Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καίμε λάδια. Kαι τώρα τι;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καίμε λάδια. Kαι τώρα τι;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    35
    3235
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      silencer51 last edited by

      Νομίζω πως σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα ισχύει αυτό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sokos last edited by

        το γράφει στο εκάστοτε owners manual.
        Π.χ στο Miata λέει.. min to max is 0.8l

        RTFM !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης sokos έγραψε:
          το γράφει στο εκάστοτε owners manual.
          Π.χ στο Miata λέει.. min to max is 0.8l

          RTFM !!!

          Ντεν το γκράφει καρντιά μου...(αποκλείεται να μην το πρόσεξα, το θεωρώ σημαντικό)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            το γράφει στο εκάστοτε owners manual.
            Π.χ στο Miata λέει.. min to max is 0.8l

            RTFM !!!

            Ντεν το γκράφει καρντιά μου...(αποκλείεται να μην το πρόσεξα, το θεωρώ σημαντικό)

            Δεν ξέρω πόσο είναι πάνω από 1l δεν είναι πάντως σίγουρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              manosk last edited by

              Κατά κανόνα κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε 0,1-0,2 λίτρα. Με πέντε γραμμές έχεις ένδειξη για 1 λίτρο το πολύ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Σε αυτόν τον κινητήρα η απόσταση από το MIN σε MAX αντιστοιχεί σε 1 λίτρο.
                Προφανώς σου έκαψε 250 cc .σε 900 χλμ .... αν η μέτρηση ήταν με τις ίδιες συνθήκες.
                Είναι μεγάλη κατανάλωση γι αυτόν τον κινητήρα , εκτός αν δεν είχες μετρήσει καλά.

                Ξαναμέτρησε την κατανάλωση γιατί απ' ότι κατάλαβα ο κινητήρας δεν σου παρουσιάζει πτώση στην απόδοση ώστε να είναι κάτι πιο σοβαρό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iltakis last edited by

                  Μην παλαβωνεις και μην πειραξεις μοτερ καει αλλα λιγο.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ειμαι τec σε μεγαλη fiat .Λαδι πολυ θα σου καψει αν το στροφαρεις στα κοκκινα,αν αλλαζεις το πολυ στις 5500 δεν νομιζω να καψει τοσο στην επομενη μετρηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης iltakis έγραψε:
                    Μην παλαβωνεις και μην πειραξεις μοτερ καει αλλα λιγο.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ειμαι τec σε μεγαλη fiat .Λαδι πολυ θα σου καψει αν το στροφαρεις στα κοκκινα,αν αλλαζεις το πολυ στις 5500 δεν νομιζω να καψει τοσο στην επομενη μετρηση.

                    Εμμμ ναι... δεν ειμαι στα κοκκινα συνεχεια... Απλα εχω την υπονοια πως μπορει να εγινε καμια ζημια απο τις λιγες φορες που εφτασα τοσο ψηλα. Στην καθημερινη οδηγηση ομως γεμιζει τακτικα ως τις 5000 μιας και κινουμαι συνεχεια σε ορεινες διαδρομες οποτε και ο κινητηρας πιεζεται για να 'παει'.

                    Θα δοκιμασω να το ελαφρυνω το ποδι μου να δω αν θα στρωσει... Παντως πτωση ισχυος δεν εχω αντιληφθει ουτε καπνους βγαζω απο εξατμιση. Ο κινητηρας δειχνει ολοζωντανος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jim01 last edited by

                      Ο χρήστης stoilas έγραψε:

                      Φιλε ακου, το clio του αδερφου μου εκαιγε πολλα λαδια στα 100.000 (αφου το εσκιζε κρυο). Και ενας μαστορας προτεινε ενα προσθετο μηχανης, το οποιο το βάζεις στο λαδι και το οποιο επιδρα στα καταλοιπα, 'καρβουνακια' κτλ που ειναι στην βαση των ελατηριων των πιστονιων. Τα καταλοιπα 'φουσκωνουν' και τελικα κανουν τα ελατηρια να 'διογκωθουν' και να μειώσουν το κενο με το μπλοκ, δηλαδη να εφαρμοσουν οπως πρεπει. Ετσι δεν θα σου καιει λάδια, αν η αιτια ειναι η παραπανω.

                      Το εβαλε ο αδερφος μου και ειδε τρομερη βελτιωση. Κοστιζει λιγο και γνωμη μου ειναι οτι κανει δουλεια, χωρις να ρισκαρεις απολυτως τιποτα σε αξιοπιστια. Παλια μου το ειχε αναφερει και ενας αλλος μηχανικος.

                      Την μαρκα την ξερω, τον μαστορα τον ξερω, ειναι σχολαστικος μεχρι αηδιας και στον προτεινω. pm me.

                      Μιλάς μήπως για το MotorCote?

                      Ναι για αυτο μιλαω, οχι ομως για το αντιτριβικο. Ειναι ενα αλλο προσθετο ΜΗΧΑΝΗΣ που κανει την δουλεια που περιεγραψα, δηλαδη διορθωνει το προβλημα απο τα φθαρμενα ελατηρια. Φιλε leonp δεν μιλαω για καθαρισμο των καταλοιπων αλλά για άλλη δουλεια.

                      Μου κανει εντυπωση παντως που κανεις δεν εδωσε σημασια αφου αν οντως ο corsair εχει φθαρμενα ελατηρια, τοτε το υλικο αυτο 99% θα δουλεψει χωρις να ανοιξει την μηχανη. Στο αμαξι του αδερφου μου πετυχε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kozo last edited by

                        το ιδιο συμβαινει με το 106 που εχουμε. ειναι μοντ 1992-93 το 1.4 με 125.000km. καιει λαδι αρκετο. δεν εχω μετρησει ποσο ακριβως αλλα θελει στενη παρακολουθηση...

                        το πηγαμε σε μηχανικο και λεει οτι ειναι τα δακτυλιδια και πρεπει να το ανοιξει οπου υπαρχει πιθανοτητα να βγει και κατι χειροτερο. υπολογιζει κοστος επισκευης περι τα 1000ευρω!
                        εναλλακτικα εχει βρει μοτερ 1.4 απο Saxo και μαζι με την τοποθετηση θα παει περι τα 700 ευρω.

                        και ερωτω. τι συμφερει να κανω? μηπως απλα να προσθετω λαδι και ολα καλα? το λαδι που καιει ειναι 20-50 (νομιζω). το αυτοκινητο το θελουμε να ειναι καθημερινο με περιπου 60km την μερα....

                        τι λετε?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          asteris last edited by

                          @Corsair

                          Το αμάξι βγάζει σωστές τελικές? Αν ναι, δεν είναι ελατήρια, εκεί θα είχες πτώση ιπποδύναμης.

                          Λύσε το φιλτροκούτι και δες την πεταλούδα. Αν είναι λαδωμένη, από κει χάνεται το λάδι, αφού βγει από τα χαλαρά τσιμουχάκια βαλβίδων. Τα οποία έφαγες με τους κόφτες.

                          Και 250ml/1000km, δεν είναι λόγος ούτε τύπο λαδιού να πειράξεις ακόμα. Ψάξε για το Slick 50® Engine Treatment For High Mileage Vehicles...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            χμμ... δεν είναι και πολύ μεγάλη η κατανάλωση.

                            Τα δικά μου (1.2 16V 80HP, 2.0 Τwinspark, 1.4 Τwinspark) γενικά δεν πίναν λάδι, εκτός από παρατεταμένη χρήση στα κόκκινα (π.χ Αθήνα-Πάτρα με σταθερά 180 Km/h.

                            Πρόσεχε το και πρόσθετε όποτε χρειάζεται, εαν δεν έχει πτώση ιπποδύναμης δεν τρέχει τίποτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              romilos last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:

                              Στο σέρβις να κοιτάξουν τη βαλβίδα PCV (αναθυμιάσεων κινητήρα) μήπως είναι φρακαρισμένη ανοικτή γιατί αυξάνει τη κατανάλωση λαδιού. .

                              Για ποιο λογο την αυξανει?

                              Αν καταργησουμε τις αναθυμιασεις τελειως?

                              Αν καταλαβα τη λογικη του 1ου, μηπως μια πολυ ελευθερη εξατμιση μπορει να αυξησει την καταναλωση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                ΟΧΙ στο Slick50! Όχι σε οτιδήποτε περιέχει τεφλον, διθειούχο μολυβδαίνιο, γραφίτη. Αυτά (τα στερεά λιπαντικά) είναι καλά για τα σασμάν-διαφορικά-ρουλεμάν αλλά όχι για τους κινητήρες εσωτ.καύσης! Το να σφραγίσουν τα διάκενα είναι ένα καλό, το να φράξουν όμως κάποιες διόδους κυκλοφορίας του λιπαντικού είναι μεγάλο κακό!

                                Προτίμησε Militec-1 ή Motorkote100 που απλώς ενισχύουν τα μέταλλα φτιάχνοντας μία απειροελάχιστη προστατευτική κρούστα που ενδεχομένως να αρκεί για μικρές καταναλώσεις όπως αυτή που περιγράφεις. Μέχρι τώρα δεν έχουν βρεθεί-αναφερθεί αρνητικές επιδράσεις (αντίθετα με το Slick50 και αρκετά ακόμη τεφλονοειδή -PTFE- που έφαγαν μεγάλα πρόστιμα στις ΗΠΑ).

                                Όμως σου προτείνω πρώτα από όλα να ψαχτείς με το λιπαντικό. Ένα ιστορικό χρήσης λιπαντικών, μάρκα-ιξώδες και διαστήματα αλλαγών, θα με βοηθούσε να προτείνω κάτι πιό συγκεκριμένο.

                                Έως τώρα την πληρέστερη και σωστότερη απάντηση στην έδωσε ο leonp, οπότε γύρνα στην 1η σελίδα και ξαναδιάβασε τί σου έγραψε. Εϊναι καλή αφετηρία αναζήτησης.

                                Στα περισσότερα γαλλικά ο δείκτης από min σε max είναι 1λτ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Το δικο μου Πουντο τσιμπαγε λιγο λαδι, αλλα προσεξε: Οταν το γεμιζα, εκαιγε μια ποσοτητα μεχρι να φθασει το λαδι μεχρι το 1/3 της βεργας. Απο εκει και μετα σταματουσε η καταναλωση λαδιου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kozo last edited by

                                    μηπως μπορειτε να πειτε την γνωμη σας και στο δικο μου προβλημα που ειναι και ποιο προσφατο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 2 / 2
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr