Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 37
    • Best 0
    • Groups 0

    alexcliors

    @alexcliors

    Ιδιωτικός Υπάλληλος

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    37
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αθήνα

    alexcliors Unfollow Follow

    Latest posts made by alexcliors

    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Καλοτάξιδο και εύχομαι να σου προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες σε πολύ όμορφες διαδρομές εντός αλλά κυρίως εκτός δρόμου!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Καθώς το Climbing πλησιάζει τα 20000 χλμ, έγινε το περασμένο Σάββατο το μεγάλο σέρβις και αλλάχθηκαν τα εξής:

      Λάδια
      Φίλτρο λαδιού
      Φίλτρο καμπίνας
      Μπουζί
      Τακάκια εμπρός και πίσω

      Κόστος για όλα τα παραπάνω μαζί με την εργασία 340 Ευρώ.

      Ενδεικτικά αναφέρω ότι τα τακάκια κάνουν συνολικά (εμπρός και πίσω) σαν ανταλλακτικό περίπου 135 Ευρώ.

      Υ.Γ. Δεν αλλάχθηκε το φίλτρο αέρος γιατί έχω βάλει ένα K&N στη θέση του μαμίσιου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Με τα Pirelli 190 Snowcontrol το Pandaki τα πάει περίφημα στο χιόνι (και ιδιαίτερα στο παγωμένο). Επίσης και σε στεγνό οδόστρωμα τα λάστιχα αυτά έχουν πολύ καλή πρόσφυση.
      Η μόνη περίπτωση να κολλήσει το αυτοκίνητο είναι όταν πέσει σε μεγάλη ποσότητα από φρέσκο χιόνι ή όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ποσότητα χιονιού πάνω στην οποία πατάει η αριστερή σε σχέση με την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου (δυστυχώς το ELD δεν έβγαινε όταν αγόρασα το Climbing).

      Σε ότι αφορά τα μειονεκτήματά τους, σημειώνω τα ακόλουθα:

      • Είναι πολύ ευαίσθητα (καθώς είναι αρκετά έως πολύ μαλακά) σε χτυπήματα από πέτρες, σε οδήγηση σε άσχημο χωματόδρομο
      • Φθείρονται πολύ περισσότερο απο τα υπόλοιπα (θερινά) ελαστικά σε οδήγηση κάτω από υψηλές θερμοκρασίες
      • Δεν υπάρχουν στο εμπόριο (δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, αλλά ακόμα περιμένω να τα βρώ από τον προηγούμενο χειμώνα).
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:

      ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιες χιονοκουβέρτες πήρες?

      Πήρα τις Multi Grip τέλος του 2006 με κόστος 90 Ευρώ.

      Αλέξης

      Thanks, m8...

      από που?

      Dirtoulios, έχεις PM.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:

      ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιες χιονοκουβέρτες πήρες?

      Πήρα τις Multi Grip τέλος του 2006 με κόστος 90 Ευρώ.

      Αλέξης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
      ΒTW, ανεβαίνω στα ορεινά την παραπάνω βδομάδα και ακόμα δεν έχω αποφασίσει για αλυσίδες.... Τι λέτε? Φτηνιάρικες, που να μη με νοιάζει να τις πετάξω (αλλά που θα γρατζουνίσουν και τις ζάντες), ακριβες, ή 'Χιονοκαλτσάκια' (για spikes δεν δεν το συζητω)

      Φίλε Dirtoulios, από όσο γνωρίζω το Panda 4x4 δεν παίρνει τις κλασσικές αλυσίδες, καθώς είναι μικρή η απόσταση μεταξύ αμορτισέρ και τροχού.

      Προσωπικά για το Climbing που έχω, αγόρασα χιονοκουβέρτες (δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ακόμη), αν και έχοντας καλύψει αρκετά χιλιόμετρα σε χιονισμένο αλλά και σχετικά παγωμένο δρόμο, η τετρακίνηση και τα χιονολάστιχα με τα οποία είναι εξοπλισμένο το αυτοκίνητο, κάνουν θαύματα!!!
      Πιστεύω ότι σπάνια θα χρειαστούν έστω και οι χιονοκουβέρτες.

      Φιλικά,
      Αλέξης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Καλημέρα σε όλους,

      Ενδεικτικά και ενημερωτικά θέλω να αναφέρω ότι για το 4χ4 το κόστος αλλαγής λαδιών (με SELENIA 20K) και φίλτρου λαδιού με την εργασία (που για το φίλτρο λαδιού απαιτεί αφαίρεση της μπροστινής προστατευτικής ποδιάς) ήταν 70 Ευρώ (σε φιλικό και μή εξουσιοδοτημένο συνεργείο για FIAT).

      Υ.Γ. Στο συνολικό ποσό υπολογίστε 4 λίτρα λαδιού (αν και παίρνει περίπου 3 λίτρα ο κινητήρας του 1,2) καθώς κράτησα το υπόλοιπο για να προσθέτω εάν χρειαστεί στο μέλλον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Ο χρήστης reddragon έγραψε:
      Τελικα αποφασισα να μεινω στην οικογενιακη μου θαλπορη και να μην την αφησω.. ειναι ξελογιαστρα η αλλη, αλλα η νταλικα μου ειναι
      Παντως εστειλα email sthn digital tuning για το chip και αμα κανει σε εμας με τα ατμοσφαιρικα..

      I ll be back.. soon

      Καλή απόφαση Γιώργο, θα συνεχίσουμε να μιλάμε!!!!!!!

      Και εγώ περιμένω απάντηση σε αντίστοιχο mail στη Digital Tuning.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Ο χρήστης reddragon έγραψε:
      Καλημερα σε ολους.
      Αισιως εχω φτασει τα 9200 χλμ. το ΣΚ εκανα ενα τριπ μεχρι Καρπενησι για να ξεμουδιασω, με απειρο χωμα και οσο πιο γρηγορα γινοταν στην ασφαλτο. .

      Γιώργο έπρεπε να μου τηλεφωνήσεις αφού πήγες Καρπενήσι, το περασμένο ΣΚ ήμουν και εγώ εκεί στο σπίτι που έχω κοντά στην πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • RE: NEO FIAT PANDA 4X4

      Ευχαριστώ φίλε Cambof.

      Το εν λόγω site το έχω υπόψιν μου αλλά από όσο βλέπω οι παραγγελίες αφορούν μόνο τετράδα ελαστικών, ενώ εγώ θέλω μόνο 1 κομμάτι.

      Από την άλλη, καθώς έχω παραγγείλει το ελαστικό σε πολύ φίλο λαστιχά, και έχοντας προς το παρόν στο αυτοκίνητο ένα άλλο χιονολάστιχο στην ίδια διάσταση (αντί για την ρεζέρβα ασφαλείας), θα περιμένω λίγο καιρό ακόμη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      alexcliors
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr