-
Σήμερα παρέλαβα από την αντιπροσωπεία το αυτοκίνητό μου, που το είχα αφήσει για αλλαγή πίσω προφυλακτήρα (μου την έκατσαν αλλά υπολογίζω να αποζημειωθώ για τα 310 ευρώ που πλήρωσα κατά το 2005).
Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση, ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν κουτσουλισμένο τραγικά. Αυτό δεν εξηγείται από τον υπαίθριο χώρο στάθμευσης της αντιπροσωπείας, αφού δεν υπάρχουν από πάνω του δέντρα και μιλάμε για κουτσούλισμα από ορδές πουλιών που θα πρέπει να πέσει γερό τρίψιμο για να φύγουν. Δεύτερο χτύπημα ήταν η θέση οδήγησης που όχι μόνο ήταν πολύ μπροστά (λογικό), αλλά το κάθισμα είχε ανυψηθεί σε μεγάλο βαθμό. Αυτό δεν εξηγείται για ένα απλό μπες-βγες στο συνεργείο, αφού δεν υπήρχε μηχανικό πρόβλημα για να το πάνε -υποτίθεται- βόλτα. Τέλος, το καθοριστικό ήταν οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του κλιματιστικού, ενώ αξίζει να σημειωθεί και το πενταβρόμικο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Δεν είπα τίποτα, αφού έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.
Αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες και από άλλα συνεργεία. Ήθελα να ήξερα ποιου ήρθε να πάρει ένα Seatάκι με μόλις 75 άλογα για βόλτες. Πάντως δεν υπολογίζω να το πήραν για πάνω από 10-15 χιλιόμετρα (δεν είχα σημειώσει και το κοντέρ).
Πόσο διαδεδομένη είναια υτή η πρακτική; Είχα εντύπωση ότι δεν θα έβρισκαν εύκολα χρόνο για τέτοιες 'δουλειές'.
ΥΓ. Για την ιστορία, η αντιπροσωπεία είναι η Seat Autoδύναμη (Μεσογείων)
-
Σήμερα παρέλαβα από την αντιπροσωπεία το αυτοκίνητό μου, που το είχα αφήσει για αλλαγή πίσω προφυλακτήρα (μου την έκατσαν αλλά υπολογίζω να αποζημειωθώ για τα 310 ευρώ που πλήρωσα κατά το 2005).
Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση, ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν κουτσουλισμένο τραγικά. Αυτό δεν εξηγείται από τον υπαίθριο χώρο στάθμευσης της αντιπροσωπείας, αφού δεν υπάρχουν από πάνω του δέντρα και μιλάμε για κουτσούλισμα από ορδές πουλιών που θα πρέπει να πέσει γερό τρίψιμο για να φύγουν. Δεύτερο χτύπημα ήταν η θέση οδήγησης που όχι μόνο ήταν πολύ μπροστά (λογικό), αλλά το κάθισμα είχε ανυψηθεί σε μεγάλο βαθμό. Αυτό δεν εξηγείται για ένα απλό μπες-βγες στο συνεργείο, αφού δεν υπήρχε μηχανικό πρόβλημα για να το πάνε -υποτίθεται- βόλτα. Τέλος, το καθοριστικό ήταν οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του κλιματιστικού, ενώ αξίζει να σημειωθεί και το πενταβρόμικο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Δεν είπα τίποτα, αφού έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.
Αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες και από άλλα συνεργεία. Ήθελα να ήξερα ποιου ήρθε να πάρει ένα Seatάκι με μόλις 75 άλογα για βόλτες. Πάντως δεν υπολογίζω να το πήραν για πάνω από 10-15 χιλιόμετρα (δεν είχα σημειώσει και το κοντέρ).
Πόσο διαδεδομένη είναια υτή η πρακτική; Είχα εντύπωση ότι δεν θα έβρισκαν εύκολα χρόνο για τέτοιες 'δουλειές'.
ΥΓ. Για την ιστορία, η αντιπροσωπεία είναι η Seat Autoδύναμη (Μεσογείων)
-
Σήμερα παρέλαβα από την αντιπροσωπεία το αυτοκίνητό μου, που το είχα αφήσει για αλλαγή πίσω προφυλακτήρα (μου την έκατσαν αλλά υπολογίζω να αποζημειωθώ για τα 310 ευρώ που πλήρωσα κατά το 2005).
Το πρώτο που μου έκανε εντύπωση, ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν κουτσουλισμένο τραγικά. Αυτό δεν εξηγείται από τον υπαίθριο χώρο στάθμευσης της αντιπροσωπείας, αφού δεν υπάρχουν από πάνω του δέντρα και μιλάμε για κουτσούλισμα από ορδές πουλιών που θα πρέπει να πέσει γερό τρίψιμο για να φύγουν. Δεύτερο χτύπημα ήταν η θέση οδήγησης που όχι μόνο ήταν πολύ μπροστά (λογικό), αλλά το κάθισμα είχε ανυψηθεί σε μεγάλο βαθμό. Αυτό δεν εξηγείται για ένα απλό μπες-βγες στο συνεργείο, αφού δεν υπήρχε μηχανικό πρόβλημα για να το πάνε -υποτίθεται- βόλτα. Τέλος, το καθοριστικό ήταν οι αλλαγές στις ρυθμίσεις του κλιματιστικού, ενώ αξίζει να σημειωθεί και το πενταβρόμικο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Δεν είπα τίποτα, αφού έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι.
Αναρωτιέμαι εάν υπάρχουν ανάλογες εμπειρίες και από άλλα συνεργεία. Ήθελα να ήξερα ποιου ήρθε να πάρει ένα Seatάκι με μόλις 75 άλογα για βόλτες. Πάντως δεν υπολογίζω να το πήραν για πάνω από 10-15 χιλιόμετρα (δεν είχα σημειώσει και το κοντέρ).
Πόσο διαδεδομένη είναια υτή η πρακτική; Είχα εντύπωση ότι δεν θα έβρισκαν εύκολα χρόνο για τέτοιες 'δουλειές'.
ΥΓ. Για την ιστορία, η αντιπροσωπεία είναι η Seat Autoδύναμη (Μεσογείων)
-
υπαρχει η πιθανοτητα, αν δεν εχει το συγκεκριμένο συνεργειο, τμημα φανοποείου, να το πηγαν σε φανοποιειο. εφοσον λες οτι ηταν γυρω στα 15 κμ το κοντερ μπροστα, δεν θα μου φανει απιθανο. τωρα για τη βρωμια στο εσωτερικο, δεν εχω κατι κατα νου!
-
Εγώ πιστεύω ότι πολλά συνεργεία χρησιμοποιούν αυτοκίνητα πελατών ως 'μουλάρια' για εξωτερικές δουλειές του συνεργείου. Π.χ. για να πάνε σε κάποια αποθήκη και να πάρουν κάποιο ανταλλακτικό, ειδικά όταν αυτό είναι ογκώδες και δεν μπορείς να το κουβαλήσεις με μηχανάκι. Αυτό μπορεί να εξηγεί τη βρωμιά στο εσωτερικό σου.
-
Εγώ απο την άλλη προσπαθώντας να είμαι όσο πιο καλόπιστος γίνεται πιστεύω οτι η βρωμιά στο εσωτερικό σου είναι απο την σκόνη που υπάρχει στα φανοποιεία....όσο για τισ κουτσουλιές άγνωστο.....
-
Re paidia. Ma8ete ma grafete se ena xartaki posa KM einai pano sto oxhma molis to afisete. Kai na kanonisete na sas doun Mhxanikoi kai antiprosopoi pos auto akribos kanhs.
-
Extes to piga gia emissions test kai molis to pira to para8yro tou odigou htan terma katebasmeno (edw mpainei h brwma) to ka8isma htan terma empros kai i plati poly mprosta (autos o m@l@k@s gia na to odigisei 200 metra eprepe na alla3h tis ry8miseis tou ka8ismatos) kai molis to pira mou anapse to lampaki tou ABS (eftyxws esbyse meta apo 3 lepta, eytyxws prin sbysw egw- hmoun etoimos na paw apo anakopi).
Meta odigisa 45 km, piga gia test drive stin Acura (pote epitelous na parw ena oxima apo autous na fxaristi8w ligo service), kai meta piga na rwtisw kati stin Toyota kai otan gyrisa to kapw tou Jetta htan anoixto, shkwmeno 10 5 ekatosta (oi m@l@kes den to kleisane kala kai den to prose3a). To kleinw, paw spiti, to afinw to brady na 3ekourastei kai simera to prwi douleue roloi .
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
To kleinw, paw spiti, to afinw to brady na 3ekourastei kai simera to prwi douleue roloi .Auto 8a ph self service. hahaha
-
Δυστυχώς αποτελεί συνήθεια των περισσότερων παρκαδόρων - μηχανικών σε συνεργεία να μετακινούν τα καθίσματα ( ακόμη και το τιμόνι μου έχει πειράξει ένας παρακδόρος !!!! ) ακόμη και αν πρόκειται να οδηγήσουν το αμάξι για 10 μέτρα. Και από οτι διαβάζω αυτή η συνήθεια είναι μάλλον διεθνής! Πάντως έχω ακούσει ιστορίες πολλές με πιο ακραία αυτή ενός φίλου που άφησε το αμάξι στο φανοποιείο της αντιπροσωπείας το Σαββατοκύριακο ( το αμάξι λέει ήταν έτοιμο Παρασκευή στις 4 και δεν πήγε να το παραλάβει ) και οταν το πήρε άδειασε από μέσα μισή παραλία άμμο. Εγώ είμαι γενικά ευχαριστημένος με το συνεργείο μου το αμάξι πάντα πλένεται μετά το service ( και η μηχανή ) το κάθισμα και το τιμόνι καλύπτονται ενώ κανείς μέχρι στιγμής δεν μου άλλαξε ρυθμίσεις στο κάθισμα. Βέβαια μια φορά μετά από επίσκεψη στο φανοποιείο βρήκα τον γρύλλο μέσα στο πορτ-μπαγκαζ ενώ έπρεπε να είναι στο χώρο της ρεζέρβας κάτω απο το αμάξι. Με το που το επισήμανα το πράβλημα λύθηκε άμμεσα
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Extes to piga gia emissions test kai molis to pira to para8yro tou odigou htan terma katebasmeno (edw mpainei h brwma) to ka8isma htan terma empros kai i plati poly mprosta (autos o m@l@k@s gia na to odigisei 200 metra eprepe na alla3h tis ry8miseis tou ka8ismatos) kai molis to pira mou anapse to lampaki tou ABS (eftyxws esbyse meta apo 3 lepta, eytyxws prin sbysw egw- hmoun etoimos na paw apo anakopi).Meta odigisa 45 km, piga gia test drive stin Acura (pote epitelous na parw ena oxima apo autous na fxaristi8w ligo service), kai meta piga na rwtisw kati stin Toyota kai otan gyrisa to kapw tou Jetta htan anoixto, shkwmeno 10 5 ekatosta (oi m@l@kes den to kleisane kala kai den to prose3a). To kleinw, paw spiti, to afinw to brady na 3ekourastei kai simera to prwi douleue roloi .
Emissions test σε δυναμομετρο? Αν ναι και το δικο μου καμμια φορα αναβε το ABS φως οταν το καναμε dyno tuning. Αλλα μετα εσβησε και δεν επανηλθε. To ΑΒS δουλευει μια χαρα. By the way no dyno emissions testing και στα δυο αυτοκινητα μονο το sniffer test.
Απ' την αλλη μερια γιατι το αφησες; Δεν μπορουσες να περιμενεις;
Τι οδηγησες στην Acura; Δεν ακουσα τιποτα καινουργιο.
