-
Ο χρήστης ekvus έγραψε:
ΥΓ: Ο Νότος απόψε ισχύει; Μην πάω τσάμπα.
Εγω μεσα ειμαι, δεν βλεπω ομως γενικη ανταποκριση
21:00 ειπαμε ε?Ναι. Κι εγώ θα έρθω. Πείτε και οι υπόλοιποι αν θα έρθετε μην είμαστε μόνο εγώ και ο ekvus (αν μείνουμε οι δυο μας αναβάλλεται, έτσι; )
Παντως θα ηθελα να ακουσω την αποψη καποιων πιο ενημερομενων στο ζητημα (kyan??).
Για την εξάτμιση, η Festus δίνει εγγύηση (δε θυμάμαι πόσο). Το φίλτρο μου το έβαλε εξουσιοδοτημένος αλλά το έβαλα όταν ήμουν ήδη εκτός εγγύησης (πήρα την δικιά μου όταν έδιναν μόνο 1 χρόνο για τα μηχανικά μέρη). Πάντως δε φαίνεται να έχει δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα. Ναι μεν χρειάστηκε να αλλάξω airflow meter αλλά δε μου είπαν ότι η βλάβη του μπορεί να οφείλεται στο φίλτρο.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
φυσικά δεν θα αγόραζα ΠΟΤΕ την Α147 με 105 άλογα, δεν είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο+μόνο για αυτούς με πολύ σφιχτό προϋπολογισμό. Την έχει φίλη μου+μου λέει πως αυτής σέρνεται. Όμως δεν με έχει πάει βόλτα για να ξέρω σίγουρα, δεν έτυχε.
Mεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη ......!!!!!
Από που ως που θεωρείς που δεν είναι ολοκληρωμένο αυτοκίνητο? Επειδή της λείπουν 15hp από την 120άρα?
Και αν είχε και άλλη έκδοση π.χ στα 1.4 με 90-95 ίππους τότε θα έλεγες το ίδιο για την 147 με τους 105?Δεν ξέρω τι αυτοκίνητο είχε πριν η φίλη σου και της φαίνεται αργό αυτό,αλλά εγώ σου λέω όχι μόνο να σε πάει βόλτα αλλά να το οδηγήσεις εσύ σε μικτές διαδρομές για να καταλάβεις οτι τα αυτοκίνητο **κινείται ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ ** σε όλες τις συνθήκες!!!
Όπως και να έχει αν συγκρίνεις τους 1600άρηδες(Α3,LEON 16V,GOLF 16V,COROLLA)της κατηγορίας και συγκρίνεις τιμές επιταχύνσεων από στάση και ρεπριζ(έχω ψάξει στο αρχείο μου και βρήκα τα τεστ,αν θέλεις παραθέτω νούμερα) θα δεις οτι στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ταχύτερο απ΄τα προαναφερθέντα
Θα σου αναφέρω πως μετρήθηκε στο δυναμόμετρο από το drive(4/2001) και απέδωσε στους τροχούς 99,1ίππους/5600σ.α.λ με ροπή 14,1kg.m/4500σ.α.λ.(114,1/6100 και 14,2kg.m/4200σ.α.λ.η 120άρα)
Το A3 απέδωσε 96,8/5300 και 14,3/4000 ενώ το LEON(που φοράει τον ίδιο με το golf) 99,3/5700 και 14,2/4600.
Sorry αν κούρασα μερικούς με τα νούμερα....αλλά για να μην νομίζουν κάποιοι πως η Α147 105 είναι παιδί ενός κατώτερου θεού.
ΑΣΧΕΤΟ: τώρα που έψαχνα στο αρχείο βρήκα και λεπτομέρειες των σχέσεων του κιβωτιόυ της 147(επειδή μας είχε απασχολήσει η 5η συγκεκριμένα σε προηγούμενα posts) η 120άρα έχει 30,0χλμ/1000σ.α.λ. με την 5η ενώ αυτή με τα 105 δίνει 31,1χλμ/1000σ.α.λ.
Δεν θα μπορέσω για σήμερα βράδυ
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ναι. Κι εγώ θα έρθω. Πείτε και οι υπόλοιποι αν θα έρθετε μην είμαστε μόνο εγώ και ο ekvus (αν μείνουμε οι δυο μας αναβάλλεται, έτσι; )Ε μαλλον, σκοπος ειναι να μαζευτει καποιος αξιοπρεπης πυρηνας 4-5 ατομα. Αληθεια πως θα αναγνωρισουμε ο ενας τον αλλον?
αλλά το έβαλα όταν ήμουν ήδη εκτός εγγύησης (πήρα την δικιά μου όταν έδιναν μόνο 1 χρόνο για τα μηχανικά μέρη).
Απ' οτι ξερω η εγγυηση εχει παει στα 3 χρονια. Για αυτοκινητα που εχουν αγοραστει με παλιοτερες εγγυησεις γινεται αναβαθμιση της εγγυησης ή ισχυει η παλια? (για μενα 2 χρονια)
-
Με το παρακάτω δεν διεκδικώ δάφνες ειδήμονα, απλώς είναι μια σταχιολόγηση όσων έχουν ήδη αναφερθεί/δοκιμαστεί στον ελληνικό και διεθνή τύπο.
Λοιπόν, σχετικά με τις βελτιώσεις για 1.6TS, έχουμε τις εξής επιλογές:
Α) Βελτίωση του 1.6
Στάδιο 1: Το γνωστό ΦΠΕ (Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση). Το φίλτρο είναι πολύ καλά μελετημένο στον TS και αμφιβάλλω πολύ αν κάποιο aftermarket δίνει τίποτα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κάποια προγράμματα στην αγορά, που σε συνδιασμό με ένα πιο ελεύθερο τελικό μπορεί να δώσουν κάπου 7-8 ίππους και λίγη περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές.
Οι απαιτήσεις δεν είναι βέβαια φοβερές, αλλά και το κόστος είναι μάλλον μικρό (800-1000 Ευρώ).
Στάδιο 2: Ροϊκή εξέλιξη της κυλινδροκεφαλής, εκκεντροφόροι με προφίλ fast road και αλλαγή ολόκληρης της εξάτμισης με αντικατάσταση του καταλύτη από μεταλλικό. Καλύτερα να μην πειραχτεί το χταπόδι, γιατί είναι πολύ καλά κατασκευασμένο.
Όλα αυτά μπορούν να δώσουν περίπου 20-25 ίππους (ίσως και λίγο παραπάνω) ανάλογα με την ποιότητα της δουλειάς.
Το κόστος πλησιάζει ή ξεπερνάει τα 2500 Ευρώ.
Β) Υπερπλήρωση
Δύο είναι οι πιο γνωστές και αξιόπιστες προτάσεις, αυτή της Novitec με τη χρήση compressor και αυτή της Autodelta με turbo.
Η Novitec υπόσχεται 180 περίπου ίππους, μια τιμή που θεωρείται μάλλον αισιόδοξη. Ας μην ξεχνάμε ότι ο μηχανικός συμπιεστής κλέβει και κάποια ισχύ από τον κινητήρα για να λειτουργήσει. Από την άλλη, η απόδοση της ισχύος είναι γραμμική και πιο κοντά στον αυθεντικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το κόστος, αν θυμάμαι καλά είναι κοντά στα 6000 Ευρώ και περιλαμβάνει intercooler και ψυγείο λαδιού.
Η πρόταση της Autodelta στις τελευταίες εκδόσεις αποδίδει ισχύ περίπου 200 ίππων, με τη χρήση ενός ρουλεμανάτου υπερσυμπιεστή εξάτμισης. Και εδώ περιλαμβάνεται intercooler αλλά όχι ψυγείο λαδιού. Η τιμή είναι παρεμφερής μ'αυτή της Novitec, ή λίγο παραπάνω.
Και στις δύο περιπτώσεις, επειδή η ροπή θα πάει στο θεό, καλό θα ήταν να αλλαχτεί και ο συμπλέκτης. Εννοείται ότι φρένα και αναρτήσεις καλό θα ήταν να βελτιωθούν, τουλάχιστον στα επίπεδα της δίλιτρης.
Γ) Υπερκυβισμός.
Μιας και στις αλλαγές κινητήρα υπάρχουν (ή θα υπάρξουν στο μέλλον) περιορισμοί, η λύση του υπερκυβισμού έρχεται να καλύψει αυτή την ανάγκη. Πρακτικά, από τη στιγμή που ο 1.6 έχει το ίδιο μπλοκ με το δίλιτρο το μόνο που χρειάζεται είναι η αλλαγή των πιστονιών με αυτά της δίλιτρης. Μιας και ανοίγεται ο κινητήρας, καλό θα ήταν να επιλεγούν σφυρήλατα πιστόνια και είναι ευκαιρία να γίνουν και όποιες άλλες μετατροπές (εκκεντροφόροι, λεπτότερες φλάντζες για αύξηση συμπίεσης, κλπ).
Το κόστος τελευταία φορά που το κοίταξα ήταν λίγο κάτω από 3000 Ευρώ και η απόδοση θα φτάσει στα επίπεδα της δίλιτρης (αφού ουσιαστικά είναι ο ίδιος κινητήρας), δηλαδή κέρδος 30 ίππων.
Το πλεονέκτημα είναι ότι ακολούθως, ο δίλιτρος 'ακούει' καλύτερα σε ατμοσφαιρικές μετατροπές, οπότε μπορείται να πάτε στα 170 αξιόπιστα άλογα σχετικά εύκολα.
Η τελευταία λύση είναι η πλέον ενδεδειγμένη κατά τη γνώμη μου, για όποιον θέλει κάτι παραπάνω από μια μικρή βελτίωση. Επίσης έχει το πλεονέκτημα ότι, αν γίνει σωστή δουλειά, δεν πρόκειται να έχουμε παρατράγουδα αξιοπιστίας, κατανάλωσης, κλπ.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Α) Βελτίωση του 1.6Με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων της 1.6 120HP τι γίνεται; Μήπως βγαίνει off με τέτοιου είδους μετατροπή;
Γ) Υπερκυβισμός.
Σε αυτή τη μετατροπή δεν χρειάζεται επαναπρογραμματισμός; Θα περίμενα η 1.6 και η 2λιτρη να έχουν διαφορετικό πρόγραμμα.
-
Σχετικα με τη βελτιωση του 1.6 της 147,156.
α)Αν ειναι με μεταβλητους αυλους(οι πρωτοι ΤwinSpark 1.6 ειχαν μονο μεταβλητο χρονισμο) τοτε μια τιμια λυση θα ηταν ο υπερκυβισμος με αλλαγμα πιστονιων απο διλιτρη,με τελικη ισχυη 140 ιππους (πανω- κατω).
Υποψην οτι τροπετο απο 2λιτρη ,4000 ++ευρω.
β)Ολοκληρωνουμε τη μετατροπη με λιγο πιο αγριους εκκ+φιλτρο+εξατιση (το προβλημα τοτε ειναι ο εγκεφαλος που θελει επαναπρογραμματισμο...)
Αν ολα πανε ρολόι ισως να εχουμε ξεπερασει τη 2λιτρη σε τελικη αποδοση,
τη γραμμικοτητα ομως.....
Anyway τι να πω ,ελπιζω να βοηθησα λιγο.Υ.Γ. Μηπως ξερει κανενας αν ειναι συνολικα συμβατος ο καλος παλιος 2λιτρος V6 TB που φορουσαν οι πρωτες 166???? (Παντως μαλλον χωραει αφου χωραει ο 3.2 της GTA)
-
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Υ.Γ. Μηπως ξερει κανενας αν ειναι συνολικα συμβατος ο καλος παλιος 2λιτρος V6 TB που φορουσαν οι πρωτες 166???? (Παντως μαλλον χωραει αφου χωραει ο 3.2 της GTA)Χμμμμ, το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό. Το μόνο που ξέρω είναι ότι αν το κάνεις δεν θα μπορείς να δηλώσεις την αλλαγή κινητήρα γιατί αυτός ο κινητήρας δεν έχει μπει ποτέ σε 147 και η Αλφα Ρομέο δεν θα δώσει τεχνική έγκριση, οπότε θα είσαι παράνομος.
Άρα ξέχνα το, εκτός αν είσαι ...εφοριακός.
