Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    smart for 2 (Νέο) VS smart for 2 (Παλιό - ΜΤΧΡ)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. smart for 2 (Νέο) VS smart for 2 (Παλιό - ΜΤΧΡ)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    109
    349
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
      στω οτι παρκαρεις καθετα το σμαρτ μπροστα απο ενα Hummer.
      Δεν θα προεξεχει ετσι δεν ειναι;

      Θα προεξέχει μισό ολόκληρο μέτρο το smart.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Scotch έγραψε:

        Ποιό είναι το κόμπλεξ? αν κάποιος παρκάρει κάθετα φταίει αυτός 100%, αυτός κάνει τη λαμακία, αυτός παρανομεί, αυτός ενοχλεί, οπότε...

        Το να γίνεται της πουτ@ν@ς από παρκαρισμένα μηχανάκια πάνω στο πεζοδρόμιο, πάνω στις διαβάσεις πεζών, πάνω στις ράμπες αναπήρων και οι υπεύθυνοι για την κατάσταση αυτή να ασχολούνται με το smart που έχει παρκάρει κάθετα σε σημείο που 1000% δεν ενοχλεί κανέναν, εγώ το βλέπω το τρελό κόμπλεξ. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι... πίστεψε με.
        Και παρεμπιπτόντως, δεν παρκάρω ποτέ κάθετα, Απλά σ' αυτό το μπουρδέλο που λέγεται Αθήνα με έχουν ενοχλήσει τόσα πολλά, αλλά smart που παρκάρει κάθετα ποτέ (και δεν είχα πάντα smart).
        Το να ασχολείται λοιπόν κάποιος με αυτό το θέμα όταν γίνονται Σόδομα και Γόμορρα... λυπάμαι αλλά για μένα είναι pure complex.

        Αυτή είναι η απάντησή σου? Ενοχλούν τα κάθετα παρκαρισμένα αλλά και άλλοι κάνουν καφρίλες.

        Ωραία νοοτροπία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • scotch
          scotch last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          Αυτή είναι η απάντησή σου? Ενοχλούν τα κάθετα παρκαρισμένα αλλά και άλλοι κάνουν καφρίλες.
          Ωραία νοοτροπία...

          Αυτό συμπέρανες από το post μου;
          Σπουδαία αντίληψη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad-max-13 last edited by

            πολυ περιεκτικα 8α πω το εξης και οποιος ειναι εξυπνος θα καταλαβει

            εχω μια celica TS και ηθελα σαν δευτερο αυτοκινητο να παρω ενα μικρο για μεσα στην πολη και για την δουλεια

            τελικα κατεληξα στο smart F2 παρολο τον εντονο αρχικο προβληματισμο
            **μετα απο 9 μηνες συμβιωσης δεν μετανιωνω ουτε στιγμη για την αγορα του **(εχει ηδη 20.000+ κμ)
            τελικα το αμαξι με εξυπηρετει οχι μονο μεσα στην πολη αλλα και εκτος...(2 φορες το γυρο της Πελλοπονησου, 2 ατομα με αποσκευες, για 2 εβδομαδες, νταλα καλοκαιρι) και μαλιστα πολυ οικονομικα...

            οσο για το παρκαρισμα στην πολη οποιος με συναντησει (ποτε 8α παμε για μπριζολες?) ας μου ζητησει να δει φωτογραφιες...

            ολα τα αλλα ειναι κουβεντα να γινεται και ειδικα οταν δεν εχουμε προσωπικη εμπειρια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης Scotch έγραψε:

              Aygo - 107 - C1. Φθηνότερα και καλύτερα από κάθε άποψη.

              Και το μεγαλύτερο μήκος του σου επιτρέπει να απολαμβάνεις για περισσότερη ώρα τις αρετές του!

              Σήμερα στον Πειραιά πάντως έκοβα βόλτες (μεταξύ άλλων) και με ένα Aygo για να βρω να παρκάρω. Μαντέψτε ποιος παρκάρισε μετά από αποτυχημένη προσπάθεια τόσο του aygo όσο και ενός atos που έσπευσε να δοκιμάσει αμέσως μετά.

              Σίγουρα το νέο smart μεγαλώνει αλλά ακόμα απέχει πολύ από το αμέσως μεγαλύτερο του. Αν δεν έχεις ανάγκη από την extra σειρά καθισμάτων χτύπα το χωρίς δεύτερη σκέψη.

              Όσο για το κάθετο παρκάρισμα διακρίνεται πράγματι μια διάχυτη καφρίλα, διακρίνεται όμως και ένα αστείρευτο κόμπλεξ. Δεν ξέρω τελικά ποιο ενοχλεί περισσότερο...

              +1
              Αν δεν ενοχλεί, δεν πα να είναι και ανάποδα παρκαρισμένο, δεν με πειράζει! Δηλαδή η μαντάμα που θα παρκάρει 30 πόντους από το πεζοδρόμιο είναι καλύτερη; Για να μην μιλήσουμε για τις μηχανές όταν παρκάρουν κάθετα... Πολλές μεγάλες (πχ Varadero, V-strom κλπ) είναι στις διαστάσεις του Smart! Αυτές δεν ενοχλούν;
              Φαίνεται κάποιοι ενοχλούνται περισσότερο από την εικόνα και όχι από την ουσία... Και το τι λέει ο Κ.Ο.Κ είναι άσχετο, όταν γράφτηκε δεν υπήρχαν τόσο μικρά αυτοκίνητα ή τόσο μεγάλο πρόβλημα... Μάλλον κάποιοι είναι απλώς ζηλιάρηδες...

              Τώρα για το αν αξίζει; Ενα χρόνο στον Αλιμο, το θεωρούσα περιτό... Ενα μήνα στην Καλλιθέα το θεωρώ απαραίτητο! Υπόψιν, το Υ είναι και από τα κοντά πόλης, παρόλα αυτά, αν είχα Smart, θα πάρκαρα το πολύ στα 2 λεπτά, όταν με το Υ χρειάζομαι από 5-30++! Αν είχα τα χρήματα για 2 αυτοκίνητα, δεν θα το συζητούσα αν έμενα σε 'δύσκολη' περιοχή! Τώρα στο Ελληνικό που μένω, πρόβλημα δεν υπάρχει, το πρόβλημα είναι στην...τσέπη που δεν επιτρέπει άλλο τουτού!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mad-max-13 last edited by

                πολυ περιεκτικα 8α πω το εξης και οποιος ειναι εξυπνος θα καταλαβει

                εχω μια celica TS και ηθελα σαν δευτερο αυτοκινητο να παρω ενα μικρο για μεσα στην πολη και για την δουλεια

                τελικα κατεληξα στο smart F2 παρολο τον εντονο αρχικο προβληματισμο
                **μετα απο 9 μηνες συμβιωσης δεν μετανιωνω ουτε στιγμη για την αγορα του **(εχει ηδη 20.000+ κμ)
                τελικα το αμαξι με εξυπηρετει οχι μονο μεσα στην πολη αλλα και εκτος...(2 φορες το γυρο της Πελλοπονησου, 2 ατομα με αποσκευες, για 2 εβδομαδες, νταλα καλοκαιρι) και μαλιστα πολυ οικονομικα...

                οσο για το παρκαρισμα στην πολη οποιος με συναντησει (ποτε 8α παμε για μπριζολες?) ας μου ζητησει να δει φωτογραφιες...

                ολα τα αλλα ειναι κουβεντα να γινεται και ειδικα οταν δεν εχουμε προσωπικη εμπειρια

                Το αίτημά σου, ικανοποιήθηκε...!!! [kouk]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad-max-13 last edited by

                  LOL @ KOUK

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                    Για να μην μιλήσουμε για τις μηχανές όταν παρκάρουν κάθετα... Πολλές μεγάλες (πχ Varadero, V-strom κλπ) είναι στις διαστάσεις του Smart! Αυτές δεν ενοχλούν;

                    Μηχανή να παρκάρει κάθετα έτσι ώστε να εξέχει 80 πόντους (όσο ένα Smart παρκαρισμένο κάθετα) μέσα στο δρόμο δεν έχω δει ποτέ. Πάντα παρκάρουν κάπως διαγώνια ώστε να μην εξέχουν στο δρόμο ή άντε να εξέχουν 20 πόντους. Διαφορετικά είναι εξαιρετικά πιθανό να βρουν τη μηχανή κάτω ή με σπασμένο μπροστινό σύστημα.

                    Ενα κάθετα παρκαρισμένο Smart ενοχλεί τόσο τα άλλα οχήματα που κινούνται στο δρόμο, και ιδίως τα δίκυκλα, που πάνε να προσπεράσουν αυτοκίνητα και βρίσκουν μπροστά τους ένα Smart όσο και όποιον πάει να ξεπαρκάρει, και εκεί που είχε κανονικά μπροστά του ένα εμπόδιο πλάτους 1.8 μέτρα (άλλο αυτοκίνητο), ξαφνικά έχει εμπόδιο πλάτους 2.5 μέτρα (Smart).

                    Είναι παράνομο, είναι αντιαισθητικό, ενοχλεί όλους τους άλλους και το μόνο που δείχνει είναι πως ο οδηγός του Smart 'έκανε τη δουλίτσα του' αδιαφορώντας για τους γύρω του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad-max-13 last edited by

                      συμφωνω διαφωνοντας!

                      υπαρχουν δρομοι που ενοχλει και δρομοι και χωροι που δεν ενοχλει...πχ ειδικες εσοχες για παρκαρισμα...βλεπε παπαγου, γλυφαδα κλπ οπου η εσοχη υπερβαινει τα 2.30...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Σωστά! Μιλάω όμως για τη γενική περίπτωση (πχ. το Κολωνάκι είναι γεμάτο)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Mήπως είναι νόμιμο για τις μοτοσυκλέτες σε δρόμο μίας λωρίδας να κινούνται παράλληλα με τα αυτοκίνητα???

                          Τη δουλεία τους βεβαίως κάνουν και αυτοί και κοροιδεύουν, βεβαίως βεβαίως, τα 'κουτιά' που θέλουν 30' για μια διαδρομή όταν αυτοί θέλουν μόνο 5'.

                          Υγ. Δεν έχω τίποτα με τις μοτοσυκλέτες και πάντα τις εξυπηρετώ όπως μπορώ κάνοντας χώρο. Το παραπάνω το αναφέρω για να τονίσω το οξύμωρο όσων ενοχλούνται παντού και πάντα από ένα κάθετα παρκαρισμένο Smart.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            Mήπως είναι νόμιμο για τις μοτοσυκλέτες σε δρόμο μίας λωρίδας να κινούνται παράλληλα με τα αυτοκίνητα???

                            Ναι αλλά γενικώς διευκολύνουν την κυκλοφορία και τους άλλους, δεν τη δυσκολεύουν.

                            Αντιθέτως, υπάρχει κάποια περίπτωση ένα κάθετα παρκαρισμένο Smart να εξυπηρετεί οποιοδήποτε άλλο πλην του οδηγού του ? (όχι παντού και πάντα αλλά γενικώς, πλήν εξαιρέσεων όπως ανέφερε ο MAD-MAX-13)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              Για να μην μιλήσουμε για τις μηχανές όταν παρκάρουν κάθετα... Πολλές μεγάλες (πχ Varadero, V-strom κλπ) είναι στις διαστάσεις του Smart! Αυτές δεν ενοχλούν;

                              Μηχανή να παρκάρει κάθετα έτσι ώστε να εξέχει 80 πόντους (όσο ένα Smart παρκαρισμένο κάθετα) μέσα στο δρόμο δεν έχω δει ποτέ. Πάντα παρκάρουν κάπως διαγώνια ώστε να μην εξέχουν στο δρόμο ή άντε να εξέχουν 20 πόντους. Διαφορετικά είναι εξαιρετικά πιθανό να βρουν τη μηχανή κάτω ή με σπασμένο μπροστινό σύστημα.

