-
Nai αλλα το παλιο ειχε απαραδεκτη ποιοτητα κυλισης,πολυ μετρια ποιοτητα κατασκευης,απαραδεκτο κιβωτιο και τιμονι,ευαισθητο κινητηρα
Το καινουριο σιγουρα θα υπερεχει. -
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Κάτσε ρε Krus πώς πλησιάζει πολύ τα τρίδυμα;Από 2,5 μέτρα γίνεται 2,7.
70 πόντοι,δηλαδή μισό μέτρο και άλλα είκοσι εκατοστά είναι μικρή διαφορά για παρκάρισμα στην πόλη;Kαι δεν μιλάω για κάθετο παρκάρισμα.Δηλαδή είναι σαν να λές ότι δεν έχει διαφορά να κυκλοφορείς με τα τρίδυμα αφού υπάρχει π.χ. το Golf όπως είπε και ο karabouzouklis.Ειναι μια παραλογη λογικη που εχουν πολλοι οσον αφορα το smart και μου κανει εντυπωση. Να μου πεις οτι δε γουσταρω Smart, παω πασσο. Αλλα οχι να ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε περι μεγεθων.
20 εκατοστα εχουν μεγαλωσει ΟΛΑ τα αυτοκινητα. Με την ιδια λογικη (οτι τα +20 εκατοστα τα κανουν αχρηστα ( ) αυτος που ειχε yaris, και πηγε απο 3.6 σε 3.85 μετρα το νεο yaris , πρεπει να παρει aurious γιατι ειναι πιο καλη ποιοτητα κυλησης, χωρους, κτλ...
-
Δεν ξέρω τι ενοχλεί στο κάθετο παρκάρισμα, εμένα δε μου έχει τύχει πάντως να ενοχληθώ. Εκτός ίσως από το ότι ο τύπος με το smart πάρκαρε με τη μία στη θεσούλα για scooter κι εγώ γυρνάω κανα μισάωρο μέχρι να βρω μια θέση που με 50% πιθανότητα θα μου δώσει bonus Και μια κλήση (τα γκαράζ καλά και άγια, αλλά γεμίζουν μερικές φορές ενώ κάποια άλλα νοικιάζουν τη θέση με τιμή γκαρσονιέρας) .
Οι 20 πόντοι διαφοράς μπορεί να είναι κάμποσοι, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω αν αλλάζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Μήπως υπερβάλουμε;
-
καμιά γυναίκα στο φόρουμ να μας πει αν 20 πόντοι κάνουν διαφορά;
-
-
Πώς αξιολογείτε το γεγονός ότι παρά το άπειρο θάψιμο που έχει φάει το καημένο το παλιό σμαρτάκι από τους 'ειδικούς' του χώρου (τι κινητήρας που πεθαίνει στα 50.000 χιλ., τι απαράδεκτο κιβώτιο, ποιότητα κύλισης κ.α.) τα μεταχειρισμένα κρατάνε φοβερές τιμές; Αν οι κινητήρες πεθαίνανε στα 50.000 όπως ευρέως φημολογείται τότε θα έπρεπε να τα χαρίζουν!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Πώς αξιολογείτε το γεγονός ότι [...] τα μεταχειρισμένα κρατάνε φοβερές τιμές;...στην Ελλάδα
Έξω κοψοχρονιά τα δίνουν απ' όσο ξέρω. Εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Έξω κοψοχρονιά τα δίνουν απ' όσο ξέρω. Εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασεΑπό μια πρόχειρη ματιά στο mobile.de δεν τα βλέπω και τόσο κοψοχρονιά. Φθηνότερα ναι (όπως όλα τα μεταχειρισμένα άλλωστε) αλλά όχι κοψοχρονιά.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Από μια πρόχειρη ματιά στο mobile.de δεν τα βλέπω και τόσο κοψοχρονιά. Φθηνότερα ναι (όπως όλα τα μεταχειρισμένα άλλωστε) αλλά όχι κοψοχρονιά.Με 2.000-2.500 μάλλον είναι κοψοχρονιά σε σχέση με τις ελληνικές τιμές. Έχεις δίκιο.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Αν οι κινητήρες πεθαίνανε στα 50.000 όπως ευρέως φημολογείται τότε θα έπρεπε να τα χαρίζουν!Επειδή η κυρία Κούλα το βρίσκει τρέντι, χαριτωμένο και γλυκούλι και δεν υπάρχει περίπτωση να έχει ακούσει οτι έβγαζε προβλήματα (και αν το έχει ακούσει θα έχει πει 'σώπα καλέ, αηδίες, αφού είναι Mercedes, τι προβλήματα μου λες?'), θα τα δώσει τα κοροϊδίστικα λεφτά που της ζητάνε.
Όσο υπάρχουν κορόιδα, γιατί να τα χαρίσουν? -
Ειναι απλουστατο αγαπητοι φιλοι.
Ειναι το φθηνοτερο μουρατο αμαξι που κυκλοφορει
ΥΓ. Και μου λετε για premium και μαλακιες
-
Ότι και να λέτε το γουστάρω απίστευτα, γιατι να πάρω το 107 κλπ ? ΔΕΝ θέλω να κουβαλαω αλλα 3 άτομα....μου αρκει το 2θέσιο, γιατί να φάω στη μούρη άλλους 70 πόντους? κλπ Το αμάξι τα σπάει!
Φυσικά καινούργιο και φυσικά περίμενα το νέο for2
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Aygo - 107 - C1. Φθηνότερα και καλύτερα από κάθε άποψη.Και το μεγαλύτερο μήκος του σου επιτρέπει να απολαμβάνεις για περισσότερη ώρα τις αρετές του!
Σήμερα στον Πειραιά πάντως έκοβα βόλτες (μεταξύ άλλων) και με ένα Aygo για να βρω να παρκάρω. Μαντέψτε ποιος παρκάρισε μετά από αποτυχημένη προσπάθεια τόσο του aygo όσο και ενός atos που έσπευσε να δοκιμάσει αμέσως μετά.
Σίγουρα το νέο smart μεγαλώνει αλλά ακόμα απέχει πολύ από το αμέσως μεγαλύτερο του. Αν δεν έχεις ανάγκη από την extra σειρά καθισμάτων χτύπα το χωρίς δεύτερη σκέψη.
Όσο για το κάθετο παρκάρισμα διακρίνεται πράγματι μια διάχυτη καφρίλα, διακρίνεται όμως και ένα αστείρευτο κόμπλεξ. Δεν ξέρω τελικά ποιο ενοχλεί περισσότερο...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αν δεν έχεις ανάγκη από την extra σειρά καθισμάτων χτύπα το χωρίς δεύτερη σκέψη.Εγω θα έλεγα αν δεν έχει κάποιος ανάγκη το μικρότερο μήκος -όσο και αν είναι- να πάρει τα τρίδυμα, είναι απείρως καλύτερα σε όλα.
Όσο για το κάθετο παρκάρισμα διακρίνεται πράγματι μια διάχυτη καφρίλα, διακρίνεται όμως και ένα αστείρευτο κόμπλεξ. Δεν ξέρω τελικά ποιο ενοχλεί περισσότερο...
Ποιό είναι το κόμπλεξ? αν κάποιος παρκάρει κάθετα φταίει αυτός 100%, αυτός κάνει τη λαμακία, αυτός παρανομεί, αυτός ενοχλεί, οπότε...
-
Ο χρήστης karabouzouklis έγραψε:
Διαβασε παλι το 1ο μου ποστ.Θα δεις και ποιος ειπε 1ος για το καθετο παρκαρισμα οτι ενοχλει (εγω φυσικα )
και ποσο 'πλησιαζει' το νεο σμαρτ με τα 2.70 μετρα τα τριδυμα των 3.4 μετρων... Οσο ενα 206 την mercedes σου... Αν σας φαινονται ιδια, παω πασο.
Να το θέσω διαφορετικά λοιπόν:
πλησιάζει πολύ => χρειάζεται χώρο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για να παρκάρει, κι ας είναι μικρός.
Και, χρειάζεται χώρο αυτοκινήτου, σημαίνει ότι στο κέντρο του Πειραιά πχ. θα πρέπει να ΦΥΓΕΙ κάποιος για να βρεις να παρκάρεις σε ώρα αιχμής. Όπως ακριβώς και με ένα Aygo. Και με τα δύο θα παρκάρεις ευκολότερα από ότι με τη Μερκ μου, αλλά μέχρι εκεί. Δε νομίζω το ένα να σε διευκολύνει περισσότερο από το άλλο.
Στα υπόλοιπα, θες να αρχίσω να απαριθμώ πλεονεκτήματα των τριδύμων σε σχέση με το Σμαρτ; Είναι πολλά, πίστεψέ με
Aygo - 107 - C1. Φθηνότερα και καλύτερα από κάθε άποψη.
Και το μεγαλύτερο μήκος του σου επιτρέπει να απολαμβάνεις για περισσότερη ώρα τις αρετές του!
Σήμερα στον Πειραιά πάντως έκοβα βόλτες (μεταξύ άλλων) και με ένα Aygo για να βρω να παρκάρω. Μαντέψτε ποιος παρκάρισε μετά από αποτυχημένη προσπάθεια τόσο του aygo όσο και ενός atos που έσπευσε να δοκιμάσει αμέσως μετά.
Σπάνια περίπτωση. Παρκάριζα επί χρόνια στον Πειραιά με Yaris, δεν θεωρώ ότι θα με διευκόλυνε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ένα Σμαρτ ή θα με δυσκόλευε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ένα 207 πχ.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ποιό είναι το κόμπλεξ? αν κάποιος παρκάρει κάθετα φταίει αυτός 100%, αυτός κάνει τη λαμακία, αυτός παρανομεί, αυτός ενοχλεί, οπότε...Το να γίνεται της πουτ@ν@ς από παρκαρισμένα μηχανάκια πάνω στο πεζοδρόμιο, πάνω στις διαβάσεις πεζών, πάνω στις ράμπες αναπήρων και οι υπεύθυνοι για την κατάσταση αυτή να ασχολούνται με το smart που έχει παρκάρει κάθετα σε σημείο που 1000% δεν ενοχλεί κανέναν, εγώ το βλέπω το τρελό κόμπλεξ. Και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι... πίστεψε με.
Και παρεμπιπτόντως, δεν παρκάρω ποτέ κάθετα, Απλά σ' αυτό το μπουρδέλο που λέγεται Αθήνα με έχουν ενοχλήσει τόσα πολλά, αλλά smart που παρκάρει κάθετα ποτέ (και δεν είχα πάντα smart).
Το να ασχολείται λοιπόν κάποιος με αυτό το θέμα όταν γίνονται Σόδομα και Γόμορρα... λυπάμαι αλλά για μένα είναι pure complex. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σπάνια περίπτωση. Παρκάριζα επί χρόνια στον Πειραιά με Yaris, δεν θεωρώ ότι θα με διευκόλυνε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ένα Σμαρτ ή θα με δυσκόλευε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ένα 207 πχ.Δεν ξερω για ποιο σημείο στον Πειραιά μιλάς. Εκεί που παρκάρω εγώ πάντως γίνεται σφαγή για μια θέση και ο μόνος ανταγωνιστής του smart είναι άλλα αδελφάκια του ή μηχανές.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο πάντως που είχα (όχι πολύ μεγαλύτερο του 207 ή του yaris) δεν τολμούσα να το κατεβάσω.Μια δοκιμή θα σας πείσει παιδιά. Κι εγώ έκανα πάνω από χρόνο να το αποφασίσω και δεν το έχω μετανιώσει στο ελάχιστο. Κάθε περίπτωση όμως δεν είναι ίδια...it's your call
-
Yπάρχουν αρκετοί δρόμοι με ένα σχετικό φάρδος που επιτρέπουν στο Smart να παρκάρει κάθετα.
Κατά τα άλλα, για να πάρεις δίπλωμα πρέπει να έχεις max 35εκ. απόσταση από το πεζοδρόμιο... με άλλα λόγια ένα τέτοιο παρκάρισμα είναι 'νόμιμο'.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι σχεδόν 2 μέτρα. Κάποια τα ξεπερνάνε (είναι supercar ή Χάμερ, είναι όμως οχήματα)
Τέλος ένα κάθετα παρκαρισμένο Smart που ακουμπά τους τροχούς στο πεζοδρόμιο εξέχει κάτι λιγότερο από 2,5 μέτρα.Συνδυάστε τα και προκύπτει ότι ένα 'παράνομο' κάθετα παρκαρισμένο Smart μπορεί να ενοχλεί λιγότερο από ένα άλλο όχημα νόμιμα παρκαρισμένο.
Κατά τα άλλα το Smart εκμεταλεύεται και παρκάρει σε κενά που δημιουργούνται κοντά σε σημεία που διακόπτουν τη σειρά των παρκαρισμένων όπως οι θέσεις πάρκινγκ.
-
στω οτι παρκαρεις καθετα το σμαρτ μπροστα απο ενα Hummer.
Δεν θα προεξεχει ετσι δεν ειναι;
Και παλι παρανομο ειναι, γιατι η σταθμευση συμφωνα με τον κοκ οριζεται να ειναι το οχημα παραλληλο με τον αξονα του δρομου.
(ελα μωρε, ενα κουτι ειναι το σμαρτ, που φαινεται προς τα που παει;;; )
Καθετη σταθμευση επιτρεπεται μονο στα σημεια που υπαρχει αναλογη σημανση..
Προσωπικα δεν εχω δει ποτε τετοια πινακιδα..Ολα αυτα, χωρις να θελω να θιξω καποιον..
Προσωπικα ειμαι της αποψης οτι τα σμαρτιζ αν δεν προεξεχουν καλως παρκαρουν καθετα, αρκει βεβαια να μην ενοχλουν τους υπολοιπους παρκαρισμενους γιατι αν το βαλει κολλητα.. δε βγαινεις ουτε του χρονου.. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Yπάρχουν αρκετοί δρόμοι με ένα σχετικό φάρδος που επιτρέπουν στο Smart να παρκάρει κάθετα.Κατά τα άλλα, για να πάρεις δίπλωμα πρέπει να έχεις max 35εκ. απόσταση από το πεζοδρόμιο... με άλλα λόγια ένα τέτοιο παρκάρισμα είναι 'νόμιμο'.
Υπάρχουν αυτοκίνητα που είναι σχεδόν 2 μέτρα. Κάποια τα ξεπερνάνε (είναι supercar ή Χάμερ, είναι όμως οχήματα)
Τέλος ένα κάθετα παρκαρισμένο Smart που ακουμπά τους τροχούς στο πεζοδρόμιο εξέχει κάτι λιγότερο από 2,5 μέτρα.Συνδυάστε τα και προκύπτει ότι ένα 'παράνομο' κάθετα παρκαρισμένο Smart μπορεί να ενοχλεί λιγότερο από ένα άλλο όχημα νόμιμα παρκαρισμένο.
Κατά τα άλλα το Smart εκμεταλεύεται και παρκάρει σε κενά που δημιουργούνται κοντά σε σημεία που διακόπτουν τη σειρά των παρκαρισμένων όπως οι θέσεις πάρκινγκ.
Πάντως, όσα smart έχω δει παρκαρισμένα κάθετα, ενοχλούσαν.
smart for 2 (Νέο) VS smart for 2 (Παλιό - ΜΤΧΡ)