Ο χρήστης Pathos έγραψε:
:rant:
Καθόμουν και έγραφα όλοκληρο κείμενο και πάνω που του τελείωνα το κ**λο pc μου έκανε απο μόνο του restart!!!
Τεσπα, αυτό που έγραφα πρίν είναι ότι συμφωνώ και εγώ με όλα αυτά που λες απλά η φιλοσοφία της Elise/Exige και κατα προέκταση και της Europa είναι 1) να είναι σπαρτιάτικες 2) να είναι ελαφριές 3) να έχουν πολύ καλά κρατήματα/ να είναι fun to drive. Ελπίζω μόνο η Lotus να περνάει ένα ματαβατικό στάδιο και στο μέλλον να καταφέρουν να μείνουν/πέσουν στα 800 κιλά προσφέροντας A/C, κάποιες ηχιτικές μονώσεις, ABS, ραδιόφωνο. Γι'αυτό και'γω στην παρούσα φάση προτημώ την Exige απο την Europa S. Δε θέλω να είναι Radical ή Αtom αλλά ούτε να περάσουν και τα 900 κιλά, πόσο μάλλον τον 1 τόνο..
-
Mιας και πιθανότατα έχεις και εσύ αναλυτική γραφή προσπάθησε να τα γράφεις σε κάποιο word processor σώνοντας περιστασιακά τις απαντήσεις σου προτού τις ποστάρεις... M'εχει βοηθήσει άπειρες φορές αυτό το τιπ, από τα refresh του browser μεχρι και τα τρελλά restart του windows...Tώρα πια που έχω Mac ηρέμησα οριστικά!
-
Όπως είδα και εγώ την Γιουρόπα Σ από κοντά, όχι 70k δεν δίνω για πάρτη της, αλλά θα έδινα κι άλλα 70k από πάνω σε όποια Exige για να την κάνω την απόλυτη πολεμίστρα της πίστας! (Aν συνέχιζα να έχω Elise-Exige...)Ήταν στα σχέδιά μου, αλλά η οικογενειακές μου ανάγκες και μια ευκαιρία μ'έκανε να έχω τώρα τον Προπελλόσαυρο REX!
Δυστυχώς η έννοια του lightness στον νέο αιώνα ορίζεται στο just under the ton ή κάπου εκεί πάντως...! Aυτό που θα μπορούσαμε πάντως να διαπιστώσουμε είναι ότι ακόμα και σε αγωνιστικό επίπεδο τα κιλά φτάνουν και τα 1150-1200 σε αξιόλογες κατηγορίες για τις οποίες δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα ούτε για την απόλαυση που προσφέρουν ως οδήγηση, ούτε για την δυναμική συμπεριφορά τους, ούτε βέβαια για το οφθαλμό-ηχόλουτρο που παρέχουν απλόχερα στους θεατές!
based on μπλοκέ όμως;
Carυοθραύστη, η ύπαρξη μπλοκέ στις Eλίζ, τόσο λόγω κατανομής του βάρους, στησίματος και εν γένει δυναμικής συμπεριφοράς κρίνεται από μη απαραίτητη έως και ακατάλληλη όταν βρίσκεται σε λάθος χέρια, εν αντιθέσει με άλλα αυτοκίνητα που είναι σχεδιασμένα τελείως διαφορετικά και το εκμεταλλεύονται είτε περισσότερο είτε και πιο εύκολα για τον μέσο οδηγό...
Eπομένως δεν τίθεται τέτοιο δίλημμα παρά μόνο σε όσους νομίζουν ότι γνωρίζουν ή νομίζουν πως επειδή κάποιο αμάξι έχει μπλοκέ είτε θα τους κάνει πιο εύκολη τη ζωή είτε και γω δεν ξέρω τί...Eκτιμώς πως αντιλαμβάνεσαι την πραγματικό λόγο ύπαρξης ή μη σ'ένα καθημερινό αμάξι ενός μπλοκέ (κι αυτό περιορισμένο κιόλας σε μικρό σχετικά ποσοστό...), και πως αυτό δεν έχει σχέση με το τί έχει κάποιος στο μυαλό του ή το τί μπορεί να κάνει εν τέλει με το αυτοκίνητό του επειδή έχει ακριβώς αυτήν την ευκολία...
H εμπειρία πολλών έχει δείξει ότι κάποια πράγματα δουλεύουν περισσότερο στο μυαλό μας, παρά εμείς να είμαστε εκείνοι που πραγματικά είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε αυτές τις όποιες ευκολίες...
Kαλό είναι κάτι να υπάρχει ως εξοπλισμός, αλλά να γνωρίζουμε και τί κάνει, και αν κάνει για το αμάξι μας, αλλά προ πάντων να γνωρίζουμε εμείς να το αξιοοπιούμε περισσότερο... Kι εκεί νομίζω πως ήταν η 'ένσταση' του lotusnick του οποίου η δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου του όπως αυτό έχει στηθεί από την κατασκευάστρια εταιρία και εξελιχθεί κι από εκείνον δεν απαιτεί (ακόμα ή τουλάχιστον στο εύρος των δραστηριοτήτων του)να έχει ακόμα μπλοκέ...
.