Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
NEO FIAT PANDA 4X4
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. NEO FIAT PANDA 4X4
  • 1
  • 2
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 29
  • 30
  • 19 / 30
Κατασκευαστές και Μοντέλα
84
586
5.0k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • T
    techadmin admin last edited by Jan 20, 2007, 11:00 PM

    Οι ερπύστριες αυτές της Tatou είναι bolt-on και μπαίνουν σχεδόν σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο ή quad.

    Εδώ σε ένα arctic cat:

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • D
      drdino last edited by Jan 20, 2007, 11:20 PM

      Πρέπει να είναι 4κίνητο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by Jan 20, 2007, 11:57 PM

        Δε νομίζω να ειναι απαράιτητο να ειναι τετρακίνητο, άλλωστε και το Panda σαν προσθιοκίνητο δουλεύει συνήθως, ειδικά με τις ερπύστριες όπου το σπινάρισμα είναι πολύ δύσκολο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          puntofato last edited by Jan 21, 2007, 9:48 AM

          Κάτι αντίστοιχο έχουν κάνει και άλλες εταιρείες όπως η Toyota σε landcruiser...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by Jan 21, 2007, 10:15 AM

            Μα δεν χρειάζεται να κάνει η εταιρία κάτι, απλώς αγοράζει το κιτ και το τοποθετεί. Είναι σα να αλλάζεις ζαντολάστιχα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgosm last edited by Jan 25, 2007, 1:45 PM

              παντος θελουν κοψιμο οι προφυλακτηρες. ισως στο απλο να μην μπαινουν λογο που ειναι κοντιτερα τα αμορτισερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                montecarlo last edited by Jan 25, 2007, 5:19 PM

                Η αντίσταση κύλισης απο τις ερπύστριες ειναι πάρα πολύ μεγάλη
                οπότε νομίζω οτί ειναι απαραίτητο να είναι τετρακίνητο.

                To όχημα στην φωτό είναι το Panda Cross 4x4 με 1.3 Μultijet
                που έχει στάνταρντ μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cambof last edited by Jan 27, 2007, 8:02 PM

                  ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ
                  ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ
                  ΟΤΙ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ 80% ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΔΑ ΑΕ ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΡΑ ΤΟ PANDA 4X4 MULTIJET ΗΤΑΝ ΑΨΟΓΗ
                  ΗΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ 200 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΚΑΙ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ DVD
                  ΦΙΛΕ giorgosm ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΑΝΕΒΩ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝ ΘΕΣ /ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΑ ΛΕΜΕ.

                  ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 200 ΧΙΛ. ΤΑ ΠΗΓΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ 80-100 ΧΙΛ.ΤΗΝ ΩΡΑ
                  ΚΑΙ ΜΕ 2500-2800 ΣΤΡΟΦΕΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ,Α ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΑΡΚΕΤΑ
                  ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΣΧΑΡΑ ΤΗΣ ΦΙΑΤ
                  ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΤΟ TRIP COMPUTER ΟΤΑΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΑΣΑ .ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ?

                  ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ BRIGESTONE ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ ΜΕ ΜΑΥΡΟΓΑΛΑΖΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ELD ΠΙΣΩ

                  ΑΥΤΑ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ingegnere last edited by Jan 28, 2007, 6:39 AM

                    Καλορίζικο φίλε cambof.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanasios last edited by Jan 28, 2007, 10:33 AM

                      Ο χρήστης cambof έγραψε:
                      ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΤΟ TRIP COMPUTER ΟΤΑΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΑΣΑ .
                      ΑΥΤΑ

                      Μέση ταχύτητα δείχνει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cambof last edited by Jan 28, 2007, 10:51 AM

                        ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
                        ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΨΙΛΟΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ,
                        1 ΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ,ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ Η ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ?
                        2 ΜΕΧΡΙ ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΡΩΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ?
                        3 ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΣΤΡΩΝΕΤΑΙ 2,3,5 ΧΙΛΙΑΔΕΣ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgosm last edited by Jan 28, 2007, 7:07 PM

                          πρωτα απο ολα μεγιες .
                          τωρα για το στρωσιμο εγω αυτο ποου ακολουθησαν ήταν σταθερες επιταχυνσεις χωρις να ζορίζω την τουρμπίνα. οχι πολες στροφες. αυτα για κανα 2000 χιλιόμετρα. καλα 8α ήταν να κανεις μια αλλαγή λαδίών καποια στιγμή (εγω καθηστερισα αρκετα και εκανα τα 5000 χιλιόμετρα).
                          και καποια πραγματα για την σωστή χρήση. στο ξεκίνημα ασε λιγο χρόνο για να ανεβουν τα λαδια, και στο σβήσιμο του κινητήρα ασε λιγο να κρυωει η τουρμπίνα. οταν ανεβεις γιαννενα πες. ισως μας πετυχεις σε καμία εκδρομουλα αν ειναι Σ/Κ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexcliors last edited by Jan 29, 2007, 5:53 AM

                            Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους,

                            Καταρχήν:

                            Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε Cambof.

                            Τα χιλιόμετρα στο Climbing κοντεύουν τις 7000. Τελευταία προσθήκη στο αυτοκίνητο ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ ασφαλείας με κλειδαριά, καθώς η μαμά τάπα δυστυχώς (και ανεπίτρεπτα) δεν κλειδώνει. Κόστος 26 Ευρώ.

                            Ακόμα (εδώ και 3 εβδομάδες) αδυνατώ να βρώ 1 ελαστικό PIRELLI SNOWCONTROL για να αντικαταστήσω αυτό που μου σκίστηκε στα Άγραφα. Έχω ρωτήσει σε ένα μεγάλο έμπορο ελαστικών στη Λαμία και σε ένα από τους μεγαλύτερους λαστιχάδες της Αθήνας, αλλά ακόμη τίποτε. Από ότι φαίνεται η PIRELLI στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα δυσκίνητη.

                            Κατά τα άλλα ευελπιστώ κάποια στιγμή να αλλάξει ο καιρός και να χιονίσει, ώστε να χαρεί και το Pandaκι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cambof last edited by Jan 29, 2007, 10:26 PM

                              ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ALEXCLIORS
                              ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΕΔΩ ΜΗΠΩΣ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
                              http://www.elastika-online.gr/
                              ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΑΤΙΑ ΕΡΙΞΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΟΥ
                              ΑΛΛΑ ΨΑΞΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexcliors last edited by Jan 30, 2007, 6:58 AM

                                Ευχαριστώ φίλε Cambof.

                                Το εν λόγω site το έχω υπόψιν μου αλλά από όσο βλέπω οι παραγγελίες αφορούν μόνο τετράδα ελαστικών, ενώ εγώ θέλω μόνο 1 κομμάτι.

                                Από την άλλη, καθώς έχω παραγγείλει το ελαστικό σε πολύ φίλο λαστιχά, και έχοντας προς το παρόν στο αυτοκίνητο ένα άλλο χιονολάστιχο στην ίδια διάσταση (αντί για την ρεζέρβα ασφαλείας), θα περιμένω λίγο καιρό ακόμη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  giorgosm last edited by Jan 30, 2007, 2:14 PM

                                  Ο χρήστης alexcliors έγραψε:
                                  . Τελευταία προσθήκη στο αυτοκίνητο ήταν η τάπα του ρεζερβουάρ ασφαλείας με κλειδαριά, καθώς η μαμά τάπα δυστυχώς (και ανεπίτρεπτα) δεν κλειδώνει. Κόστος 26 Ευρώ.

                                  σωστα τα λες. ο τσιγκουνης ο Ιταλος... τα ίδια εκανα και γω.
                                  υ.γ. ατιμη φυτευτή ελληνική πέτρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cambof last edited by Jan 30, 2007, 2:40 PM

                                    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
                                    http://shophost.net/shop_n/catalog/defa ... 1546055744

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      puntofato last edited by Jan 30, 2007, 6:37 PM

                                      Καλως ήρθες φίλε cambof στην οικογένεια των πετρελαιάδων. Πρέπει να βρεθούμε κάποια στιγμή...

                                      Μην ανησυχείς για θερμοκρασία. Πράγματι αργά ζεστένεται στο μποτιλιάρισμα αλλά αν το βγάλεις στο δρόμο δεν αργεί.Επίσης το τουρμπάκι του δεν έχει ανάγκη από turbo timer μιας και ΔΕΝ αναπτύσει θερμοκρασίες. Τα λαδάκια θα τα αλλάξεις φυσικά σύντομα ή τουλάχιστον στα 7500χλμ και δεν θα τηρήσεις αυτό που λέει το βιβλίο για 20000χλμ.

                                      Τώρα κάτι άλλο δεν έχει να προσέξεις παρα μόνο να ελέγξεις το φίλτρο πετρελαίου που ταυτόχρονα είναι και νεροπαγίδα. Σε κάποιο σημείο έχει ένα βανάκι που μπαίνει κατσαβίδι σταυρωτό. Στο ταμπλό έχει ένα λαμπάκι που δείχνει νερά στο φίλτρο πετρελαίου. Αν ανάψει εκείνο σταματάς και ανοίγεις το βανάκι να φύγουν τα νερά. Δεν νομίζω ποτέ να σου τύχει, αλλά καλό είναι να το ξέρεις.

                                      Θα σου κάνει εντύπωση που μπορεί να πηγαίνει μόνο του στο ρελαντί και μάλιστα με πολλή δύναμη.Το έχω δοκιμάσει και σε ανηφόρα με δευτέρα και ανέβαινε χωρίς να πατάω γκάζι. Έτσι όταν θα ψάχνεις στα στενά για να παρκάρεις θα έχεις αυτόματο πιλότο. Το τούρμπο μπαίνει μετά τις 2000στροφές και δίνει επαρκή δύναμη για άνετο προσπέρασμα.Θα προτιμούσαμε βέβαια να έχει το τουρμπάκι μεταβλητής που έχουν όλα τα άλλα αυτοκίνητα που έχουν αυτή τη μηχανούλα, αλλά ΤΕΣΠΑ...(μπορεί να το βάλουμε μετά!!!)

                                      Το τιμόνι αν και ηλεκτρικό έχει σωστό feedback και καταλαβαίνεις τι κάνουν οι τροχοί σου.
                                      Έχει έξυπνα πραγματάκια όπως πχ αν έχεις τους γυαλοκαθαριστήρες μπροστά σε λειτουργία και βάλεις όπισθεν αυτόματα μπαίνουν και οι πίσω. Έχει φώτα πάρκιγκ που ανάβουν ταυτόχρονα αλλά και ξεχωριστά από κάθε μεριά με τα φλάς και επίσης αυτό που δεν περίμενα ποτέ για μικρό αμαξάκι: Φώτα Follow me home. Ορίζεις εσύ την διάρκεια που θέλεις κάνοντας την μεγάλη σκάλα και όταν βγάζεις το κλειδί παραμένουν αναμένα για να σε βοηθήσουν...

                                      Μπορείς κάλλιστα να ονομάσεις το νέο σου απόκτημα Juliette ή Τζούλη μιας και αν αναγραμματίσεις το Multijet αυτό το όνομα θα βγει και είναι γλύκα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntofato last edited by Jan 30, 2007, 6:46 PM

                                        Το πιο σημαντικό όμως ξέχασα.

                                        ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ. ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΕΞΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ! ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

                                        Επίσης κροταλίζει λιγάκι όταν είναι κρύο αλλά ησυχάζει όταν ζεσταίνεται. Δεν ακούγεται μέσα αλλά μόνο αν ανοίξεις παράθυρο.

                                        Αντέ να βρεθούμε κάποια στιγμή...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by Jan 30, 2007, 7:09 PM

                                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                          Τα λαδάκια θα τα αλλάξεις φυσικά σύντομα ή τουλάχιστον στα 7500χλμ και δεν θα τηρήσεις αυτό που λέει το βιβλίο για 20000χλμ.

                                          Γιατί αυτό?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          379 out of 586
                                          • First post
                                            379/586
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 17
                                          • 18
                                          • 19
                                          • 20
                                          • 21
                                          • 29
                                          • 30
                                          • 19 / 30
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr