-
Kλασσικός, παρανοϊκός Clarkson!
-
Είναι φανερό πως ήταν...ζοχαδιασμένος! Παράνοια ΝΑΙ! Πολύ γουστάρω πάντως εννοείται, παρόλο που έχουμε...διαμετρικά αντίθετη γνώμη για το συγκεκριμένο...
Αν είδατε το link πάντως, εκθειάζει την 159....
Περίεργος, αλλά ωραίος ο μπαγάσας! -
για το σιβικ είχε γράψει ότι είναι αυτοκίνητο για παππούδες...μάλλον θα το οδηγούσε η σούπερ γιαγιά...
Τελικά δεν είναι κανείς άγιος...ότι θέλουν γράφουν και λένε -
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 83,00.html
και το καλύτερο στην family κατηγορία.... ΤΟ HONDA ACCORD!!!!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
για το σιβικ είχε γράψει ότι είναι αυτοκίνητο για παππούδες...μάλλον θα το οδηγούσε η σούπερ γιαγιά...
Τελικά δεν είναι κανείς άγιος...ότι θέλουν γράφουν και λένεΌπως είχε πει και ο Κλιντ Ηστγουντ σε κάποια από τις ταινίες του (Επιθεωρητής Κάλαχαν ?) :
'OPINION IS LIKE @SS....EVERYBODY HAS ONE!!!'
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι φανερό πως ήταν...ζοχαδιασμένος! Παράνοια ΝΑΙ!
Περίεργος, αλλά ωραίος ο μπαγάσας!Είδατε ποιά αυτοκίνητα έβγαλε τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 5 ????
1st VW Golf GTI 3dr
2nd Ford Focus ST 2.5 3dr
3rd Toyota Yaris 1.0 VVT-I T3 3dr
4th Renault Clio 1.4 16v Exp. 3dr
5th Perodua Kelisa 1.0 GXiΠάντως ο τύπος είναι τρέλα, και ξέρει να οδηγεί...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ο γνωστός εγγλέζος δημοσιογράφος 'σχετικός' με αυτοκίνητα κατέληξε στο παρακάτω συμπερασμα σχετικά με το GT.
Verdict One of the five worst cars ever made
Για περισσότερα http://driving.timesonline.co.uk/articl ... 07,00.html
Ο άχρηστος δεν κατάφερε να βρει τι κάνει το κουμπί W που απλά λέει άναβε ένα λαμπάκι και δεν το εξηγούσε το βιβλιαράκι.... Έχει πολύ πλάκα ο Jezza!!Φίλοι, η εξήγηση για το άρθρο είναι απλούσταση..
Ο άνθρωπος όχι μόνο δεν κατάφερε να βρεί τι κάνει το 'W' αλλά ΞΕΧΑΣΕ και να το ΚΛΕΙΣΕΙ !!!! (σε όλο το ταξίδι πήγαινε με το W(inter) στο ΟΝ χωρίς ροπή και δύναμη)
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Είναι φανερό πως ήταν...ζοχαδιασμένος! Παράνοια ΝΑΙ!
Περίεργος, αλλά ωραίος ο μπαγάσας!Είδατε ποιά αυτοκίνητα έβγαλε τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 5 ????
1st VW Golf GTI 3dr
2nd Ford Focus ST 2.5 3dr
3rd Toyota Yaris 1.0 VVT-I T3 3dr
4th Renault Clio 1.4 16v Exp. 3dr
5th Perodua Kelisa 1.0 GXiΠάντως ο τύπος είναι τρέλα, και ξέρει να οδηγεί...
μονο τιφ γαμει
ο τζει-σι ειναι μονο για ατακες και χαβαλε
θα μπορουσε να γραφει και για κουζινες ετυχε να γραφει για αμαξια -
I like the power delivery of an engine to be smooth, like a ball bearing rolling down a child’s playground slide. In the GT it’s delivered with the smoothness of someone in a wheelchair falling down some stairs.
Είναι σχεδόν αδύνατον αν ταιριάξεις ένα μηχανικό συμπιεστή και ένα συμπιεστή εξάτμισης. Μόλις κόβει λίγο ο μηχανικός συμπιεστής το τούρμπο εξαφανίζεται και ο κινητήρας πεθαίνει. Η VW έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο ταίριασμα των δύο. Ακόμα και να υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις στην ιπποδύναμη αξίζουν συγχαρητήρια στους μηχανικούς που ταίριαξαν τόσο καλά τους δύο συμπιεστές.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Είναι φανερό πως ήταν...ζοχαδιασμένος! Παράνοια ΝΑΙ!
Περίεργος, αλλά ωραίος ο μπαγάσας!Είδατε ποιά αυτοκίνητα έβγαλε τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 5 ????
1st VW Golf GTI 3dr
2nd Ford Focus ST 2.5 3dr
3rd Toyota Yaris 1.0 VVT-I T3 3dr
4th Renault Clio 1.4 16v Exp. 3dr
**5th Perodua Kelisa 1.0 GXi
**
Πάντως ο τύπος είναι τρέλα, και ξέρει να οδηγεί...Τι στο λούτσο είναι αυτό;
Σαν Vivio μου μοιάζει… -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
**5th Perodua Kelisa 1.0 GXi
**
...Τι στο λούτσο είναι αυτό;
Σαν Vivio μου μοιάζει…Μαλαισιανα Daihatsu ειναι....
Περισσοτερα εδω: -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
**5th Perodua Kelisa 1.0 GXi
**
...Τι στο λούτσο είναι αυτό;
Σαν Vivio μου μοιάζει…Μαλαισιανα Daihatsu ειναι....
Περισσοτερα εδω:το GT είναι χειρότερο κι απ' αυτό?
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Είδατε ποιά αυτοκίνητα έβγαλε τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ 5 ????
1st VW Golf GTI 3dr
2nd Ford Focus ST 2.5 3dr
3rd Toyota Yaris 1.0 VVT-I T3 3dr
4th Renault Clio 1.4 16v Exp. 3dr
5th Perodua Kelisa 1.0 GXiΠάντως ο τύπος είναι τρέλα, και ξέρει να οδηγεί...
Μάλλον βγάζει καλύτερο το
1st VW Golf GTI 3dr
τα υπόλοιπα τρία αμέσως πιο κάτω και
απορρίπτει το 5th Perodua Kelisa 1.0 GXi[/b] -
'ΟΧΙ, είναι νέα, περίπλοκη, μή δοκιμασμένη τεχνολογία'
Θα ψήφιζα σκέτο όχι(αν υπήρχε). Ακους εκεί νέα τεχνολογία!
Ιδού ένας από τους πρωτοπόρους :
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MA_MA09ERT
Για όσους βαριούνται να διαβάζουν, μιλάω για το Nissan Micra 998cc με 110 αλογάκια (βγήκε το 1988 νομίζω).
Ζήτω οι τουρμποκομπρεσοράτοι θερμοσίφωνες!ΥΓ Καλωσήρθα στην όμορφη παρέα σας
-
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
'ΟΧΙ, είναι νέα, περίπλοκη, μή δοκιμασμένη τεχνολογία'
Θα ψήφιζα σκέτο όχι(αν υπήρχε). Ακους εκεί νέα τεχνολογία!
Ιδού ένας από τους πρωτοπόρους :
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MA_MA09ERT
Για όσους βαριούνται να διαβάζουν, μιλάω για το Nissan Micra 998cc με 110 αλογάκια (βγήκε το 1988 νομίζω).
Ζήτω οι τουρμποκομπρεσοράτοι θερμοσίφωνες!ΥΓ Καλωσήρθα στην όμορφη παρέα σας
καλωσήρθες
το micra αυτό, απ' όσο ξέρω, δεν προοριζόνταν για μαζική παραγωγή
-
The MA09ERT is an engine that Nissan Motors manufactures. It is a mass production engine that adopted the compound series supercharger system ('Double Charge'), seldom seen in the history of the Japanese car.
(απο το λινκ της wikipedia)
akiskev καλως ήρθες, πολύ ενδιαφέρον κινητήρας, έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για την παραγωγή του? Μπήκε σε αυτοκίνητα σε μεγάλους αριθμούς?
Ρωτάω γιατι μπορεί να λέει μεν το wikipedia 'mass produced' αλλά και ένα Honda FCX υποτίθεται είναι mass produced.
Όπως και να έχει είναι πολύ ενδιαφέρον.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
akiskev καλως ήρθες, πολύ ενδιαφέρον κινητήρας, έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για την παραγωγή του? Μπήκε σε αυτοκίνητα σε μεγάλους αριθμούς?Ρωτάω γιατι μπορεί να λέει μεν το wikipedia 'mass produced' αλλά και ένα Honda FCX υποτίθεται είναι mass produced.
Όπως και να έχει είναι πολύ ενδιαφέρον.
Έχει αναφερθεί και άλλες φορές νομίζω. Το Micra SuperTurbo είχε βγει σε παραγωγή 10.000 αντίτυπων και επίσης κυκλοφόρησε και μια έκδοση Micra SuperTurbo R με πιο άγριες διαθέσεις (roll cage νομίζω κλπ.) Και τα δύο είχαν διαφορικό visco μπροστά, 930 κυβικά με 110 άλογα και κυκλοφόρησαν κυρίως στην Ιαπωνία. Η πίεση που έπαιζαν αναφέρεται από 0,7 μέχρι 0,9.
-
νομίζω ότι κάνετε λάθος...
η τεχνολογία ανήκει στην λάντσια δελτα σ4 group b
Δανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm)http://www.autozine.org/strange_car/str ... m#Delta-S4
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
νομίζω ότι κάνετε λάθος...
η τεχνολογία ανήκει στην λάντσια δελτα σ4 group b
Δανείζομαι το γνωστό πλέον emoticon ( ikar tm)http://www.autozine.org/strange_car/str ... m#Delta-S4
Αυτό το ξέρουμε εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Νομίζω ότι η ίδια η VW το ανέφερε στα πρώτα δελτία τύπου για το GT. Εδώ μιλάμε για αγωνιστικό ολότελα. -
Ετσι ειναι, η πρωτη εφαρμογη turbo και μηχανικου υπερσυμπιεστη ηταν στη Lancia S4 του Gr.B στα μεσα της δεκαετιας του '80, οπου μια ΚΚΚ Κ26 επαιρνε 'αναρχα' τα ηνια απο συμπιεστη τυπου Volumex στο φασμα 5000-6000rpm, ενω στα τελη της ιδιας δεκαετιας η Nissan παρουσιασε το Micra/March Superturbo με κινητηρα 930cc και αποδοση 110ps, το οποιο επισης γεννηθηκε για την ομογκλασιον της αγωνιστικης εκδοσης (March/Micra R).
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)