-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Αδιάφορο και παλιομοδίτικο.Εσκεμμένα παλιομοδίτικο ίσως, αλλά αδιάφορο δε θα το χαρακτήριζα.
-
Ούτε εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα. Εκτός απο τις υπερβολικές και βαρυφορτομένες ρετρό λεπτομέρειες και τις πολύπλοκες γραμμές (με τα νευρα στο πλάι) μου φαίνεται πως το εμπρός μέρος είναι πολύ ογκώδες και το πίσω πολύ ισχνό. Εκτός απο κακούς χώρους για τους πίσω και αποσκευές αισθητικά σου δίνει την εντύπωση πως οι πίσω ρόδες δεν πατάνε καλά.
Δεν είναι άσχημο, αλλά δεν είναι και όμορφο. Μέτριο θα το χαρακτήριζα. Το Smart (πρώτης γενιάς τουλάχιστον) είναι πολύ πιο ωραίο, παρά τις ιδιάζουσες αναλογίες του.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το Smart (πρώτης γενιάς τουλάχιστον) είναι πολύ πιο ωραίο, παρά τις ιδιάζουσες αναλογίες του. -
Αυτό είναι απειλή ή προειδοποίηση;
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ σαν σχέδιο και ακόμα περισσότερο το εσωτερικό τουλάχιστον όσο μπορούμε να κρίνουμε από φωτογραφίες μόνο. Οι ρετρό πινελιές και φόρμες έχουν επιλεγεί συνειδητά και δεν με χαλάνε καθόλου. Ξέρουμε ακριβείς διαστάσεις και βάρη;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το Smart (πρώτης γενιάς τουλάχιστον) είναι πολύ πιο ωραίο, παρά τις ιδιάζουσες αναλογίες του.τωρα αμα σ'αρχισω στις ριμες θα φταιω;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το Smart (πρώτης γενιάς τουλάχιστον) είναι πολύ πιο ωραίο, παρά τις ιδιάζουσες αναλογίες του.
Το Smart (πρώτης γενιάς τουλάχιστον) είναι πολύ πιο ωραίο, παρά τις ιδιάζουσες αναλογίες του.
τωρα αμα σ'αρχισω στις ριμες θα φταιω;
bring it on biatches
Σε 30 χρόνια ποιο θα θεωρείται κλασσικό το smart ή το ξαναζεσταμένο 500 ?
-
Πολλά «ξαναζεσταμένα» αμάξια απλά χλευάστηκαν άλλα όμως έφτιαξαν καινούργια σχολή με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα το Beetle και το Mini αντίστοιχα. Μην είσαι ποτέ σίγουρος για τίποτα. Εξάλλου κάθε εποχή βλέπει τα πράγματα με άλλο μάτι. Που ξέρεις μπορεί στα χρόνια που αναφέρεις η γενιά η τότε να τα βλέπει όλα σαν βρόμικα προϊόντα μια εποχής που χαλούσε γύρο της περισσότερα από όσα έχτιζε.
-
νομίζω οτι το παραφόρτωσαν με ρετρο στοιχεία (βλεπε νικελ στο εμπρος μέρος κτλ). το τρεπιούνο ηταν πιο απλό και μου άρεσε περισσότερο. το τρεπιούνο θα το αγόραζα. αυτό όχι..
eehh.. ma guardate! questo e piu bello! no?
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
νομίζω οτι το παραφόρτωσαν με ρετρο στοιχεία (βλεπε νικελ στο εμπρος μέρος κτλ). το τρεπιούνο ηταν πιο απλό και μου άρεσε περισσότερο. το τρεπιούνο θα το αγόραζα. αυτό όχι..eehh.. ma guardate! questo e piu bello! no?
Δηλαδη με αυτο το νικελ ξαφνικα εγινε παραφορτωμενο???
Εγω το βρισκω παντως θεμιτο για να δωσει και αυτον το ρετρο χαρακτηρα που χρειαζεται. Να φερει συνειρμους απο το παλιοτερο 500αρακι... -
Το trepiuno ήταν ομορφότερο, λόγω πιο μαζεμένων διαστάσεων. Το 500 είναι σαν ένα 'τραβηγμένο' trepiuno, οπότε ίσως γι' αυτό να φαίνεται περισσότερο βαρυφορτωμένο.
-
Εγώ το βρίσκω πανέμορφο. Σκεφτομουν να αγοράσω το νεο smart οταν ελθει, αλλα τωρα είναι σίγουρο οτι θα γινω κάτοχος ενος 500αριου. Καποτε οταν βρισκόμουν στην Ιταλία είχα ένα από τα παλια καλα 500αρακια. Επιστροφη στις ρίζες και στις αναμνήσεις....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το trepiuno ήταν ομορφότερο, λόγω πιο μαζεμένων διαστάσεων. Το 500 είναι σαν ένα 'τραβηγμένο' trepiuno, οπότε ίσως γι' αυτό να φαίνεται περισσότερο βαρυφορτωμένο.Η επιπλέον χρωμιώσεις στο καπό, καθρέπτες, πλάι κτλ δεν είναι στην βασική έκδοση αλλά θα ειναι στα πολυάριθμα εξτρα που θα είναι διαθέσιμα.
Το σχέδιο σε σχέση με το Trepiuno έχει τόσο ελάχιστες διαφορές που ειναι πολύ δύσκλολο να τις ξεχωρίσεις...
Το πάνω είναι το παραγωγής (μάλλιστα όχι τελικο) και το κάτω το concept.
Διαφορές με το μικροσκόπιο θα δείτε στους προφυλακτήρες ωστε να είναι συμβατοί με τον νομομοθεσία, στην εισαγωγή αέρα γιατί το trepiuno θα 'αναβε' και στα χερούλια στις πόρτες όπου στο παραγωγής ειναι πιο πιστά στο παλιό σχέδιο, στα πλαινά φλας που δεν υπήρχαν...
-
Να ρωτήσω κάτι?
Γιατί γινεται σύγκριση με το smart? δεν εχουν καμια σχεση σε διαστασεις -
Εγω έκανα την σύγκριση, ουσιαστικά το έφερα σαν παράδειγμα σχεδίασης μικρού αυτοκινήτου. Όντως δεν έχουν τις ίδιες διαστάσεις φυσικά και δεν είναι και άμεσα συγκρίσιμα.
-
Και εγω εκανα τη συγκριση. Τα βλεπω και τα 2 σαν αυτοκίνητα καθαρα πόλης. Αν μη τι άλλο δε χρειαζονται αλλες συγκρίσεις αυτη αρκει. Μαλιστα οταν το 500αρακι και το σμαρτ ειναι τα 2 μικροτερα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορουν στους δρομους αν μη τι αλλο το ενα θα ειναι αμεσος ανταγωνιστης του αλλου. Δενκαταλαβαινω γιατι δε θα επρεπε να υπαρχει συγκριση.
-
Δεν υπάρχει σύγκριση των δύο αυτών μεταξύ τους, γιατί τα χωρίζει κάπου στο μισό μέτρο διαφορά.
Αν παρόλο αυτή την διαφορά, υπήρχε σύγκριση, τότε θα έπρεπε να συγκρίνουμε το smart και με τα ¨παπάκια¨, μιας και αυτά είναι αυστηρά για την πόλη, μιας και αυτά είναι διθέσια.Η μη γενομένη σύγκριση κατ’εμέ, οφείλετε στο μεγαλύτερο μήκος και στις δυο επιπλέον θέσης όπου το 500αράκι έχει, σε αντίθεση με το smart.
Φυσικά τα παραπάνω είναι η δική μου άποψη.
-
Το fiat 500 εχει παρομοιες διαστασεις με panda, c2 κτλ
Δεν νομιζω να εχει γινει συγκριση panda με smart.
-
Ρε παιδια πνιγεστε σε μια κουταλια νερο. Πρωτα πρωτα το 500 ειναι μικροτερο και απο το παντα και απο το c2. Δευτερον το σμαρτ ειναι ουσιαστικα μια κατηγορια μονο του αλλα προκειται και για μια ιδιαιτερη κατασκευη. Το 500 ειναι σαφως λιγο μεγαλυτερο (οχι τοσο σε σχεση με το νεο σμαρτ που θα ελθει και ειναι 20 τοσα εκκ. μεγαλυτερο απο το παλιο). Επισης και το 500 ειναι μια ιδιαιτερη κατασκευη που διαφερει σαφως σε σχεση με παντα c2 κλπ. Τα παντα c2 ματιζ κλπ ειναι απλα κουτια, το σμαρτ και 500 δεν μπορουν να χαρακτηριστουν ετσι λογω φιλοσοφιας και σχεδιασμου. Τριτον σαφως και τα δυο αυτα θα ειναι τα μικροτερα αυτοκίνητα που θα κικλοφορουν σε 1 χρονο αρα αμεσα συγκρισημα και βεβαια καθαρα αυτοκίντα πολης. Δε νομιζω οτι καποιος θα ξεκίναγε να παει απο την Αθηνα στα Γιαννενα με ενα σμαρτ η ενα 500αρακι ενω με ενα παντα και c2 θα πήγαινε. Τεταρτον παν μετρον αριστον. Δεν παμε απο την επιφαση στην υπερβολη. Το σμαρτ εχει το μηκος ενος παπιου (αν και αυτο δεν ισχύει) αλλα αυτο δε σημαινει οτι θα συγκρινουμε της βου*** με τις που***. Καμια σχεση...
-
9 Μήνες έμειναν μέχρι την (ανα)γέννηση του 500
και ένας 'περίεργος' διαγωνισμός.
Εαν περιμένεται παιδί περίπου στις 15 Σεπτεμβρίου και γεννηθεί αυτή την ημέρα καντέ τώρα registration στο http://www.fiat500.com και η FIAT (μετά απο κλήρωση) θα σας χαρίσει ένα καινούργιο 500αράκι με το πιστοποιητική γέννησης
-
Μ’αρέσουν όλα αυτά.
Έχει πάρει φωτιά το τμήμα προώθησης της FIAT.
FIAT 5oo 2007