-
Sorry ,δεν ειχα δει το Post του Vasilios,μαλλον εγραφα εκεινη την ωρα.
γ)Οντως με τον υπερκυβισμο δεν χρειαζεται επαναπρογραμματισμο,αλλα δεν εχεις την ιδια ακριβως γραμμικοτητα με τον μαμισιο 2λιτρο. -
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
α)Αν ειναι με μεταβλητους αυλους(οι πρωτοι ΤwinSpark 1.6 ειχαν μονο μεταβλητο χρονισμο) τοτε μια τιμια λυση θα ηταν ο υπερκυβισμος με αλλαγμα πιστονιων απο διλιτρη,με τελικη ισχυη 140 ιππους (πανω- κατω).
Υποψην οτι τροπετο απο 2λιτρη ,4000 ++ευρω.Όχι, δε μίλησα για τροπέτο, αλλά για αντικατάσταση των πιστονιών μόνο, πιθανότατα από Acralite (sp?), σφυρήλατα. Το κόστος πριν 1 χρόνο ήταν γύρω στις 800 χιλιάδες.
Η ιπποδύναμη δεν υπάρχει λόγος να είναι μικρότερη της δίλιτρης, οι εκκεντροφόροι είναι οι ίδιοι απ'όσο ξέρω.
Κουμπάρε, και να χρειάζεται επαναπρογραμματισμό, αν θυμάμαι καλά οι φύσες είναι οι ίδιες, απλώς θα σου περάσουν το χάρτη ανάφλεξης της δίλιτρης
-
Λιγο πιο χαμηλη ιπποδυναμη ισως λογω μειγματος και οχι χρονισμου....
Λεω τωρα,(κρατωντας αμπελοφυλλα κλπ..)κινητηρας απο Lancia δελτονα,φιατ coupe????(99% αστοχο αλλα μπας και)
Υ.Γ. οχι δεν ειμαι εφοριακος -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
[
Με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων της 1.6 120HP τι γίνεται; Μήπως βγαίνει off με τέτοιου είδους μετατροπή;Κώστα έχω ακούσει απο εξουσιοδοτημένο μηχανικό(κατάλαβες για ποιον λέω ) πως είναι δύσκολο να ασχοληθείς και με τους εκκεντροφόρους γιατί είναι μεταβλητού χρονισμού.
Συνήθως όσοι τους αλλάζουν/πειράζουν έχουν χειρότερο αποτέλεσμα απ'την εργοστασική ρύθμιση-απόδοση.Μη με ρωτήσετε περισσότερα οι μηχανολογικές μου γνώσεις είναι περιορισμένες
-
Re paidia, aytes oi lyseis kai poly akribes akougonte kai mastrokostas fainonte. Egw 3erw oti se ena 1.8t me 600 eurw mporeis na pas apo 150 se 200+ ippous (au3isi piesis sto turbo).
Stin 147 egw 8a ebaza mia eley8eri e3atmisi mono, eukoli lysi kai kerdizeis 5-6 ippous.
Gia parapanw den einai kalytera na to dwsete kai na parete mia 147 2.0 kai na exete kai kainoyrio ama3wma (18 atokes doseis kai 3 xronia eggyisi)?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Re paidia, aytes oi lyseis kai poly akribes akougonte kai mastrokostas fainonte. Egw 3erw oti se ena 1.8t me 600 eurw mporeis na pas apo 150 se 200+ ippous (au3isi piesis sto turbo).Ναι, γιατί έχεις ήδη πληρώσει το τούρμπο.
Stin 147 egw 8a ebaza mia eley8eri e3atmisi mono, eukoli lysi kai kerdizeis 5-6 ippous.
Πολύ αμφιβάλλω ότι θα κερδίσεις ίππους. Μόνο λίγη ροπή χαμηλά/απόκριση και ήχο κερδίζεις.
Gia parapanw den einai kalytera na to dwsete kai na parete mia 147 2.0 kai na exete kai kainoyrio ama3wma (18 atokes doseis kai 3 xronia eggyisi)?
Εξαρτάται αν θέλεις να μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις αυτοκίνητο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και γιατί δηλαδή να μη βάλεις κινητήρα/κιβώτιο από δίλιτρη; Αν είναι να αλλάξεις αυτοκίνητο τότε κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να περιμένεις για την 2.0 TI ή την biturbo που ανέφερε κάποιος (αν βγει ποτέ βέβαια).
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εξαρτάται αν θέλεις να μπεις στη διαδικασία να αλλάξεις αυτοκίνητο με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και γιατί δηλαδή να μη βάλεις κινητήρα/κιβώτιο από δίλιτρη; Αν είναι να αλλάξεις αυτοκίνητο τότε κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερα να περιμένεις για την 2.0 TI ή την biturbo που ανέφερε κάποιος (αν βγει ποτέ βέβαια).To 3erw oti agorapwlisies einai dyskoles sthn Ellada, alla den einai poio eukolo na prospa8iseis na tin pouliseis apo to na alla3eis kinitira? An to kaneis mia fora tote 8a ma8eis kai 8a se boi8isei kai sto mellon (prepei na tre3eis gia na breis agorasti). Ektos kai exeis poly gnwsto sou se synergeio pou ton empisteyesai alla tosi douleia gia ton 2lt den a3izei.
Kai ton kiniitira pou 8a ton breis? -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Ektos kai exeis poly gnwsto sou se synergeio pou ton empisteyesai alla tosi douleia gia ton 2lt den a3izei.Δεν πρέπει να είναι και πολλή δουλειά. Αν δεν κάνω λάθος μιλάμε για πρακτικά τον ίδιο κινητήρα με διαφορετική διαδρομή εμβόλων, λίγο διαφορετικό προγραμματισμό και μακρύτερες σχέσεις στο κιβώτιο. Και μην ξεχνάς ότι στην Ελλάδα ο,τιδήποτε πάνω από 2 λίτρα είναι πρακτικά απαγορευμένο. Και τέλος ο 2λιτρος TS είναι πολύ καλύτερη βάση για μετατροπές από τον 1.6. Με ένα τούρμπισμα βγάζεις χαλαρά 200-220 ίππους.
Kai ton kiniitira pou 8a ton breis?
Μωρέ αν υπάρχουν άκρες βρίσκεις ό,τι θέλεις Το να βρεις πράγματα που παράγονται ακόμα είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να βρεις ανταλλακτικά για παλιό μοντέλο. Για προσπάθησε π.χ. να βρεις ταμπλό από Alfasud.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Re paidia, aytes oi lyseis kai poly akribes akougonte kai mastrokostas fainonte. Egw 3erw oti se ena 1.8t me 600 eurw mporeis na pas apo 150 se 200+ ippous (au3isi piesis sto turbo).Stin 147 egw 8a ebaza mia eley8eri e3atmisi mono, eukoli lysi kai kerdizeis 5-6 ippous.
Gia parapanw den einai kalytera na to dwsete kai na parete mia 147 2.0 kai na exete kai kainoyrio ama3wma (18 atokes doseis kai 3 xronia eggyisi)?
Όχι Άγη, μη συγκρίνεις ανόμοια πράγματα...
Για να είμαστε λίγο επιεικείς με τον TS, να πούμε ότι δεν υπάρχουν δα και πολλοί σύγχρονοι δίλιτροι που να είναι πλέον 'tunable'. Από το εργοστάσιο έχουν κάνει το καλύτερο, συνήθως, για να επιτύχουν τη χρυσή τομή. Αν θέλεις ωμή ατμοσφαιρική δύναμη, το κόστος φτάνει πολύ ψηλά. Σοβαρή ροϊκή βελτίωση, εκκεντροφόροι, πιστόνια, νέος εγκέφαλος, τετραπετάλουδο και ένα σωρό άλλα πράγματα μπορούν να φτάσουν τον 2.0 TS και στα 250+ άλογα, αλλά τότε μιλάμε για ... κινητήρα ETTC! Τα ίδια υπό κλίμακα ισχύουν για τον 1.6.
Και οι δύο προτάσεις υπερσυμπίεσης (Novitec/Autodelta) καλύπτονται από εγγυήσεις και κυρίως την μακροχρόνια εμπειρία και φήμη των κατασκευαστών. Γι'αυτό και είναι τόσο ακριβές. Καμιά σχέση με 'Μαστροκώστα' (όχι τη Γωγώ... )
Με την εξάτμιση δεν παίρνεις πάνω από 2-3 άλογα στην καλύτερη περίπτωση...
Όσο για την πώληση και αγορά δίλιτρης, αυτό είναι κάτι που πρότεινα και εγώ στον Κουμπάρο κάποια στιγμή (θυμάσαι Κώστα?) και μου είπε -με το δίκιο του- ότι με το αυτοκίνητό του έχει δεθεί συναισθηματικά και δεν μπορεί τώρα να το αποχωριστεί έτσι... Τώρα αν κάποιος δεν είναι τόσο ρομαντικός, τότε ναι, αυτή θα ήταν μια ενδεδειγμένη λύση, με κόστος πάντως σίγουρα μεγαλύτερο από αυτή του υπερκυβισμού+βασικά ανταλλακτικά από τη δίλιτρη.
-
Παιδιά επειδή όπως σας έχω ξαναπεί ψάχνω για να βάλω CD στην Alfa, κατέληξα (καλώς ή κακώς) να βάλω το ράδιο-CD που βάζουν και στην distinctive. Από αντιπροσωπεία μου είπαν πως πρέπει να σκάσω 250 με 300 χιλιάρικα! Μήπως ξέρεται αν μπορώ να το βρώ με κάποιο τρόπο φθηνότερα; Ψάχνω εναγωνίως τρόπους
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Παιδιά επειδή όπως σας έχω ξαναπεί ψάχνω για να βάλω CD στην Alfa, κατέληξα (καλώς ή κακώς) να βάλω το ράδιο-CD που βάζουν και στην distinctive. Από αντιπροσωπεία μου είπαν πως πρέπει να σκάσω 250 με 300 χιλιάρικα! Μήπως ξέρεται αν μπορώ να το βρώ με κάποιο τρόπο φθηνότερα; Ψάχνω εναγωνίως τρόπουςaleng κατα την αποψη μου αυτο ειναι κλοπη . Θα σκασεις παρα πολλα λεφτα για ενα cd player το οποιο δεν λεει πολλα πραγματα. Σιγουρα θα υπαρχει καλυτερη λυση. Η αποψη μου ειναι ζησε με το ηχοσυστημα που εχεις για λιγο καιρο ακομα και ψαξτο λιγο περισσοτερο.
Οσον αφορα ολες τις λυσεις που αναφερθηκαν για βελτιωσεις ισχυος πραγματικα εντυπωσιαστηκα απο την πληθωρα λυσεων που υπαρχει. Μπραβο παιδια ειστε πολυ ενημερωμενοι, οποτε χρειαστω κατι ξερω οτι θα εχω σοβαρη βοηθεια. Απο την αλλη πιστευω οτι αυτο που χρειαζονται οι περισσοτεροι ιδιοικτητες 147 ειναι 10-15 περισσοτερα αλογα και πιο γεματη ροπη χαμηλα και ολα αυτα σε λογικο κοστος. Οι λυσεις που σου δινουν πανω απο 50 αλογα αφορουν μαλλον ειδικες περιπτωσεις και ειναι πολυ ακριβες. Ο υπερκυβισμος μου φαινεται ως καλη λυση αλλα πολυ ακριβη >3000 ευρω. Υπαρχει βελτιωτης που να εχει αποδεδειγμενα καλο track record σε τετοιες μετατροπες? (σε 147?)
-
Ορμωμενος απο σχετικο topic για καταναλωση βενζινης, παιδια ποσο καινε οι δικες σας οι 147?
Υ.Γ Τωρα θα γινω λιγο γκρινιαρης, αλλα πολλα απο αυτα που συζηταμε θα μπορουσαμε αν τα λεγαμε και απο κοντα. Παρολο που θεωρηθηκε καλη ιδεα η συγκεντρωση των Alfisti η ανταποκριση ηταν μαλλον απογοητευτικη (ακομα και για τον καφε που ειπαμε χθες)
-
Η δικιά μου μέσα στην πόλη καίει όσο λέει και ο κατασκευαστής, περίπου 11lt/100km, αλλά με οδήγηση μάλλον χαλαρή
Alfa 147 forum