                              Ενα κάθετα παρκαρισμένο Smart ενοχλεί τόσο τα άλλα οχήματα που κινούνται στο δρόμο, και ιδίως τα δίκυκλα, που πάνε να προσπεράσουν αυτοκίνητα και βρίσκουν μπροστά τους ένα Smart όσο και όποιον πάει να ξεπαρκάρει, και εκεί που είχε κανονικά μπροστά του ένα εμπόδιο πλάτους 1.8 μέτρα (άλλο αυτοκίνητο), ξαφνικά έχει εμπόδιο πλάτους 2.5 μέτρα (Smart).

                              Είναι παράνομο, είναι αντιαισθητικό, ενοχλεί όλους τους άλλους και το μόνο που δείχνει είναι πως ο οδηγός του Smart 'έκανε τη δουλίτσα του' αδιαφορώντας για τους γύρω του.

                              Οδηγούσα για χρόνια μηχανή, και παρόλο που η δική μου επειδή ήταν μόνο 400κ.εκ δεν ενοχλούσε όταν ήταν κάθετα, υπήρχαν άλλες που ενοχλούσαν. Σήμερα υπάρχουν περισσότερες...
                              Μπορεί να μην εξέχουν τόσο όσο ένα κάθετα παρκαρισμένο Smart, αλλά εξέχουν... Προφανώς στο Κολωνάκι, ΔΕΝ παρκάρεις κάθετα τίποτε άλλο από παπί και σκούτερ! Ούτε Varadero ούτε Smart! Αλλά αλλού, ΜΠΟΡΕΙΣ, χωρίς να ενοχλείς ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.
                              Πριν λίγες μέρες για την μετακόμιση στο νέο σπίτι δανείστηκα ένα παλιο Transporter... Μην μου πεις πως το πλάτος του είναι μόνον 1.8μέτρα! Αν βάλεις πχ και τους καθρέφτες... Αυτό δεν ενοχλεί; Κι αυτό παρκάρει στα ίδια μέρη...Για να μην πούμε τίποτε για άλλα βανάκια που είναι φαρδύτερα...
                              Για να καταλήξω, ΔΕΝ είναι ΠΑΝΤΑ καφρίλα το κάθετο παρκάρισμα... Αλλά ΜΠΟΡΕΙ να γίνει! Σημασία πάντα στο δρόμο τελικά έχει η αμοιβαία κατανόηση και υποστήριξη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ανέφερα σαφώς για 'γενική περίπτωση' και για 'εξαιρέσεις'. Δε νομίζω πως τα φορτηγά εμπίπτουν στην πρώτη κατηγορία. ΣΥΝΗΘΩΣ (= ας πούμε 8 στις 10 περιπτώσεις, πάντως σε καμία περίπτωση 50-50) ενοχλούν τα κάθετα παρκαρισμένα Smart.

                                Και όχι, δεν μπορώ να δείξω κατανόηση σε κάποιον που δε δείχνει ενδιαφέρον και ευαισθησία για τους γύρω του. Αν εμπίπτει στις περιπτώσεις που ενοχλεί, το κάνει παρ΄όλα αυτά και στα τέτοια του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  To Smart έχει 2.5 μέτρα μήκος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Ανέφερα σαφώς για 'γενική περίπτωση' και για 'εξαιρέσεις'. Δε νομίζω πως τα φορτηγά εμπίπτουν στην πρώτη κατηγορία. ΣΥΝΗΘΩΣ (= ας πούμε 8 στις 10 περιπτώσεις, πάντως σε καμία περίπτωση 50-50) ενοχλούν τα κάθετα παρκαρισμένα Smart.

                                    Δεν νομίζω πως ένα Transporter εμπίμπτει στην κατηγορία φορτηγού! Αφού οδηγείται με ερασιτεχνικό δίπλωμα! Και πίστεψε είναι φαρδύ και ενοχλεί! Αλλά, κι εδώ χρειάζεται καλή θέληση....

                                    Και όχι, δεν μπορώ να δείξω κατανόηση σε κάποιον που δε δείχνει ενδιαφέρον και ευαισθησία για τους γύρω του. Αν εμπίπτει στις περιπτώσεις που ενοχλεί, το κάνει παρ΄όλα αυτά και στα τέτοια του.

                                    Γι' αυτόν που αδιαφορεί, να μην δείξεις κατανόηση... Απλά υπάρχει περίπτωση κάποιος να πάρκαρε κάθετα και ταυτόχρονα να δείχνει ευαισθησία... Τότε νομίζω πως δεν υπάρχει πρόβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Να κάνω μια ερώτηση? Αυτοί που βάζουν στα σμαρτ κάθετα σε τόσο στριμοκωλα σημεία, δεν ανησυχούν μήπως βρουν πόρτα-φτερό βουλιαγμένο ή προφυλακτήρα ξηλωμένο? Το λέω επειδή είναι πολύ εύκολο να σε ακουμπήσει κάποιος μπαίνοντας-βγαίνοντας και άλλο να σε ακουμπήσει στον προφυλακτήρα, αλλο στην πόρτα ή το φτερό. Άσε που αν προεξέχει η μούρη σου έστω και λίγο αυξάνονται οι πιθανότητες αυτός που θα ξεπαρκάρει και θα σε έχει μπροστά του να σου πάρει τον προφυλακτήρα βολτούλα...

                                      Επίσης, τις περισσότερες φορές που έχω δει σμαρτ παρκαρισμένο κάθετα, ήταν έτσι τοποθετημένο, ώστε να κάνει πραγματικά τη ζωή δύσκολη αυτού που ήθελε να παρκάρει-ξεπαρκάρει δίπλα του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • scotch
                                        scotch last edited by

                                        Έλεος ρε παιδιά! Εάν ένα smart ανεβάσει τις πίσω ρόδες στο πεζοδρόμιο δεν προεξέχει καθόλου και συνεπώς δεν ενοχλεί στο ελάχιστο τα αυτοκίνητα εκατέρωθεν. Τουλάχιστον, δεν τα ενοχλεί περισσότερο από ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο που θα άφηνε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Δε νομίζω να υπάρχει αντίρρηση γι αυτό.
                                        Τώρα, αν ενοχλεί τους πεζούς είναι άλλο θέμα και ας μην τα μπερδεύουμε. Γιατί με αυτό το σκεπτικό 9 στα 10 μηχανάκια (για να μην πω 999 στα 1000) εμποδίζουν τους πεζούς όταν είναι σταθμευμένα. Είτε στο πεζοδρόμιο είναι αυτό, είτε ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Άρα, μην τα βάζετε με τα smart όταν σχεδόν όλα τα μηχανάκια ενοχλούν κατ' εξακολούθηση και απλά έχουμε συμβιβαστεί με αυτό. Και δε λέω πως είναι σωστό. Το αντίθετο. Αλλά όταν έρχεται κάποιος και σου λέει: 'Ρε μεγάλε! Πάρε το smart σου γιατί εμποδίζει' τη στιγμή που ο ίδιος έχει παρκάρει το μηχανάκι του στο πεζοδρόμιο, συγγνώμη αλλά 'θα τον λάβουμε σοβαρά υπόψη'! Ας έρθει κάποιος που δεν εμποδίζει με κανέναν τρόπο (λίγο ή πολύ) είτε οδηγεί αυτοκίνητο είτε μηχανή και τα λέμε... Μέχρι τότε, η αντιμετώπιση του στυλ 'πάρε το κουβαδάκι σου γιατί εμποδίζεις' είναι τις περισσότερες φορές κόμπλεξ και μόνο!

                                        Σχετικά με το μέγεθος τώρα. Αν θεωρεί κανείς πως τα τρίδυμα, τα atos και τα συναφή είναι ίδια ή παρεμφερή τότε γιατί δεν αγοράζουμε όλοι huyndai accent; Είναι μόλις 20% πιο μακρύ απο ένα c1, όταν το c1 είναι 36% πιο μακρύ από το smart!!! Μια μικρή παραχώρηση στο μέγεθος και στα ίδια λεφτά έχεις 'περισσότερο αμάξι' (όπως συνηθίζεται να λέγεται σ' αυτές τις περιπτώσεις). Βουρ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                          Έλεος ρε παιδιά! Εάν ένα smart ανεβάσει τις πίσω ρόδες στο πεζοδρόμιο δεν προεξέχει καθόλου και συνεπώς δεν ενοχλεί στο ελάχιστο τα αυτοκίνητα εκατέρωθεν. Τουλάχιστον, δεν τα ενοχλεί περισσότερο από ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο που θα άφηνε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Δε νομίζω να υπάρχει αντίρρηση γι αυτό.
                                          Τώρα, αν ενοχλεί τους πεζούς είναι άλλο θέμα και ας μην τα μπερδεύουμε.

                                          Όχι, ΝΑ τα μπερδεύουμε! Τι θα πει 'είναι άλλο θέμα'??? Ή ενοχλείς ή δεν ενοχλείς. Το ΠΟΙΟΝ ενοχλείς είναι αδιάφορο.

                                          Γιατί με αυτό το σκεπτικό 9 στα 10 μηχανάκια (για να μην πω 999 στα 1000) εμποδίζουν τους πεζούς όταν είναι σταθμευμένα.

                                          Ε και? Αυτό δίνει σε κανέναν άλλοθι να κάνει το ίδιο??? Δεν είμαστε καλά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                                            Έλεος ρε παιδιά! Εάν ένα smart ανεβάσει τις πίσω ρόδες στο πεζοδρόμιο δεν προεξέχει καθόλου και συνεπώς δεν ενοχλεί στο ελάχιστο τα αυτοκίνητα εκατέρωθεν. Τουλάχιστον, δεν τα ενοχλεί περισσότερο από ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο που θα άφηνε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Δε νομίζω να υπάρχει αντίρρηση γι αυτό.
                                            Τώρα, αν ενοχλεί τους πεζούς είναι άλλο θέμα και ας μην τα μπερδεύουμε. Γιατί με αυτό το σκεπτικό 9 στα 10 μηχανάκια (για να μην πω 999 στα 1000) εμποδίζουν τους πεζούς όταν είναι σταθμευμένα. Είτε στο πεζοδρόμιο είναι αυτό, είτε ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Άρα, μην τα βάζετε με τα smart όταν σχεδόν όλα τα μηχανάκια ενοχλούν κατ' εξακολούθηση και απλά έχουμε συμβιβαστεί με αυτό. Και δε λέω πως είναι σωστό. Το αντίθετο. Αλλά όταν έρχεται κάποιος και σου λέει: 'Ρε μεγάλε! Πάρε το smart σου γιατί εμποδίζει' τη στιγμή που ο ίδιος έχει παρκάρει το μηχανάκι του στο πεζοδρόμιο, συγγνώμη αλλά 'θα τον λάβουμε σοβαρά υπόψη'! Ας έρθει κάποιος που δεν εμποδίζει με κανέναν τρόπο (λίγο ή πολύ) είτε οδηγεί αυτοκίνητο είτε μηχανή και τα λέμε... Μέχρι τότε, η αντιμετώπιση του στυλ 'πάρε το κουβαδάκι σου γιατί εμποδίζεις' είναι τις περισσότερες φορές κόμπλεξ και μόνο!

                                            Σχετικά με το μέγεθος τώρα. Αν θεωρεί κανείς πως τα τρίδυμα, τα atos και τα συναφή είναι ίδια ή παρεμφερή τότε γιατί δεν αγοράζουμε όλοι huyndai accent; Είναι μόλις 20% πιο μακρύ απο ένα c1, όταν το c1 είναι 36% πιο μακρύ από το smart!!! Μια μικρή παραχώρηση στο μέγεθος και στα ίδια λεφτά έχεις 'περισσότερο αμάξι' (όπως συνηθίζεται να λέγεται σ' αυτές τις περιπτώσεις). Βουρ!

                                            Μου επιτρέπεις να τα βάζω ΚΑΙ με τα μηχανάκια, ΚΑΙ με τα smartακια, και γενικά με οτιδήποτε εμποδίζει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr