-
Στατιστικο: εδω και 1+ χρονο που εχω την Alfa, το 90% των γυναικων (και ναι μιλαμε για περισσοτερες απο 10 γυναικες) που εχουν μπει μεσα εχουν πει τα καλυτερα Και μιλαμε και για περιπτωσεις που το αμαξι ηταν λες και μολις γυρισε απο το Ακροπολις (ναι θα ηθελα ) Δεν μπορουσες να καταλαβεις το χρωμα απο την βρωμα.
-
Δεν μπορώ να πω... και η γυναίκα μου, εκτίμησε το κόκκινο χρώμα της ALFA, και το μοντέρνο εσωτερικό, και την ωραία της... αλλά τα προβλήματα άρχισαν όταν ξεκίνησα να μαζί της, στις στροφές... Εκεί άρχισε και η γκρίνια...
Καλά λένε ότι δεν μπορείς να έχει 2 γυναίκες ταυτόχρονα...
-
Ααααα, παιδιά εγώ (που είμαι ακόμα ελεύθερο πουλί ) περνάω πρώτα την υποψήφια σύντροφό μου από το τεστ του στροφιλικίου. Βρίσκω μια πρόφαση να την πάω σε κάποιο σημείο με στροφές, αρχίζω τα 'περάσματα' και κόβω αντιδράσεις. Αν μου πει 'πώς πας έτσι' ή 'φοβάμαι, πήγαινε πιο σιγά' πατάω το πλήκτρο 'Eject' Η πιο ωραία ατάκα που μου έχει πει κοπέλα σε αυτό το τεστ είναι 'φοβάμαι αλλά μου αρέσει κιόλας'.
Μήπως το κάναμε λίγο 'Γυναίκες και Άλφα 147' εδώ μέσα;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μήπως το κάναμε λίγο 'Γυναίκες και Άλφα 147' εδώ μέσα;
Και τι περίμενες από ρεμάλια σας εσάς;!;
Αλφάκηδες... τσκ, τσκ, τσκ...
-
Αλήθεια, υπάρχουν στο topic μας γυναίκες ιδιοκτήτες 147; Γιατί στο δρόμο βλέπω ουκ ολίγες
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχουν στο topic μας γυναίκες ιδιοκτήτες 147;Αντώνηηηη!
Πες της να αρχίσει να γράφει στο φόρουμ! -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Και τι περίμενες από ρεμάλια σας εσάς;!;
Πυρ, γυνη και θαλασσα (και Alfa). Η αγαπη προς καθετι ομορφο, συναρπαστικο και θυληκο ειναι εμφυτη
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Α, και ένα ακόμα επιχείρημα υπέρ της 147 που ξέχασα να αναφέρω: Αρέσει πολύ στις γυναίκες!Aυτό όντως είναι ένα πολύ σημαντικό επιχείρημα και κίνητρο για να επιλέξεις αυτοκίνητο...
-
Για σε όλους
Ακουστέ ένα κουφό
Εδώ και τέσσερις μέρες έβαλα στην 147 ελathria ehbach εχο λαστιχα 215/45/17
Από τότε ναι μεν το αυτοκίνητο έγινε πιο κούτσουρο αλλά ως εκ μαγείας εξαφανίσθηκα σχεδόν όλοι η τριγμοί που είχε ειδικά αυτός στην μεσαία κολόνα από την μεριά του οδηγού
Για πέστε ρε πεδία τι μπορεί να έγινε γιατί εγώ δεν βρίσκω καμία απάντηση -
Ο χρήστης alfa147 έγραψε:
Για σε όλους
Ακουστέ ένα κουφό
Εδώ και τέσσερις μέρες έβαλα στην 147 ελathria ehbach εχο λαστιχα 215/45/17
Από τότε ναι μεν το αυτοκίνητο έγινε πιο κούτσουρο αλλά ως εκ μαγείας εξαφανίσθηκα σχεδόν όλοι η τριγμοί που είχε ειδικά αυτός στην μεσαία κολόνα από την μεριά του οδηγού
Για πέστε ρε πεδία τι μπορεί να έγινε γιατί εγώ δεν βρίσκω καμία απάντησηκαποια ιδιοσυχνοτητα αλλαξε και δεν συντονιζει
-
Φιλε μου τωρα σοβαρα περιμενεις εξηγηση για τις ιδιοτροπιες της 'ντιβας' μας. Ειναι σαν να προσπαθεις να καταλαβεις (με το απλο αντρικο σου μυαλο ) το μυαλο μιας γυναικας!! ΧΑ!ΧΑ!
Σοβαρα τωρα, μου κανει εντυπωση γιατι το προβλημα στις κολωνες σχετιζεται με ελλατωματικα κλειστρα. Ειναι πιθανον να αλλαξε η συχνοτητα συντονισμου (με την αλλαγη των ελατηριων) με συνεπεια να εξαφανιστηκαν οι τριγμοι απο αυτο το σημειο, απο αυτο το σημειο επαναλαμβανω γιατι δεν ξερεις που μπορουν να εμφανιστουν
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
καποια ιδιοσυχνοτητα αλλαξε και δεν συντονιζει
Συμφωνώ αλλά σκεφτείτε και την παρακάτω παράμετρο:
Όταν αλλάξαμε τα ελατήρια στη Sud με τρίποντα Eibach ξαφνικά έγινε πιο άνετη στην πόλη! Αυτό που συνέβη ήταν ότι πλέον το αυτοκίνητο πήγαινε -όπως λέω- 'πάνω στα ελατήριά του', δηλαδή στις μικρές εγκάρσιες ανωμαλίες μόνο το άνω -προοδευτικό- τμήμα του ελατηρίου λειτουργούσε. Βάζω στοίχημα ότι και τα ελατήρια που έβαλες είναι προοδευτικής επαναφοράς. Μ'αυτό τον τρόπο το πλάτος της ταλάντωσης περιορίζεται αισθητά.
Το μόνο κακό είναι ότι δεν βγαίνουν σε πιο 'λογικά' μεγέθη, π.χ. 20mm χαμήλωμα. Θεωρώ τα 30mm ή παραπάνω κάπως υπερβολικά για τους δρόμους/χωράφια που έχουμε...
-
Ερώτηση:
Σε 156 μετά από ταξίδι 1500 χιλιομέτρων, βγήκε με διαλυμένα πίσω τακάκια που διέλυσαν και τους δίσκους. Στο service του είπαν ότι δεν έχει σένσορα για τα πίσω τακάκια παρά μόνο για τα μπροστά. Ετσι δεν μπορούσε να διαγνώσει την φθορά. Συμβαίνει το ίδιο και στην 147? -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ερώτηση:
Σε 156 μετά από ταξίδι 1500 χιλιομέτρων, βγήκε με διαλυμένα πίσω τακάκια που διέλυσαν και τους δίσκους. Στο service του είπαν ότι δεν έχει σένσορα για τα πίσω τακάκια παρά μόνο για τα μπροστά. Ετσι δεν μπορούσε να διαγνώσει την φθορά. Συμβαίνει το ίδιο και στην 147?Ναί,έτσι είναι. Μόνο μπροστά αισθητήρες.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αλήθεια, υπάρχουν στο topic μας γυναίκες ιδιοκτήτες 147;
Αντώνηηηη!
Πες της να αρχίσει να γράφει στο φόρουμ!Πω πω έχω να μπώ από 12/6 και τώρα τα είδα.
Το έχω δηλώσει και παλιότερα πως η φίλη μου έχει την 147 και ας πούμε πως γράφω έγώ για λογαριασμό της ! (δεν τη βλέπω για να γράφει εδώ)
Να σημειώσω πως όταν ήταν να αγοράσει αυτ/το πήγαινε για ένα 1.2 ή 1.4 μοντέλο περίπου στα 12.000-13.000 E (μάλλον για clio πήγαινε) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΝ 147 .
Ο έρωτας ήταν ακαριαίος και μέσα σε 2 μέρες είχαμε βρεθεί μέσα στην Alfa να κάνουμε test drive και σε 3 μέρες να την παραγγέλνει!!! -
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Πω πω έχω να μπώ από 12/6 και τώρα τα είδα.Είπα κι εγώ, τι έγινε αυτό το παλικάρι!
μέσα σε 2 μέρες είχαμε βρεθεί μέσα στην Alfa να κάνουμε test drive και σε 3 μέρες να την παραγγέλνει!!!
Άτυπος Alfa Virus σε καλπάζουσα μορφή δηλαδή! Ούτε χειρουργική μάσκα δε σώζει!
-
Ο χρήστης alfa147 έγραψε:
Για σε όλους
Ακουστέ ένα κουφό
Εδώ και τέσσερις μέρες έβαλα στην 147 ελathria ehbach εχο λαστιχα 215/45/17
Από τότε ναι μεν το αυτοκίνητο έγινε πιο κούτσουρο αλλά ως εκ μαγείας εξαφανίσθηκα σχεδόν όλοι η τριγμοί που είχε ειδικά αυτός στην μεσαία κολόνα από την μεριά του οδηγού
Για πέστε ρε πεδία τι μπορεί να έγινε γιατί εγώ δεν βρίσκω καμία απάντησηΟ θόρυβος προέρχεται από την πίσω ανάρτηση(και'γω δεν το πίστευα όταν το ανακάλυψε ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός που το είχαμε πάει για αυτό το θόρυβο,απ'την μεριά του συνοδηγού και πίσω, τον οποίο και εξάλειψε σε ένα ποσοστό γύρω στο 70%)καλά ε τι ακρίβεια στα λεγόμενά μου??
-
alfa 147 θελεις να μας πεις λεπτομερειες για τα ελατηρια?ποσο σου κοστισαν περιπου(αν επιτρεπεται...),και ποιος τυπος ειναι.Ευχαριστω
Εχετε παρατηρησει οτι οταν βγαζω το αντισπιν εκτος,τυχαινει πολλες φορες να σπινιαρει και φρεναρωντας αμεσως μετα,τα φρενα κανουν εκεινο το ''σκαλοπατι'' οπως οταν επαιμβαινει το asr μεσω του abs?Σας εχει συμβει?Δηλαδη παροτι εκτος λειτουργιας παει να επεμβει αλλα τελικα δεν το κανει.Αναβοσβηνει μαλιστα και το λαμπακι,παροτι ειναι ηδη αναμενο?
Ελπιζω να καταλαβατε τι θελω να πω, σημερα ειχα μια δυσκολη μερα οποτε ο εγκεφαλος λειτουργει σε safe mode... -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!
Γύρισα και εγώ, από Κρήτη μετά από ολιγοήμερες διακοπές μετά-βαφτίσεως του γιού μου.
147GR μας βάζεις δύσκολα.... Δεν το έχω προσέξει,Alfa147 πες μας για τα ελατήρια !!! αυτά που ρωτάει ο 147GR συν τα δικά μου:
με αμορτισέρ τι έκανες ;;; Χαμήλωσε καθόλου;; βρίσκει μπροστά ;;;
Εγώ παρόλο που το φρόντιζα το μπροστινο σποιλεράκι, το 'ξεσκισα' στη Κρήτη, τώρα από την μία πλευρά έχει κάνει κούρμπα... Να το βγάλω;;
Στις καινούργιες βάζουν διαφορετικό;;
Επίσης με δευτέρα και άμα αφήνω γκάζι κάτι μεταλλικό συντονίζει... από κάτω. -
Ο χρήστης TAGHeuer έγραψε:
Επίσης με δευτέρα και άμα αφήνω γκάζι κάτι μεταλλικό συντονίζει... από κάτω.Χμμμ... για ποδιά σε βλέπω κι εσένα. Βρήκες κάτω στην Κρήτη;
Alfa 147 forum