Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    20
    28
    145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dartman1980 last edited by

      Τροποι περασματος του αμαξωματος πανω απο τα γνωστα 'σαμαρακια' !!!
      Τι πρεπει να προσεχουμε?
      Ποιος ειναι ο καλητερος τροπος να περναμε τα σαμαρακια?

      Αααααυτααααααα....!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dartman1980 last edited by

        Τροποι περασματος του αμαξωματος πανω απο τα γνωστα 'σαμαρακια' !!!
        Τι πρεπει να προσεχουμε?
        Ποιος ειναι ο καλητερος τροπος να περναμε τα σαμαρακια?

        Αααααυτααααααα....!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dartman1980 last edited by

          Τροποι περασματος του αμαξωματος πανω απο τα γνωστα 'σαμαρακια' !!!
          Τι πρεπει να προσεχουμε?
          Ποιος ειναι ο καλητερος τροπος να περναμε τα σαμαρακια?

          Αααααυτααααααα....!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dartman1980 last edited by

            Θα ξεκινησω καπως ετσι λοιπον ......

            στα γνωστά σαμαράκια τί είναι (τεχνικά και κατ' επέκταση οικονομικά ) σωστό να κάνουμε [ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΟΡΝΑΡΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕ]

            1. να περνάμε με πάτημα του γκαζιού ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΙΝ πατήσουν οι τροχοί
              το εμπόδιο ???
            2. να περνάμε με 'τσιμπημένο' το φρένο , για να περάσουμε με μικρή
              ταχύτητα ???

            Η σωστή απάντηση θα βγεί από την συζήτηση , ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΟΜΩΣ
            βασικές γνώσεις για την λειτουργία του αυτοκινήτου .

            Αποστόλης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • R
              rgbeft last edited by

              Εγω το μονο που Ξερω και ΠΡΟΣΠΑΘΩ να κανω ειναι να Φρεναρω προσεχωντας να αφησω το φρενο 1μ πριν το σαμαρακι για να μην ειναι 'βυθισμενο' το μπροστα μερος του αμαξιου την ωρα που περναει το σαμαρακι...
              ειναι σωστο?????

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • X
                xtkz last edited by

                κι εγω κατι τετοιο κανω, εκτος αν μου 'τη δωσει' οποτε και δεν παταω κα8ολου φρενο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • C
                  corsair last edited by

                  Ααα η καλυτερη λυση για τα σαμαρακια... να εχεις κανενα Hummer, να πας με μια 100αρα... και λιγο πριν τα σαμαρια να χωσεις τα φρενα, να δεις τι ωραια που θα τα ξηλωσεις απο τον δρομο και θα κανεις τον κοσμο καλυτερο.
                  Αλλα επειδη δεν εχουμε hummer, απλα φρεναρεις πριν και το περνας... η αλλιως αμα σου την εχουν βιδωσει απλα τα περνας με νορμαλ ταχυτητα. Ειναι παντως ωρες ωρες που θα ηθελα να ενσωματωσω στο αμαξι τις πιρουνες που εχουν και τα κλαρκ (τα ανυψωτικα μηχανηματα), να τα χαμηλωνω πριν τα σαμαρακια και να τα ξηλωνω

                  Τα ποιο ΚΟΡΥΦΑΙΑ σαμαρακια που εχω δει παντως, ειναι στην Θερμη Θεσσαλονικης οπου εκει ο εξυπνακιας ο δημαρχος πηγε και εβαλε πετρινα σαμαρακια τα οποια ειναι σχετικα ωηλα στο υψος και ξεκινανε εντελως καθετα!!!.... που ακομα και με 10 να τα περασεις το νοιωθει μεχρι και το τελευταιο κοκκαλο στο σωμα σου.... φυσικα δεν μιλαω για το αμαξι, ουτε για τις ζαντες!

                  Ειναι κατι τετοιες περιπτωσεις που χρειαζετε βουρδουλας...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • bassstarlet
                    bassstarlet last edited by

                    ..και κορναρουμε!

                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • K
                      kinq1 last edited by

                      Φρενάρουμε απότομα περίπου 3 μέτρα πριν το σαμαράκι, βάζουμε πρώτη, πατάμε γκάζι μέχρι 5-6 χιλιάδες στροφές και περνάμε κορνάροντας!
                      (Αστειεύομαι φυσικά)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        corsair last edited by

                        Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
                        Φρενάρουμε απότομα περίπου 3 μέτρα πριν το σαμαράκι, βάζουμε πρώτη, πατάμε γκάζι μέχρι 5-6 χιλιάδες στροφές και περνάμε κορνάροντας!
                        (Αστειεύομαι φυσικά)

                        Σωστοοοοοςςςςς... αλλα και το αλλο ειναι ωραιο! Με το που το περνας, ετσι και εχεις πισωκουνα... ριχνεις και 3 σβουρες επι τοπου.... η αμα εχει μπροστοκουνα κανεις ενα burn out να μυρισει η περιοχη καμμενο λαστιχο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          rgbeft last edited by

                          egw otan blepw samarakia kamia fora ama eime eidika se kana KWLOPSYXIKO h aytes tis kwloperioxes kai exw neyra apo thn kinisi GAMAW ta frena etsi na akougome perisotero apo oti an kornara... kai me koitazoun san eksoghino... KARAGIOZIDES

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • J
                            jimded last edited by

                            αν εχεις νευρα περνας σχεδον με οσο ειναι και γινεσαι λιγο φραπες
                            αλλιως κοβεις και λιγο πριν αφηνεις το φρενο
                            κανονικα δε θα επρεπε να υπαρχει ταμπελα σε καθε σημειο που εχει σαμαρακια??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lkal last edited by

                              Τα σαμαράκια εξαναγκάζουν την ανάρτηση του αυτοκινήτου να ακολουθήσει επιτάχυνση (m/sec2) περίπου 5 φορές από την χειρότερη λακούβα. Για να μετριάσουμε το φαινόμενο και άρα την καταπόνηση πρέπει να τα ανέβει / κατέβει η ρόδα όσο το δυνατόν πιο αργά.

                              Σπαστικό αλλά χρήσιμο για το αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nickred last edited by

                                θα συμφωνησω κ εγω με τους προλαλησαντες....γρεναρισμα λιγο πριν κ μετα αφημα φρενου

                                ps γιατι κορναρουμε????

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  piii last edited by

                                  ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΔΩ ΣΑΜΑΡΑΚΙ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΤΟΦΛΙΑΖΩ. ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΕΤΣΙ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • M
                                    markvag last edited by

                                    Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                    Ειναι παντως ωρες ωρες που θα ηθελα να ενσωματωσω στο αμαξι τις πιρουνες που εχουν και τα κλαρκ (τα ανυψωτικα μηχανηματα), να τα χαμηλωνω πριν τα σαμαρακια και να τα ξηλωνω

                                    Μμμμμμμ.... πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα...

                                    Ειναι κατι τετοιες περιπτωσεις που χρειαζετε βουρδουλας...

                                    Και όχι μόνο...δυστυχώς.

                                    ps γιατι κορναρουμε????

                                    Μα για να βοηθήσουμε την ανάρτηση να συμπιεστεί πιο ομαλά Υπάρχει κανένας άλλος λόγος;;;

                                    Πάντως στην Καλαμαριά που μένω το φαινόμενο δεν έχει πάρει (ακόμα τουλάχιστον) τις διαστάσεις που έχει πάρει αλλού. Υπάρχουν σαμάρια, αλλά προσωπικά έχω δει μόνο μπροστά σε σχολεία.
                                    Σε μία μόνο περίπτωση (πάλι μπροστά σε σχολείο) υπάρχει ένα απαράδεκτο πράγμα που είναι από το ίδιο υλικό με το οδόστρωμα (ένα απαράδεκτο γκρι γλιστερό πράγμα που κάνει τρύπες παντού ) και είναι κάθετο στον δρόμο και δεν φαίνεται με τίποτα. Αν δεν το ξέρεις... άουτς...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      coupe333 last edited by

                                      Analogos ta samarakia, i pernis kombreser ke to dialiis, i me katsavidi ke to ksevidonis, i me kana kalo dinamiti to anatinazis!!

                                      Kala vre pedia ti sto kalo les ke exoume tous telious dromous me tis tromeres efthies...mas vazoun ke samarakia!!!

                                      Edo imaste ghemati anapoda samarakia,kinos tripes,...!!!

                                      Telos pandon ghia na apandiso ke ego stin arxiki erotisi..e go aplos kovo taxitita ,ean prolaveno, ke afin o to freno ligo prin to patima sto samaraki ke paralila vrizo!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • L
                                        logikos last edited by

                                        Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                        Πάντως στην Καλαμαριά που μένω το φαινόμενο δεν έχει πάρει (ακόμα τουλάχιστον) τις διαστάσεις που έχει πάρει αλλού. Υπάρχουν σαμάρια, αλλά προσωπικά έχω δει μόνο μπροστά σε σχολεία.
                                        Σε μία μόνο περίπτωση (πάλι μπροστά σε σχολείο) υπάρχει ένα απαράδεκτο πράγμα που είναι από το ίδιο υλικό με το οδόστρωμα (ένα απαράδεκτο γκρι γλιστερό πράγμα που κάνει τρύπες παντού ) και είναι κάθετο στον δρόμο και δεν φαίνεται με τίποτα. Αν δεν το ξέρεις... άουτς...

                                        Πού ακριβώς βρίσκεται το σχολείο (για να προσέχω αν περάσω από εκεί);

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Και συ Καλαμαριωτης ΜarkVag?

                                          Ναι, ευτυχως εμεις δεν εχουμε πολλα σαμαρακια... αλλα εγω ελα ντε που περναω σχεδον καθημερινα απο τα σαμαρακια του 7/14 δημοτικου σχολειου... (περιοχη του εμπορικου Makro) και μου εχουν σπασει την μεση και το αμαξι (οσο και σιγα να πας, παλι το καταπονεις) Το αστειο ειναι πως σε εκεινο τον δρομο περα του οτι εχεις πολυ καλη ορατοτητα (για να δεις μην σου πεταχτει κανα παιδακι κλπ κλπ...) ποτε δεν τρεχει κανενας (ουτε και ετρεχε πριν τα βαλουν)... αλλωστε ενας δρομακος μες την πολη ειναι... με ποσα να πας ποια?

                                          Σε λιγο θα τους λεμε και ευχαριστω παντως που δεν βαζουν και λωριδες με καρφια....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • Z
                                            zeitmesser last edited by

                                            Το σημαντικότερο με τα σαμαράκια είναι να μην πατάς φρένο όταν ακουμπά πάνω σε αυτά ο τροχός!Επίσης να μην έχεις στριμμένες τις ρόδες(όσο γίνεται)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr