-
Ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Δεν είπα ότι ο Δημήτρης είναι ο μόνος άνθρωπος στη γη που πιστεύει ό,τι πιστεύει για το NC. Απλώς ο τρόπος που τοποθετήθηκε αφήνει να εννοηθεί ότι όλοι όσοι έχουμε παλαιότερης γενιάς ΜΧ-5 και δοκιμάσαμε το NC, απογοητευτήκαμε.
Όσο για την μη ανεπαίσθητη διαφορά, βρε Άγγελε...ειλικρινά, εγώ δε τη βλέπω, όπως έχω ξαναπεί
Κάθε γνώμη σεβαστή. Ο ένας το βλέπει έτσι, ο άλλος αλλιώς. Αλλά να ακούγονται όλες οι απόψεις με τέτοιο τρόπο που να βοηθούν και όχι να οδηγούν σε καταστροφικά συμπεράσματα.
-
Να προσθέσω οτι το ει-σι δεν προστίθεται στο μπεις ουτε κατόπιν παραγγελίας ,οπότε το αμάξι μένει στα 19.990 + το μεταλλικό. Πήγα ρώτησα για άσπρο ,με είπαν 4-5 μήνες ειδική παραγγελία ....Αλλα έχει σχεδόν όλα τα υπόλοιπα χρώματα ετοιμοπαράδοτα.
Το μπλοκέ είναι πανάκριβο πάντως ως οψιον.
-
Α/C βρίσκουμε από αυτόν που τα τοποθετεί και για την ΕΛΜΑ.
1500 με 1800 ευρω υπολόγιζε.
Μπλοκέ μαμίσιο γυρω στα 2000 ευρω.
Κάνε τη σούμα και δες τελικά αν συμφερει...
Πάντως το ξαναλέω.
Μετά από σχεδόν οχτώ χρόνια συμβίωσης με το miata, το a/c είναι απολύτως απαραίτητο! -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Μετά από σχεδόν οχτώ χρόνια συμβίωσης με το miata, το a/c είναι απολύτως απαραίτητο!
λογικό!
κάτω από την κουκούλα είναι σαν σάουνα. Πήγα βόλτα με φίλο καλοκαιράκι και εάν δεν είχε a/c θα λαλούσα.
-
Βεβαια σε άλλους μπορει να αρέσει η σάουνα μιας κι έτσι, δεν πληρώνουν γυμναστήριο.... άσε που γλυτώνουν και τα λεφτά του a/c
-
Ενδεικτικά το έξτρα μπλοκέ στο Pontiac Solstice στις ΗΠΑ (αδερφάκι του Opel GT) κάνει... ~150 ευρώ ενώ το Α/C ~750 ευρώ
http://www.caranddriver.com/roadtests/9967/pontiac-solstice-page3.html
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ενδεικτικά το έξτρα μπλοκέ στο Pontiac Solstice στις ΗΠΑ (αδερφάκι του Opel GT) κάνει... ~150 ευρώ ενώ το Α/C ~750 ευρώhttp://www.caranddriver.com/roadtests/9967/pontiac-solstice-page3.html
φτηνάμαξα βρε παιδί μου
φτηνάμαξα..... -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ενδεικτικά το έξτρα μπλοκέ στο Pontiac Solstice στις ΗΠΑ (αδερφάκι του Opel GT) κάνει... ~150 ευρώ ενώ το Α/C ~750 ευρώhttp://www.caranddriver.com/roadtests/9967/pontiac-solstice-page3.html
Καλά εκεί είναι όλα τσάμπα...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=22396αν ήταν εδώ τόσο φτηνά θα ήταν πιο πολλά τα έβο από τα άξεντ!!
-
Καλα οι μαλάκες γιατί δεν έχουν ενα τασάκι στο αμαξι? Δεν μπορουσαν να βρούν χωρο να το τοποθετίσουν η θέλουν να μας κόψουν το κάπνισμα? Αμα θέλω να το κόψω μασάω καμια Nicorette.... Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά? Ειλικρινά οταν βλέπω αμαξι χωρίς τασακι-αναπτηρα ξενερώνω αφάνταστα...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Όσο για την μη ανεπαίσθητη διαφορά, βρε Άγγελε...ειλικρινά, εγώ δε τη βλέπω, όπως έχω ξαναπείΚάθε γνώμη σεβαστή. Ο ένας το βλέπει έτσι, ο άλλος αλλιώς. Αλλά να ακούγονται όλες οι απόψεις με τέτοιο τρόπο που να βοηθούν και όχι να οδηγούν σε καταστροφικά συμπεράσματα.
+1
Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός. -
NB ρε μούτρα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
+1
Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, ο Tsuchiya είναι η αιτία που το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έθαψε το NC.
Εγώ προσωπικά, έχω τον Tsuchiya για θεό και είμαι εκ των φανατικότερων του Best Motoring. Για άλλη μια φορά όμως αποδεικνύεται ότι μερικές φορές ο κόσμος ακολουθεί άκριτα αυτό που του σερβίρουν.
Είναι σαν αυτό που λέμε 'μα το είπαν στις ειδήσεις', άρα θα ισχύει
Τα παραπάνω δεν πάνε ούτε προς τον Άγγελο, ούτε προς τον Δημήτρη, για να μην παρεξηγούμαι.
Όσο για το τασάκι, νομίζω σε όλα τα νέα αυτοκίνητα αποτελεί option λόγω κανονισμών της ευρωπαϊκής ένωσης.
Και σχετικά με το A/C, δεν είναι η κουκούλα το πρόβλημα, αλλά το τούνελ που σε ζεσταίνει σαν σόμπα.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
+1
Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, ο Tsuchiya είναι η αιτία που το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έθαψε το NC.
Εγώ προσωπικά, έχω τον Tsuchiya για θεό και είμαι εκ των φανατικότερων του Best Motoring. Για άλλη μια φορά όμως αποδεικνύεται ότι μερικές φορές ο κόσμος ακολουθεί άκριτα αυτό που του σερβίρουν.
Είναι σαν αυτό που λέμε 'μα το είπαν στις ειδήσεις', άρα θα ισχύει
Τα παραπάνω δεν πάνε ούτε προς τον Άγγελο, ούτε προς τον Δημήτρη, για να μην παρεξηγούμαι.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψες. Άλλωστε ειρωνικά έγραψα και εγώ την άποψη του Tσουτσίγια. Έχουμε διαφωνήσει με τον Παύλο αρκετές φορές για αυτό. Εγώ έχω οδηγήσει και τα δύο MX5, προτιμώ ασυζητητί το καινούριο γιατί εμένα και το τιμόνι και το κιβώτιο μου άρεσαν καλύτερα στο ΜΚ3.
Να το πω και διαφορετικά: Το 106 rallye είναι για μένα το σημείο αναφοράς στην οδήγηση. Δεν υπάρχει (από τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τίποτα καλύτερο-στην αίσθηση κυρίως). Σε αυτή την αίσθηση από το τιμόνι και γενικότερα από όλο το αυτοκίνητο είναι πιο κοντά το ΜΚ3 παρά το ΜΚ2,5 και ας λέει ο Tσουτσίγια ότι θέλει. Στο κάτω κάτω σιγά μη πηγαίνω με το πλάι σε δημόσιο δρόμο με 130χλμ... -
Εγώ θέλω να αγοράσω ένα mx5 το τελευταίο, ή το προηγούμενο. Το τελευταίο μαρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, θα είναι και καινούργιο. Αλλά χωρίς Α/C δε το συζητάω, και χωρίς μπλοκέ έχω ακούσει ότι είναι πισωκίνηση γιαλατζί. Πολύ καλή τιμή τα 20000 δε λέω, αλλα τα πληρώνεις σε extra αφου δεν είσαι γκόμενα να το έχεις μόνο για βόλτες, αλλά και για διασκέδαση. Το βλέπω για το ΜΚ2.5 μεταχειρισμένο, να τα έχει όλα και να συμφέρει, και ας κάνω ένα μικρό συμβιβασμό στην εμφάνιση, που εξάλλου είναι σχετικό. Αλήθεια τα MK2.5 είναι το MK2 με facelift? Πιο έτος ξεκίνησε το ΜΚ2.5 και τι ουσιαστικές διαφορές εχει απο το ΜΚ2? Απλά ρωτάω για να ξέρω τι αξίζει να ψάξω να αγοράσω. Αν και μάλλον ΜΚ2.5 λόγο ότι με 17+ θα βρίσκεις ένα καλό 1.8
-
Καλημέρα! Οδήγησα κι εγώ το nc 1,8 και μην έχοντας εμπειρία από παρόμοιο αυτοκίνητο ενθουσιάστηκα. Βαρύ τιμόνι με αίσθηση και αρκετά άμεσο, καλός κινητήρας, ροπάτος θα έλεγα, φρένα που έχουν παραπάνω υποβοήθηση από ότι πρέπει και πολύ καλό κιβώτιο με μικρές διαδρομές. Ααα και πλήρης απουσία τριγμών(είχε βέβαια μόλις 2500 χμ).
Ο πωλητής τώρα μου είπε ότι ο κλιματισμός δεν μπαίνει ούτε προαιρετικά, ούτε εκ των υστέρων στο base, σε αντίθεση λέει με τα παλιότερα miata που μπορούσε να τοποθετηθεί αργότερα.... Τι λένε οι γνώστες επ' αυτού , είναι σίγουροι ότι μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε κάποιο συνεργείο; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
+1
Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, ο Tsuchiya είναι η αιτία που το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έθαψε το NC.
Εγώ προσωπικά, έχω τον Tsuchiya για θεό και είμαι εκ των φανατικότερων του Best Motoring. Για άλλη μια φορά όμως αποδεικνύεται ότι μερικές φορές ο κόσμος ακολουθεί άκριτα αυτό που του σερβίρουν.
Είναι σαν αυτό που λέμε 'μα το είπαν στις ειδήσεις', άρα θα ισχύει
Τα παραπάνω δεν πάνε ούτε προς τον Άγγελο, ούτε προς τον Δημήτρη, για να μην παρεξηγούμαι.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψες. Άλλωστε ειρωνικά έγραψα και εγώ την άποψη του Tσουτσίγια. Έχουμε διαφωνήσει με τον Παύλο αρκετές φορές για αυτό. Εγώ έχω οδηγήσει και τα δύο MX5, προτιμώ ασυζητητί το καινούριο γιατί εμένα και το τιμόνι και το κιβώτιο μου άρεσαν καλύτερα στο ΜΚ3.
Να το πω και διαφορετικά: Το 106 rallye είναι για μένα το σημείο αναφοράς στην οδήγηση. Δεν υπάρχει (από τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τίποτα καλύτερο-στην αίσθηση κυρίως). Σε αυτή την αίσθηση από το τιμόνι και γενικότερα από όλο το αυτοκίνητο είναι πιο κοντά το ΜΚ3 παρά το ΜΚ2,5 και ας λέει ο Tσουτσίγια ότι θέλει. Στο κάτω κάτω σιγά μη πηγαίνω με το πλάι σε δημόσιο δρόμο με 130χλμ...Δεν έχω παρακολουθήσει την συγκεκριμένη εκπομπή του Best Motoring, αλλά δεν έχω κανέναν λόγο να μην εμπιστευτώ ΚΑΙ την κρίση του Tsuchiya.
Μιχάλη, είναι προσβλητικό για το Rallye να το συγκρίνεις με αυτή την αθλιότητα, που λέγεται ΜΧ-5 ΝC.
Εκτός αν μιλάμε για Rallye χωρίς αντιστρεπτικές και με ουζαρισμένα αμορτισέρ...Συμφωνώ με το Θέμη, ότι υπάρχει υποκειμενικότητα στο όλο θέμα, αλλά αναρωτιέμαι, τι το 'θετικό', τι το 'ωραίο' μπορεί να υπάρχει κατά την οδήγηση ενός αυτοκινήτου, του οποίου η ανάρτηση πασχίζει να διαχειριστεί τα -μόλις- 1000τόσα κιλά του, με υπερβολικά έντονες μεταφορές φορτίου που προκαλούν εξίσου έντονες μεταφορές βάρους, με διαρκείς αλλαγές κάθετης πίεσης από τροχό σε τροχό...
Πολύ μεγαλή επιτυχία να κάνεις ένα αυτοκίνητο των 1000κάτι κιλών να δείχνει μισό τόνο βαρύτερο... -
Όταν αυτό το αυτοκίνητο ένα παιδί το γυρνάει 1,14στα Μέγαρα κ ίσως μπορεί κ χαμηλότερα τότε κάτι θετικό βλέπω εγώ
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Όταν αυτό το αυτοκίνητο ένα παιδί το γυρνάει 1,14στα Μέγαρα κ ίσως μπορεί κ χαμηλότερα τότε κάτι θετικό βλέπω εγώΜΧ-5 2.0 με νορμάλ ανάρτηση και λάστιχα, 1.14 στα Μέγαρα, 'ίσως και χαμηλότερα'...
Απλώς δεν το πιστεύω.
-
Όλα μα όλα νορμαλ.Από ανάρτηση(αυτή τη χάλια)μέχρι τα πάντα.Και λάστιχα φυσικά.Μπροστά ήμουν
-
Ο χρήστης ktgeorge έγραψε:
Εγώ θέλω να αγοράσω ένα mx5 το τελευταίο, ή το προηγούμενο. Το τελευταίο μαρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, θα είναι και καινούργιο. Αλλά χωρίς Α/C δε το συζητάω, και χωρίς μπλοκέ έχω ακούσει ότι είναι πισωκίνηση γιαλατζί. Πολύ καλή τιμή τα 20000 δε λέω, αλλα τα πληρώνεις σε extra αφου δεν είσαι γκόμενα να το έχεις μόνο για βόλτες, αλλά και για διασκέδαση. Το βλέπω για το ΜΚ2.5 μεταχειρισμένο, να τα έχει όλα και να συμφέρει, και ας κάνω ένα μικρό συμβιβασμό στην εμφάνιση, που εξάλλου είναι σχετικό. Αλήθεια τα MK2.5 είναι το MK2 με facelift? Πιο έτος ξεκίνησε το ΜΚ2.5 και τι ουσιαστικές διαφορές εχει απο το ΜΚ2? Απλά ρωτάω για να ξέρω τι αξίζει να ψάξω να αγοράσω. Αν και μάλλον ΜΚ2.5 λόγο ότι με 17+ θα βρίσκεις ένα καλό 1.8Χοντρικά, τα ΜΚ2.5 [όπως σωστά είπες, είναι τα facelift του ΜΚ2] βγήκαν μεταξύ 2001 και 2005. Το A/C δε γνωρίζω αν δεν μπαίνει εκ των υστέρων, όμως αν πας για καινούργιο, ΜΗΝ τσιγγουνευτείς τα λεφτά του A/C, και πολύ περισσότερο ΜΗΝ τσιγγουνευτείς τα λεφτά του μπλοκέ.
Περισσότερα στο http://www.mx5.gr/forum/index.php
Mazda MX-5