-
Καθόλου περίπατο δεν πανε τα αστέρια αν τρακάρει κάποιος με τρακτερ ή φορτηγό. Ένα μικρό αυτοκίνητο με 5 αστέρια θα τον προστατεύσει καλύτερα απο ενα με 4 (ή 3 κλπ).
Αυτό με το συνδυασμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας πως το εννοείς? Είναι δύο διαφορετικά πράγματα, μόνο μπέρδεμα και σύγχηση θα έκανε ο συνδυασμός τους.
-
Γειά σου ρε Omikrone3, με τις συνεχείς αλλαγές στην υπογραφή σου!
-
Γεια σου ρε nickval με τα 4 αστερια σου.......
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Γεια σου ρε nickval με τα 4 αστερια σου.......και εγώ 4 έχω!!!!
-
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
Κύριοι,
Νομίζω ότι όλοι γίναμε σοφότεροι μετά από αυτά τα αποτελέσματα. Μπορεί να θυμώσαμε και να πικραθήκαμε (μήπως αισθανθήκαμε και προδομένοι?) μαζί τους αλλά ήταν πολύ ενημερωτικά. Καλό είναι να ξέρουμε σε τι όχημα εμπιστευόμαστε την ζωή μας και την ζωή των παιδιών μας. Ας κάνουν τους Γιαπωνέζους πιο προσεκτικούς.
Κάτι άλλο…
Α) Τι πίεση πρέπει να έχουν τα ελαστικά, γιατί δεν το είδα πουθενά.
Β) Τα χειμωνιάτικα λάστιχα κάνουν τόση διαφορά?
Γ) Οι redliners το κολοβαράνε, ούτε σε γράφουν και ούτε το e-mail info@.. δουλεύει και μην μου πείτε για cookiesπρεπει να σου απαντησει καποιος που το εχει ηδη...για τα χειμωνιατικα λαστιχα εξαρταται που μενεις για να κανουν την διαφορα...σε αθηναϊκα 'κλιματα' παντωςειναι μαλλον αχρηστα...Τωρα για τους redliners κανουν καποια συντηρηση οποτε δεν δουλευει το site τους. Συνηθως απανταμε οι υπολοιποι αν μπεις στο θεμα του νεου civic αλλα να ξερεις οτι ειναι πολιτικη του forum τους να δινονται πληροφοριες μονο στα ενεργα μελη...Αυτο εν μερει το καταλαβαινω χωρις να συμφωνω απολυτα
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
A ρε Ιαπωνες...Τελικα μονο η Toyota τα παει καλα στην F1
σου δινω το ακολουθο λινκ προκειμενου να επιστρεψεις στις πατροπαραδοτες αξιες...
-
H καινούργια υπογραφή του Omikrone είναι παρα πολλή καλή... γελούσα για κανα 10λεπτο οταν την είδα:ysterical:
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
και σημειωτέον στην Ελλαδα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να τρακαρεις με κανα τρακτερ(Q7),τζιπ,λεοφωρειο,φορτηγο παρα με Ι.Χ , kαι τα αστερια εκει πανε παλι περιπατο γιατι οσο και να μην το θελουμε οι συνθηκες στα crash test ειναι ελεγχομενες.
Ερωτηξις: γιατι δεν βαθμολογουν την συνολικη ασφαλεια (ενεργητικη+παθητικη) που προσφερει ενα αυτοκινητο.Δλδ εγω με 300 αλογα εχω τις ιδιες πιθανοτητες να τρακαρω με εναν κατοχο yugo?Και δεν εννοω να κανω παντηλικια και κοντρες (σ'αυτην την περιπτωση δεν σωζεσαι ουτε και απο 6 αστερια) απλα και μονο τις προσπερασεις που κανω εγω δεν προκειται να τις κανει πιο ασφαλες ενα αυτοκινητο χαμηλοτερης ιπποδυναμης.Γιατι να μην θεωρειται το δικο μου πιο ασφαλη απο το yaris του οποιου ο οδηγος θα κατεβει και θα σπρωχνει?Εμας μας ενδιαφερει πρωτα απο ολα το Worst case senario... και το χειροτερο ειναι να μην τα καταφερεις για διαφορους λογους. Υποψην, ενα ατυχημα δεν ειναι αναγκη να το δημιουργησεις... αρκει και ενας που ερχεται απο απεναντι.
Τωρα μεταξυ μας παντως... το Yugo εχει καλυτερες πιθανοτητες... γιατι δεν θα μπει στον κυνδινο/κοπο/δεν μπορει να προσπερασει... αρα zero exposure στο αντιθετο ρευμα -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
και σημειωτέον στην Ελλαδα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να τρακαρεις με κανα τρακτερ(Q7),τζιπ,λεοφωρειο,φορτηγο παρα με Ι.Χ , kαι τα αστερια εκει πανε παλι περιπατο γιατι οσο και να μην το θελουμε οι συνθηκες στα crash test ειναι ελεγχομενες.
Ερωτηξις: γιατι δεν βαθμολογουν την συνολικη ασφαλεια (ενεργητικη+παθητικη) που προσφερει ενα αυτοκινητο.Δλδ εγω με 300 αλογα εχω τις ιδιες πιθανοτητες να τρακαρω με εναν κατοχο yugo?Και δεν εννοω να κανω παντηλικια και κοντρες (σ'αυτην την περιπτωση δεν σωζεσαι ουτε και απο 6 αστερια) απλα και μονο τις προσπερασεις που κανω εγω δεν προκειται να τις κανει πιο ασφαλες ενα αυτοκινητο χαμηλοτερης ιπποδυναμης.Γιατι να μην θεωρειται το δικο μου πιο ασφαλη απο το yaris του οποιου ο οδηγος θα κατεβει και θα σπρωχνει?Γιατι πολυ απλα το Euroncap διεξάγει τεστ που αφορούν την παθητικη ασφαλεια μονο, καθως αυτος ειναι ο λογος υπαρξης του.
Αλλα τεστ αλλων οργανισμων αξιολογουν την ενεργητικη ασφαλεια.Ουτε βεβαια το οτι εχει ενα αυτοκινητο πολυ καλη ενεργητικη ασφαλεια αποτελει αλλοθι για να μην εχει καλη παθητικη!
Οταν ο αλλος ερθει και πεσει πανω σου οταν εισαι σταματημενος στο φαναρι τα 300 αλογα δεν προκειται να σε σωσουν.Η ουσια ειναι οτι η Χοντα δεν προσεξε οσο θα επρεπε την παθητικη ασφαλεια οπως αποδεικνυεται απο το τεστ. Για μενα ειναι **απαραδεκτο ** να προσφερει ενα μοντελο του '06 σχεδον τα ιδια επιπεδα παθητικης ασφαλειας με το προηγουμενο μοντελο που δοκιμαστηκε το 2001! Ας κοιταξουν τουλαχιστον να διορθωσουν τα σημεια που πρεπει και να ζητησουν μια επαναληπτικη δοκιμη.
-
Πολύ σημασία δίνουμε νομίζω στην Παθητική Ασφάλεια.
Πάντως σε μία έρευνα που στηρίζεται το EuroNcap για να αποδείξει το κατά πόσον τα περισσότερα αστέρια έχουν ως αποτέλεσμα και καλύτερη ασφάλεια η διαφορά του ποσοστού τραυματισμών μεταξύ των 4 και 5 αστεριών ήταν κάτι στο 4% (28 με 32 βαθμούς).
Τώρα αν κάποιος καθίσει και δει ότι θα έχει στη ζωή του μία σοβαρή σύγκρουση με πιθανότητα κάπου στο 0.025% (Ελλάδα) το κέρδος που θα έχει από τα 4 στα 5 αστέρια είναι μόνον 0.00001 αύξηση της πιθανότητας θανάτου (επιπλέον ρίσκο).
Αυτό το ποσοστό αν και δεν είναι μικρό (σε απόλυτα νούμερα ως προς το αθέλητο ρίσκο) είναι πολύ μικρό ως προς το ηθελημένο ρίσκο. Πχ. αν κάποιος ασχολείται με ορειβασία (πιθανότητα θανάτου 0.000027 για κάθε ώρα ορειβασίας) το συγκεκριμένο ποσοστό θα το εξισορροπούσε αν μείωνε τη δραστηριότητα της ορειβασίας κατά 22 λεπτά της ώρας για όλη του την ζωή.
Αν θέλετε να το συγκρίνουμε με το ρίσκο που έχουμε στο αεροπορικό ταξίδι (120 θάνατοι ανα 10 εκατ. άτομα ανά ώρα ταξιδιού) τότε συνολικά το να οδηγούμε ένα αυτοκίνητο με 4 αστέρια έναντι κάποιου με 5 αστέρια θα μπορούσε να εξισορροπηθεί αν αντί για 4 ώρες το χρόνο αεροπορικό ταξιδάκι είχαμε 3.8 ώρες (40 χρόνια πτήσεων με 4 ώρες το χρόνο οπότε 160 ώρες πτήσης πιθανότητα θανατου λόγω της συγκεκριμένης δραστηριότητας 0.0192%).
Θεωρώ πιο σημαντικό το γεγονός ότι το HONDA έχει στην Ελλάδα standard ESP που τουλάχιστον βοηθά στη μείωση της εμπλοκής σε άτυχημα.
Να μην καθίσουμε βέβαια να συζητήσουμε το γεγονός ότι τα καλύτερα φρένα σε ένα όχημα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητας σύγκρουσης που μειώνει και την απαίτηση απορρόφησης ενέργειας από το σασί.
-
too bad 4 nothing
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
too bad 4 nothingtoo bad 4 **** nothing
-
Μην κοιτάς στατιστικά ανα διαδρομή.
Σκέψου οτι τουλάχιστον 1 φορά στην ζωή σου θα εμπλακείς σε ατύχημα.Εκείνη τη κακή στιγμή, είτε με δική σου υπαιτιότητα είτε όχι θα θέλεις να είσαι μέσα σε ασφαλές όχημα
το παραζαλίσαμε με τo euroncap όπου αντικειμένικα δεν τα πήγε άσχημα το Civic
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Η ουσια ειναι οτι η Χοντα δεν προσεξε οσο θα επρεπε την παθητικη ασφαλεια οπως αποδεικνυεται απο το τεστ. Για μενα ειναι **απαραδεκτο ** να προσφερει ενα μοντελο του '06 σχεδον τα ιδια επιπεδα παθητικης ασφαλειας με το προηγουμενο μοντελο που δοκιμαστηκε το 2001! Ας κοιταξουν τουλαχιστον να διορθωσουν τα σημεια που πρεπει και να ζητησουν μια επαναληπτικη δοκιμη.
Για μενα εισαι υπερβολικος...Πραγματι μας ενοχλησαν τα 4 αστερια που οπως ειδες ειναι αποτελεσμα κυριως της μετακινησης του πενταλ του γκαζιου 18μμ περα απο το οριο αλλα δεν κανει αυτο απαραδεκτη την χοντα και το σιβικ ουτε το αυτοκινητο εχει την ιδια ασφαλεια με το 2001. Απο την αλλη ας πουμε κατι αλλο. Γινεται ενα ατυχημα με το σιβικ και εναν πεζο και το ιδιο με ενα γκολφ 5...ο πεζος στην δευτερη περιπτωση παθαινει ζημια ή ...εξω απο εδω αφου το γκλοφ ειναι λιγοτερο ασφαλες σε αυτο τον τομεα. Στην περιπτωση αυτη το χοντα εσωσε μια ζωη και το γκολφ την αφαιρεσε ενω παραλληλα ο οδηγος θα πληρωνει μια ζωη αποζημιωσεις (ας αφησουμε τις τυψεις...)Με την λογικη αυτη λοιπον το σιβικ ειναι πιο ασφαλες να κυκλοφορει στους δρομους παρα τα 4 αστερια του διοτι η παρουσια του σημαινει λιγοτερους κινδυνους για τους πεζους αναλογικα με ενα γκολφ...ΤΑ ιδια θα ισχυσουν και σε ατυχημα με μωρο επιβατη...Ειδες οτι τα επιχειρηματα σου περι απαραδεκτου αυτοκινητου μπορουν καλλιστα να αμφισβητηθουν και να γυρισουν μπουμεραγκ; Το προβλημα με το civic ηταν αλλου...ειναι δεδομενο οτι το αυτοκινητο ειτε μεσα απο facelift ειτε μεσα απο βελτιωσεις θα παρει το πολυποθητο 5αρι. Αυτο που εχασαν ηταν την εμπιστοσυνη των πελατων τους διοτι απο υπεροψια,υπερβολικη σιγουρια ή δεν ξερω και εγω τι ΚΟΡΟΙΔΕΨΑν τους ιδιοκτητες και τους πιθανους αγοραστες τους. Σε αυτο να τα χωσετε και θα εχετε δικιο, στα αλλα απλα υπερβαλετε και νομιζω οτι το ξεχειλωνουμε το θεμα euroncap χωρις πραγματικο λογο. Το σιβικ ηταν και παραμενει μια απο τις κορυφαιες επιλογες στην κατηγορια, αποψη η οποια βρισκει συμφωνους ολους μας ειτε μας αρεσει το σιβικ ειτε οχι.
-
nickval
ξερεις η Euro Ncap βγαζει κατι νεες nickel ζαντες σε σχημα αστεριου-καταπληκτικες.κανε μου την χαρη και πανε παρε 4(τεσσερις) για το civic σου.Δε θες παραπανω... -
'nickel ζαντες '
-Αλουμινιου ειναι,εεεεε!!!!!
-Και θα παρει ακομη μια αργοτερα για ρεζερβα.Εχει χωρους το Σιβικ οποτε τον παιρνει ακομη μια αστερι-σια. -
τουλάχιστον... οι ζάντες του ήταν πεντάστερες!!
-
To γυρναμε απο Civic-oτόπικ σε 'Θαψτε το Civic'
-
........Το Metaxa(κονιάκ) ποσα αστερια πηρε στο NCAP ή σκέτο CUP?
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
To γυρναμε απο Civic-oτόπικ σε 'Θαψτε το Civic'παρασυρθηκες...οφειλεις να επαναφερεις τον εαυτο σου σε ταξη...
Ηonda Civic 2005