-
Δεν γνωριζω αν εχει ξανα ποσταριστει η απορια μου, αλλα εχει να κανει με το γεγονος οτι>
Τα περισσοτερα 4χ4 (Τζιποειδη δηλαδη) Διαθετουν 4 οπισθια φαναρια.2 στο πλαισιο του οχηματος και 2 στον προφιλακτηρα Οι αποριες μου ειναι η εξης>
1)Γιατι οι κατασκευεστες επιλεγουν την τοποποθετηση 4 φαναριων στα τετρακινητα? Τι εξηπηρετει?
2) Κ αν εξηπειρετει στο να κανουν ποιο αισθητη την παρουσια τους, γιατι δουλεβουν μονο αυτα που βρισκονται στον προφιλακτηρα?Εχω παρατηρησει δηλαδη οπως δειχνω κ στην φωτο παρακατω οτι αυτα που σημειωνω με πρασινο κυκλο δεν λειτουργουν ποτε!
Δεν ξερω αν ειναι χαζη η απορια μου αλλα δεν το καταλαβα ποτε γιατι συμβαινει!
-
Δεν γνωριζω αν εχει ξανα ποσταριστει η απορια μου, αλλα εχει να κανει με το γεγονος οτι>
Τα περισσοτερα 4χ4 (Τζιποειδη δηλαδη) Διαθετουν 4 οπισθια φαναρια.2 στο πλαισιο του οχηματος και 2 στον προφιλακτηρα Οι αποριες μου ειναι η εξης>
1)Γιατι οι κατασκευεστες επιλεγουν την τοποποθετηση 4 φαναριων στα τετρακινητα? Τι εξηπηρετει?
2) Κ αν εξηπειρετει στο να κανουν ποιο αισθητη την παρουσια τους, γιατι δουλεβουν μονο αυτα που βρισκονται στον προφιλακτηρα?Εχω παρατηρησει δηλαδη οπως δειχνω κ στην φωτο παρακατω οτι αυτα που σημειωνω με πρασινο κυκλο δεν λειτουργουν ποτε!
Δεν ξερω αν ειναι χαζη η απορια μου αλλα δεν το καταλαβα ποτε γιατι συμβαινει!
-
Δεν γνωριζω αν εχει ξανα ποσταριστει η απορια μου, αλλα εχει να κανει με το γεγονος οτι>
Τα περισσοτερα 4χ4 (Τζιποειδη δηλαδη) Διαθετουν 4 οπισθια φαναρια.2 στο πλαισιο του οχηματος και 2 στον προφιλακτηρα Οι αποριες μου ειναι η εξης>
1)Γιατι οι κατασκευεστες επιλεγουν την τοποποθετηση 4 φαναριων στα τετρακινητα? Τι εξηπηρετει?
2) Κ αν εξηπειρετει στο να κανουν ποιο αισθητη την παρουσια τους, γιατι δουλεβουν μονο αυτα που βρισκονται στον προφιλακτηρα?Εχω παρατηρησει δηλαδη οπως δειχνω κ στην φωτο παρακατω οτι αυτα που σημειωνω με πρασινο κυκλο δεν λειτουργουν ποτε!
Δεν ξερω αν ειναι χαζη η απορια μου αλλα δεν το καταλαβα ποτε γιατι συμβαινει!
-
Ούτε εγώ έχω καταλάβει γιατί συμβαίνει. Πάντως τα 4χ4 που έχουν την ιδιομορφία αυτή είναι ιαπωνικά και δεν δουλεύουν πάντα τα κάτω φώτα. Στα Jimny πχ στα περισσότερα μοντέλα ανάβουν τα επάνω (και σε άλλα τα κάτω )
-
στο LC μου για στοπ και φλας δουλευουν τα κατω και ακουσον ακουσον... απο τα πανω δουλευουν μονο τα 2 αριστερα (για οπισθεν και ομιχλης) τα δεξια δεν εχουν υποδοχη για λαμπες.. ειναι μονο φαναρια!!!
Ειναι τρελοι αυτοι οι ιαπωνες -
και τα Vitara ήταν έτσι, στην Ελλάδα ανάβαν μόνο τα πάνω στην Αγγλία μόνο τα κάτω...
-
To σωστό είναι να ανάβουν τα κάτω για να μη τυφλώνεις το κόσμο. Νομίζα (μέχρι το post του ΙΚΕ) ότι σε όλες τις περιπτώσεις μόνο τα κάτω άναβαν και κάποιοι ιδιοκτήτες προχωρούσαν από μόνοι τους στη συνδεσμολογία και των πάνω φαναριών. Γράφω συνδεσμολογία γιατί στα Viatara τουλάχιστον είναι μόνο φανάρια τα πάνω δεν υπάρχουν ούτε καλώδια ούτε ντουί.
Λογικά τα πάνω υπάρχουν για λόγους καλαισθησίας, εκτός και αν υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι εκεί για την περίπτωση ρυμούλκησης μικρού βαγονιού χωρίς πίσω φώτα (απίθανο μου φαίνεται αυτό).
Μάλλον το πιο πιθανό σενάριο έχει να κάνει με τη νομοθεσία της εκάστοτε χώρας. Κάπου απαγορεύεται να είναι τόσο ψηλά τα πίσω φώτα (σίγουρα όχι στην Ιαπωνία ) και για αυτό έγινε μεταφορά στον πίσω προφυλακτήρα με παράλληλη κατάργηση των πάνω. -
Στο δικό μου δεν έχει κάτω φανάρια οπότε λειτουργούν τα πάνω. Από ότι έχω διαπιστώσει μόνο στα Suzuki ισχύει αυτό και νομίζω ότι το σταμάτησαν το 2005 με το face lift στο Vitara.
Πάντως το βράδι που πετυχαίνω μερικά θα έλεγα ότι ο κάτω φωτισμός πορείας δεν είναι και πολύ δυνατός. Αν μάλιστα έχει καεί μία λάμπα είναι πολύ εύκολο να περάσεις ολόκληρο τζιπ με παπάκι ...
Εχετε δει άλλες μάρκες με παρόμοιο φαινόμενο?
-
τα Land Rover νομίζω (Disco, Freelander)
Nissan Terrano -
Υπάρχει η περίπτωση να ανάβουνε συνεχώς τα κάτω,και όταν το επιλέγει ο οδηγός (ή όταν κουμπώνει τα 'κοντά') να ανάβουνε τα επάνω;
Ρωτάω επειδή σε εκτός δρόμου συνθήκες τα χαμηλά φωτιστικά λερώνουν εύκολα απο σκόνη ή λάσπη,μπάς και είναι κάποιο πρακτικό τρύκ -
Μα είναι πολύ απλό για ποιο λόγο υπάρχουν διπλά φώτα: για να τοποθετείς άνετα την...σκυλιέρα όταν πας για κυνήγι!
Ειδικά αν είναι μεγάλο το κυνηγόσκυλο.... -
Oπως κ να εχει δεν βγαινει κ πολυ συμπερασμα!! Αυτοι που τα κατασκευαζουν μαλλον θα ξερουν καλητερα το γιατι?
-
Το είχα και εγώ αναρωτηθεί παλαιότερα και είχα γράψει σε διάφορα φόρουμ αλλά κανείς δεν ήξερε μιά ικανοποιητική απάντηση.
Προφανώς ισχύει κάποια προδιαγραφή (στην Ε.Ε. ? ) που τους υποχρεώνει να τα έχουν σε χαμηλό ύψος..
Κάποιοι τα καταργούν και συνδέουν τα επάνω που είναι και ομορφότερα και λειτουργικότερα..
Τα ΚΤΕΟ επίσης δεν ξέρουν τίποτα..
Επίσης δεν ξέρουν και οι αντιπροσωπείες !!!
(τουλάχιστον η Σουζούκι που είχα ρωτήσει)Πάντως κατα καιρούς παίζουν περίεργες προδιαγραφές που χαμπάρι δεν παίρνουμε..
(Για τους παρατηρητικούς θυμίζω την κατάργηση των ενσωματωμένων φλάς στο πίσω φανάρι στα παπάκια και την επαναφορά στα ξεχωριστά.. ) -
Μόνο οι ανώμαλοι Εγγλέζοι επιβάλλουν τα πίσω φωτιστικά σε συγκεκριμμένο ύψος, ίσως για να κάνουν δύσκολη την ζωή στους Ιάπωνες. Το Πινίν κυκλοφορεί μόνο στην Αγγλία με φωτιστικά στον προφυλακτήρα. Πάντως η δικαιολογία του θαμπώματος θα έπρεπε να ισχύει και για τα Φόρντ Φόκους, για τα Φίατ Ούνο και άλλα επιβατικά που έχουν αυτήν την σχεδιαστική ανωμαλία για τις συντηρητικούρες Εγγλέζους.
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Πάντως η δικαιολογία του θαμπώματος θα έπρεπε να ισχύει και για τα Φόρντ Φόκους,Παρών!!!
Πάντως στο focus ανάβουν μεν τα πάνω, αλλά κάτω μαζί με το κόκκινο της ομίχλης και το άσπρο της όπισθεν υπάρχουν αυτά τα ανακλαστικά κόκκινα.
-
Ο χρήστης lepes έγραψε:
στο LC μου για στοπ και φλας δουλευουν τα κατω και ακουσον ακουσον... απο τα πανω δουλευουν μονο τα 2 αριστερα (για οπισθεν και ομιχλης) τα δεξια δεν εχουν υποδοχη για λαμπες.. ειναι μονο φαναρια!!!
Ειναι τρελοι αυτοι οι ιαπωνεςΑν ήσουν σε χώρα που οδηγούναπό την άλλη μεριά του δρόμου, θα ήταν ανάποδα τα πάνω φώτα σου........
Τα πισω φωτα των 4χ4