ΥΓ!
Ξέχασα να αναφέρω οτι μέχρι να βρούν τη βλάβη και να γράψουν ξεγράψουν εγκεφάλους και όλα τα σχετικά το αυτοκίνητο είχε κόψει 3 φορές τα κολλάρα με μεγαλοπρεπές ΜΠΑΜ στη μέση της Ε.Ο με καμια 160αριά χιλιόμετρα, και φυσικό αφού είχε μεγάλη πίεση η τουρμπίνα.
Latest posts made by manl
-
RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max
-
RE: Μη Επισκευάσιμη Βλάβη σε Ford C-Max
Φίλοι καλησπέρα, λύπάμαι που δεν είδα τα όλα αυτά νωρίτερα, πιθανόν να γλύτωνε κόσμος την ταλαιπωρία.....
Έχω τραβήξει σχεδόν όλα τα παραπάνω βάσανα, σε ένα focus 1.6 tdci 109 hp.
Το τελικό μου συμπέρασμα είναι οτι ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!
Έχοντας την ασφάλεια της αντιπροσωπείας όταν είχα βρεθεί σε αντιπροσωπεία της Πελοποννήσου, μου κάναν το αυτοκίνητο .....λο!
Έμπαινε σε safe mode όταν φυσικά ήμουν μακρυά απο την αντιπροσωπεία και δεν ανέπτυσσα ταχύτητες Ε.Ο. δηλαδή πάνω απο 130. Όταν πήγαινα μακρυνό ταξίδι ΠΑΝΤΑ με έβαζε σε safe mode (τα γνωστά, δεν πάει πάνω απο 80-100 και ανοιγόκλεινα το μοτέρ στη πορεία, έσβηνε η βλάβη πήγαινε κανονικά για λίγο και μόοοοολις περνούσα τα 120-130 ΞΑΝΑ safe mode....... είχα τρελλαθεί!!!
Και βέβαια το αυτοκίνητο δεν θα πήγαινε πάνω απο 80-100 αφού η τουρμπίνα έβγαινε εκτός απο τον εγκέφαλο!... αλλά ποιός να ασχοληθεί με αυτό απο τους σούπερ γνώστες σούπερ μηχανικούς των αντιπροσωπειών!!!
Η διάγνωση ήταν : '1 Χαμηλή πίεση τούρμπο, 2 Υψηλή πίεση τούρμπο'.
Με αυτή τη βλάβη στον εγκέφαλο πήγα και σε σούπερ συνεργείο αντιπροσωπέιας στην Αθήνα και το συμπέρασμα ήταν... πρόβλημα στην τουρμπίνα.
-Ναί! Χάρηκα πολύ! Αυτά μου είπαν απο κεί που με έστειλαν και επισκεύασα τουρμπίνα πρίν 1 μήνα!!!!- ΕΕΕ πρέπει να το αφήσετε καμιά βδομάδα να το δούμε.....
- ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!
Τέλος πάντω φίλοι μου ...για να μή μακρυγορώ το πρόβλημα ήταν οτι για κάποιο λόγο κάποιο μηχανικόπουλο τράβηξε τα σωληνάκια της πίεσης και υποπίεσης της τουρμπίνας και τα ξαναέβαλε ΟΠΩΣ ΝΑ ΝΑΙ στον ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ ΠΙΕΣΗΣ της τουρμπίνας (ανταλλακτικό με κωδικό PIERBURG - Κωδ.: 7.00968.04.0) για να μή γράψω απο που το αγόρασα και κάνω διαφήμηση, με αποτέλεσμα το σωληνάκι της πίεσης να πηγαίνει στην υποπίεση, της εκτώνωσης στην εισαγωγή και ......ας μήν τα θυμάμαι γιατι ΝΕΥΡΙΑΖΩΩΩΩΩ.
Προσοχή, αν κάποιο σωληνάκι απο αυτά τραβάει αέρα μπορεί να κάνει τα παραπάνω συμπτώματα σε φόρτο της τουρμπίνας και να είναι σωστά τοποθετημένα.
Εγώ είχα κάνει JACK POT και ήταν 3 στα 3 λάθος τοποθετημένα.
Προσοχή επίσης γιατί άν είναι τα 2 σωληνάκια λάθος και το 1 σωστό ενδέχεται να λειτουργεί το αυτοκίνητο, ίσως και πιό σούπερ να λές πώ πω πώς πάει.... αλλά η πίεση στην τουρμπίνα να είναι και 1bar παραπάνω!!.
Φίλοι μου, για μια βλάβη, η μάλλον πλήρη άγνοια ΤΣΟΠΑΝΗ μηχανικού αντιπροσωπείας πλήρωσα κανα 1000άρικο και ψηνόντουσαν όλοι όσοι είχα ρωτήσει να με βάλουν να αλλάξω τουρμπίνα (όπως πάθαν κάποιοι κακόμοιροι σε Αγγλία και άλλες χώρες), και άλλαξα τον μετατροπέα πίεσης με 50€ σύν τα εργατικά σε ένα παλικάρι σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της γειτονιάς που είχε την υπομονή να σκέφτεται και να ακούει τον πελάτη. (Είχα πάει με το ανταλλακτικό στο χέρι και του είπα άλλαξέ το και τελικά δεν είχε βλάβη το ανταλλακτικό αλλά ήταν τα σωληνάκια αλλού για αλλού).
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!! -
RE: Golf TSI 140HP VS Focus 1,6
Βλέπω εδώ και καιρό τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις σχετικά με το TSI και κάποιο άλλο..και αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να τίθεται καν θέμα????
Συγγνώμη, αλλά, τί σχέση έχει η ποιότητα κύλισης του focus με το golf????
Είχα κάνει μερικά test drive (astra, leon) και ήμουν έτοιμος να πάρω το focus γιατί η προσφορά ήταν καλή, απλά περίμενα να κάνω το test drive έτσι για σιγουριά. Έπαθα την ΗΤΤΑ της ζωής μου! ΚΛΑΣΕΙΣ χειρότερο απ' ότι περίμενα!!. Σε τί να αναφερθώ, στις αναρτήσεις σουμιέ, στη θέση οδήγησης που ακουμπάει συνεχώς το αριστερό γόνα σε εκείνη την ...να μην πώ... χειριστήριο του ηχοσυστήματος. Η ποιότητα κύλησης ... τί να πώ, σάν να έλειπε η ηχομόνωση!
Και φτάνω στο ρεζουμέ. Γκάζι και κατανάλωση!
Επιταχύνσεις απο 80 με 5η, .... τις ξεχνάμε, γιατί πατάς δέν πατάς, το ίδιο κάνει. Επιταχύνσεις απο 80 με 4η, έ, κάτι φαίνεται στον ορίζοντα μακρυά...και μαντέψτε τί είναι??? τα 100 χλμ!
Έλεος!!! Φίλοι μου, πάρτε το απόφαση τα αυτοκίνητα σήμερα είναι βαρια!! Δεν μπορείς να προσπεράσεις όπως με τα παλιότερης γενιάς αναλόγων ιπποδυνάμεων και το ξέρετε όλοι πολύ καλά οτι η ασφάλεια στους Ελληνικούς δρόμους είναι η προσπέραση. Το Α και το Ω.
Φτάνω στην κατανάλωση. Άν είναι να πατάω το Focus απο το λαιμό για να προσπεράσω την νταλίκα στον Αγ. Κων/νο για παράδειγμα, έ, καταλαβαίνετε τί θα καίει. Ας μή μιλήσουμε για την περίπτωση που το φορτώσουμε.Μετά απ' όλα αυτά, έκανα τυχαία test drive του TSI (τυχαία γιατί ΜΟΛΙΣ είχε φτάσει στην αντιπροσωπεία όπου πέρασα να δώ το Polo Gti) και φυσικά ο πωλητής με έβαλε σε έξοδα!!!
Το μόνο αυτοκίνητο που είναι αντίστοιχο του καλού μου Punto GT και μάλιστα με την μισή βενζίνη, έστω και 100αρα.
Μέση κατανάλωση 7,8 στα πρώτα 1700 χλμ. Φανταστείτε τί καίει στο ταξίδι ένα αυτοκίνητο που στις 4000 στροφές με 6η έχει 170 χλμ (Είπα 6η? Το focus με 6η τί να καίει άραγε...)
Sportline γιατί έχει πολύ ωραία αναλογία κρατήματος άνεσης, καθίσματα μπάκετ, διζωνικό κλιματισμο.
Δυστηχώς για την αγορά φίλοι μου, ΔΕΝ υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα αυττή η στιγμή αντίστοιχα του TSI. Και όταν ένα αυτοκίνητο με κρατάει ζωντανό στους ελληνικούς δρόμους με το γκάζι του, το κράτημά του και τη ροπή του, έ!!! ας μήν είναι και τόσο αξιόπιστο !!!!! (Επειδή ακούω πολλά για την αξιοπιστία. Έχει 2+2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση στο κάτω κάτω).
Τέλος, καλό σασί έχει το Leon και καλή ροπή ο 8βάλβιδος, αλλά ως εκεί!
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.
-
RE: Golf TSI 140HP VS Focus 1,6
Βλέπω εδώ και καιρό τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις σχετικά με το TSI και κάποιο άλλο..και αναρωτιέμαι, είναι δυνατόν να τίθεται καν θέμα????
Συγγνώμη, αλλά, τί σχέση έχει η ποιότητα κύλισης του focus με το golf????
Είχα κάνει μερικά test drive (astra, leon) και ήμουν έτοιμος να πάρω το focus γιατί η προσφορά ήταν καλή, απλά περίμενα να κάνω το test drive έτσι για σιγουριά. Έπαθα την ΗΤΤΑ της ζωής μου! ΚΛΑΣΕΙΣ χειρότερο απ' ότι περίμενα!!. Σε τί να αναφερθώ, στις αναρτήσεις σουμιέ, στη θέση οδήγησης που ακουμπάει συνεχώς το αριστερό γόνα σε εκείνη την ...να μην πώ... χειριστήριο του ηχοσυστήματος. Η ποιότητα κύλησης ... τί να πώ, σάν να έλειπε η ηχομόνωση!
Και φτάνω στο ρεζουμέ. Γκάζι και κατανάλωση!
Επιταχύνσεις απο 80 με 5η, .... τις ξεχνάμε, γιατί πατάς δέν πατάς, το ίδιο κάνει. Επιταχύνσεις απο 80 με 4η, έ, κάτι φαίνεται στον ορίζοντα μακρυά...και μαντέψτε τί είναι??? τα 100 χλμ!
Έλεος!!! Φίλοι μου, πάρτε το απόφαση τα αυτοκίνητα σήμερα είναι βαρια!! Δεν μπορείς να προσπεράσεις όπως με τα παλιότερης γενιάς αναλόγων ιπποδυνάμεων και το ξέρετε όλοι πολύ καλά οτι η ασφάλεια στους Ελληνικούς δρόμους είναι η προσπέραση. Το Α και το Ω.
Φτάνω στην κατανάλωση. Άν είναι να πατάω το Focus απο το λαιμό για να προσπεράσω την νταλίκα στον Αγ. Κων/νο για παράδειγμα, έ, καταλαβαίνετε τί θα καίει. Ας μή μιλήσουμε για την περίπτωση που το φορτώσουμε.Μετά απ' όλα αυτά, έκανα τυχαία test drive του TSI (τυχαία γιατί ΜΟΛΙΣ είχε φτάσει στην αντιπροσωπεία όπου πέρασα να δώ το Polo Gti) και φυσικά ο πωλητής με έβαλε σε έξοδα!!!
Το μόνο αυτοκίνητο που είναι αντίστοιχο του καλού μου Punto GT και μάλιστα με την μισή βενζίνη, έστω και 100αρα.
Μέση κατανάλωση 7,8 στα πρώτα 1700 χλμ. Φανταστείτε τί καίει στο ταξίδι ένα αυτοκίνητο που στις 4000 στροφές με 6η έχει 170 χλμ (Είπα 6η? Το focus με 6η τί να καίει άραγε...)
Sportline γιατί έχει πολύ ωραία αναλογία κρατήματος άνεσης, καθίσματα μπάκετ, διζωνικό κλιματισμο.
Δυστηχώς για την αγορά φίλοι μου, ΔΕΝ υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα αυττή η στιγμή αντίστοιχα του TSI. Και όταν ένα αυτοκίνητο με κρατάει ζωντανό στους ελληνικούς δρόμους με το γκάζι του, το κράτημά του και τη ροπή του, έ!!! ας μήν είναι και τόσο αξιόπιστο !!!!! (Επειδή ακούω πολλά για την αξιοπιστία. Έχει 2+2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση στο κάτω κάτω).
Τέλος, καλό σασί έχει το Leon και καλή ροπή ο 8βάλβιδος, αλλά ως εκεί!
Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας.