-
Αυτή με τα 110 είναι απλώς η χρυσή τομή εγώ θέλω την δίλιτρη!!!!!
-
Ο χρήστης barout έγραψε:
Το μοτερ οντως επρεπε να εχει και αλλα αλογα. Το δικο μου ειναι μπλε αλλα και παλι σε προσεχουνε. Καμια φορα ομως εχει και πλακα. π.χ ειμαι με τρεις φιλους σε ενα επαρχιακο δρομο και παω οσο λεει το οριο. Απο πισω εχω μαζεψει ουρα απο αυτοκινητα αλλα κανεις δεν παραπονιεται και δεν προσπερναει ενω εχει τη δυνατοτητα να το κανει.(γιατι αραγε;)
CD δεν εχει αλλα εχω βαλει Μini Disk και το συνδεω με το κασετοφωνο Οσο για το χειροφρενο αστο...δοκιμασα μια μερα να βγαλω τα τασια και σηλωσα ψηλα την κεραια.! ψαρωνουν παρα πολυ!!! το κολπο που γραφεις τ ο εκανα με το discman αλλα ειναι ταλαιπωρια, μπες στο αμαξι βαλε την κασσετα ανταπτορα ρυθμισε τον ήχο να ακουγεται καλα, συνδεσε τον αναπτηρα με το discman (για να μην τρεχουμε ολη την ωρα για μπαταριες)... Το εκανα κανα 2 φορες αλλα μετα βαρεθηκα.. παντως κυκλοφορει ραδιοcd απο τη σιτροεν στο ιδιο σχημα με το κασσετοφωνο που ειναι χωνευτο με 100,000δρχ πριν 3 χρονια
αλήθεια καταφερες ποτες να διωξεις την ουρα απο xantia??? εγω μονο κατι μικρα drift Που τα καταλαβαινεις μονο στο τιμονι....
-
στο σουϊφτ 1.0 τώρα..
τρικύλινδρο και έχει κραδασμούς στο ρελαντί(όχι ενοχλητικά πάντως), οι μαλακές ανρτήσεις όπου όλα γίνονται με καθυστέρηση! Καταλάβαίνω από το είδος και την ταχύτητα του γυρσίματος αν θα υπερστρέψει, ετοιμάζομαι και..διορθώνω όταν κάνω άφημα γκαζού ή φρενάρισμα πάνω στη στροφή, χάριν παιδείας(και για να μην υποστρέφει )!Το κακό είναι όμως πως αν υπερδιορθώσεις, ή μπεις σε εσάκι, η μεταφορά βάρους είναι απίστευτη! καθώς το αμάξι παίρνει φόρα καθώς γ΄ερνει από την άλλη μερια!!
Θυμάμαι μια φορά καθώς έμπαινα στην κηφισίας από τα φανάρια της (πρώην)ΗΒΗΣ με πατημένη δευτέρα , αριστερά προς αθήνα, αρχίζει να γέρνει σαν γαλλικό,είμαι έτοιμος να αφήσω γκάζι για την υποστροφή, αλλά..υπερστρέφει!!κρατάω το γκάζι, καθώς γυρνάει σχεδόν κάθετα, κάνω ανάποδο, αρχίζει να γέρνει από την σχεδόν πριν επανέλθει στο..ίσιο δρόμο , και λόγω φόρας αρχίζει να υπερστρέφει τελικά από την άλλη! Δραματικές στιγμές, αφού για νακάνω ανάποδο από την..ανάποδη, με το πολύστροφο και πολύ λεπτό τιμόνι(άλλο σπαστικό και ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ) ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ Από την όλη αλλαγή..κλίσης,δε, κόντεψε να με πετάξει στην δίπλα..θέση(σοβαρά μιλάω, αν δεν φόραγα ζώνη) ενώ το αμάξι συνεχιζε να ταλαντεύεται εγκάρσια, με την δευτέρα στον κόφτη, ακόμα και όταν το επανέφερα!! -
Τι δεν μου αρέσει;
Χμ, η τάση να πλέει στις μεγάλες ταχύτητες, που είναι μπροστοκίνιτο, που δεν έχει 120 άλογα τουλάχιστον και τέλος ότι το πήρα τον Οκτώβριο του 1998 πριν τις μείωσης και έφαγα καπέλο κοντά στο ένα εκατομμύριο δραχμές. -
citastak για να διωξεις την ουρα απο Χantia 1.6 ειναι κομματακι δυσκολο. Το αυτοκινητο δεν ειναι αρκετα δυνατο. Ενας τροπος ειναι να μπεις με πολλα χιλιομετρα σε μια στροφη και καθως στριβεις να πατησεις φρενο. Το προσπαθησα μια φορα χωρις ακριβως τα αναμενομενα αποτελεσματα.
Παντως μια φορα μου πεταξε την ουρα στην εθνικη τοτε με τα πολλα χιονια.
Ειχα αλυσιδες και πηγαινα με καμια 50 χιλιομετρα και τσακ γυρισε εκει που δεν το περιμενα. Ευτηχως ομως το επανεφερα πριν βρω στη διαχωριστικη.Αυτο ειναι που λενε επιτελους ασπρη μερα
-
ΤΟ MULTIPLEXING!!!
Όλα γίνονται με διαφορά φάσης!
%@&^$&^@!$@@*^#%#@ -
Που δεν ειναι τετρακινητο
που δεν εχει 200+ps
που δεν εχω καταφερει να κανω ακομα το ονειρο μου πραγματικοτητα!! -
- trizei poli
- h anatriseis yi thn ellatha einai para poli sklires.
- den exei abs (prgma pou xreiazetai etho sthn ellatha, sthn Agllia den me piraze)
- den exei A.C.
- Thelei alla 60 Hp
- Xoraei mono 2
- Den exei port-bagage.
afta pros to paron....
-
Τι δεν μου αρέσει λοιπόν:
Στο Mitsubishi Space Star- Που τρίζουν τα παράθυρα όταν είναι ανοιχτά
- Δεν δείχνει στιβαρό όσο ένα Γερμανικό
- Που στην Εθνική είναι ευπαθές στον αέρα και λόγο ύψους δεν εμπνέει στις στροφές
- Που η μέγιστή ροπή βγαίνει μετά τις 4000 στροφές όπου ο κινητήρας έχει αρχίσει και κάνει πολύ θόρυβο
Στο Golf
- Δεν κάνει για την πόλη
- Είναι στενό για τους πίσω
- Ο κινητήρας κάτω από τις 1850 στροφές είναι πολύ ψόφιος (turbo lag)
- Καίει πολύ όταν πιέζεται
-
Που τώρα πια, τα άλογα δεν με φτάνουν
Κάτι θα γίνει όμως μέχρι το Σεπτέμβρη... -
Στο Lancia Y δεν μου αρέσουν:
Οι μικροί χώροι για τους πίσω και κυρίως ο ελάχιστος χώρος αποσκευών (αυτά όμως τα ήξερα οταν το αγόρασα)
Οι τριγμοί
Οι θόρυβοι απο την πίσω ανάρτηση και γενικά η ποιότητα κύλισης. -
μα τι γίνεται, πολλοί γράφουν μειονεκτήματα και δεν μας λένε για πιό αυτοκίνητο μιλάνε
Skoda Octavia 4x4 Combi
- αυξημένος θόρυβος μετά τα 140 χαω
- θόρυβος από τους αεραγωγούς ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες του ανεμιστήρα
- όχι πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι
-
Ο χρήστης barout έγραψε:
citastak για να διωξεις την ουρα απο Χantia 1.6 ειναι κομματακι δυσκολο. Το αυτοκινητο δεν ειναι αρκετα δυνατο. Ενας τροπος ειναι να μπεις με πολλα χιλιομετρα σε μια στροφη και καθως στριβεις να πατησεις φρενο. Το προσπαθησα μια φορα χωρις ακριβως τα αναμενομενα αποτελεσματα.Παντως μια φορα μου πεταξε την ουρα στην εθνικη τοτε με τα πολλα χιονια.
Ειχα αλυσιδες και πηγαινα με καμια 50 χιλιομετρα και τσακ γυρισε εκει που δεν το περιμενα. Ευτηχως ομως το επανεφερα πριν βρω στη διαχωριστικη.Αυτο ειναι που λενε επιτελους ασπρη μερα
το εκανα ρε φιλε αλλα μου μουρωσε και αρχισα να κατευθυνομαι προς την εξοδο της στροφης (σε μια μαντρα!) ... αλλα τελευταια στιγμη το ξαναεφερα!!! φιλε προσφατα οδηγησα την διλιτρη (Activa) με το turbo...
μερα με τη νυχτα! το αμαξι πηγαινει αρκετακαλα (συν οτι εδω το χειροφρενο πιανει πισω!!!) -
Γενικά οι Citroen με τις υδροπνευματικές έχουν πάρα πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, συγκρίσιμα με αυτά 'καθαρόαιμων' όπως τα Impreza WRX κλπ (γνώμη δοκιμαστού αυτή, όχι δική μου). Αλλά είναι η αποκομμένη αίσθησή τους και τα μούτρα στο όριο (που όμως και πάλι είναι αρκετά παραπάνω από αυτό των περισσοτέρων συνηθισμένων αυτοκινήτων)...
-
έχω οδηγήσει σε διακοπές-ταξίδι 10 ημερών στην κεφαλλονιά, σιτροέν 1.8. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΤΕΡΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΚΕΙ
-
Ωραίο Θέμα!!!!
Λοιπον στο Seicento Sporting:-
Μικροί καθρέφτες (τους έχω συνηθίσει πλεον οποτε δεν με πολυπειράζει)
-
Δεν έχεις ορατότητα όταν κάνεις όπισθεν. Και πως κανω όπισθεν? Πολύ απλό. Μαντεύοντας και στο περίπου (ωωωωωωωωχ τι έχω να ακούσω τώρα). Στο καινούργιο μοντελο είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα, μια και υπάρχουν μαξιλαράκια για το κεφάλι και στα πίσω καθίσματα.
-
-
Εγω παντως που δεν ειμαι καθολου λατρης της ταχυτητας και καθολου λατρης των GTI FBI CIA , και δε ξερω εγω τι αλλο, οπως κοιταζω το αυτοκινητο δεν μπορω να βρω κατι που δεν μου αρεσει. Για τους Ελληνικους δρομους (και το τονιζω αυτο, για τους Ελληνικους δρομους) 98 αλογακια στα 1400 ειναι υπεραρκετα.
Ομως εαν το επετρεπαν οι καταστασεις και η τσεπη μου, υπαρχει ενα μονο αυτοκινητο που θα ηθελα οσο τιποτα αλλο. Το HONDA S2000. Οταν το βλεπω, κατι παθαινω ρε παιδι μου. Ισως να ειναι και το βιτσιο μου. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Το HONDA S2000. Οταν το βλεπω, κατι παθαινω ρε παιδι μου. Ισως να ειναι και το βιτσιο μου.Δεν εισαι και ο μονος πιστευω!!!
-
Λοιπόν για πάμε να θυμηθούμε μερικά για το Cinquecento Sporting:
-Οι πολύ μικροί εξωτερικοί καθρέφτες,σε σημείο να μην θες να τους χρησιμοποιήσεις,γιατί θέλεις να εστιάσεις για να δεις!
-Το γεγονός ότι μετά από έξι χρόνια συμβίωσης ακόμα υπάρχει η πιθανότητα του ακούσιου γκαζόφρενου,λόγω της ελάχιστης απόστασης μεταξύ των πεντάλ του γκαζιού και του φρένου.Σκεφτείτε να το παθαίνετε σε κίνηση,όπου η απόσταση μεταξύ των αυτοκινήτων είναι μικρή!
-Γέρνει πολύ, ότι ανάρτηση και να του βάλεις
-Μηδενική απόσβεση και άνεση από τις αναρτήσεις,ίσως και λόγω των ελαστικών 165/55/13 που φορά από τη μαμά του.Κάθε φορά που περνάω από ενα μέτριας ποιότητας δρόμο νομίζω ότι θα σπάσει (δεν σπάει τελικά!),περνάω μετά με το αυτοκίνητο της γυναίκας μου και νομίζω ότι πατάω σε μαγικό χαλί.
-Το πολύ μικρό του μεταξόνιο και το πολύστροφο τιμόνι του κάνουν πρακτικά αδύνατη τη διόρθωση της υπερστροφής στα πολλά σε μέτριες και ανοιχτές καμπές,τουλάχιστον για οδηγό του επιπέδου μου
-Του λείπουν 15 αλογάκια για να αποκτήσει τον απόλυτο fun to drive χαρακτήρα!
Πέρα από αυτά το βρίσκω εξαιρετικό για την κατηγορία και την τιμή του.. -
νίκο βάλε μια, δυο διαστάσεις πιο ψηλό προφίλ και θα με θυμηθείς
Τι δεν μας αρεσει στο αυτοκινητο μας