-
Καλημέρα σε όλους,
Ενδεικτικά και ενημερωτικά θέλω να αναφέρω ότι για το 4χ4 το κόστος αλλαγής λαδιών (με SELENIA 20K) και φίλτρου λαδιού με την εργασία (που για το φίλτρο λαδιού απαιτεί αφαίρεση της μπροστινής προστατευτικής ποδιάς) ήταν 70 Ευρώ (σε φιλικό και μή εξουσιοδοτημένο συνεργείο για FIAT).
Υ.Γ. Στο συνολικό ποσό υπολογίστε 4 λίτρα λαδιού (αν και παίρνει περίπου 3 λίτρα ο κινητήρας του 1,2) καθώς κράτησα το υπόλοιπο για να προσθέτω εάν χρειαστεί στο μέλλον.
-
Ο χρήστης alexcliors έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,Ενδεικτικά και ενημερωτικά θέλω να αναφέρω ότι για το 4χ4 το κόστος αλλαγής λαδιών (με SELENIA 20K) και φίλτρου λαδιού με την εργασία (που για το φίλτρο λαδιού απαιτεί αφαίρεση της μπροστινής προστατευτικής ποδιάς) ήταν 70 Ευρώ (σε φιλικό και μή εξουσιοδοτημένο συνεργείο για FIAT).
Υ.Γ. Στο συνολικό ποσό υπολογίστε 4 λίτρα λαδιού (αν και παίρνει περίπου 3 λίτρα ο κινητήρας του 1,2) καθώς κράτησα το υπόλοιπο για να προσθέτω εάν χρειαστεί στο μέλλον.
4 λίτρα Selenia 20K κοστίζουν περίπου 26
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Καλημέρα σε όλους,
Ενδεικτικά και ενημερωτικά θέλω να αναφέρω ότι για το 4χ4 το κόστος αλλαγής λαδιών (με SELENIA 20K) και φίλτρου λαδιού με την εργασία (που για το φίλτρο λαδιού απαιτεί αφαίρεση της μπροστινής προστατευτικής ποδιάς) ήταν 70 Ευρώ (σε φιλικό και μή εξουσιοδοτημένο συνεργείο για FIAT).
Υ.Γ. Στο συνολικό ποσό υπολογίστε 4 λίτρα λαδιού (αν και παίρνει περίπου 3 λίτρα ο κινητήρας του 1,2) καθώς κράτησα το υπόλοιπο για να προσθέτω εάν χρειαστεί στο μέλλον.
4 λίτρα Selenia 20K κοστίζουν περίπου 26
-
4 Λίτρα SELENIA από Practiker/Makro 2 x 20
-
Νομίζω πως δεν λέω κάτι δύσκολο... Τα Χριστούγεννα που έκανα το σερβις, τα Selenia Gold που έβαλα έκαναν 10,5
-
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ (ΕΧΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2,200 ΧΙΛΙΟΜ)
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ, ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ,ΓΕΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ,ΒΙΔΕΣ ΚΤΛΠ ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ??
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟ(ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΦΙΑΤ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ)
ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ,ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ---ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!ΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΛΑΣΠΕΣ ΚΤΛΠ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΥ ΠΛΥΣΤΙΚΟΥ
-
Ο χρήστης cambof έγραψε:
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ (ΕΧΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2,200 ΧΙΛΙΟΜ)
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ, ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ,ΓΕΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ,ΒΙΔΕΣ ΚΤΛΠ ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ??
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΕΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟ(ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΦΙΑΤ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ)
ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ,ΤΟ ΑΦΗΝΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ---ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!!ΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΛΑΣΠΕΣ ΚΤΛΠ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΓΟΡΑ ΜΙΚΡΟΥ ΠΛΥΣΤΙΚΟΥ
- Πιστευω οτι δεν θελει κατι αλλο, περα απο αυτα που αναφερεις.
- Δεν ξερω τι γινεται στο Ζαφειροπουλο, γενικοτερα οι αντιπροσωπειες λειτουργουν με ραντεβου,εκτος εξαιρεσεων.Καλο θα ηταν να κλεισεις για να εξυπηρετηθεις πιο γρηγορα. Συνηθως η εργατοωρα στη FIAT ειναι 47
-
Ο χρήστης cambof έγραψε:
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΓΙΑ SERVICE ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ (ΕΧΩ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2,200 ΧΙΛΙΟΜ)Σε λιγότερο από 5μήνες 16000χλμ...
και δεν το χρησιμοποιώ για να πάω στην δουλειά. Μόνο τα Σαβ/κα...
καλά είναι; -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Σε λιγότερο από 5μήνες 16000χλμ...
και δεν το χρησιμοποιώ για να πάω στην δουλειά. Μόνο τα Σαβ/κα...
καλά είναι;Αν ειναι σκουρο μπλε και γραφει 'TAXI' σε φωτεινη ταμπελα στην οροφη, ειναι καλα...
-
Καλημερα επειδη και εγω ετοιμαζομαι να παω για λαδια και θελω να πλυνω μοτερ για να μην με παρουν με τα γιαουρτια, ποιος ειναι ο λογος που ακουστηκε να μην.... Εχουμε Bosch εξαλου oxi Lucas (the master of darkness)
Νεα απο το νταλικακι συντομα γιατι τωρα τρεχουμε λογω kart..
-
Πήγα τελικά για έλεγχο ευθυγράμμισης και η απόκλιση ήταν 8mm. Μου είπαν ότι μέχρι 10mm δικαιολογείται και δεν χρειάζεται διόρθωση...
-
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ
ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ -
ΙΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟ
Vehicle Recall DetailsVehicle Recall Details
Reference : R/2007/012
Manufacturer Ref :
Make: FIAT
Model : IDEA, PUNTO, PANDA, GRANDE PUNTO AND STILO
Launch Date : 20/04/2007
Numbers Involved : 1757
Build Start Date : 01/05/2006
Build End Date : 31/05/2006Details
Details
Concern : ENGINE POWER MAY BE LOST
Description : It is possible that breakage of the ancillary devices pulley on the crankshaft may occur. Should this happen there is the possibility that engine power and functions such as power assisted steering and braking assistance may be lost.
Remedial Action : Recalled vehicles will have the crankshaft pulley inspected and changed should this be necessary.
Vehicle Id : ZFA19900000010004 to ZFA19900000010004
ZFA19200000583184 to ZFA19200000630209
ZFA18800004972397 to ZFA18800004972397
ZFA19900001000014 to ZFA19900001094860
ZFA18800000793362 to ZFA18800000902645
ZFA35000000092100 to ZFA35000000132472
ZFA19900000000688 to ZFA19900000087968
ZFA19200000576160 to ZFA19200000576160
ZFA16900000475266 to ZFA16900000640654
ZFA18800004990567 to ZFA18800004999998
ZFA18800005352627 to ZFA18800005352627 -
-
-
Ο χρήστης cambof έγραψε:
ΙΣΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟ
Vehicle Recall DetailsVehicle Recall Details
Reference : R/2007/012
Manufacturer Ref :
Make: FIAT
Model : IDEA, PUNTO, PANDA, GRANDE PUNTO AND STILO
Launch Date : 20/04/2007
Numbers Involved : 1757
Build Start Date : 01/05/2006
Build End Date : 31/05/2006Details
Details
Concern : ENGINE POWER MAY BE LOST
Description : It is possible that breakage of the ancillary devices pulley on the crankshaft may occur. Should this happen there is the possibility that engine power and functions such as power assisted steering and braking assistance may be lost.
Remedial Action : Recalled vehicles will have the crankshaft pulley inspected and changed should this be necessary.
Vehicle Id : ZFA19900000010004 to ZFA19900000010004
ZFA19200000583184 to ZFA19200000630209
ZFA18800004972397 to ZFA18800004972397
ZFA19900001000014 to ZFA19900001094860
ZFA18800000793362 to ZFA18800000902645
ZFA35000000092100 to ZFA35000000132472
ZFA19900000000688 to ZFA19900000087968
ZFA19200000576160 to ZFA19200000576160
ZFA16900000475266 to ZFA16900000640654
ZFA18800004990567 to ZFA18800004999998
ZFA18800005352627 to ZFA18800005352627Αυτό με την υποβοήθηση του τιμονιού δεν το καταλαβαίνω, ηλεκτρικά τιμόνια δεν έχουνε τα μοντέλα αυτά?
Τι σχέση έχει το σβήσιμο του κινητήρα? Η ηλεκτρική υποβοήθηση δεν χάνεται απ' όσο ξέρω...
-
Σταμάτησα για diesel σε ΕΚΟ της παραλιακής με το 4Χ4 multijet και για κακή μου τύχη εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κινητό που ήταν ξεχασμένο στη τσάντα μου. Μέχρι να το βρώ και να βγώ από το αυτοκίνητο ο υπάλληλος είχε προλάβει να βάλει περίπου 2 λίτρα αμόλυβδη παρόλο που στη τάπα γράφει Diesel. Στις διαμαρτυρίες μου δικαιολογήθηκε ότι δεν πρόσεξε τη τάπα και ότι δεν περίμενε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να καίει πετρέλαιο. Θυμάμαι παλιότερα οι αντλίες diesel ήταν σε ξεχωριστό χώρο από εκείνες της βενζίνης ενώ τώρα είναι μαζί και αν δεν προσέξεις μπορείς να την πατήσεις εύκολα.
Ο υπάλληλος τελικά άδειασε το ντεπόζιτο με μια χειροκίνητη αντλία και μου αντικατέστησε τα περίπου 5 λίτρα που είχα ενώ καθυστέρησα περίπου 30 λεπτά.
Τώρα κόλλησα ένα αυτοκόλλητο εσωτερικά στο πορτάκι της τάπας που γράφει diesel με όσο πιο μεγάλα γράμματα μπορούσα. Όσοι έχετε diesel ΠΡΟΣΟΧΗ.
-
γεια σας τι κανετε??? καιρο εχουμε να τα πουμε ε??
προχ8εσ παρελαβα το 100αρακι μου -
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ,ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ, ΚΤΛΠ ΚΤΛΠ..
ΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΓΚΑΖΟΤΟ ΕΕ,ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ
-
8000 km με το Panda 4X4 Multijet και πρώτη αλλαγή λαδιών με Turbo Diesel όπως γράφει το κουτί γιατί τα WR μας… τελείωσαν. Έχω αυξημένο θόρυβο αλλά δεν ξέρω αν οφείλεται στον τύπο λαδιού ή επειδή τα λάδια είναι καινούργια.
Μέση κατανάλωση για τα 8000 km 5,7 l/100 km με μέση ταχύτητα 38 km/h.Παρατηρήσεις:
Έχει βελτιωθεί η ελαστικότητα του κινητήρα αφού επιταχύνω άνετα από τις 1600 rpm ακόμα και με 5η ενώ πριν έπρεπε να περάσω τις 2000.
Αποτελεσματικό εκτός δρόμου ακόμη και σε άμμο (βέβαια σε λογικά πλαίσια αφού το πλαίσιο μάλλον δεν είναι ενισχυμένο σε σχέση με το απλό).
Εξακολουθεί ο θόρυβος από το πίσω αριστερό αμορτισέρ σε ανώμαλο δρόμο.
Πολλές φορές ακούγεται ένα σφύριγμα στην όπισθεν η οποία αρκετές φορές χτυπάει όταν τη βάζεις.
Η πίσω πόρτα αποδείχτηκε δύσκολη στο άνοιγμα αφού θέλει αρκετή δύναμη να σηκωθεί (τα αμορτισέρ της πόρτας δεν βοηθάνε καθόλου αλλά μάλλον δυσκολεύουν).
Λόγο του μικρού μεταξονίου και των σκληρών αναρτήσεων αισθάνεσαι τις ανωμαλίες του δρόμου και για κάποιους ίσως είναι κουραστικό σε ταξίδι.
Έπρεπε να έχω βάλει το συρόμενο πίσω κάθισμα. Όποιος σκέφτεται αγορά μη το παραλείψει!Γενικά δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις για τις οποίες αγοράστηκε (οικονομία, ευκολία στο παρκάρισμα, άνετη κίνηση σε δύσκολο χωματόδρομο) και με ικανοποιητική άνεση σε σχέση με τις διαστάσεις του για 2 ενήλικες και 2 παιδιά.
YΓ. Γνωρίζει κάποιος εξουσιοδοτημένο service στην Ανατολική Αττική με πείρα στα diesel γιατί σε αυτό που πήγα για λάδια το πρώτο diesel ήταν το δικό μου?
NEO FIAT PANDA 4X4