Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda MX-5
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda MX-5
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 144
    • 145
    • 38 / 145
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    2894
    14973
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Ήμουν πολύ συγκεκριμένος. Δεν είπα ότι ο Δημήτρης είναι ο μόνος άνθρωπος στη γη που πιστεύει ό,τι πιστεύει για το NC. Απλώς ο τρόπος που τοποθετήθηκε αφήνει να εννοηθεί ότι όλοι όσοι έχουμε παλαιότερης γενιάς ΜΧ-5 και δοκιμάσαμε το NC, απογοητευτήκαμε.

      Όσο για την μη ανεπαίσθητη διαφορά, βρε Άγγελε...ειλικρινά, εγώ δε τη βλέπω, όπως έχω ξαναπεί

      Κάθε γνώμη σεβαστή. Ο ένας το βλέπει έτσι, ο άλλος αλλιώς. Αλλά να ακούγονται όλες οι απόψεις με τέτοιο τρόπο που να βοηθούν και όχι να οδηγούν σε καταστροφικά συμπεράσματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        offset last edited by

        Να προσθέσω οτι το ει-σι δεν προστίθεται στο μπεις ουτε κατόπιν παραγγελίας ,οπότε το αμάξι μένει στα 19.990 + το μεταλλικό. Πήγα ρώτησα για άσπρο ,με είπαν 4-5 μήνες ειδική παραγγελία ....Αλλα έχει σχεδόν όλα τα υπόλοιπα χρώματα ετοιμοπαράδοτα.

        Το μπλοκέ είναι πανάκριβο πάντως ως οψιον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          miatagreece last edited by

          Α/C βρίσκουμε από αυτόν που τα τοποθετεί και για την ΕΛΜΑ.
          1500 με 1800 ευρω υπολόγιζε.
          Μπλοκέ μαμίσιο γυρω στα 2000 ευρω.
          Κάνε τη σούμα και δες τελικά αν συμφερει...
          Πάντως το ξαναλέω.
          Μετά από σχεδόν οχτώ χρόνια συμβίωσης με το miata, το a/c είναι απολύτως απαραίτητο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης miatagreece έγραψε:

            Μετά από σχεδόν οχτώ χρόνια συμβίωσης με το miata, το a/c είναι απολύτως απαραίτητο!

            λογικό!

            κάτω από την κουκούλα είναι σαν σάουνα. Πήγα βόλτα με φίλο καλοκαιράκι και εάν δεν είχε a/c θα λαλούσα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              miatagreece last edited by

              Βεβαια σε άλλους μπορει να αρέσει η σάουνα μιας κι έτσι, δεν πληρώνουν γυμναστήριο.... άσε που γλυτώνουν και τα λεφτά του a/c

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Ενδεικτικά το έξτρα μπλοκέ στο Pontiac Solstice στις ΗΠΑ (αδερφάκι του Opel GT) κάνει... ~150 ευρώ ενώ το Α/C ~750 ευρώ

                http://www.caranddriver.com/roadtests/9967/pontiac-solstice-page3.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miatagreece last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                  Ενδεικτικά το έξτρα μπλοκέ στο Pontiac Solstice στις ΗΠΑ (αδερφάκι του Opel GT) κάνει... ~150 ευρώ ενώ το Α/C ~750 ευρώ

                  http://www.caranddriver.com/roadtests/9967/pontiac-solstice-page3.html

                  φτηνάμαξα βρε παιδί μου
                  φτηνάμαξα.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    travelman last edited by

                    Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                    Ενδεικτικά το έξτρα μπλοκέ στο Pontiac Solstice στις ΗΠΑ (αδερφάκι του Opel GT) κάνει... ~150 ευρώ ενώ το Α/C ~750 ευρώ

                    http://www.caranddriver.com/roadtests/9967/pontiac-solstice-page3.html

                    Καλά εκεί είναι όλα τσάμπα...
                    http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=22396

                    αν ήταν εδώ τόσο φτηνά θα ήταν πιο πολλά τα έβο από τα άξεντ!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      imaginos last edited by

                      Καλα οι μαλάκες γιατί δεν έχουν ενα τασάκι στο αμαξι? Δεν μπορουσαν να βρούν χωρο να το τοποθετίσουν η θέλουν να μας κόψουν το κάπνισμα? Αμα θέλω να το κόψω μασάω καμια Nicorette.... Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά? Ειλικρινά οταν βλέπω αμαξι χωρίς τασακι-αναπτηρα ξενερώνω αφάνταστα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης opterios έγραψε:
                        Όσο για την μη ανεπαίσθητη διαφορά, βρε Άγγελε...ειλικρινά, εγώ δε τη βλέπω, όπως έχω ξαναπεί

                        Κάθε γνώμη σεβαστή. Ο ένας το βλέπει έτσι, ο άλλος αλλιώς. Αλλά να ακούγονται όλες οι απόψεις με τέτοιο τρόπο που να βοηθούν και όχι να οδηγούν σε καταστροφικά συμπεράσματα.

                        +1
                        Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          NB ρε μούτρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            opterios last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:
                            +1
                            Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.

                            Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, ο Tsuchiya είναι η αιτία που το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έθαψε το NC.

                            Εγώ προσωπικά, έχω τον Tsuchiya για θεό και είμαι εκ των φανατικότερων του Best Motoring. Για άλλη μια φορά όμως αποδεικνύεται ότι μερικές φορές ο κόσμος ακολουθεί άκριτα αυτό που του σερβίρουν.

                            Είναι σαν αυτό που λέμε 'μα το είπαν στις ειδήσεις', άρα θα ισχύει

                            Τα παραπάνω δεν πάνε ούτε προς τον Άγγελο, ούτε προς τον Δημήτρη, για να μην παρεξηγούμαι.

                            Όσο για το τασάκι, νομίζω σε όλα τα νέα αυτοκίνητα αποτελεί option λόγω κανονισμών της ευρωπαϊκής ένωσης.

                            Και σχετικά με το A/C, δεν είναι η κουκούλα το πρόβλημα, αλλά το τούνελ που σε ζεσταίνει σαν σόμπα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης opterios έγραψε:

                              +1
                              Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.

                              Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, ο Tsuchiya είναι η αιτία που το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έθαψε το NC.

                              Εγώ προσωπικά, έχω τον Tsuchiya για θεό και είμαι εκ των φανατικότερων του Best Motoring. Για άλλη μια φορά όμως αποδεικνύεται ότι μερικές φορές ο κόσμος ακολουθεί άκριτα αυτό που του σερβίρουν.

                              Είναι σαν αυτό που λέμε 'μα το είπαν στις ειδήσεις', άρα θα ισχύει

                              Τα παραπάνω δεν πάνε ούτε προς τον Άγγελο, ούτε προς τον Δημήτρη, για να μην παρεξηγούμαι.

                              Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψες. Άλλωστε ειρωνικά έγραψα και εγώ την άποψη του Tσουτσίγια. Έχουμε διαφωνήσει με τον Παύλο αρκετές φορές για αυτό. Εγώ έχω οδηγήσει και τα δύο MX5, προτιμώ ασυζητητί το καινούριο γιατί εμένα και το τιμόνι και το κιβώτιο μου άρεσαν καλύτερα στο ΜΚ3.
                              Να το πω και διαφορετικά: Το 106 rallye είναι για μένα το σημείο αναφοράς στην οδήγηση. Δεν υπάρχει (από τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τίποτα καλύτερο-στην αίσθηση κυρίως). Σε αυτή την αίσθηση από το τιμόνι και γενικότερα από όλο το αυτοκίνητο είναι πιο κοντά το ΜΚ3 παρά το ΜΚ2,5 και ας λέει ο Tσουτσίγια ότι θέλει. Στο κάτω κάτω σιγά μη πηγαίνω με το πλάι σε δημόσιο δρόμο με 130χλμ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                ktgeorge last edited by

                                Εγώ θέλω να αγοράσω ένα mx5 το τελευταίο, ή το προηγούμενο. Το τελευταίο μαρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, θα είναι και καινούργιο. Αλλά χωρίς Α/C δε το συζητάω, και χωρίς μπλοκέ έχω ακούσει ότι είναι πισωκίνηση γιαλατζί. Πολύ καλή τιμή τα 20000 δε λέω, αλλα τα πληρώνεις σε extra αφου δεν είσαι γκόμενα να το έχεις μόνο για βόλτες, αλλά και για διασκέδαση. Το βλέπω για το ΜΚ2.5 μεταχειρισμένο, να τα έχει όλα και να συμφέρει, και ας κάνω ένα μικρό συμβιβασμό στην εμφάνιση, που εξάλλου είναι σχετικό. Αλήθεια τα MK2.5 είναι το MK2 με facelift? Πιο έτος ξεκίνησε το ΜΚ2.5 και τι ουσιαστικές διαφορές εχει απο το ΜΚ2? Απλά ρωτάω για να ξέρω τι αξίζει να ψάξω να αγοράσω. Αν και μάλλον ΜΚ2.5 λόγο ότι με 17+ θα βρίσκεις ένα καλό 1.8

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cuore-sportivo-19 last edited by

                                  Καλημέρα! Οδήγησα κι εγώ το nc 1,8 και μην έχοντας εμπειρία από παρόμοιο αυτοκίνητο ενθουσιάστηκα. Βαρύ τιμόνι με αίσθηση και αρκετά άμεσο, καλός κινητήρας, ροπάτος θα έλεγα, φρένα που έχουν παραπάνω υποβοήθηση από ότι πρέπει και πολύ καλό κιβώτιο με μικρές διαδρομές. Ααα και πλήρης απουσία τριγμών(είχε βέβαια μόλις 2500 χμ).
                                  Ο πωλητής τώρα μου είπε ότι ο κλιματισμός δεν μπαίνει ούτε προαιρετικά, ούτε εκ των υστέρων στο base, σε αντίθεση λέει με τα παλιότερα miata που μπορούσε να τοποθετηθεί αργότερα.... Τι λένε οι γνώστες επ' αυτού , είναι σίγουροι ότι μπορεί να μπει εκ των υστέρων σε κάποιο συνεργείο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pai-mei last edited by

                                    Ο χρήστης meco έγραψε:

                                    +1
                                    Αλλά εντάξει όπως και να το κάνουμε αφού το οδήγησε ο Τσουτσίγια και είπε ότι δεν του άρεσε το balance στα στα 130+ χλμ που το πήγαινε με το πλάι δεν μπορεί κάτι θα ξέρει αυτός.

                                    Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, ο Tsuchiya είναι η αιτία που το μεγαλύτερο μέρος του ειδικού τύπου έθαψε το NC.

                                    Εγώ προσωπικά, έχω τον Tsuchiya για θεό και είμαι εκ των φανατικότερων του Best Motoring. Για άλλη μια φορά όμως αποδεικνύεται ότι μερικές φορές ο κόσμος ακολουθεί άκριτα αυτό που του σερβίρουν.

                                    Είναι σαν αυτό που λέμε 'μα το είπαν στις ειδήσεις', άρα θα ισχύει

                                    Τα παραπάνω δεν πάνε ούτε προς τον Άγγελο, ούτε προς τον Δημήτρη, για να μην παρεξηγούμαι.

                                    Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψες. Άλλωστε ειρωνικά έγραψα και εγώ την άποψη του Tσουτσίγια. Έχουμε διαφωνήσει με τον Παύλο αρκετές φορές για αυτό. Εγώ έχω οδηγήσει και τα δύο MX5, προτιμώ ασυζητητί το καινούριο γιατί εμένα και το τιμόνι και το κιβώτιο μου άρεσαν καλύτερα στο ΜΚ3.
                                    Να το πω και διαφορετικά: Το 106 rallye είναι για μένα το σημείο αναφοράς στην οδήγηση. Δεν υπάρχει (από τα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει τίποτα καλύτερο-στην αίσθηση κυρίως). Σε αυτή την αίσθηση από το τιμόνι και γενικότερα από όλο το αυτοκίνητο είναι πιο κοντά το ΜΚ3 παρά το ΜΚ2,5 και ας λέει ο Tσουτσίγια ότι θέλει. Στο κάτω κάτω σιγά μη πηγαίνω με το πλάι σε δημόσιο δρόμο με 130χλμ...

                                    Δεν έχω παρακολουθήσει την συγκεκριμένη εκπομπή του Best Motoring, αλλά δεν έχω κανέναν λόγο να μην εμπιστευτώ ΚΑΙ την κρίση του Tsuchiya.

                                    Μιχάλη, είναι προσβλητικό για το Rallye να το συγκρίνεις με αυτή την αθλιότητα, που λέγεται ΜΧ-5 ΝC.
                                    Εκτός αν μιλάμε για Rallye χωρίς αντιστρεπτικές και με ουζαρισμένα αμορτισέρ...

                                    Συμφωνώ με το Θέμη, ότι υπάρχει υποκειμενικότητα στο όλο θέμα, αλλά αναρωτιέμαι, τι το 'θετικό', τι το 'ωραίο' μπορεί να υπάρχει κατά την οδήγηση ενός αυτοκινήτου, του οποίου η ανάρτηση πασχίζει να διαχειριστεί τα -μόλις- 1000τόσα κιλά του, με υπερβολικά έντονες μεταφορές φορτίου που προκαλούν εξίσου έντονες μεταφορές βάρους, με διαρκείς αλλαγές κάθετης πίεσης από τροχό σε τροχό...
                                    Πολύ μεγαλή επιτυχία να κάνεις ένα αυτοκίνητο των 1000κάτι κιλών να δείχνει μισό τόνο βαρύτερο...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stayrros46 last edited by

                                      Όταν αυτό το αυτοκίνητο ένα παιδί το γυρνάει 1,14στα Μέγαρα κ ίσως μπορεί κ χαμηλότερα τότε κάτι θετικό βλέπω εγώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pai-mei last edited by

                                        Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
                                        Όταν αυτό το αυτοκίνητο ένα παιδί το γυρνάει 1,14στα Μέγαρα κ ίσως μπορεί κ χαμηλότερα τότε κάτι θετικό βλέπω εγώ

                                        ΜΧ-5 2.0 με νορμάλ ανάρτηση και λάστιχα, 1.14 στα Μέγαρα, 'ίσως και χαμηλότερα'...

                                        Απλώς δεν το πιστεύω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stayrros46 last edited by

                                          Όλα μα όλα νορμαλ.Από ανάρτηση(αυτή τη χάλια)μέχρι τα πάντα.Και λάστιχα φυσικά.Μπροστά ήμουν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            opterios last edited by

                                            Ο χρήστης ktgeorge έγραψε:
                                            Εγώ θέλω να αγοράσω ένα mx5 το τελευταίο, ή το προηγούμενο. Το τελευταίο μαρέσει πιο πολύ εμφανισιακά, θα είναι και καινούργιο. Αλλά χωρίς Α/C δε το συζητάω, και χωρίς μπλοκέ έχω ακούσει ότι είναι πισωκίνηση γιαλατζί. Πολύ καλή τιμή τα 20000 δε λέω, αλλα τα πληρώνεις σε extra αφου δεν είσαι γκόμενα να το έχεις μόνο για βόλτες, αλλά και για διασκέδαση. Το βλέπω για το ΜΚ2.5 μεταχειρισμένο, να τα έχει όλα και να συμφέρει, και ας κάνω ένα μικρό συμβιβασμό στην εμφάνιση, που εξάλλου είναι σχετικό. Αλήθεια τα MK2.5 είναι το MK2 με facelift? Πιο έτος ξεκίνησε το ΜΚ2.5 και τι ουσιαστικές διαφορές εχει απο το ΜΚ2? Απλά ρωτάω για να ξέρω τι αξίζει να ψάξω να αγοράσω. Αν και μάλλον ΜΚ2.5 λόγο ότι με 17+ θα βρίσκεις ένα καλό 1.8

                                            Χοντρικά, τα ΜΚ2.5 [όπως σωστά είπες, είναι τα facelift του ΜΚ2] βγήκαν μεταξύ 2001 και 2005. Το A/C δε γνωρίζω αν δεν μπαίνει εκ των υστέρων, όμως αν πας για καινούργιο, ΜΗΝ τσιγγουνευτείς τα λεφτά του A/C, και πολύ περισσότερο ΜΗΝ τσιγγουνευτείς τα λεφτά του μπλοκέ.

                                            Περισσότερα στο http://www.mx5.gr/forum/index.php

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 38 / 145
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr