-
Βλέπω εδώ και καιρό τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις σχετικά με το TSI και κάποιο άλλο..και αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να τίθεται καν θέμα????
Συγγνώμη, αλλά, τί σχέση έχει η ποιότητα κύλισης του focus με το golf????
Είχα κάνει μερικά test drive (astra, leon) και ήμουν έτοιμος να πάρω το focus γιατί η προσφορά ήταν καλή, απλά περίμενα να κάνω το test drive έτσι για σιγουριά. Έπαθα την ΗΤΤΑ της ζωής μου! ΚΛΑΣΕΙΣ χειρότερο απ' ότι περίμενα!!. Σε τί να αναφερθώ, στις αναρτήσεις σουμιέ, στη θέση οδήγησης που ακουμπάει συνεχώς το αριστερό γόνα σε εκείνη την ...να μην πώ... χειριστήριο του ηχοσυστήματος. Η ποιότητα κύλησης ... τί να πώ, σάν να έλειπε η ηχομόνωση!
Και φτάνω στο ρεζουμέ. Γκάζι και κατανάλωση!
Επιταχύνσεις απο 80 με 5η, .... τις ξεχνάμε, γιατί πατάς δέν πατάς, το ίδιο κάνει. Επιταχύνσεις απο 80 με 4η, έ, κάτι φαίνεται στον ορίζοντα μακρυά...και μαντέψτε τί είναι??? τα 100 χλμ!
Έλεος!!! Φίλοι μου, πάρτε το απόφαση τα αυτοκίνητα σήμερα είναι βαρια!! Δεν μπορείς να προσπεράσεις όπως με τα παλιότερης γενιάς αναλόγων ιπποδυνάμεων και το ξέρετε όλοι πολύ καλά οτι η ασφάλεια στους Ελληνικούς δρόμους είναι η προσπέραση. Το Α και το Ω.
Φτάνω στην κατανάλωση. Άν είναι να πατάω το Focus απο το λαιμό για να προσπεράσω την νταλίκα στον Αγ. Κων/νο για παράδειγμα, έ, καταλαβαίνετε τί θα καίει. Ας μή μιλήσουμε για την περίπτωση που το φορτώσουμε.Μετά απ' όλα αυτά, έκανα τυχαία test drive του TSI (τυχαία γιατί ΜΟΛΙΣ είχε φτάσει στην αντιπροσωπεία όπου πέρασα να δώ το Polo Gti) και φυσικά ο πωλητής με έβαλε σε έξοδα!!!
Το μόνο αυτοκίνητο που είναι αντίστοιχο του καλού μου Punto GT και μάλιστα με την μισή βενζίνη, έστω και 100αρα.
Μέση κατανάλωση 7,8 στα πρώτα 1700 χλμ. Φανταστείτε τί καίει στο ταξίδι ένα αυτοκίνητο που στις 4000 στροφές με 6η έχει 170 χλμ (Είπα 6η? Το focus με 6η τί να καίει άραγε...)
Sportline γιατί έχει πολύ ωραία αναλογία κρατήματος άνεσης, καθίσματα μπάκετ, διζωνικό κλιματισμο.
Δυστηχώς για την αγορά φίλοι μου, ΔΕΝ υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα αυττή η στιγμή αντίστοιχα του TSI. Και όταν ένα αυτοκίνητο με κρατάει ζωντανό στους ελληνικούς δρόμους με το γκάζι του, το κράτημά του και τη ροπή του, έ!!! ας μήν είναι και τόσο αξιόπιστο !!!!! (Επειδή ακούω πολλά για την αξιοπιστία. Έχει 2+2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση στο κάτω κάτω).
Τέλος, καλό σασί έχει το Leon και καλή ροπή ο 8βάλβιδος, αλλά ως εκεί!
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
-
Βλέπω εδώ και καιρό τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις σχετικά με το TSI και κάποιο άλλο..και αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να τίθεται καν θέμα????
Συγγνώμη, αλλά, τί σχέση έχει η ποιότητα κύλισης του focus με το golf????
Είχα κάνει μερικά test drive (astra, leon) και ήμουν έτοιμος να πάρω το focus γιατί η προσφορά ήταν καλή, απλά περίμενα να κάνω το test drive έτσι για σιγουριά. Έπαθα την ΗΤΤΑ της ζωής μου! ΚΛΑΣΕΙΣ χειρότερο απ' ότι περίμενα!!. Σε τί να αναφερθώ, στις αναρτήσεις σουμιέ, στη θέση οδήγησης που ακουμπάει συνεχώς το αριστερό γόνα σε εκείνη την ...να μην πώ... χειριστήριο του ηχοσυστήματος. Η ποιότητα κύλησης ... τί να πώ, σάν να έλειπε η ηχομόνωση!
Και φτάνω στο ρεζουμέ. Γκάζι και κατανάλωση!
Επιταχύνσεις απο 80 με 5η, .... τις ξεχνάμε, γιατί πατάς δέν πατάς, το ίδιο κάνει. Επιταχύνσεις απο 80 με 4η, έ, κάτι φαίνεται στον ορίζοντα μακρυά...και μαντέψτε τί είναι??? τα 100 χλμ!
Έλεος!!! Φίλοι μου, πάρτε το απόφαση τα αυτοκίνητα σήμερα είναι βαρια!! Δεν μπορείς να προσπεράσεις όπως με τα παλιότερης γενιάς αναλόγων ιπποδυνάμεων και το ξέρετε όλοι πολύ καλά οτι η ασφάλεια στους Ελληνικούς δρόμους είναι η προσπέραση. Το Α και το Ω.
Φτάνω στην κατανάλωση. Άν είναι να πατάω το Focus απο το λαιμό για να προσπεράσω την νταλίκα στον Αγ. Κων/νο για παράδειγμα, έ, καταλαβαίνετε τί θα καίει. Ας μή μιλήσουμε για την περίπτωση που το φορτώσουμε.Μετά απ' όλα αυτά, έκανα τυχαία test drive του TSI (τυχαία γιατί ΜΟΛΙΣ είχε φτάσει στην αντιπροσωπεία όπου πέρασα να δώ το Polo Gti) και φυσικά ο πωλητής με έβαλε σε έξοδα!!!
Το μόνο αυτοκίνητο που είναι αντίστοιχο του καλού μου Punto GT και μάλιστα με την μισή βενζίνη, έστω και 100αρα.
Μέση κατανάλωση 7,8 στα πρώτα 1700 χλμ. Φανταστείτε τί καίει στο ταξίδι ένα αυτοκίνητο που στις 4000 στροφές με 6η έχει 170 χλμ (Είπα 6η? Το focus με 6η τί να καίει άραγε...)
Sportline γιατί έχει πολύ ωραία αναλογία κρατήματος άνεσης, καθίσματα μπάκετ, διζωνικό κλιματισμο.
Δυστηχώς για την αγορά φίλοι μου, ΔΕΝ υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα αυττή η στιγμή αντίστοιχα του TSI. Και όταν ένα αυτοκίνητο με κρατάει ζωντανό στους ελληνικούς δρόμους με το γκάζι του, το κράτημά του και τη ροπή του, έ!!! ας μήν είναι και τόσο αξιόπιστο !!!!! (Επειδή ακούω πολλά για την αξιοπιστία. Έχει 2+2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση στο κάτω κάτω).
Τέλος, καλό σασί έχει το Leon και καλή ροπή ο 8βάλβιδος, αλλά ως εκεί!
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
-
Εμένα απο πλευράς φινιρίσματος μέσα και έξω το Focus Μου φαίνεται κατα πολύ υποδεέστερο (ειδικά μέσα).
Δεν τα έχω οδηγήσει αλλά πολύ αμφιβάλλω αν το Focus είναι καλύτερο στο δρόμο απο το Golf.
Επίσης γιατί αναφέρετε συνέχεια το θέμα της 100στάρας βενζίνης?
Και τα 2 μπορούν να δουλέψουν με απλή αμόλυβδη, απλώς ο TSi είναι πιο εξελιγμένος και μπορεί να εκμεταλευτεί τα παραπάνω οκτάνια. Δεν σημαίνει πως είναι απαραίτητο να καίει 100άρα.
-
Δεν αντιλέγω ότι κάπως έτσι πρέπει να είναι ταπράγματα για το Γκολφ, αλλά πάλι μπαίνει η περίφημη αξιοπιστία, όχι της μηχανής, αλλά του κομπρέσορα και του τούρμπο...Και δλδ τι απαιτήσεις συντήρησης έχουν αυτά τα εξαρτήματα από τον χρήστη; και κυρίως τη διάρκεια ζωής;
-
Και γιατί να μην έχει ο κινητήρας του Focus μικρότερη διάρκεια ζωής?
-
Εγώ πάντως που έχω οδηγήσει και focus και golf δεν θα έλεγα ότι έχει τόσο καλύτερο τιμόνι το focus που να αξίζει ειδικής μνείας από τα περιοδικά.
Για την ποιότητα κ.λ.π. εντάξει χαλαρά golf.
Ο ΙΚΕ σε αυτά που γράφει έχει απόλυτο δίκιο! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και γιατί να μην έχει ο κινητήρας του Focus μικρότερη διάρκεια ζωής?είναι αξίωμα ότι ο TSI θα σπάσει
ακόμα να το μάθεις;;;
εγκάθετη απορία... πόσα συγκριτικά έχετε δει με GT & TSI
-
Πάντως το προηγούμενο Focus ήταν το μόνο αυτοκίνητο που δεν έβρισκαν τα πόδια μου στην κολώνα του τιμονιού...και ο κινητήρας του ήταν πολύ ήσυχος και ραφιναρισμένος ('βελούδινος') αν και συγκριτικά αδύναμος.
Βέβαια στο αρχικό ερώτημα ούτε εγώ πιστεύω πως υπάρχει δίλλημα...
Golf TSI χωρίς καν σκέψη! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και γιατί να μην έχει ο κινητήρας του Focus μικρότερη διάρκεια ζωής?
είναι αξίωμα ότι ο TSI θα σπάσει
ακόμα να το μάθεις;;;
εγκάθετη απορία... πόσα συγκριτικά έχετε δει με GT & TSI
Δεν μου ερχεται τιποτα στο μυαλο απο μικρομεσαια...(μονο αυτο με το Cooper S θυμαμαι):whistlink:
Γιατι αραγε? -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν μου ερχεται τιποτα στο μυαλο απο μικρομεσαια...(μονο αυτο με το Cooper S θυμαμαι):whistlink:
Γιατι αραγε?κι οι 4Τ με το Leon FR 185 μετά από κάποιους μήνες κοινής χρήσης και των δύο μιας κι έβγαιναν περίπου στα ίδια ευρώ και παραπλήσιας ισχύος
Το TSI δεν το χω δει ακόμα
-
Ο χρήστης S_Mario έγραψε:
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
**
Το εχεις οδηγησει το TSI ??? **
πρεπει να οδηγησω συγκεκριμενα το ΤSI για να δω το πλαισιο ενος αυτοκινητου??? οι αλλες εκδοσεις εχουν διαφορετικο πλαισιο???
2) το τιμονι του φοκους ειναι μακραν καλυτερο σε ΟΛΑ
**
Πόσο καλλύτερο ειναι απο του Golf ??? Γιατι του Golf θεωρειται κορυφαιο...**τι κανει το τιμονι του γκολφ???? κορυφαιο??? απο ποτε??? μαλλον μετριο ειναι.....
του φοκους και μικροτερο ειναι, και καλυτερη πληροφοριση παρεχει, και ελαφρως βαρυτερο ειναι- τα φρενα του φοκους νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικα (not 100% sure) αλλα δεν ξερω τι γινεται πλεον με το θεμα αισθηση απο την στιγμη που μπηκαν πισω οι δισκοι. το γκολφ εχει και αυτη την σπαστικη αρχικη νεκρικη διαδρομη
Τα φρενα του Golf ειναι μια χαρα. Για την αρχικη νεκρη διαδρομη , θα συμφωνησω.Οχι ομως οτι δεν εχει τελεια αποδοση.
καλα χαλαρωσε...
To Focus εχει
4) θεμα χωρων και αποσκευων αν δεν κανω λαθος κερδιζει οριακα το φοκουςΣωστος
- τους επιλογεις ταχυτητων τους βαζω στα ιδια πλαισια
Σωστος
- θεση οδηγησης , καλυτερο βαθμο στο γκολφ επειδη ειναι πιο χαμηλη ( του στυλ 9 στο γκολφ , 8,5 στο φοκους)(με αριστα το 10)
Σωστος
- κινητηρες , οκ φυσικα η ζυγαρια γερνει στον TSI αλλα το θεμα ειναι (δεν το ξερω , απλα υποθετω) τι γινεται στο ταξιδι......
Στο ταξιδι να δεις ανεση με το TSI...
εχεις κολησει με τον κινητηρα.... εγω μιλαω για επιπεδο θορυβου
για αξιοπιστιες και τα συναφη δεν μιλαω γιατι εχω ακουσει τοσα και τοσα που τελικα μεχρι στιγμης ακρη δεν εβγαλα
Μεχρι στιγμης , όλα καλα...
εσωτερικο : καλυτερο το γκολφ
**
Θέμα γουστου καθαρα...**δεν μιλαμε για γουστο, αλλα για ποιοτητα υλικων/συναρμογης/αισθησης που αποκομιζει καποιος
- κοστος συντηρησης : προηγειται χαλαρα το φοκους (service)
Χμμμ... Εχεις παει για service στην Ford? Εγω ειχα παει πολλές φορες... Δυστυχως!!!
εχω παει αποιρες φορες..... και το κοστος των ανταλακτικων ενος VW δεν συγκρινεται και ουτε συγκρινεται και το κοστος των service
10) παθητικη ασφαλεια : αρκετα καλυτερη το φοκους
**
Συγνωμη , αλλα γιατι ? Στα 80χλμ/ωρα αμα στουκαρεις , τα ιδια θα παθεις κ με το ενα κ με το αλλο...
5αστερα κ τα δυο...**πανε http://www.euroncap.com και δες λεπτομερως το crashtest των δυο αυτων μοντελων....... μην κοιτας μονο τα αστερακια, τα μπαρπαδακια δες
δεν ξερω ποιο απο τα δυο θα επερνα..... η λογικη ισως να λεει γκολφ αλλα το συναισθημα αντιδρα....
Η λογικη λεει Golf... To συναισθημα λεει TSI , GT , GTI ...
σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....
καλημερες
- θεωρω το πλαισιο του φοκους πιο ψαγμενο, καλυτερα ζυγισμενο, πιο αποτελεσματικο (προσωπικη αποψη για να μην παρεξηγουμαστε
-
σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
σας εχουν βαλει σε ενα τρυπακι και τρεχετε απο πισω.....
οσο και να ξινεσαι....
-
ΟΚ, να σε *ευχαριστήσω *εκ μέρους ΟΛΩΝ που μας ανοίγεις τα μάτια......
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΟΚ, να σε *ευχαριστήσω *εκ μέρους ΟΛΩΝ που μας ανοίγεις τα μάτια......οσο και να σφυρας και να ειρωνευεσαι.....
-
όσο και να σφυράω και να ειρωνεύομαι (και να ξύνομαι) ... τι?
-
Αγαπητέ ποπολάρε και εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω μερικά πράγματα που λες. Γίνε πιο ξεκάθαρος και στα σχόλιά σου πιο πάνω (για κάποια πράματα δεν γίνεται αντιληπτό αν η άποψή σου είναι υπέρ του ενός ή του άλλου αυτοκινήτου) αλλά και στην ερώτηση του ΙΚΕ σε παρακαλώ.
-
Περι 'τρυπακίου' ο λογος....
ας παρουσιαζαν και οι αλλες εταιριες ολοκληρωμενες λυσεις να τρεχαμε πισω απο αυτες και οχι πισω απο την VW...
-
Το τρυπάκι που λέτε έχει και άλλου είδους προεκτάσεις/υποννοούμενα;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Περι 'τρυπακίου' ο λογος....ας παρουσιαζαν και οι αλλες εταιριες ολοκληρωμενες λυσεις να τρεχαμε πισω απο αυτες και οχι πισω απο την VW...
το θεμα ειναι οτι τωρα ξυπνησαν ολοι και βλεπουν το γκολφ..... οταν ειχαμε τον 1,600αρι ολοι ηταν με ενα στομα με μια μιλια : α το γκολφ??? υπερτιμημενο , ακριβο, δεν αξιζει τα χρηματα του...... τωρα πλεον ξυπνησαν ολοι απο τον βαθυ ληθαργο και εξυμνουν το γκολφ....
ενταξει καλο χρυσο και καταφερνει και κραταει ενα ψηλο στανταρ αλλα μην το θεοποιουμε κιολας......τωρα θα μου πει καποιος αλλος : τι καθεσε και ασχολησε ρε ποπολαρε??? εδω πηγανε και βγαλανε το golf GT , GTi της χρονιας......
και στην τελικη δεν εχει και αδικο....
Golf TSI 140HP VS Focus 1,6