Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρ'ολίγο ατύχημα, και προβληματισμοί
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παρ'ολίγο ατύχημα, και προβληματισμοί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    59
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Προσπέρασμα απο τα δεξιά δεν υπάρχει!!!!!!!!!!!!!
      Και στην κίνηση επιτρέπεται μόνο όταν η κυκλοφορία γίνεται σε στοίχους δηλαδή είναι σταματημένα.

      Κ.Ο.Κ
      Aρθρo 17

      Πρoσπέρασμα - Kυκλoφoρία σε στoίxoυς

      1. To πρoσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Kατ' εξαίρεση, τo πρoσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν o πρoπoρευόμενoς oδηγός έxει δώσει σήμα ότι πρoτίθεται να στρίψει αριστερά και έxει μετακινήσει τo όxημα ή τα ζώα τoυ πρoς την πλευρά αυτήν.

      Οπότε αμα έπεφτες πάνω του θα πλήρωνες τις ζημιές χωρίς καμία δικαιολογία.

      Όποιος θέλει τον Κ.Ο.Κ υπάρχει στο υπουργείο Δ.Τ

      http://www.ydt.gr/main/Attachments/Attachment10136_KOKZ.zip

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης PG220 έγραψε:
        Και στην κίνηση επιτρέπεται μόνο όταν η κυκλοφορία γίνεται σε στοίχους δηλαδή είναι σταματημένα.

        Νομίζω πως όταν λέει 'στοίχους' εννοεί αυτό που λέμε εμείς 'λωρίδες' και όχι μόνο όταν η κίνηση έχει σταματάσει. Για την ακρίβεια, σε αστικό δρόμο με λωρίδες δεν υπάρχει 'προσπέρασμα', όπως ορίζεται π.χ. σε δρόμο με διακεκομμένη ανάμεσα στα δύο ρεύματα, απλά αλλάζεις λωρίδα και πας πιο γρήγορα από το άλλο αυτοκίνητο.

        Και τέλος, το προσπέρασμα από δεξιά επιτρέπεται όταν ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος έχει βγάλει αριστερό φλας για να δείξει την πρόθεσή του να στρίψει αριστερά σε κάθετο δρόμο. Το δύσκολο σε αυτή την περίπτωση είναι να καταλάβεις ότι όντως θέλει να στρίψει και όχι π.χ. να προσπεράσει κάποιο εμπόδιο στη δεξιά πλευρά του δρόμου, οπότε το καλύτερο είναι να περιμένεις να μειώσει πολύ ταχύτητα (σχεδόν να σταματήσει) πριν επιχειρήσεις να προσπεράσεις και όχι όπως κάνουν οι περισσότεροι που μόλις μετακινηθείς σε μια άκρη σου χώνουν τη μούρη τους με τσαμπουκά για να προσπεράσουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pg220 last edited by

          Ναι,δεν είναι απαραίτητο να είναι σταματημένα,απλά να έχει κίνηση και το ένα αμάξι να είναι πολύ κοντά στο άλλο.
          Δηλαδή σε γραμμή (στοίχο).
          Όσο για το αν είσαι σε πόλη ή αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει διαφορά,σε συνθήκες κανονική κυκλοφορίας το προσπέρασμα απο δεξια απαγορεύεται.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            Γι'αυτό λένε ΚΡΑΤΑΤΕ τις αποστάσεις! Όταν είσαι κολλημένος πίσω από τον προπορευόμενο (ειδικά αν έχει ογκώδες όχημα) δεν έχεις ορατότητα. Δε μπορείς να δεις αν θα του πεταχτεί κάτι μπροστά (άρα αν θα επιχειρήσει ελιγμό αποφυγής), δε μπορείς να δεις αν μπροστά του υπάρχει λακκούβα, πεζός κλπ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geko last edited by

              Ωραία, κανείς δέν είπε ότι επιτρέπετε το προσπέρασμα απο δεξιά, όταν όμως επιτρέπετε η κυκλοφορία σε στοίχους και απλά συνεχίζεις να κινήσαι γραμμικά, τότε πού είναι η προσπέραση??

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Y
                yandr last edited by

                Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
                Δε μπορεις να φανταστεις τη νευρα μου δημιουργηθηκαν οταν ειδα το post του yadr...

                Καταρχήν είναι yandr.

                Κατά δεύτερον εμμένω στις απόψεις μου αλλά δεν θα δώσω συνέχεια, αφού νομίζω ο καθένας μπορεί να κρίνει μόνος του. βάζω στοίχημα πάντως ότι η 'κότα' θα αντέδρασε με σκέψη του στυλ 'τον μ.... παραλίγο να σκοτωθεί'. Αυτό αρκεί για μένα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dartman1980 last edited by

                  Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                  Αντώνη, πάντοτε να έχεις κάτι στο μυαλό σου όταν κινείσαι μαζί με άλλους στο δρόμο:

                  Ο Άλλος δεν ξέρει πόσο καλός ή κακός οδηγός είσαι, ούτε είναι απαραίτητα ικανός να σε 'ψυχολογήσει'

                  Επομένως θα πρέπει πάντα να είσαι σε επιφυλακή για τις όποιες αντιδράσεις.

                  Επέτρεψε αυτή την συμβουλή από κάποιον που είναι 12 χρόνια μεγαλύτερός σου και οδηγεί πολλά περισσότερα.

                  Φυσικα και ειναι δεκτη !!!

                  Ξερεις εχει μεγαλη σημασια οταν κατι γινεται καλοπροαιρετα !!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dartman1980 last edited by

                    Ο χρήστης yandr έγραψε:

                    Καταρχήν είναι yandr.

                    Κατά δεύτερον εμμένω στις απόψεις μου αλλά δεν θα δώσω συνέχεια, αφού νομίζω ο καθένας μπορεί να κρίνει μόνος του. βάζω στοίχημα πάντως ότι η 'κότα' θα αντέδρασε με σκέψη του στυλ 'τον μ.... παραλίγο να σκοτωθεί'. Αυτό αρκεί για μένα.

                    Ειναι γνωστο οτι ποτε δε δινω συνεχεια σε κοντρες στις οποιες ο χ,y δε καταλαβαινει αλλα λεει οτι του ρθει στο μυαλο χωρις κανενα λογο και ετσι θα πραξω για ακομη μια φορα!
                    Να σαι καλα και κατσε σκεψου λιγο καλητερα!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gskarmou last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:

                      Ðáñåðéðôüíôùò ç ÷ñÞóç ôùí üðïéùí ôÝôïéùí ïõóéþí âïçèÜ óôçí êáèõóôÝñçóç ôçò åêóðåñìÜôùóçò êáé áýîçóç ôçò êéíçôéêüôçôáò /áðïäïôéêüôçôáò óôçí óåîïõáëéêÞ ðñÜîç .
                      Åßíáé áñêåôÜ ëüãïò ãéá îåêßíçìá ,ìçí îå÷íÜìå Üëëùóôå üôé ï óõãêåêñéìÝíïò ôïìÝáò åßíáé ç ðçãÞ ðïëëþí

                      Áõôü åßíáé Ýíáò ðïëý ìåãÜëïò ìýèïò. ÁðëÜ ìåéþíïõí ôéò áíáóôïëÝò. Ôç óåîïõáëéêÞ áíôï÷Þ êáé ëåéôïõñãßá äåí ôç âåëôéþíïõí êáèüëïõ. Ôï áíôßèåôï ìÜëéóôá.

                      Tá äñïýí óáí ôï áëêïüë, êáèõóôåñïýí ôçí åêóðåñìÜôùóç, ç êïêáßíç áíåâÜæåé ãåíéêüôåñá ôï ßäéï êáé ôá ÷çìéêÜ áíÜëïãÜ ôïõò.Óáí ôï íßôñï áðüäïóç ìå çìåñïìçíßá ëÞîåùò êáé ãéá íá ìçí ìðåñäåõôïýìå ìéëÜù ãéá Üôïìá åöåôæÞäåò ïðüôå ç üðïéá êñéôéêÞ ðñÝðåé íá ëÜâåé êáé ôïí ðáñÜãïíôá ôçò áíáóöÜëåéáò ðïõ ôïõò äéáêáôÝ÷åé ôïõëÜ÷éóôïí óôï óõãêåêñéìÝíï èÝìá

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        predator last edited by

                        Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                        ...σαν το αλκοόλ, καθυστερούν την εκσπερμάτωση...

                        τι εγινε ρε παιδια ??
                        εχει αλλαξει η συσταση του αλκοολ τον τελευαιο καιρο και δεν το μαθαμε ???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gskarmou last edited by

                          Ç óýóôáóç ôïõ áëêïüë Ý÷åé áëëÜîåé ðïëý ...ðñïò êáýóéìï ìåñßá

                          Ç êáôáóôáëôéêÞ åðßäñáóç ôïõ áëêïüë óôïí åðßìá÷ï ôïìåá ôïõ óå÷ äßíåé
                          ÷ñïíéêÞ áíÜóá óôïí Ý÷ïíôá êáôáíáëþóåé êÜðïéåò ðïóüôçôåò .Ôþñá ãéá ôçí ðïéüôçôá åßíáé

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 2
                            224-v last edited by

                            Δηλαδή για να καταλαβω, στην περίπτωση που κάποιος πηγαίνει στην αριστερή στην Κηφισισας και σχετικά αργά κανείς δεν θα πρέπει να τον προσπερνα!!!!!????. θα πάει ''καροτσάκι'' δηλαδή όλη την κυκλοφορία του δρόμου???? Δεν νομίζω οτι αυτό μπορεί να εφαρμοσθεί πουθενά στον κόσμο!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Για να σκεφτώ...
                              Είμαι στη δεξιά, βγαίνω στην αριστερή και περνάω αυτόν που πάει αργά μπροστά μου, κι αμέσως μετά υπάρχει ένας στην αριστερή που πάει επίσης αργά. Όταν τον περνάω από δεξιά δεν κάνω παράνομο προσπέρασμα, απλά επιστρέφω στη λωρίδα που είχα πριν το προσπέρασμα!

                              Μην προσπαθείτε να τραβήξετε την τυπικότητα στα όρια. Αλλιώς θα φτάσουμε πραγματικά στα άκρα. Πχ είμαι στην δεξιά και βγαίνω στην αριστερή και είσαι υποχρεωμένος να με αφήσεις γιατί έρχομαι από δεξιά κι έχω προτεραιότητα! Μην γελάτε, ισχύει στην Γαλλία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilios last edited by

                                Ο χρήστης TGD έγραψε:
                                Για να σκεφτώ...
                                Είμαι στη δεξιά, βγαίνω στην αριστερή και περνάω αυτόν που πάει αργά μπροστά μου, κι αμέσως μετά υπάρχει ένας στην αριστερή που πάει επίσης αργά. Όταν τον περνάω από δεξιά δεν κάνω παράνομο προσπέρασμα, απλά επιστρέφω στη λωρίδα που είχα πριν το προσπέρασμα!

                                Μην προσπαθείτε να τραβήξετε την τυπικότητα στα όρια. Αλλιώς θα φτάσουμε πραγματικά στα άκρα. Πχ είμαι στην δεξιά και βγαίνω στην αριστερή και είσαι υποχρεωμένος να με αφήσεις γιατί έρχομαι από δεξιά κι έχω προτεραιότητα! Μην γελάτε, ισχύει στην Γαλλία.

                                Παιδιά, το έχουμε μπερδέψει πολύ το θέμα...

                                Συμφωνώ, πέρα από την τυπικότητα της υπόθεσης το βασικό μέσα στην πόλη είναι να υπάρχει συνεχής ροή της κυκλοφορίας. Μερικοί μου λένε ότι οδηγάω σαν τρελός μέσα στην πόλη, επειδή δεν διστάζω να αλλάξω λωρίδα (πάντα αφήνοντας περιθώρεια) όταν τους βλέπω μαζεμένους όλους αριστερά, για παράδειγμα. Εγώ αντιτείνω ότι συμβάλω στην μείωση του κυκλοφοριακού, με το να οδηγώ σαν να έχω μηχανάκι.

                                Από την άλλη απαιτείται και λίγη κοινή λογική. Στην Κηφισίας, που αναφέρθηκε ως παράδειγμα, μπορεί κάποιος να έχει μείνει αριστερά γιατί θέλει να στρίψει στο φανάρι του Υγεία, και αυτό μπορεί να το έχει κάνει 2 χιλιόμετρα πριν γιατί φοβάται ότι δεν θα προλάβει λόγω κίνησης. Το να του κολλάμε και να του κορνάρουμε είναι τουλάχιστον βλακεία.

                                Απλώς -επαναλαμβάνω- λίγη 'εμπάθεια' (με την ψυχολογική έννοια της λέξης) με τους άλλους οδηγούς δεν βλάπτει. Προσπαθείστε να μπείτε στο μυαλό τους για λίγο. Θα είμαστε όλοι και ταχύτεροι και πιο ασφαλείς.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pg220 last edited by

                                  Για να σκεφτώ...
                                  Είμαι στη δεξιά, βγαίνω στην αριστερή και περνάω αυτόν που πάει αργά μπροστά μου, κι αμέσως μετά υπάρχει ένας στην αριστερή που πάει επίσης αργά. Όταν τον περνάω από δεξιά δεν κάνω παράνομο προσπέρασμα, απλά επιστρέφω στη λωρίδα που είχα πριν το προσπέρασμα!

                                  Επιστρέφεις μεν στη λωρίδα σου αλλά δεν μπορείς να τον περάσεις,είναι παράνομο.
                                  Μην προσπαθήτε να βρείτε παραθυράκια,ο ΚΟΚ το λέει ρητώς.
                                  Βέβαια και εγώ περνάω μερικές φορές απο δεξιά αλλά δε νιώθω ασφάλεια γιατί αν συμβεί κάτι θα πληρώνω εγώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geko last edited by

                                    Συμφωνώ, ο ΚΟΚ είναι σαφέστατος, και πιο συγκεκριμένα άρθρο 17, παράγραφος 8γ γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α΄ της παρούσας παραγράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, παραμένει εφαρμόσιμη.

                                    Αυτό δέν είναι προσπέραση! Το να κινείσαι στη λωρίδα σου δέν θεωρείται προσπέραση, εννοείται ότι ο δρόμος έχει τουλάχιστον δύο λωρίδες ανα κατεύθυνση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pg220 last edited by

                                      Ναι αλλά το 8α) είναι λίγο μπερδεμένο

                                      1. α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρxoυν δύo τoυλάxιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoxές και τρεις εκτός αυτών, διαxωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίxoυς).

                                      Τι εννοεί παράλληλες σειρές (στοίχους);
                                      Η δική μου ερμηνεία είναι οτι μπορείς να περάσεις απο τα δεξιά μόνο όταν το επιβάλλει η κυκλοφορία,δηλαδή έχει κίνηση με μεγάλες ουρές και η μία λωρίδα κινείται πιο γρήγορα απο την άλλη και έτσι δε μπορείς να μην περάσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geko last edited by

                                        Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                                        Τι εννοεί παράλληλες σειρές (στοίχους);

                                        Παράλληλες σειρές εννοεί την κυκλοφορία σε λωρίδες, εκεί λοιπόν όταν κινήσαι και δεν αλλάζεις λωρίδα δέν θεωρείται προσπέραση, σύμφωνα με τον ΚΟΚ.

                                        και η μία λωρίδα κινείται πιο γρήγορα απο την άλλη και έτσι δε μπορείς να μην περάσεις.

                                        Αυτο φίλε απο που το κατάλαβες; Πού γράφει για ρυθμό κίνησης;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pg220 last edited by

                                          Ο χρήστης geko έγραψε:

                                          Τι εννοεί παράλληλες σειρές (στοίχους);

                                          Παράλληλες σειρές εννοεί την κυκλοφορία σε λωρίδες, εκεί λοιπόν όταν κινήσαι και δεν αλλάζεις λωρίδα δέν θεωρείται προσπέραση, σύμφωνα με τον ΚΟΚ.

                                          και η μία λωρίδα κινείται πιο γρήγορα απο την άλλη και έτσι δε μπορείς να μην περάσεις.

                                          Αυτο φίλε απο που το κατάλαβες; Πού γράφει για ρυθμό κίνησης;

                                          Μάλλον έχεις δίκαιο.
                                          Ακόμη και έτσι να είναι όμως μιλάει για κατοικημένες περιοχές που το όριο είναι 50χμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geko last edited by

                                            Ισχύει οπουδήποτε υπάρχουν λωρίδες κυκλοφορίας, επιπλέον σε άλο σημείο τονίζει ότι τα βραδυπορούντα οχήματα πρέπει να καταλαμβάνουν το δεξίο τμήμα του δρόμου. Αν ο αριστερά βρισκόμενος πάει σαν χελώνα και η δεξιά είναι ελεύθερη δεν έχεις καμία δουλειά να κάνεις ελιγμό για να περάσεις, αν είσαι στη δεξιά εννοείται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 3 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr