Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    golf TSI VS focus 2.000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. golf TSI VS focus 2.000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    74
    166
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • kubiak
      kubiak last edited by

      §

      OFFTOPIC
      ratanplan, η Ford έχει άλλες έννοιες από το να φτιάχνει νέους κινητήρες αυτή την εποχή...
      OFFTOPIC

      §

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        powergs last edited by

        Focus λόγω ποιότητας κατασκευής ισάξιας του Golf το ίδιο και στην ποιότητα κύλησης. Από εκεί και πέρα προτιμώ ένα μοτέρ που είναι βασισμένο σε μια κλασική συνταγή και σχετικά δοκιμασμένη (το 2λιτρο του Focus) από ένα (TSI) που είναι κάτι εντελώς καινούργιο. Από εκεί και περά υπάρχουν οι κλασικές διαφορές σε τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Τον TSI τον φοβάμαι και εγώ...χωρίς να έχω κάποια στοιχεία....απλά τον φοβάμαι, όχι τόσο να σπάσει που λένε, αλλά μετά τα 4 χρόνια, σε θέμα κόστους συντήρησης.

          Άλλο δοκιμασμένη λύση πάντως και άλλο να μην λένε να βγάλουν έναν κινητήρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Κανένα άλλο δεν υπάρχει στο μυαλό του;

            Από αυτά τα δύο, μάλλον TSi θα έπαιρνα εγώ, για να μη δίνω τσάμπα λεφτά στο κράτος όμως και όχι γιατί το ένα υπερέχει σημαντικά του άλλου. Π.χ. καλύτερες ρεπρίζ το ένα, καλύτερη οδική συμπεριφορά το άλλο κ.ο.κ.

            Αν δεν υπάρχει ζήτημα οικονομικό για τα έξτρα τέλη κλπ. αντίστοιχα δεν υπάρχει και ζήτημα οικονομικό για το κόστος επισκευής στην οποιαδήποτε αβαρία...έτσι δεν είναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              asimov last edited by

              ratanplan

              Οι τρεχουσες εκπτωσεις ειναι στανταρ δυο χιλιαρικα, ο,τι παρεις εκτος ST. Τα διλιτρα δεν πριμοδοτουνται. Τελος ταξινομησης-ΦΠΑ επαιζαν αν θυμαμαι καλα το καλοκαιρι και πριν απ'αυτο αντιστοιχα (ισως κι αναποδα).

              technik

              Απο γνωστους που ψωνισαν ξερω οτι δεν κανουν εξαιρεσεις. Εχουν προυπολογισει ποσα θα σπρωξουν και κινουνται βασει προβλεψεων. Δεν τιθεται θεμα απουλητων αποθεματων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                ratanplan last edited by

                funkyreverend η διαφορά σε οδική συμπεριφορά είναι τόσο μεγάλη ώστε να αντισταθμίζει το οικονομικότερο TSI αλλά και αρκετά πιο γρήγορο?

                Asimov
                Τώρα δεν ξέρω αν εξαιρεί τα 2λιτρα.....αν τα εξαιρεί λογικά το πιο φθηνό 2λιτρο 3πορτο Σπορ πρέπει να είναι +- 21.000

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                  Πιστέυετε ότι ο φίλος είναι υπαρκτό πρόσωπο;

                  Mάλλον όχι. Είναι κάτι σαν τον Θησέα ή τον έξυπνο ΚΝίτη!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                    funkyreverend η διαφορά σε οδική συμπεριφορά είναι τόσο μεγάλη ώστε να αντισταθμίζει το οικονομικότερο TSI αλλά και αρκετά πιο γρήγορο?

                    Εδώ δεν είμαι αρμόδιος να σου απαντήσω...έχω οδηγήσει σχετικά γρήγορα ένα Focus 1.4 μόνο, το οποίο πάντως μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Φαντάζομαι ότι λόγω ατμόσφαιρας, το 2λιτρο Focus θα είναι πιο 'του γούστου μου' σε στροφές από το TSi. Έχω πρόβλημα βλέπεις με την υποστροφή στα τούρμπο ο κουλομαρίας...

                    Πάντως, από τη στιγμή που ούτε το Focus 2.0 είναι κάτι το εκρηκτικό(άσχετα αν είναι ολοκληρωμένο), η πλάστιγγα γέρνει σε αυτό που δεν με κάνει να νιώθω ηλίθιος, να πληρώνω τέλη+ασφάλιστρα για ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο. Τα κριτήριά μου δηλαδή δεν είναι και πολύ αγνά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      meco last edited by

                      Πολύ εύκολη ψηφοφορία.
                      Εγώ θα προτιμούσα το focus γιατί είναι ατμοσφαιρικό (όχι για λόγους αξιοπιστίας αλλά γιατί απλά είναι υποκειμενικό) και όχι για τις δήθεν διαφορές στην οδική συμπεριφορά. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο με αρκετή πίεση και πραγματικά σιγά τα ωά.

                      Από εκεί και μετά το TSi είναι πιο γρηγόρο πιο καλοκατασκευασμένο και πιο φτηνό. Στα τέλη κυκλοφορίας η διαφορά είναι 214Ευρώ υπέρ του golf. Τα μισά ασφάλιστρα δηλαδή.
                      Επίσης όταν έρθει η ώρα να δόσεις το focus θα το δόσεις φθηνότερα από τα αντίστοιχης ηλικίας 1600άρια focus...
                      H λογική λοιπόν λέει και πολύ χαλαρά μάλιστα, Golf. Δε νομίζω ότι υπάρχει καν δίλημμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Πιστέυετε ότι ο φίλος είναι υπαρκτό πρόσωπο;

                        φιλος μου αμφινταλαντευεται αναμεσα στα δυο αυτα αυτοκινητα....
                        οικονομικο προβλημα δεν υπαρχει για το θεμα ασφαλιστρων , ουτε για την βενζινη.

                        τις αποψεις σας.....

                        η τιμη ειναι η ιδια

                        Σιγά μην κάτσουμε να σου γράψουμε το συγκριτικό σου ρε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Πάντως και εγω αισθάνομαι πως το τόπικ έχει σαν στόχο να μας δείξει πως το TSi έχει ανταγωνισμό στο πρόσωπο του δίλιτρου Focus.

                          Εγω προσωπικά δεν θα αγόραζα Focus ή Mondeo λόγω της απίστευτα βαρετής και 'φθηνής' σχεδίασης μέσα και έξω (προσέξτε τα εισαγωγικά..).

                          Επίσης δεν βλέπω κανένα πλεονέκτημα ουσίας του φόκους. Πιθανώς να ει΄ναι γρηγορότερο σε κάποια ρεπρίζ και όσο για το 'πλεονέκτημα' της οδικής συμπεριφοράς δεν θα μου έκανε εντύπωση αν οφείλεται σε λίγο πιο βαρύ (και τίποτα άλλο) τιμόνι.

                          Ψηφισα το Golf λοιπόν, καλύτερος κινητήρας, καλύτερη εμφάνιση και πολύ πιο δουλεμένο σχέδιο μέσα-έξω (βάλτε αν θέλετε και το υποκειμενικό στοιχείο εδώ - αλλά αν χρειάζεται το αναλύουμε) και γενικότερα καλύτερο παντού επι της ουσίας απο Focus.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης Asimov έγραψε:
                            ratanplan

                            technik

                            Απο γνωστους που ψωνισαν ξερω οτι δεν κανουν εξαιρεσεις. Εχουν προυπολογισει ποσα θα σπρωξουν και κινουνται βασει προβλεψεων. Δεν τιθεται θεμα απουλητων αποθεματων.

                            μέχρι προχθές η Ford έκανε 4χιλ έκπτωση στο δίλιτρο Μondeo.

                            Κάτι ανάλογο (λίγο μικρότερη έκπτωση) μου είπαν γίνεται και στα δίλιτρα Focus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Εγω προσωπικά δεν θα αγόραζα Focus ή Mondeo λόγω της απίστευτα βαρετής και 'φθηνής' σχεδίασης μέσα και έξω (προσέξτε τα εισαγωγικά..).

                              Για το Focus συμφωνώ, για το Mondeo μάλλον όχι, δεν μου φαίνεται φθηνοδουλειά η σχεδίαση...Πάντως, και τα δύο μου αρέσουν αρκετά και ειδικά για το Focus II αισθάνομαι και λίγο περίεργα που μου αρέσει!

                              όσο για το 'πλεονέκτημα' της οδικής συμπεριφοράς δεν θα μου έκανε εντύπωση αν οφείλεται σε λίγο πιο βαρύ (και τίποτα άλλο) τιμόνι.

                              Ανοίγεις πολύ μεγάλη συζήτηση, συμφωνώ απόλυτα με αυτήν την πρόταση. Για τα δύο συγκεκριμένα αυτοκίνητα όμως νομίζω ότι θέλει λίγο ανάλυση, μια που το ένα είναι υπερτροφοδοτούμενο (και η ροπή προκαλεί υποστροφή), ενώ το άλλο είναι ατμοσφαιρικό. Αν συγκρίναμε ατμόσφαιρα με ατμόσφαιρα (2.0FSi με 2.0 Focus), μπορεί μόνο ένα πιο βαρύ τιμόνι να μας ωθούσε σε λάθος συμπέρασμα, έχεις απόλυτο δίκιο.

                              Σε ρεπρίζ πιο γρήγορο το Focus; Δεν το περίμενα, υπάρχουν νούμερα που να εξηγούν;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Για τις ρεπρίζ το έφερα σαν τυχαίο παράδειγμα, δεν έχω δει επιδόσεις συγκριτικά και δεν ξέρω.

                                Η μεγαλύτερη δύναμη του TSi δεν συνεπάγεται απαραίτητα χειρότερη οδική συμπεριφορά, μπορεί να σπάει πιο εύκολα η πρόσφυση αλλά το ότι έχεις μεγάλα αποθέματα δύναμης ανα πάσα στιγμή βοηθάει πολύ (καμιά φορά είναι και σωτήριο).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Σε καμία ρεπρίζ και θα με αναγκάσετε να ψάχνω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    ΟΚ, γι'αυτό είπα 'πιθανώς'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mark last edited by

                                      Μα καλά τι συγκρίνουμε; Ρε παιδιά είναι η ιδέα μου ότι το Focus είναι σαν ένα μικρό Mondeo από μπροστά; Σίγουρα είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά εμφανισιακά χάνει πάρα πολύ από το Golf. Αλλά αυτό είναι θέμα υποκειμενικό πάντα. Από εκεί και πέρα δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να μην προτιμήσει κανείς το Golfaki στο συγκεκριμένο συγκριτικό. Πρώτα από όλα αν το άτομο που ενδιαφέρεται έχει τόση άνεση ώστε να μην του λέει τίποτα η διαφορά που θα έχει στα έξοδα(τέλη και ασφάλεια-ειδικά το 2ο-) , τότε σίγουρα δε θα κοιτούσε για αμάξι σε αυτής της κατηγορίας αλλά κάτι καλύτερο και ακριβότερο. Αλλά ακόμα και να είναι μαζόχας και να προτιμάει το 2λιτρο και να πληρώνει, μπορεί μετά να παραβλέψει την κατανάλωση που σίγουρα έχει πολύ χαμηλότερη το TSi; Δεν ξέρω, εγώ με Corolla 1.4 και καθημερινά στην κίνηση καίω 11,5 λίτρα/100χλμ ενώ ο φίλος μου με το Tsi κάτω από 10 και έχει και 40 άλογα παραπάνω. Τι να πω... Από την άλλη δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα αξιοπιστίας ο TSi αλλά ειδικά στην έκδοση με τα 140 είναι λιγότερο πιεσμένος από το GT, και αυτό είναι ακόμη καλύτερο. Από εκεί και έπειτα έχω μπει σε Golf και το απλό με τις 15άρες ζάντες, και το sportline με 16άρες χαμηλότερο προφίλ και χαμηλωμένο, και είναι απορίας άξιο το πόσο άνετο είναι το αμάξι στις ανωμαλίες του δρόμου και παράλληλα να είναι τόσο καλά στημένο. Συγνώμη αν γράφω πολλά, αλλά προσπάθησα να δικαιολογήσω την ψήφο μου στο TSi.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        s_mario last edited by

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sonath last edited by

                                          Αυτές οι ερωτήσεις.....

                                          μου δίνουν χαρά... με κάνουν να χαμογελώ...

                                          V.A.G. βέβαια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Που χάθηκες εσύ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr