-
§
OFFTOPIC
ratanplan, η Ford έχει άλλες έννοιες από το να φτιάχνει νέους κινητήρες αυτή την εποχή...
OFFTOPIC§
-
Focus λόγω ποιότητας κατασκευής ισάξιας του Golf το ίδιο και στην ποιότητα κύλησης. Από εκεί και πέρα προτιμώ ένα μοτέρ που είναι βασισμένο σε μια κλασική συνταγή και σχετικά δοκιμασμένη (το 2λιτρο του Focus) από ένα (TSI) που είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Από εκεί και περά υπάρχουν οι κλασικές διαφορές σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρων.
-
Τον TSI τον φοβάμαι και εγώ...χωρίς να έχω κάποια στοιχεία....απλά τον φοβάμαι, όχι τόσο να σπάσει που λένε, αλλά μετά τα 4 χρόνια, σε θέμα κόστους συντήρησης.
Άλλο δοκιμασμένη λύση πάντως και άλλο να μην λένε να βγάλουν έναν κινητήρα
-
Κανένα άλλο δεν υπάρχει στο μυαλό του;
Από αυτά τα δύο, μάλλον TSi θα έπαιρνα εγώ, για να μη δίνω τσάμπα λεφτά στο κράτος όμως και όχι γιατί το ένα υπερέχει σημαντικά του άλλου. Π.χ. καλύτερες ρεπρίζ το ένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά το άλλο κ.ο.κ.
Αν δεν υπάρχει ζήτημα οικονομικό για τα έξτρα τέλη κλπ. αντίστοιχα δεν υπάρχει και ζήτημα οικονομικό για το κόστος επισκευής στην οποιαδήποτε αβαρία...έτσι δεν είναι;
-
ratanplan
Οι τρεχουσες εκπτωσεις ειναι στανταρ δυο χιλιαρικα, ο,τι παρεις εκτος ST. Τα διλιτρα δεν πριμοδοτουνται. Τελος ταξινομησης-ΦΠΑ επαιζαν αν θυμαμαι καλα το καλοκαιρι και πριν απ'αυτο αντιστοιχα (ισως κι αναποδα).
technik
Απο γνωστους που ψωνισαν ξερω οτι δεν κανουν εξαιρεσεις. Εχουν προυπολογισει ποσα θα σπρωξουν και κινουνται βασει προβλεψεων. Δεν τιθεται θεμα απουλητων αποθεματων.
-
funkyreverend η διαφορά σε οδική συμπεριφορά είναι τόσο μεγάλη ώστε να αντισταθμίζει το οικονομικότερο TSI αλλά και αρκετά πιο γρήγορο?
Asimov
Τώρα δεν ξέρω αν εξαιρεί τα 2λιτρα.....αν τα εξαιρεί λογικά το πιο φθηνό 2λιτρο 3πορτο Σπορ πρέπει να είναι +- 21.000 -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πιστέυετε ότι ο φίλος είναι υπαρκτό πρόσωπο;Mάλλον όχι. Είναι κάτι σαν τον Θησέα ή τον έξυπνο ΚΝίτη!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
funkyreverend η διαφορά σε οδική συμπεριφορά είναι τόσο μεγάλη ώστε να αντισταθμίζει το οικονομικότερο TSI αλλά και αρκετά πιο γρήγορο?Εδώ δεν είμαι αρμόδιος να σου απαντήσω...έχω οδηγήσει σχετικά γρήγορα ένα Focus 1.4 μόνο, το οποίο πάντως μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Φαντάζομαι ότι λόγω ατμόσφαιρας, το 2λιτρο Focus θα είναι πιο 'του γούστου μου' σε στροφές από το TSi. Έχω πρόβλημα βλέπεις με την υποστροφή στα τούρμπο ο κουλομαρίας...
Πάντως, από τη στιγμή που ούτε το Focus 2.0 είναι κάτι το εκρηκτικό(άσχετα αν είναι ολοκληρωμένο), η πλάστιγγα γέρνει σε αυτό που δεν με κάνει να νιώθω ηλίθιος, να πληρώνω τέλη+ασφάλιστρα για ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο. Τα κριτήριά μου δηλαδή δεν είναι και πολύ αγνά...
-
Πολύ εύκολη ψηφοφορία.
Εγώ θα προτιμούσα το focus γιατί είναι ατμοσφαιρικό (όχι για λόγους αξιοπιστίας αλλά γιατί απλά είναι υποκειμενικό) και όχι για τις δήθεν διαφορές στην οδική συμπεριφορά. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο με αρκετή πίεση και πραγματικά σιγά τα ωά.Από εκεί και μετά το TSi είναι πιο γρηγόρο πιο καλοκατασκευασμένο και πιο φτηνό. Στα τέλη κυκλοφορίας η διαφορά είναι 214Ευρώ υπέρ του golf. Τα μισά ασφάλιστρα δηλαδή.
Επίσης όταν έρθει η ώρα να δόσεις το focus θα το δόσεις φθηνότερα από τα αντίστοιχης ηλικίας 1600άρια focus...
H λογική λοιπόν λέει και πολύ χαλαρά μάλιστα, Golf. Δε νομίζω ότι υπάρχει καν δίλημμα. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πιστέυετε ότι ο φίλος είναι υπαρκτό πρόσωπο;φιλος μου αμφινταλαντευεται αναμεσα στα δυο αυτα αυτοκινητα....
οικονομικο προβλημα δεν υπαρχει για το θεμα ασφαλιστρων , ουτε για την βενζινη.τις αποψεις σας.....
η τιμη ειναι η ιδια
Σιγά μην κάτσουμε να σου γράψουμε το συγκριτικό σου ρε!
-
Πάντως και εγω αισθάνομαι πως το τόπικ έχει σαν στόχο να μας δείξει πως το TSi έχει ανταγωνισμό στο πρόσωπο του δίλιτρου Focus.
Εγω προσωπικά δεν θα αγόραζα Focus ή Mondeo λόγω της απίστευτα βαρετής και 'φθηνής' σχεδίασης μέσα και έξω (προσέξτε τα εισαγωγικά..).
Επίσης δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα ουσίας του φόκους. Πιθανώς να ει΄ναι γρηγορότερο σε κάποια ρεπρίζ και όσο για το 'πλεονέκτημα' της οδικής συμπεριφοράς δεν θα μου έκανε εντύπωση αν οφείλεται σε λίγο πιο βαρύ (και τίποτα άλλο) τιμόνι.
Ψηφισα το Golf λοιπόν, καλύτερος κινητήρας, καλύτερη εμφάνιση και πολύ πιο δουλεμένο σχέδιο μέσα-έξω (βάλτε αν θέλετε και το υποκειμενικό στοιχείο εδώ - αλλά αν χρειάζεται το αναλύουμε) και γενικότερα καλύτερο παντού επι της ουσίας απο Focus.
-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
ratanplantechnik
Απο γνωστους που ψωνισαν ξερω οτι δεν κανουν εξαιρεσεις. Εχουν προυπολογισει ποσα θα σπρωξουν και κινουνται βασει προβλεψεων. Δεν τιθεται θεμα απουλητων αποθεματων.
μέχρι προχθές η Ford έκανε 4χιλ έκπτωση στο δίλιτρο Μondeo.
Κάτι ανάλογο (λίγο μικρότερη έκπτωση) μου είπαν γίνεται και στα δίλιτρα Focus
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω προσωπικά δεν θα αγόραζα Focus ή Mondeo λόγω της απίστευτα βαρετής και 'φθηνής' σχεδίασης μέσα και έξω (προσέξτε τα εισαγωγικά..).Για το Focus συμφωνώ, για το Mondeo μάλλον όχι, δεν μου φαίνεται φθηνοδουλειά η σχεδίαση...Πάντως, και τα δύο μου αρέσουν αρκετά και ειδικά για το Focus II αισθάνομαι και λίγο περίεργα που μου αρέσει!
όσο για το 'πλεονέκτημα' της οδικής συμπεριφοράς δεν θα μου έκανε εντύπωση αν οφείλεται σε λίγο πιο βαρύ (και τίποτα άλλο) τιμόνι.
Ανοίγεις πολύ μεγάλη συζήτηση, συμφωνώ απόλυτα με αυτήν την πρόταση. Για τα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα όμως νομίζω ότι θέλει λίγο ανάλυση, μια που το ένα είναι υπερτροφοδοτούμενο (και η ροπή προκαλεί υποστροφή), ενώ το άλλο είναι ατμοσφαιρικό. Αν συγκρίναμε ατμόσφαιρα με ατμόσφαιρα (2.0FSi με 2.0 Focus), μπορεί μόνο ένα πιο βαρύ τιμόνι να μας ωθούσε σε λάθος συμπέρασμα, έχεις απόλυτο δίκιο.
Σε ρεπρίζ πιο γρήγορο το Focus; Δεν το περίμενα, υπάρχουν νούμερα που να εξηγούν;
-
Για τις ρεπρίζ το έφερα σαν τυχαίο παράδειγμα, δεν έχω δει επιδόσεις συγκριτικά και δεν ξέρω.
Η μεγαλύτερη δύναμη του TSi δεν συνεπάγεται απαραίτητα χειρότερη οδική συμπεριφορά, μπορεί να σπάει πιο εύκολα η πρόσφυση αλλά το ότι έχεις μεγάλα αποθέματα δύναμης ανα πάσα στιγμή βοηθάει πολύ (καμιά φορά είναι και σωτήριο).
-
Σε καμία ρεπρίζ και θα με αναγκάσετε να ψάχνω
-
ΟΚ, γι'αυτό είπα 'πιθανώς'
-
Μα καλά τι συγκρίνουμε; Ρε παιδιά είναι η ιδέα μου ότι το Focus είναι σαν ένα μικρό Mondeo από μπροστά; Σίγουρα είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά εμφανισιακά χάνει πάρα πολύ από το Golf. Αλλά αυτό είναι θέμα υποκειμενικό πάντα. Από εκεί και πέρα δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μην προτιμήσει κανείς το Golfaki στο συγκεκριμένο συγκριτικό. Πρώτα από όλα αν το άτομο που ενδιαφέρεται έχει τόση άνεση ώστε να μην του λέει τίποτα η διαφορά που θα έχει στα έξοδα(τέλη και ασφάλεια-ειδικά το 2ο-) , τότε σίγουρα δε θα κοιτούσε για αμάξι σε αυτής της κατηγορίας αλλά κάτι καλύτερο και ακριβότερο. Αλλά ακόμα και να είναι μαζόχας και να προτιμάει το 2λιτρο και να πληρώνει, μπορεί μετά να παραβλέψει την κατανάλωση που σίγουρα έχει πολύ χαμηλότερη το TSi; Δεν ξέρω, εγώ με Corolla 1.4 και καθημερινά στην κίνηση καίω 11,5 λίτρα/100χλμ ενώ ο φίλος μου με το Tsi κάτω από 10 και έχει και 40 άλογα παραπάνω. Τι να πω... Από την άλλη δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα αξιοπιστίας ο TSi αλλά ειδικά στην έκδοση με τα 140 είναι λιγότερο πιεσμένος από το GT, και αυτό είναι ακόμη καλύτερο. Από εκεί και έπειτα έχω μπει σε Golf και το απλό με τις 15άρες ζάντες, και το sportline με 16άρες χαμηλότερο προφίλ και χαμηλωμένο, και είναι απορίας άξιο το πόσο άνετο είναι το αμάξι στις ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα να είναι τόσο καλά στημένο. Συγνώμη αν γράφω πολλά, αλλά προσπάθησα να δικαιολογήσω την ψήφο μου στο TSi.
-
+1
-
Αυτές οι ερωτήσεις.....
μου δίνουν χαρά... με κάνουν να χαμογελώ...
V.A.G. βέβαια...
-
Που χάθηκες εσύ;
golf TSI VS focus 2.000