Ν.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Emissions test σε δυναμομετρο? Αν ναι και το δικο μου καμμια φορα αναβε το ABS φως οταν το καναμε dyno tuning. Αλλα μετα εσβησε και δεν επανηλθε. To ΑΒS δουλευει μια χαρα. By the way no dyno emissions testing και στα δυο αυτοκινητα μονο το sniffer test.
Απ' την αλλη μερια γιατι το αφησες; Δεν μπορουσες να περιμενεις;
Τι οδηγησες στην Acura; Δεν ακουσα τιποτα καινουργιο.
Ν.
H eisodos gia to test sto magazi htan sti pisw meria kai htan monodrmos opote eprepe na kaneis kyklo kai oi malakes den mou eipan na tous to paw, to pire kapoios kai to 3eskise (leme twra)..alloi 8elane na tous to afisw gia olokliri hmera gia 15 lepta test (exw nebriasei me auti tin ypo8esi) autoi mono mia wra (kanenas den 8elei piesi se auton to kosmo apo oti fenetai.
Odigisa to TSX.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Τι οδηγησες στην Acura; Δεν ακουσα τιποτα καινουργιο.
Ν.
Extes odigisa to Acura TSX (Honda Accord stin Europi) se mia poly kali antiporswpeia konta sto spiti mou (gia tous filous en Elladi prepei na doun tin e3yperetisi pou exoun oi idioiktites Acura kai Lexus ston Kanada, einai fantastiki).
To autokiinito einai to Honda Accord pou poulietai stin eyrwpi me ligo diaforetiko pinaka organwn kai fwtismo kai kataskeyazetai stin Iapwnia. Erxetai me kinitira 2.4lt iVtec 200HP kai 166lbft ropi kai exei oti mporeis na fantasteis standard: dermatina ka8ismata, metalliko xrwma, hliorofi, stereo 350W me CD, automato klimatismo, synegermo, 17ares zantes alouminiou, Xenon lights klp Den yparxoun e3tra kai erxetai se 6 sp kai 5sp auto stin idia timi gyrw sta C$40000 teliki timi me olous tous forous kai mia mikri ekptwsi apo ton dealer. 3 xronia eggyisi me loaner cars, allagi ladiwn ka8e 8000km gia $28, 2 prwta service dwrean, kai prwto megalo service sta 64000km (h kati tetoio)!!
Mpainontas mesa oi portes anoigoun sxedon stis 90 moires (ka8eta me to ama3wma) se 3 stadia an 8ymamai kala, kati to poly praktiko. To autokinito einai poly omorfo mesa e3w kai e3airetikis poiotitas kataskeyis (made in japan). Moiazei de me Giapwneziko BMW.
Odigisa to 6 sp prwta, to kibwtio einai e3airetiko, to kalytero kibwtio se autokinito pou exw odigisei pote. Mikros lebies, safestatos, eukola na ton kinisis. Fantazomai einai san auto tou S2000 (pou den exw odigisei) isws omws kalytero. O symplektis einai elafrys kai exei swsti diadromi. O kinitiras einai adynatos xamila alla exei megalo eyros strofwn. Den to piesa poly alla mou arese pou anebaze eukola strofes kai se syndyasmo me to e3airetiko kibwtio mporouses na pigaineis grigora me poly diaskedasi. O 8orybos apo ton kinitira einai poly glykos xwris kradasmous kai h hxomonosi poly kali.
To autokinito einai sfikto se kratimata alla den ftanei ta antistoixa eyrwpaika se auton ton tomea (A4 kai Saab 9-3). Dynei tin entypwsi ligo asafeias sto kratima. Episis ta mprostina frena exoun diametro 300mm, par’ola auta ta frena den me ikanopoiisan me tin apodosi tous, 8elw na dw merikes metriseis frenarismatos. Ena allo meion einai ta ka8ismata pou den einai toso aneta oso sta eyrwpaika autokinita (VW, Audi, Saab) pou exw odigisei twra teleytaia. Episis o fwtismos sta tablo einai diaforetikos apo to Accord kai den mporousa eukola na diakrinw to odometro kai thn e3wteriki 8ermokrasia (den mou arese to anoikto mple pou xrisimopoioune). To stereo den exei kali apodosi para tis entypwsiakes prodiagrafes (exw akousei oti ta hxeia 8eloun allagma).
To automato htan OK alla bareto se sxesi me to 6 sp opote to paratisa grigora.
Synopsizontas:
Syn: kibwtio, kinitiras (apodosi stis ypsiles strofes), oikonomia benzinis, a3iopistia, e3airetiko customer service, timi, emfanisi, Xenon
Meion: ka8ismata, frena, tablw, stereo, kratima, kinitiras (apodosi stis xamiles strofes) -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ είμαι γενικά ευχαριστημένος με το συνεργείο μου το αμάξι πάντα πλένεται μετά το service ( και η μηχανή ) το κάθισμα και το τιμόνι καλύπτονται ενώ κανείς μέχρι στιγμής δεν μου άλλαξε ρυθμίσεις στο κάθισμα.Δεν μας λες και ποιο είναι για να το έχουμε υπόψη μας;
-
Κατ' αρχήν είναι στην Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για την Citroen Φέσσας είναι όπως κατάλαβες εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Να σημειώσω επίσης οτι το αυτοκίνητο το παραλαμβάνει ο υπεύθυνος ποιότητας του συνεργείου ο οποίος καταγράφει όσες παρατηρήσεις υπάρχουν και πρέπει να ελεγχθούν ανεξάρτητα των προγραμματισμένων εργασιών. Τέλος το κόστος είναι στα επίπεδα των υπόλοιπων εξουσιοδοτημένων της εταιρείας.
-
Και να σκεφτεί κανείς τι τραβάνε οι φίλοι της Honda από τον Σαρακάκη και τα υποκαταστήματά του...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Extes to piga gia emissions test kai molis to pira to para8yro tou odigou htan terma katebasmeno (edw mpainei h brwma) to ka8isma htan terma empros kai i plati poly mprosta (autos o m@l@k@s gia na to odigisei 200 metra eprepe na alla3h tis ry8miseis tou ka8ismatos) kai molis to pira mou anapse to lampaki tou ABS (eftyxws esbyse meta apo 3 lepta, eytyxws prin sbysw egw- hmoun etoimos na paw apo anakopi).
Emissions test σε δυναμομετρο? Αν ναι και το δικο μου καμμια φορα αναβε το ABS φως οταν το καναμε dyno tuning. Αλλα μετα εσβησε και δεν επανηλθε. To ΑΒS δουλευει μια χαρα. By the way no dyno emissions testing και στα δυο αυτοκινητα μονο το sniffer test.
Σε όλα τα 2WD ανάβει το λαμπάκι του ABS όταν τα βάζεις στο δυναμόμετρο (στον Καναδά έχετε emissions test στο δυναμόμετρο όπως στις ΗΠΑ?). Το ABS απενεργοποιείται, γιατί οι μη κινητήριοι τροχοί έχουν μηδενική ταχύτητα (αφού πατάνε στο έδαφος). Βέβαια, για τον ίδιο ακριβώς λόγο ανάβει το λαμπάκι του ABS καί όταν πάρεις ένα FWD και το ξεσκίσεις στα χειρόφρενα (ελπίζω να μη συνέβη αυτό). Μετά όμως επανέρχεται.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Σε όλα τα 2WD ανάβει το λαμπάκι του ABS όταν τα βάζεις στο δυναμόμετρο (στον Καναδά έχετε emissions test στο δυναμόμετρο όπως στις ΗΠΑ?).Apo oti fainetai. Den 3erw giati efyga (kai piga sto Downtown BMW pou htan ekei konta na dw ti paizetai - kalo to Z4, etsi ?)
Πόσο να το ξεσκίσανε άραγε;