-
Καταρχην ,Γεια.
Ψαχνω εδω και καιρο για ενα Hatchback με αυτοματο κιβωτιο
και εχω καταληξει στα αυτοκινητα του τιτλου του topic.
Αυτο που με ενδιαφερει κατα βαση στο αυτοκινητο ειναι 3 πραγματα.
Να ειναι αυτοματο ,να ειναι αξιοπιστο (γιατι θα το κρατησω μια 5-6ετια σιγουρα) ,
να παρεχει ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια και οι χωροι του να ειναι επαρκεις
(προορίζεται και για οικογενειακο σε καποιους μηνες).
Με λιγα λογια τα θελω ολα και τζαμπα!!!Θα μιλησω για το ποια ειναι για μενα τα ΜΕΙΟΝ για το καθενα απο τα επιλεγμενα αυτοκινητα .
1)Auris 1.6 MMT
Mε test drive (χειροκινητο κιβωτιο),οι εντυπωσεις θετικες αλλα δεν εκοψα και φλεβες .
Mε χαλασαν τα πλαστικα του και το oτι δεν εχει το esp (vsc).
Αν παει παραγγελία θελει 4 μηνες .
Χωρις vsc Απριλη.
Αξιζει να 'θυσιαστει' το vsc η οχι σε περιπτωση επιλογης του Αuris?
Η Premium ειναι 'λιγη' σε σχεση με την 'Trendy' εκδοση.
H αξιοπιστια παντως της Toyota θεωρειται δεδομενη.2)Golf 1.4 TSI DSG
Test drive προσεχως.
Η sportline εκδοση τα εχει ΟΛΑ.
Παραδοση ειτε μεσω παραγγελιας 3-4 μηνες η καποιο ετοιμο μεσα στον Απριλη.
Προβληματισμος μου η ιδια η VW.
H αξιοπιστια της ειναι με ερωτηματικο η χωρις?
Αν ειναι να τρεχω καθε λιγο και λιγακι για το τζαμι ,για τα λαδια ,η ξερω γω τι...το ρισκο ειναι για μενα μεγαλο .
Βεβαια χαριν της ποσοτητας η ποιοτητα εχει παει περιπατο .
Και ξερω οτι αυτο εχει επηρεασει και την VW.
Το golf ομως ΕΙΝΑΙ golf.
Η αληθεια ομως ειναι οτι ...φοβαμαι.3)Focus 1.6 με αυτοματο κιβωτιο.
Χρονος παραδοσης 1-2 μηνες μετα την παραγγελια.
Εκδοσεις Sport και Ghia.
Το μειον του ειναι στο οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι το παλιο 4ταχυτο στον κινητηρα των 100 αλογων και οχι σ΄αυτον με τα 115 αλογα.
Προβληματιζομαι στην ενεργητικη ασφαλεια.
Θα κανει ανετα προσπεραση η θα πρεπει να κατεβαινω και γω να σπρωχνω??
Aπο προβληματα δεν εχω ακουσει η διαβασει τιποτα και η συμπεριφορα του στο δρομο θεωρειται σημειο αναφορας.Παρακαλω θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας η καποια αλλη προταση (με επιχειρηματα ) .
Καθε βοηθεια δεκτη.
Thanx. -
Καταρχην ,Γεια.
Ψαχνω εδω και καιρο για ενα Hatchback με αυτοματο κιβωτιο
και εχω καταληξει στα αυτοκινητα του τιτλου του topic.
Αυτο που με ενδιαφερει κατα βαση στο αυτοκινητο ειναι 3 πραγματα.
Να ειναι αυτοματο ,να ειναι αξιοπιστο (γιατι θα το κρατησω μια 5-6ετια σιγουρα) ,
να παρεχει ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια και οι χωροι του να ειναι επαρκεις
(προορίζεται και για οικογενειακο σε καποιους μηνες).
Με λιγα λογια τα θελω ολα και τζαμπα!!!Θα μιλησω για το ποια ειναι για μενα τα ΜΕΙΟΝ για το καθενα απο τα επιλεγμενα αυτοκινητα .
1)Auris 1.6 MMT
Mε test drive (χειροκινητο κιβωτιο),οι εντυπωσεις θετικες αλλα δεν εκοψα και φλεβες .
Mε χαλασαν τα πλαστικα του και το oτι δεν εχει το esp (vsc).
Αν παει παραγγελία θελει 4 μηνες .
Χωρις vsc Απριλη.
Αξιζει να 'θυσιαστει' το vsc η οχι σε περιπτωση επιλογης του Αuris?
Η Premium ειναι 'λιγη' σε σχεση με την 'Trendy' εκδοση.
H αξιοπιστια παντως της Toyota θεωρειται δεδομενη.2)Golf 1.4 TSI DSG
Test drive προσεχως.
Η sportline εκδοση τα εχει ΟΛΑ.
Παραδοση ειτε μεσω παραγγελιας 3-4 μηνες η καποιο ετοιμο μεσα στον Απριλη.
Προβληματισμος μου η ιδια η VW.
H αξιοπιστια της ειναι με ερωτηματικο η χωρις?
Αν ειναι να τρεχω καθε λιγο και λιγακι για το τζαμι ,για τα λαδια ,η ξερω γω τι...το ρισκο ειναι για μενα μεγαλο .
Βεβαια χαριν της ποσοτητας η ποιοτητα εχει παει περιπατο .
Και ξερω οτι αυτο εχει επηρεασει και την VW.
Το golf ομως ΕΙΝΑΙ golf.
Η αληθεια ομως ειναι οτι ...φοβαμαι.3)Focus 1.6 με αυτοματο κιβωτιο.
Χρονος παραδοσης 1-2 μηνες μετα την παραγγελια.
Εκδοσεις Sport και Ghia.
Το μειον του ειναι στο οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι το παλιο 4ταχυτο στον κινητηρα των 100 αλογων και οχι σ΄αυτον με τα 115 αλογα.
Προβληματιζομαι στην ενεργητικη ασφαλεια.
Θα κανει ανετα προσπεραση η θα πρεπει να κατεβαινω και γω να σπρωχνω??
Aπο προβληματα δεν εχω ακουσει η διαβασει τιποτα και η συμπεριφορα του στο δρομο θεωρειται σημειο αναφορας.Παρακαλω θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας η καποια αλλη προταση (με επιχειρηματα ) .
Καθε βοηθεια δεκτη.
Thanx. -
Καταρχην ,Γεια.
Ψαχνω εδω και καιρο για ενα Hatchback με αυτοματο κιβωτιο
και εχω καταληξει στα αυτοκινητα του τιτλου του topic.
Αυτο που με ενδιαφερει κατα βαση στο αυτοκινητο ειναι 3 πραγματα.
Να ειναι αυτοματο ,να ειναι αξιοπιστο (γιατι θα το κρατησω μια 5-6ετια σιγουρα) ,
να παρεχει ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια και οι χωροι του να ειναι επαρκεις
(προορίζεται και για οικογενειακο σε καποιους μηνες).
Με λιγα λογια τα θελω ολα και τζαμπα!!!Θα μιλησω για το ποια ειναι για μενα τα ΜΕΙΟΝ για το καθενα απο τα επιλεγμενα αυτοκινητα .
1)Auris 1.6 MMT
Mε test drive (χειροκινητο κιβωτιο),οι εντυπωσεις θετικες αλλα δεν εκοψα και φλεβες .
Mε χαλασαν τα πλαστικα του και το oτι δεν εχει το esp (vsc).
Αν παει παραγγελία θελει 4 μηνες .
Χωρις vsc Απριλη.
Αξιζει να 'θυσιαστει' το vsc η οχι σε περιπτωση επιλογης του Αuris?
Η Premium ειναι 'λιγη' σε σχεση με την 'Trendy' εκδοση.
H αξιοπιστια παντως της Toyota θεωρειται δεδομενη.2)Golf 1.4 TSI DSG
Test drive προσεχως.
Η sportline εκδοση τα εχει ΟΛΑ.
Παραδοση ειτε μεσω παραγγελιας 3-4 μηνες η καποιο ετοιμο μεσα στον Απριλη.
Προβληματισμος μου η ιδια η VW.
H αξιοπιστια της ειναι με ερωτηματικο η χωρις?
Αν ειναι να τρεχω καθε λιγο και λιγακι για το τζαμι ,για τα λαδια ,η ξερω γω τι...το ρισκο ειναι για μενα μεγαλο .
Βεβαια χαριν της ποσοτητας η ποιοτητα εχει παει περιπατο .
Και ξερω οτι αυτο εχει επηρεασει και την VW.
Το golf ομως ΕΙΝΑΙ golf.
Η αληθεια ομως ειναι οτι ...φοβαμαι.3)Focus 1.6 με αυτοματο κιβωτιο.
Χρονος παραδοσης 1-2 μηνες μετα την παραγγελια.
Εκδοσεις Sport και Ghia.
Το μειον του ειναι στο οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι το παλιο 4ταχυτο στον κινητηρα των 100 αλογων και οχι σ΄αυτον με τα 115 αλογα.
Προβληματιζομαι στην ενεργητικη ασφαλεια.
Θα κανει ανετα προσπεραση η θα πρεπει να κατεβαινω και γω να σπρωχνω??
Aπο προβληματα δεν εχω ακουσει η διαβασει τιποτα και η συμπεριφορα του στο δρομο θεωρειται σημειο αναφορας.Παρακαλω θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας η καποια αλλη προταση (με επιχειρηματα ) .
Καθε βοηθεια δεκτη.
Thanx. -
Βασικά Golf TSI.
Mετά Auris.
To Focus εγώ δε θα το προτιμούσα. Δε θα είναι 'επικίνδυνα' αργό αλλά καμία σχέση σε επιδόσεις με το Golf (κυρίως) και δευτερευόντως με το Auris.
Πες μας όμως και τιμές (εκτός και αν πράγματι δεν παίζουν ρόλο στην αγορά σου).
-
όχι πάλι
-
TSI DSG! Δε ξέρω αν έχεις οδηγήσει το κιβώτιο DSG. Από τότε που το οδήγησα το έχω σαν υπόδειγμα. Είναι καταπληκτικό...αλλάζει ταχύτατα...και πραγματικά πηγαίνει από πλήρως αυτόματο...σε πλήρως σειριακό...έχει και Launch Control (στο GTI...για το TSI δε ξέρω).
Τώρα για αξιοπιστία VW...όλα να τα περιμένεις...αν σου κάτσει σου έκατσε...δεν έχω ακούσει και τρελά πράγματα για Golf...απλά έχω ακούσει ότι ο FSI τσιμπάει λίγο λαδάκι. Το Golf GT στο EVO πάντως...δεν έχει βγάλει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Καλή επιλογή...
-
GOLF, καλύτερος κινητήρας και καλύτερο (κορυφαίο) κιβώτιο.
Για την αξιοπιστία της Toyota και των υπόλοιπων γιαπωνέζων κατασκευαστών θα το ξαναπώ. Μέχρι νεωτέρας καλύτερα να μη τη θεωρούμε δεδομένη. Μέχρι πρόσφατα τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά κατασκευαστικά στον εξοπλισμό τουλάχιστον, οπότε δεν είχαν και κάτι να χαλάσει. Τώρα όμως? -
Ο χρήστης frankzer0 έγραψε:
Καταρχην ,Γεια.
Ψαχνω εδω και καιρο για ενα Hatchback με αυτοματο κιβωτιο
και εχω καταληξει στα αυτοκινητα του τιτλου του topic.
Αυτο που με ενδιαφερει κατα βαση στο αυτοκινητο ειναι 3 πραγματα.
Να ειναι αυτοματο ,να ειναι αξιοπιστο (γιατι θα το κρατησω μια 5-6ετια σιγουρα) ,
να παρεχει ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια και οι χωροι του να ειναι επαρκεις
(προορίζεται και για οικογενειακο σε καποιους μηνες).
Με λιγα λογια τα θελω ολα και τζαμπα!!!Θα μιλησω για το ποια ειναι για μενα τα ΜΕΙΟΝ για το καθενα απο τα επιλεγμενα αυτοκινητα .
1)Auris 1.6 MMT
Mε test drive (χειροκινητο κιβωτιο),οι εντυπωσεις θετικες αλλα δεν εκοψα και φλεβες .
Mε χαλασαν τα πλαστικα του και το oτι δεν εχει το esp (vsc).
Αν παει παραγγελία θελει 4 μηνες .
Χωρις vsc Απριλη.
Αξιζει να 'θυσιαστει' το vsc η οχι σε περιπτωση επιλογης του Αuris?
Η Premium ειναι 'λιγη' σε σχεση με την 'Trendy' εκδοση.
H αξιοπιστια παντως της Toyota θεωρειται δεδομενη.2)Golf 1.4 TSI DSG
Test drive προσεχως.
Η sportline εκδοση τα εχει ΟΛΑ.
Παραδοση ειτε μεσω παραγγελιας 3-4 μηνες η καποιο ετοιμο μεσα στον Απριλη.
Προβληματισμος μου η ιδια η VW.
H αξιοπιστια της ειναι με ερωτηματικο η χωρις?
Αν ειναι να τρεχω καθε λιγο και λιγακι για το τζαμι ,για τα λαδια ,η ξερω γω τι...το ρισκο ειναι για μενα μεγαλο .
Βεβαια χαριν της ποσοτητας η ποιοτητα εχει παει περιπατο .
Και ξερω οτι αυτο εχει επηρεασει και την VW.
Το golf ομως ΕΙΝΑΙ golf.
Η αληθεια ομως ειναι οτι ...φοβαμαι.3)Focus 1.6 με αυτοματο κιβωτιο.
Χρονος παραδοσης 1-2 μηνες μετα την παραγγελια.
Εκδοσεις Sport και Ghia.
Το μειον του ειναι στο οτι το αυτοματο κιβωτιο ειναι το παλιο 4ταχυτο στον κινητηρα των 100 αλογων και οχι σ΄αυτον με τα 115 αλογα.
Προβληματιζομαι στην ενεργητικη ασφαλεια.
Θα κανει ανετα προσπεραση η θα πρεπει να κατεβαινω και γω να σπρωχνω??
Aπο προβληματα δεν εχω ακουσει η διαβασει τιποτα και η συμπεριφορα του στο δρομο θεωρειται σημειο αναφορας.Παρακαλω θα ηθελα να ακουσω τις γνωμες σας η καποια αλλη προταση (με επιχειρηματα ) .
Καθε βοηθεια δεκτη.
Thanx.Golf και από εμένα.
Ομως όχι το απλό, αλλά το plus καθώς έχει μεγαλύτερους χώρους για οικογενειακές υποχρεώσεις και κάποια πολυμορφικά χαρακτηριστικά χωρίς όμως να μοιάζει με κουτί.
Σχετικά με την αξιοπιστία, στο δικό μου (7500χλμ), δεν έχει παρουσιαστεί τίποτα, αλλά ενώ η 'φαινομενική' ποιότητα είναι μεγαλύτερης κατηγορίας δεν νομίζω ότι η προσαρμογή, των πολύ ποιοτικών όμως, πλαστικών είναι αντίστοιχη της TOYOTA, αν και τίποτα δεν τρίζει και ο ήχος από το κλείσιμο στις πόρτες κτλ είναι παραπάνω από πειστικός. Για το DSG δεν ξέρω τίποτα στην πράξη.
Στα θετικά θα έβαζα φυσικά τον κινητήρα, την εκπληκτική οικονομία, την ποιότητα κύλισης και την ανάρτηση στην έκδοση Highline την οποία προτίμησα λόγω μέσης. Εάν σκέφτεσαι το θέμα και της επιστροφής χρημάτων από την επένδυση, το Golf κρατάει πολύ καλά τιμή μεταπώλησης, ίσως το ίδιο και τα Toyota, όχι όμως το Focus.
Στα αρνητικά ο περιορισμένος εξοπλισμός (π.χ. προβολείς ομίχλης δεν υπάρχουν στο Highline - ούτε μπαίνουν, ενώ στο sportline δεν υπάρχει τεμπέλης και ούτε μπαίνει...), η έλλειψη gadjets, το φτωχό RCD300 -
Golf TSI DSG.
Γενικα καλοστημενο αυτοκινητο, μακραν πιο ροπατο,προθυμο και γρηγορο
ολα τα πλεονεκτηματα του αυτπματου χωρις τα μειονεκτηματα των κλασσικων χαλαρων αυτοματων.
Ασε που ειναι το μονο απο τα 3 που θα πουλιεται οταν θα θες να το διωξεις.
Απο αξιοπιστια ολα ειναι θεμα τυχης.
Παντως λαδια καει ο FSI και οχι ο TSI και τα παραθυρα πεφταν στο Γκολφ 4. -
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
Golf και από εμένα.
Ομως όχι το απλό, αλλά το plus καθώς έχει μεγαλύτερους χώρους για οικογενειακές υποχρεώσεις και κάποια πολυμορφικά χαρακτηριστικά χωρίς όμως να μοιάζει με κουτί.Αν είναι να πάει στο plus, ας πάρει καλύτερα το Τouran TSi...
_
-
Nα ευχαριστησω καταρχην ολους σας για την γρηγορη ανταποκριση.
Πες μας όμως και τιμές (εκτός και αν πράγματι δεν παίζουν ρόλο στην αγορά σου).
@ nickolas. Παιζουν ρολο αλλα πρωτιστως παιζει ρολο η επιλογη του αυτοκινητου.
Θελω να πω δηλ. οτι υπαρχει μια ελαστικοτητα .Βεβαια αν ημουν 'ανετος' θα κοιτουσα και αλλες κατηγοριες η αλλα μοντελα.
@lkar.Τώρα για αξιοπιστία VW...όλα να τα περιμένεις...αν σου κάτσει σου έκατσε...
@ Nikos147.Αυτο ειναι το προβλημα.Κι αν μου κατσει ??
@meco.Δεν το ειχα σκεφτει ποτε ετσι.Ενδιαφερουσα αποψη.
@gatoz.Θα δω και το Plus.Θες να πεις οτι δεν σου 'καθεται ' η προσαρμογη των πλαστικων?Εχεις το 1.4 TSI? Aπο ηχομόνωση πως ειναι??
Παντως ρωτωντας για το TSI Sportline μου ειπαν οτι ερχεται με υποβραχιονιο .
Οσο για τα gadgets επειδη και εμενα μου αρεσουν (το auris δεν εχει και πολλα) τι θα μπορουσε να εχει?Απο αξιοπιστια ολα ειναι θεμα τυχης.
@screwdriver.Αναφερεσαι για την VW η γενικοτερα για τις αυτοκινητοβιομηχανιες??
@kubiak.Το Touran το σκεφτηκα.
Υπαρχει ενας περιορισμος στο μηκος του αυτοκινητου που θα παρω.
Οχι απο μενα .Απο την πυλωτη.Στα 4.40 θα εχει ζορι το βαλε-βγαλε.
Και στην καθημερινοτητα αυτο δεν ειναι και οτι καλυτερο.Οι μεχρι τωρα προτασεις βγαζουν πανηγυρικα το Golf ως προταση αγορας.
Επισης ομως γινεται αναφορα και στον παραγοντα τυχη.
Αυτη η παραμετρος (στην Ζωη ισχυει για ολους και για ολα ) εχει την ιδια βαρυτητα στο Golf σε σχεση με το Auris ,η χρειαζεται ΠΑΡΑΠΑΝΩ τυχη??Δεν εχω πολλες γνωσεις γυρω απο τα αυτοκινητα ,δεν ειμαι οδηγος που θα παει στα ορια ομως η αξιοπιστια και η ασφαλεια εχει μεγαλυτερη αξια για τους Μη γνωστες.
Ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις σας. -
Ο χρήστης frankzer0 έγραψε:
@kubiak.Το Touran το σκεφτηκα.
Υπαρχει ενας περιορισμος στο μηκος του αυτοκινητου που θα παρω.
Οχι απο μενα .Απο την πυλωτη.Στα 4.40 θα εχει ζορι το βαλε-βγαλε.
Και στην καθημερινοτητα αυτο δεν ειναι και οτι καλυτερο.Κρίμα που σε περιορίζει η θέση στάθμευσης, ενώ έχεις και δίκιο ότι 20εκ παραπάνω δυσχεραίνουν την διαβίωση...
Αν πας για TD του plus όμως κάνε και σε ένα touran TD, μπορεί να μην είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά...
_
-
Αν το MMT του Auris είναι το ίδιο με το MMT του Aygo τότε είναι απλά ΑΘΛΙΟ.
-
Ο χρήστης frankzer0 έγραψε:
Καταρχην ,Γεια.3)Focus 1.6 με αυτοματο κιβωτιο.
... ειναι **το παλιο 4ταχυτο στον κινητηρα των 100 αλογων **και οχι σ΄αυτον με τα 115 αλογα.Oύτε γι αστείο βέβαια...
-
Golf TSI και μετα κουμπωνεις ενα μεταχειρισμενο εγκεφαλο απο GT και το αυτοκινητο γινεται GT 170hp. Ετσι απλα. ΙΔΙΑ αυτοκινητα. Τα αλλα δυο μονο ως ανεκδοτο θα μπορουσαν να μπουν στην συγκριση (σου μιλαει κατοχος Ford).
για το θεμα DSG οι αποψεις διιστανται, οδηγησε το να δεις μονος σου.
-
Οταν ελεγα για τυχη, ισχυε για ολες τις εταιρειες.
Αν παρεις το dsg και σε παιρνει βαλε και τα αυτακια στο τιμονι.
Αν παρεις Golf plus ή Touran η μεταπωληση παει περιπατο.
Προσωπικη αποψη.Το dsg το εχω οδηγησει σε GTI και μου αρεσε πολυ.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Golf TSI και μετα κουμπωνεις ενα μεταχειρισμενο εγκεφαλο απο GT και το αυτοκινητο γινεται GT 170hp. Ετσι απλα. ΙΔΙΑ αυτοκινητα. Τα αλλα δυο μονο ως ανεκδοτο θα μπορουσαν να μπουν στην συγκριση (σου μιλαει κατοχος Ford).για το θεμα DSG οι αποψεις διιστανται, οδηγησε το να δεις μονος σου.
Επι τη ευκαιρία.Ακόμη περιμένουμε το video με το mondeo
-
To Focus βγάινει και 1.6 ΤD με CVT κιβώτιο... δεν ξέρω εαν το φέρνει η αντιρπροσωπία αλλά εαν μπορούν να στο φέρουν ειναι πολύ καλή λύση
-
@kubiak.
To Plus θα το δω .
Για το Touran αν και θα καλυπτε πολλες αναγκες
ειναι απαγορευτικες οι διαστασεις για την πυλωτη μου.
Αν ειναι καθε πρωι να κανω καμμια 10ρια μανουβρες για να βγω δεν λεει...
και απο πλευρας ψυχικης υγειας.@Kid.ΔΕΝ ξερω αν ειναι το ιδιο κιβωτιο.
Αυτο που ξερω απ΄αυτο που εχουν γραφτει στα περιοδικα του χωρου ειναι οτι 'αργει' λιγο.@athanasios.Οκ mate , το επιασα το υπονοουμενο ...
@kacey.Βλεπω υπαρχουν και 'modes' για το 1.4.
Αν παρεις το dsg και σε παιρνει βαλε και τα αυτακια στο τιμονι.
@screwdriver
Οκ mate.@Montecarlo.Δεν νομιζω οτι το φερνουν.Αλλα αυτο δεν ειναι πετρελαιο?
Επιτρεπεται στην Αθηνα?Μετα απο ενα συγκριτικο τιμων που εκανα
η διαφορα αναμεσα στο Auris 1.6 MMT εκδοση Premium (ανευ vsc) και το Golf 1.4 TSI DSG εκδοση Sportline ειναι περιπου στα 2.600 -
Kι αν σου κάτσει σου'κατσε...οι πιθανότητες είναι να σου 'κάτσει' τότε ότι αυτοκίνητο και να πάρεις.
Βασικά το θέμα είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο που νιώθεις 'σωστά' όταν κάθεσαι μέσα. Να κάθεσαι και να γουστάρεις...να μη θες να βγεις ποτέ! Ένα αυτοκίνητο that feels right at home!
Αυτό να πάρεις...
Auris 1.6 MMT or Golf 1.4 TSI DSG or Focus 1.6 αυτοματο????