάθεις πλάκα. Ωραίο χαβαλέ είχε όταν μας έκαναν για ασκήσεις προσβολή του αεροδρομίου και έκαναν κάτι ταχείες διελεύσεις όπου σφύριζε ο τόπος.
-
Ανυπότακτος είσουν. Λιποτάκτης είσαι εάν παρουσιαστείς και μετά 'την κάνεις'.
Δεν ξέρω πως λέγεται, αυτό που έγινε ήταν πως όταν εξαντλήθηκαν τα 10 χρόνια της αναβολής μου και ήθε η μέρα κατάταξης εγώ δεν πήγα, αλλά παρουσιάστηκα 8 μήνες αργότερα. Στο διάστημα αυτό με αναζήτησαν στο πατρικό μου σπίτι αλλά φυσικά δεν με βρήκαν. Όταν παρουσιάστηκα μου ανακοίνωσαν (προφορικά...) ότι θα έκανα 2 μήνες παραπάνω για κάθε μήνα που καθυστέρησα. Προς το τέλος της της θητείας μου όμως έγινα προστάτης και τελικώς υπηρέτησα μόνο 17 μήνες συνολικά...
Α, και για να μην παίζω το θύμα, στο Καστελλόριζο έκανα το καλύτερο κομμάτι της θητείας μου: μόνος μου με πολιτικά και μούσια, έμενα σε σπίτι που πλήρωνε η αεροπορία, ψάρευα όλη μέρα και η μοναδική μου δουλειά ήταν να φροντίζω για την μία και μοναδική πτήση της Ολυμπιακής κάθε Κυριακή. Τα μόνα κακά ήταν ότι επί 6,5 μήνες δεν πήρα ούτε μια μέρα άδεια από το νησί - όταν είσαι μόνος σου περιμένεις τον αντικαταστάση σου όπως οι λεγεωνάριοι στον Αστερίξ - και βεβαίως η μια βδομάδα της κρίσης των Ιμίων όπου ... άστα
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εκεί είχαμε F16. Βαρέθηκα να τα βλέπω. Όταν έκαναν όμως νυχτερινές πτήσεις, η φάση της απογείωσης ήταν ΦΟΒΕΡΗ!!!!
Φαντάζομαι θα λές αυτό τω ωραίο χρωματάκι στην εξάτμιση του F-16. Που να δεις το after burner στα δικινητήρια Phantom βραδάκι θα πάθεις πλάκα. Ωραίο χαβαλέ είχε όταν μας έκαναν για ασκήσεις προσβολή του αεροδρομίου και έκαναν κάτι ταχείες διελεύσεις όπου σφύριζε ο τόπος.
Ναι αυτό λέω
Έχω δει από fantom από Α7 και από F16. To Phantom είναι άλλη φάση. Νομίζω (δεν είμαι απόλυα σίγουρος) οτι είναι το γρηγορότερο αεροπλάνο-και από το F16, που έχουμε αυτή τη στιγμή. Τώρα πια όμως, τα χρησιμοποιούμε μόνο για φωτογραφικά. -
Nα το προχωρησω λιγο
Αναφερετε εμπειριες σας απο οδηγηση STEYR,ΡΕΟ,τζιπακια Μερσεντες και καναδεζες παλιες και τις καινουριες τις αυτοματες τις Μερσεντες!
Οσοι απο εσας οδηγησατε...για να ταιριαζει κ λιγο με το υφος του φορουμ! -
Ο χρήστης pastri έγραψε:
...Μετά τη βασική εκπαίδευση στο ΚΕΒΟΠ (Χαϊδάρι) για εκπαίδευση στα αντιαρματικά του πεζικού. Τόση σκοπιά και αγγαρεία μαζεμένες σε τόσο λίγο χρόνο (6 εβδομάδες) δεν είδα στην υπόλοιπη θητεία. Παρότι στην Αθήνα το σπίτι μου το είδα τέσσερις φορές στον ενάμιση μήνα!
...Δεν πρέπει να σε πρόλαβα
224 93Γ Στο ΚΕΒΟΠ Λόχος ΠΑΟ,
Α.Μ. Στην Πύλη 4 έξω 1 μέσα, εξοδούχος από τις 15:00 και διανυκτέρευση, από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Χε χε ευτυχώς που είχε ένα bugάκι το προγραμματάκι σας και με τη συνδρομή του χειριστή του ηλεκτρονικού υπολογιστή, κατάφερα να πάω στην 1η Μοίρα αντί στη 3η...Δεν ήταν bug ήταν feature Χωρίς πλάκα, τα functional requirements ήταν να είναι η ανάθεση τελείως τυχαία (στην πρώτη έκδοση ήταν ψευδοτυχαία και το είχαν πάρει είδηση ) και χωρίς δυνατότητα επέμβασης, αλλά αν ακύρωνες αρκετές φορές την εγγραφή που έβαζες κάποια στιγμή θα εμφανιζόταν η ΜΕΝ που ήθελες...
Όσο για το ΓΕΑ ήσουν και εσύ ΚΜΗ-της, ε???
Εγώ έκλεισα 190 ώρες σκοπιά στο ΓΕΑ αλλά εμείς δεν κάναμε μαγειρεία.
Τον Τιτόνη τον πρόλαβες εκεί, έτσι δεν είναι? Στο ΓΕΑ μπορεί να έπηξα από τις σκοπιές, αλλά έριξα απίστευτο γέλιο!!!!Ναι, αυτή τη βλακώδη δίμηνη 'εκπαίδευση' που κάναμε (δεν ξέρω αν στην εποχή σου συνεχίζατε να κάνετε Cobol ή την είχε καταργήσει ο νέος διοικητής) με μόνο σκοπό να 'ξεφορτώνουμε' τους παλιούς και να 'δίνουμε υπηρεσίες' στη Μοίρα ΓΕΑ Αν δεν έκανες πάντως λαντζέρης, έχασες τη μάχη με το λάστιχο ενάντια στις λαμαρίνες Τρόμος και φόβος: η ομελέττα
Ο δε Τιτώνης θεός: 'Και δε μου λες ρε , πόσους τρόπους έχουμε να κάνουμε στο Word ?'
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Nα το προχωρησω λιγοΑναφερετε εμπειριες σας απο οδηγηση STEYR,ΡΕΟ,τζιπακια Μερσεντες και καναδεζες παλιες και τις καινουριες τις αυτοματες τις Μερσεντες!
Οσοι απο εσας οδηγησατε...για να ταιριαζει κ λιγο με το υφος του φορουμ!Στο φυλάκιο που ήμουν είχαμε μία καναδέζα με φορτωμένο κλωβό τηλεπικοινωνιακού συστήματος. Δεν είχε κινηθεί ΠΟΤΕ, αφού είχε πασάλους δε δέστρες γυρω-γύρω για να κρατάνε οι κεραίες. Επρεπε όμως να την βάζουμε μπροστά 2-3 φορές την εβδομάδα. Εκαιγε τον άμπακα!!! Με 1 ώρα λειτουργίας ήθελε 1 (στρατιωτικό) μπετόνι βενζίνης.
Επίσης υπήρχε και ένα Mercedes τζιπακι μόνο για 2 μήνες, αλλά δεν υπήρχε οδηγός!!! Ειδικότητα εννοω.... Ήταν ΜΟΝΟ για έκτακτες ανάγκες του φυλακίου και το οδηγούσα μόνο εγώ. Πήγαινα στα γύρω χωριά για νερό , προσωπικές προμήθειες και εννίοτε το καλοκαίρι για μπάνιο στη θάλασσα. Ευκολοδήδητο αλλά ποτέ δεν έκανα καμμία υπερβολή. Μετά από 2 μήνες μας το πήραν γιατί υπήρχε κανένας οδηγός να στείλουν. -
ΜΑΡΤΙΟΣ '92
ΣΕΙΡΑ 217
ΣΕΜ(ΣΠΑΡΤΗ)
ΟΔΗΓΟΣ ΑΡΜΑΤΟΦΟΡΕΑ-ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ-ΕΙΔΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΗΡΕΤΩ................... -
96Α ΕΣΣΟ ή αλλιώς 240. Παρουσιάστηκα στην Άρτα, Ειδικότητα Φαρμακοποιός (αποδείχθηκε αποθηκάριος, βαφέας), μετά 10 μήνες Λάρισα 4 μήνες Θεσσαλονίκη σε φαρμακαποθήκες του ΕΣ.
Στην Λάρισα (1η Στρατιά) πέσαμε είχαμε 2 ατυχίες. Η μονάδα μετακόμιζε σε κατι στάβλους του Ιππικού από το 1900 και είχαμε έναν πολυτεχνίτη φαντάρο (βάφω, χτίζω, όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω) και 4 μήνες ρίχναμε τσιμέντα, βάφαμε, φτιάχναμε ότι μπορείτε να φανταστείτε με το δέλεαρ μιας άδειας.
Στην Θεσσαλονίκη 5 φαντάροι όλοι κι όλοι, αν ένας έπαιρνε άδεια οι άλλοι εμπλοκή, συνέχεια μέσα.
Στα Ίμια ήμασταν στο κέντρο και δεν πήραμε χαμπάρι τίποτα. Το γεγονός ότι έφυγαν σε ένα βράδυ όλοι οι γιατροί της 239 ήταν βεβαια μια ένδειξη ότι κάτι έγινε αλλά που μυαλό στους ψάρακες.
Είχαμε όμως πολύ καλές στιγμές με φίλους που ακόμη βρισκόμαστε, παρ' όλο το παράπονο... -
Μία παρατήρηση :
Mήπως αυτό που συμβαίνει είναι ΛΑΘΟΣ ????
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ , ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Αναφέρονται στοιχεία ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ
Προτείνω το ΚΛΕΙΔΩΜΑ και την ΔΙΑΓΡΑΦΗ των δημοσιεύσεων.
ΑΜΕΣΑ !!!!!!!!!!
Αποστόλης.
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΡΑΤΑ !!!