Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    EvoIX vs. Civic TypeR
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. EvoIX vs. Civic TypeR
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    65
    226
    415
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Λοιπόν, τις τελευταίες μέρες με τρώει ένα υπαρξιακό ερώτημα:

      Να το δώσω ή να το κρατήσω ?

      Το περί ου ο λόγος είναι φυσικά το Civic TypeR, το οποίο είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο και από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος Ξεκαθαρίζω επίσης πως δε θεωρώ πως έχω 'εξαντλήσει' το TypeR, σε καμία περίπτωση.

      Αλλά μπήκε μέσα μου ο διάβολος και σκέφτομαι μήπως το πουλήσω για να πάρω EvoIX.

      Θα μου πείτε 'δε μας χ.... ρε Νταλάρα'... που είναι απόλυτα αποδεκτή απάντηση Αλλά είπα να κάνω μια διερεύνηση της κοινής γνώμης του 4TF για όσους δεν το πουν αυτό

      Ας θεωρήσουμε πως το κόστος ΔΕΝ είναι πρόβλημα.

      Επίσης, άλλες προτάσεις (πχ. 'πάρε Alfa/Skoda/Porsche' ) απορρίπτονται.

      Εχουμε λοιπόν, χωρίς σειρά προτεραιότητας:

      EvoIX:

      • τα γνωστά... καταιγιστικές επιδόσεις, κράτημα από άλλο πλανήτη, τιμόνι super, φρενάρες
      • 4 πόρτες, πορτ-μπαγκάζ τώρα που γίναμε οικογενειάρχες
      • αγωνιστικό 'δρόμου'
      • κάτι διαφορετικό (4κίνητο και με δυνατότητα πιο 'πισωκίνητης' συμπεριφοράς)
      • κατανάλωση από άλλο πλανήτη και αντίστοιχα μικρή αυτονομία
      • υψηλό κόστος χρήσης/συντήρησης
      • ελάχιστα διακριτικό με τη 'σιδερώστρα' πίσω
      • εσωτερικό όχι αντίστοιχο της τιμής του αυτοκινήτου

      Civic TypeR:

      • μοτερούκλα/κιβώτιο πρώτης τάξης, κράτημα εξαιρετικό (όχι βέβαια Evo)
      • πιστεύω πως σε μερικά χρόνια θα είναι κλασσικό, όπως είναι τώρα κλασσικό το πχ. Clio Williams
      • αγωνιστικό 'δρόμου'
      • λογικότατο κόστος χρήσης
      • 3 πόρτες, μικρότεροι χώροι
      • μέτριο τιμόνι και φρένα όχι στο επίπεδο του υπόλοιπου αυτοκινήτου

      Εννοείται πως σε τέτοια αυτοκίνητα πολλές φορές τζάμπα τα γράφουμε τα '+' και τα '-' και την επιλογή την καθορίζει το συναίσθημα

      Ακούω απόψεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nass last edited by

        Λοιπόν, τις τελευταίες μέρες με τρώει ένα υπαρξιακό ερώτημα:

        Να το δώσω ή να το κρατήσω ?

        Το περί ου ο λόγος είναι φυσικά το Civic TypeR, το οποίο είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο και από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος Ξεκαθαρίζω επίσης πως δε θεωρώ πως έχω 'εξαντλήσει' το TypeR, σε καμία περίπτωση.

        Αλλά μπήκε μέσα μου ο διάβολος και σκέφτομαι μήπως το πουλήσω για να πάρω EvoIX.

        Θα μου πείτε 'δε μας χ.... ρε Νταλάρα'... που είναι απόλυτα αποδεκτή απάντηση Αλλά είπα να κάνω μια διερεύνηση της κοινής γνώμης του 4TF για όσους δεν το πουν αυτό

        Ας θεωρήσουμε πως το κόστος ΔΕΝ είναι πρόβλημα.

        Επίσης, άλλες προτάσεις (πχ. 'πάρε Alfa/Skoda/Porsche' ) απορρίπτονται.

        Εχουμε λοιπόν, χωρίς σειρά προτεραιότητας:

        EvoIX:

        • τα γνωστά... καταιγιστικές επιδόσεις, κράτημα από άλλο πλανήτη, τιμόνι super, φρενάρες
        • 4 πόρτες, πορτ-μπαγκάζ τώρα που γίναμε οικογενειάρχες
        • αγωνιστικό 'δρόμου'
        • κάτι διαφορετικό (4κίνητο και με δυνατότητα πιο 'πισωκίνητης' συμπεριφοράς)
        • κατανάλωση από άλλο πλανήτη και αντίστοιχα μικρή αυτονομία
        • υψηλό κόστος χρήσης/συντήρησης
        • ελάχιστα διακριτικό με τη 'σιδερώστρα' πίσω
        • εσωτερικό όχι αντίστοιχο της τιμής του αυτοκινήτου

        Civic TypeR:

        • μοτερούκλα/κιβώτιο πρώτης τάξης, κράτημα εξαιρετικό (όχι βέβαια Evo)
        • πιστεύω πως σε μερικά χρόνια θα είναι κλασσικό, όπως είναι τώρα κλασσικό το πχ. Clio Williams
        • αγωνιστικό 'δρόμου'
        • λογικότατο κόστος χρήσης
        • 3 πόρτες, μικρότεροι χώροι
        • μέτριο τιμόνι και φρένα όχι στο επίπεδο του υπόλοιπου αυτοκινήτου

        Εννοείται πως σε τέτοια αυτοκίνητα πολλές φορές τζάμπα τα γράφουμε τα '+' και τα '-' και την επιλογή την καθορίζει το συναίσθημα

        Ακούω απόψεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Λοιπόν, τις τελευταίες μέρες με τρώει ένα υπαρξιακό ερώτημα:

          Να το δώσω ή να το κρατήσω ?

          Το περί ου ο λόγος είναι φυσικά το Civic TypeR, το οποίο είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο και από το οποίο είμαι πολύ ευχαριστημένος Ξεκαθαρίζω επίσης πως δε θεωρώ πως έχω 'εξαντλήσει' το TypeR, σε καμία περίπτωση.

          Αλλά μπήκε μέσα μου ο διάβολος και σκέφτομαι μήπως το πουλήσω για να πάρω EvoIX.

          Θα μου πείτε 'δε μας χ.... ρε Νταλάρα'... που είναι απόλυτα αποδεκτή απάντηση Αλλά είπα να κάνω μια διερεύνηση της κοινής γνώμης του 4TF για όσους δεν το πουν αυτό

          Ας θεωρήσουμε πως το κόστος ΔΕΝ είναι πρόβλημα.

          Επίσης, άλλες προτάσεις (πχ. 'πάρε Alfa/Skoda/Porsche' ) απορρίπτονται.

          Εχουμε λοιπόν, χωρίς σειρά προτεραιότητας:

          EvoIX:

          • τα γνωστά... καταιγιστικές επιδόσεις, κράτημα από άλλο πλανήτη, τιμόνι super, φρενάρες
          • 4 πόρτες, πορτ-μπαγκάζ τώρα που γίναμε οικογενειάρχες
          • αγωνιστικό 'δρόμου'
          • κάτι διαφορετικό (4κίνητο και με δυνατότητα πιο 'πισωκίνητης' συμπεριφοράς)
          • κατανάλωση από άλλο πλανήτη και αντίστοιχα μικρή αυτονομία
          • υψηλό κόστος χρήσης/συντήρησης
          • ελάχιστα διακριτικό με τη 'σιδερώστρα' πίσω
          • εσωτερικό όχι αντίστοιχο της τιμής του αυτοκινήτου

          Civic TypeR:

          • μοτερούκλα/κιβώτιο πρώτης τάξης, κράτημα εξαιρετικό (όχι βέβαια Evo)
          • πιστεύω πως σε μερικά χρόνια θα είναι κλασσικό, όπως είναι τώρα κλασσικό το πχ. Clio Williams
          • αγωνιστικό 'δρόμου'
          • λογικότατο κόστος χρήσης
          • 3 πόρτες, μικρότεροι χώροι
          • μέτριο τιμόνι και φρένα όχι στο επίπεδο του υπόλοιπου αυτοκινήτου

          Εννοείται πως σε τέτοια αυτοκίνητα πολλές φορές τζάμπα τα γράφουμε τα '+' και τα '-' και την επιλογή την καθορίζει το συναίσθημα

          Ακούω απόψεις...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            popol-ros last edited by

            EVO X

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Τα κόστη συντήρησης και χρήσης στο EVO είναι ψιλο-άγρια κατάσταση Νάσο. Εννοείται πως, αν το χρήμα δεν είναι περιορισμός, EVO με τα χίλια

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skye last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                Εννοείται πως σε τέτοια αυτοκίνητα πολλές φορές τζάμπα τα γράφουμε τα '+' και τα '-' και την επιλογή την καθορίζει το συναίσθημα

                Ας θεωρήσουμε πως το κόστος ΔΕΝ είναι πρόβλημα.

                =

                l.f.e.

                παρτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tm last edited by

                  λυσε το 'καταναλωση απο αλλο πλανητη' και ....καλοταξιδο!!

                  τα υπολοιπα ειναι για να .. γινεται κουβεντα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michael-amott last edited by

                    Παρτο Νασο!!!

                    (Πιστευω να σε επεισε η επιχειρηματολογια μου... )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      To evo IX θα το πάρεις καινούριο? Αν ναί προτείνω και εγω να περιμένεις το Χ. Δε νομίζω να είναι ακριβότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Αν δεν πείστηκες...

                        EVO

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Το υπαρξιακό Νάσο έχει να κάνει και με το λειτουργικό. Πως θα βάζεις την μικρούλα στο καρεκλάκι της μέσα στο στενάχωρο Type R? Το EVO είναι ιδανικό ταξί για τέτοιες περιπτώσεις. Τα αρνητικά του είναι η κατανάλωση (και η συντήρηση γενικότερα) και η εξωτερική αισθητική του. Αν τα ξεπεράσεις αυτά πάρτο. αν δεν βιάζεσαι περίμενε το Χ. Σε EVO έκδοση βέβαια μπορεί να αργήσει λίγο.
                          Μιλάς για καινούργιο 9άρι? Τα 50Κ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thodwris last edited by

                            Ενα απο τα μεγαλα μειον του Evo το οποιο δεν εχεις στην λιστα σου ειναι πως αμα καβαλησεις ενα μετα καλομαθαινεις και δεν υπαρχει αλλο αμαξι να πας να παρεις που να σου προσφερει τα ιδια πραγματα στα λεφτα του.

                            Go for it, αξιζει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jim-theo last edited by

                              Δεν ειναι οπως πιστευεις τρομερο το κοστος συντηρησης του ΕΒΟ αν το οδηγεις λογικα (υπαρχει τετοιος οδηγος;) αλλα περιμενε το καινουριο θα λεγα αφου σε λιγοτερο απο χρονο θα ειναι εδω ενω ακομη και να μην σ'αρεσει η αν ειναι πολυ πιο ακριβο θα υπαρχει δυνατοτητα να παρεις ενα απο τα τελευταια 'παλια' ισως με χαμηλοτερη τιμη!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                Αν διάβασα καλά έγινες πρόσφατα μπαμπάς...οπότε αρχικά να χαίρεσαι την κορούλα σου και την οικογένεια σου...

                                Τώρα στα 2 αυτοκίνητα που προτείνεις όλοι θα σου πούμε με βάση το συναίσθημα evo. Όμως το σιβικ ίσως αποδειχτεί καλύτερος συνδυασμός αν σκεφτείς το αυξημένο κόστος χρήσης του mitsu.
                                Αν τα 170χλμ αυτονομίας που είχα διαβάσει κάποτε στους τροχούς ευσταθούν τότε πρόκειται απλά για ένα πολύ ακριβό παιχνίδι. Από την άλλη το type-r πάνω-κάτω το ξέρεις και δεν γνωρίζω πόση παραπάνω οδηγική ευχαρίστηση μπορεί να προσφέρει σε κάποιον που έχει ήδη το προηγούμενο...

                                Όποιο και να πάρεις πάντως σου εύχομαι να το χαρείς

                                Υ.Γ. Ψήφισα νταλάρα ασυναίσθητα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lokatzis last edited by

                                  Εάν το αυξημένο κόστος χρήσης δε σε ενοχλεί, EVO χωρίς δεύτερη κουβέντα!!!

                                  By the way, στην Ελλάδα δεν έρχεται η έκδοση με την πιο συντηρητική αεροτομή;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    opterios last edited by

                                    Όσο κι αν λατρεύω το ταπεράκι, θεωρώ πως το EVO είναι άλλο επίπεδο, οπότε αν το γουστάρεις, go for it [παρόλο που εμένα προσωπικά δε μου αρέσουν καθόλου οι φτερούγες].

                                    Όσο για το ότι δεν έχεις εξαντλήσει το Civic...Ε, και λοιπόν; Μήπως έχουμε εξαντλήσει όλοι οι υπόλοιποι τα αυτοκίνητά μας κάθε φορά που θέλουμε καινούργια; Ούτε τα εξαντλούμε, και ούτε πιστεύω ότι πρέπει να τα εξαντλούμε. Αν ήταν να έχουμε αυτοκίνητα βάσει ικανοτήτων, τότε θα κυκλοφορούσαμε οι περισσότεροι με κάνα Cinquecento...Άσε που το EVO θα σε μάθει ακόμα περισσότερα πράγματα, υποθέτω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad-max-13 last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                      :hmmm: Τα κόστη συντήρησης και χρήσης στο EVO είναι ψιλο-άγρια κατάσταση Νάσο. Εννοείται πως, αν το χρήμα δεν είναι περιορισμός, EVO με τα χίλια

                                      +1

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        αν το κοστος χρησης δεν ειναι προβλημα, τοτε το διλλημα θα πρεπει να ειναι EVO IX or EVO X ???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Evo Νάσο.
                                          Για να μπορείς να βάζεις εύκολα όλη την οικογένεια μέσα, χωρίς να σπάει η μέση σου!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Το ΕVΟ καίει πολύ και δεν κάνει για καθημερινό αυτοκίνητο.
                                            Πολύ καλό να το οδηγάς καινα το χαίρεσαι αλλά από εκεί κει πέρα...
                                            Και ο Nάσος/Sti από όσο θυμάμει πέρα από το Sti έχει και ένα focus για τα καθημερινά.
                                            Οπότε για μένα δεν είναι λύση το EVO.
                                            Στα αυτοκίνητα αυτής της φιλοσοφίας μέχρι το Impreza WRX θα πήγαινα. Από εκεί και πάνω νομιζω ότι παραείναι ειδικά τα αυτοκίνητα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr