-
Κατά καιρούς, τις 'πονηρές' ώρες κυρίως, βλέπω φτιαγμένα συνήθως αυτοκίνητα να κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες.
Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά? (sic)
-
Κατά καιρούς, τις 'πονηρές' ώρες κυρίως, βλέπω φτιαγμένα συνήθως αυτοκίνητα να κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες.
Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά? (sic)
-
Κατά καιρούς, τις 'πονηρές' ώρες κυρίως, βλέπω φτιαγμένα συνήθως αυτοκίνητα να κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες.
Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά? (sic)
-
Υπέρ: Γίνεσαι τζάμπα μάγκας, με ότι αυτό περικλείει.
Το σημαντικότερο, αποκτάς μέσα στο παντελόνι σου κάτι που τις άλλες ώρες δεν έχεις.Κατά: Δεν υπάρχουν, αφού τους γράφεις όλους με βάση τα παραπάνω υπέρ.
(Δε τα λέω προσωπικά για εσένα)
-
Υπερ:
Αν κάνεις κάποια χοντρή λαλακία και θες να τη γλυτώσεις ίσως και να τα καταφέρεις...Κατά:
Είσαι εξαρχής ζώο/παράνομος/τραγικός/κτλ και αν σε σταματήσει η αστυνομία θα πάρεις μια κλήση μικρού χρηματικού προστίμου αν δεν κάνω λάθος, η οποία κατ' εμέ θα έπρεπε να είναι πολύ πιο αυστηρή. -
Αν είσαι cop, απολαμβάνεις μόνον τα υπέρ!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Κατά καιρούς, τις 'πονηρές' ώρες κυρίως, βλέπω φτιαγμένα συνήθως αυτοκίνητα να κυκλοφορούν χωρίς πινακίδες.Ποια τα υπέρ και ποια τα κατά? (sic)
Λυπάμαι που θα το πώ αλλά είναι και ένας λόγος αν θές να κάνεις κάτι παράνομο π.χ κλοπή.
Ετυχε να δω περιστατικό μπροστά απο το σπίτι μου και ο τυπάς δεν είχε πινακίδες προφανώς για να μην μπορούν να τον βρούν. -
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ ποιά είναι τα υπερ και κατά να δείρεις μια γριά για να της πάρεις τη σύνταξη? Συνήθως δεν φέρνουνε αντίσταση.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ ποιά είναι τα υπερ και κατά να δείρεις
μια γριά για να της πάρεις τη σύνταξη? Συνήθως δεν φέρνουνε αντίσταση.+1
Η Ελλάδα (ίσως και η Αλβανία) πρέπει να είναι οι μόνες χώρες
που μπορείς να κυκλοφορήσεις χωρίς πινακίδες.Δοκιμάστε να το κάνετε στη Βρετανία, στην Ισπανία ή στην
Πορτογαλλία, και σε λίγο θα σας περικυκλώνει στόλος περιπολικών.
Στην Γερμανία (εδώ δεν έχω προσωπική εμπειρία) απλά λένε
'ότι δεν γίνεται', δηλαδή είναι αδιανόητο ζήτημα - δεν συζητιέται κανΠάντως απορώ γιατι ...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Για να μην ανοίγω άλλο τόπικ ποιά είναι τα υπερ και κατά να δείρεις μια γριά για να της πάρεις τη σύνταξη? Συνήθως δεν φέρνουνε αντίσταση.Καυστικος και ουσιωδης!
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Στην Γερμανία (εδώ δεν έχω προσωπική εμπειρία) απλά λένε
'ότι δεν γίνεται', δηλαδή είναι αδιανόητο ζήτημα - δεν συζητιέται κανMα και εγώ αυτό πίστευα, μόνο που ζω Ελλάδα
Το πρόστιμο από ότι είχα ακούσει είναι πολύ μικρό.
Δεν υπάρχει καμία άλλη ποινή εκτός αυτού?Αν κάνεις κόντρες, και τελικά σε πιάσουν, ή αν προσπαθήσεις να διαφύγεις και τελικά σε τσακώσουν... ποια η διαφορά μεταξύ του να έχεις και του να μην έχεις πινακίδες (εκτός του μικρού προστίμου?)
-
Το να μην εχεις πινακιδες, ειναι το συγκεκριμενο προστιμο (20 χιλιαρικα δραχμες). Ολα τα αλλα αντιμετωπιζονται ως πολυ πιο σοβαρα.
-
Ενδιαφέρον.....
-
Το να κλέψεις είναι πλημέλημα αν δεν κάνω λάθος, το να μην έχεις πινακίδες είναι μια απλή κλήση όπως είπε και ο kacey.
δλδ αν εγώ κυκλοφορώ με χαρτάκι το νούμερο του αυτοκινήτου μου κολημένο στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, όπου δεν φαίνετε το βράδυ όλα οκ? Φυσικά καταλαβαίνετε που το πάω έτσι? -
Εκτος απο το προστιμο, προβλεπεται αλλη ποινη (πχ επιτοπου αφαιρεση πινακιδων);
Στα σοβαρα: Το να κυκλοφορεις χωρις πινακιδες, εκτος απο παρανομο, ειναι χοντρη μαλακια, γιατι ειναι ανεντιμη και δειλη σταση.
Το προστιμο θα επρεπε να ειναι ΠΟΛΥ πιο αυστηρο. Και για αυτους που εχουν 'χασει' μονο την πισω πινακιδα, να ισχυουν τα ιδια.
Για τους πιο εξυπνους, που προνοουν και δηλωνουν απωλεια/κλοπη στη διευθυνση συγκοινωνιων*, μπορει να ισχυει αλλο μετρο: Η επανεκδοση πανω απο μια φορα πινακιδων για το ιδιο οχημα λογω απωλειας/κλοπης να κοστιζει κατι παραπανω (πχ -και εντελως τυχαια- οσο το προστιμο για κινηση χωρις πινακιδες).*Φυσικα θα πρεπει να επιταχυνθουν και οι διαδικασιες εκδοσης, για να μην υπαρχει και η γελοια κατασταση με τα 'χαρτακια'
-
Βέβαια τώρα είναι της μόδας να έχεις μόνο μια πινακιδα στο αμάξι.για να μην γαλας τη μουρη του.Το έχω δει σε πολλά Οπελ GTC που δεν έχουν μπροστα πινακίδα γιατί ο προφυλακτηρας έχει μια μικρη κλιση και η ποινακίδα πρεπει να στραβώσει ελαφρά
-
Οσοι κυκλοφορουν χωρις πινακιδες, υπαρχει ειδικο θεμα γιαυτους σε αυτο εδω το φορουμ: 'Australia uber alles' ή καπως ετσι.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Οσοι κυκλοφορουν χωρις πινακιδες, υπαρχει ειδικο θεμα γιαυτους σε αυτο εδω το φορουμ: 'Australia uber alles' ή καπως ετσι.Μάλλον στο 'Banania uber alles' θα έπρεπε να μπαίνουν...
Βέβαια τώρα είναι της μόδας να έχεις μόνο μια πινακιδα στο αμάξι.για να μην γαλας τη μουρη του.Το έχω δει σε πολλά Οπελ GTC που δεν έχουν μπροστα πινακίδα γιατί ο προφυλακτηρας έχει μια μικρη κλιση και η ποινακίδα πρεπει να στραβώσει ελαφρά
Η μπροστινή πινακίδα λείπει και σε κόκκινο 9άρι EVO που έχω πετύχει αρκετές φορές στα βόρεια προάστεια. Η πίσω τελειώνει σε κάτι που είναι πολύ εύκολο να το θυμάσαι αν τη δεις. Με άλλα λόγια ισχύει το 'από μπροστά αγνώριστος, από πίσω αλησμόνητος'...
-
Στις γρήγορες SS μηχανές έχει γίνει θεσμός το να έχεις πινακίδα χωμένη σε σημείο που να είναι αδύνατον να την δει άνθρωπος ή και καθόλου. Πχ έχετε δει Yamaha R1 μοντέλα από 2004 και μετά (με τις εξατμίσεις από κάτω) με δείγμα έστω πινακίδας; Εγώ ακόμα ψάχνω
-
Στις μηχανές τίθεται και θέμα αεροδυναμικής.
Χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας...